Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.001-0005-C04
Project Name Effective functioning of District Information Point - Ruse.
Beneficiary 000530632 Ruse Municipality
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 24.02.2016
Start Date 13.12.2015
End Date 31.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе

Description

Brief description
Настоящето проектно предложение е насочено към осигуряване функционирането на областен информационен център в област Русе и има за цел да повиши информираността на гражданите относно възможностите за финансиране, които Европейският съюз предоставя през програмен период 2014 - 2020. Проектът се явява надграждащ на проект "Областен информационен център - Русе", изпълняван по ОП "Техническа помощ", финансиран от Европейския фонд за регионално развитие. Проектното предложение предвижда следните дейности:
1. Текуща издръжка на ОИЦ - Русе;
2. Извършване на текущ ремонт на ОИЦ - Русе;
3. Закупуване на моторно превозно средство, обзавеждане и оборудване на ОИЦ - Русе; 
4. Разработване и разпространение на информационни материали;
5. Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития;
6. Визуализация, информация и публичност по проекта;
С реализиране на дейностите по настоящия проект се цели висока информираност относно възможностите за финансиране, които се предоставят чрез европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ).Това от своя страна ще доведе до популяризиране на финансовата помощ на ЕС, начините за търсене на полезна информация, представяне на основни етапи за подготовка на проектни предложения, добри практики, често допускани грешки, повишаване информираността за намиране на подходяща работа релевантна на квалификация и образование. През новия програмен период 2014-2020 г.  Областен информационен център - Русе ще предоставя и информация на потенциалните бенефициенти, относно възможности за кандидатстване по Програмата за морско дело и рибарство и Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г.
Activities
  • Activity: Текуща издръжка на ОИЦ - Русе.: Дейността има за цел да продължи функционирането на Областен информационен център - Русе, като се осигурят подходящи условия за предоставяне на информация на гражданите и заинтересованите страни от областта относно възможностите са финансиране, които предоставят европейските структурни и инвестиционни фондове. Предвид изпълнението на проект "Областен информационен център" - Русе, финансиран от ОП "Техническа помощ" 2007-2013 г. и функционирането на информационен център "Европа Директно"- Русе, мястото се е утвърдило като точка за предоставяне на надеждна информация и е често посещавано от русенци, жители на общината и областта. Предоставяните услуги от Областния информационен център за периода 2012 - 2015 г. са изцяло насочени към удовлетворяване на информационните нужди на населението по отношение ролята на Европейския съюз и възможностите, които предоставят структурните и инвестиционни фондове. Изпълнението на дейността е насочена към постигане на специфичните цели на проекта, както и към неговата ефективна реализация при стриктно съблюдаване на заложеното в настоящия формуляр за кандидатстване. Дейността обхваща цялостната издръжка на центъра: осигуряване на възнаграждения на четиримата експерти, командировъчни и всички разходи за обезпечаване на работния процес, а именно: ел. енергия, вода, отопление, СОТ, телефон, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги, почистване и др. Предвидени са разходи за материали, пряко свързани с работата на служителите - канцеларски материали. С цел подобряване и улесняване на работния процес е заложена гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане. Тези услуги са задължителни с цел удължаване срока на експлоатацията им.За подобряване на информационната инфраструктура в офиса ще се инсталира структурна кабелна мрежа за пренос на данни, глас и видеозапис. По този начин ще се подобри и улесни комуникацията между служителите. В рамките на дейността ще се извърши ежегодно застраховане на закупения лек автомобил. В процеса на реализиране на дейността ще се спазват принципите за законосъобразно и целесъобразно изразходване на средства., Contracted Amount: 248 707.93 , Reported Amount: 247 818.18
  • Activity: Извършване на текущ ремонт на ОИЦ - Русе.: Дейност "Текущ ремонт на ОИЦ - Русе" предвижда извършването на текущ ремонт съгласно 5, чл.43 от ЗУТ. Стойността на строително-монтажните дейности ще е в рамките на допустимите прагове. Ремонтът е належащ, защото съществуват нарушения на вътрешната мазилка в близост до прозорците, което налага боядисване, измазване на стените. В рамките на първия проект е извършена само реконструкция на външно главно захранване, осветителна, силова и структурна система. Помещението освен нужда от боядисване на стените има и необходимост от подмяна в уплътненията на дограмите, защото помещението е с голяма кубатура и външната дограма е с износени уплътнители. По отношение на цените заложени в КСС: Посочените единични цени за отделните видове строително-монтажни работи (СМР) са образувани въз основа на анализни цени и включват: стойността на труда и механизацията с допълнителните разходи върху тях, цената на влаганите материали с доставно-складови разходи и печалба за изпълнителя.Обръщаме Ви внимание, че цените за материали, труд и механизация не са нормирани и същите са приети съгласно пазарната практика. В тази връзка следва да знаете, че единичните цени за отделните видове СМР подлежат на актуализация при всяка промяна на горепосочените компоненти. Количествено-стойността сметка е изготвена от експерти в дирекция "Устройство на територията и контрол по строителството" към Община Русе., Contracted Amount: 7 907.33 , Reported Amount: 7 907.33
  • Activity: Закупуване на моторно превозно средство, обзавеждане и оборудване на ОИЦ - Русе.: Дейността предвижда закупуването на лек автомобил, обзавеждане и оборудване съобразно посочените в насоките за кандидатстване прагове. С цел улесняване достъпа до бенефициенти в област Русе, ще бъде закупено моторно превозно средство. Съгласно изискванията за кандидатстване по настоящата процедура такъв разход е допустим и целесъобразен за областни информационни центрове, които в рамките на предходния програмен периода не са закупили МПС. Стойността на автомобила ще бъде изцяло съобразена със заложените в насоките за кандидатстване прагове. Техническите му характеристики ще са в съответствие с изискванията за екологична, икономична и рационална експлоатация на МПС. За осигуряване на безопасно и ефективно функциониране на автомобила е предвидена поддръжка и ремонтни дейности при необходимост. Предвиденото обзавеждане и оборудване е съобразено с нуждите на служители на ОИЦ - Русе. Ще се закупят офис столове за всеки един служител предвид амортизирания характер на наличните. В хода на работа в ОИЦ - Русе ще се разработва обем от документация, която трябва да бъде съхранявана и архивиране в подходящо и лесно достъпно място. За целта ще бъде закупен и монтиран архивен секционен шкаф. За съхраняване на допълнителни материали е на лице необходимост от шкаф тип кухненски. Техническото оборудване, което ще се закупи в рамките на дейността, включва осигуряване на 4 компютърни конфигурации с операционна система и офис пакет. Високото качество на предоставените услуги в ОИЦ-Русе са приоритет и задължение на всеки експерт. С цел постигане на максимално въздействие върху потенциалните бенефициенти и общността е необходимо събитията да бъдат заснети с техника от по-висок клас - фотоапарат. Това ще съдейства за създаването на един завършен качествен продукт. В рамките на дейността на ОИЦ - Русе, финансирана от ОП "Техническа помощ" 2007 - 2013 г. е закупена мултимедия, която е част от начините за работа на служителите с бенефициентите. За улесняване експлоатацията на устройството е предвидено закупуване на дистанционно управление. С цел да избегнем дублиране на дейности от първия проект е предвидено закупуване на компютърни конфигурации с лицензирана операционна система. Обосновка за необходимостта от закупуване на настолни компютърни конфигурации:1. Във връзка с напредването на новите технологии се променят параметрите на процесорите, възниква необходимостта от нови процесори, защото сегашните са морално остарели и работят бавно. Основна част от работата на ОИЦ-Русе преминава в набиране на информация от интернет пространството.2. На два от компютрите се наложи основна смяна на хард дисковете, но въпреки това в момента е налице индикация (постоянно мигане на лампата на хард диска) за скорошна повреда. Освен това хард дисковете на сегашната техника дават постоянно грешки, което според компютърни специалисти е предпоставка за нова повреда. При ремонт на компютърната техника работата на центъра се затруднява, тъй като компютрите са основен инструмент за това. 3. Единият от компютрите е със счупена клавиатура. При закупуване на нови стационарни компютри, ще можем да разчитаме на нова техника за основната си работа в офиса, а за информационните срещи извън него ще използваме лаптопите. Необходим ни е фотоапарат с по-добри технически параметри, което да ни позволи по-ясни и добри снимки на наши събития, особено когато се налага да снимаме в тъмни помещения или пък по-голяма група хора или по-отдалечени обекти. Особено е важна резолюцията на снимките, когато подготвяме рекламни и информационни материали на ОИЦ, вкл. добри практики на проекти.Изпълнението на текущата дейност ще подобри значително работата на служителите на ОИЦ - Русе. Ще се осигури лесен достъп до общините бенефициенти в областта. Новото оборудване и обзавеждане ще повиши качеството на предоставените услуги в центъра, а именно популяризиране на европейските структурни и инвестиционни фондове., Contracted Amount: 45 978.60 , Reported Amount: 45 160.60
  • Activity: Разработване и разпространение на информационни материали.: Дейността обхваща процеса на изработване и разпространение на рекламно-информационни материали (печатни и електронни материали). За популяризиране на европейските структурни и инвестиционни фондове и като цяло на ЕС ще бъдат осигурени следните материали: Стенен календар; Настолен календар; Бяла магнитна дъска със стойка; Клип борд с метален клик (без капак); книжка (брошура) за предоставяне на информация относно актуални схеми и възможности за кандидатстване; книжка (брошура) с индикативни годишни работни програми и флаери за 1/3 от събитията на ОИЦ - 15 вида. Информационните материали са свързани с основната дейност на Областен информационен център - Русе и ще бъдат разпространявани на публичните събития сред потенциалните бенефициенти и общността. Предвидените брошури ще бъдат изработвани периодично в три издания ( за всяка година ново издание с актуална информация) с цел да се покрива актуална текуща информация. Всяка година оперативните програми информират своите бенефициенти посредством Индикативните годишни програми. Чрез периодичния печат целевите групи ще се запознават с актуалните възможностите за съответния период на всяка схема и процедура. Чрез електронните медии ще бъде разпространяван банер на Областен информационен център - Русе. По този начин текущата информация за активни схеми и процедури ще достига до максимален брой хора. Всички рекламни и информационни материали ще бъдат изработени съобразно Наръчникът за брандинг и визия на Мрежата от 28 областни информационни центрове за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г., Contracted Amount: 14 568.00 , Reported Amount: 7 330.16
  • Activity: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития.: С изпълнение на дейността се цели постигане на общата и специф. цели на проектното предложение, което e в съответствие с процедура "Осигуряване функционирането на националната мрежа от 27 областни информационни центрове", по приоритетна ос № 4 "Техническа помощ за управлението на ЕСИФ", ОП "Добро управление" 2014 - 2020 г. Организирането и провеждането на публични инф. събития ще повиши информираността на гражданите относно възможностите, които се предоставят чрез европейските структурни и инвестиционни фондове. Настоящото пр. предложение ще надгради постигнатата познаваемост за европейските фондове и програми. ОИЦ - Русе ще работи целенасочено за повишаване на прозрачността при изпълнението и управл. на програмите. Предвидените в проекта инф. събития са в съответствие с изискванията на Процедурния наръчник за работа на мрежата от 28 областни информационни центрове. През 37 -те проектни месеци, ОИЦ - Русе ще работи съвместно с медии, потенциални бенефициенти и ще участва ежегодно в общите кампании на Мрежата. Събитията ще бъдат групирани, както следва: - работа с медии - предвидено е ежегодно провеждане на встъпителна и заключителна пресконференция и 4 инф. събития. Целта е местните медии да бъдат запознати с актуалните схеми за кандидатстване по текущи процедури, добри практики и проблеми свързани с усвояване на финансови средства от ЕСИФ. Ще бъдат организирани общо 6 събития за всяка година, или 18 за периода на проекта; - инф. събития с потенциални бенефициенти и широка общественост - в рамките на тази под-дейност ще се проведат инф. събития със заинтересованите лица, граждани и потенциални бенефициенти. Инициативите ще са съобразени със специфичните нужди на областта и целевите групи, така както и тематично подбрани спрямо индикативните годишни програми. Предвидено е провеждането на 36 събития годишно или 108 за целия период, като във всяка община на областта се организират минимум по 2 събития на година. Инф. събития са насочени към различни целеви групи и граждани и имат за цел да ги информират периодично относно актуални мерки за финансиране и предстоящи такива в рамките на съответната година. Заинтересованите лица ще бъдат запознати с добри практики - реализирани проекти от бенефициенти в областта. - обща инициатива - ще се проведe 1 публичнo събитиe от общ характер годишно или общо 3 за целия период. Общите инициативи представляват принос към инициативите на мрежата на ОИЦ в България. Предвидено е участие на минимум 200 души за всяка обща инициатива. - Дунавска триада – голямо тридневно събитие включващо двудневна конференция, изложба и детски празник посветени на популяризиране на проекти в подкрепа на Стратегията на ЕС за региона на река Дунав и финансирани от оперативните програми, ПРСР, ПМДР, Interreg V - A Румъния-България, Програма за транснационално сътрудничество Дунав, Механизъм за свързаност на Европа (CEF) . - „Коледа“ – голямо събитие включващо деца обект на социални услуги финансирани с европейски средства - мащабни събития - ще проведат две мащабни събитие ежегодно или 6 за целия период. Събитията ще са с различна тематика и насочени към различни целеви групи. Идеята е приобщаване на повече хора към процеса на разпознаваемост на европейските структурни и инвестиционни фондове. Концепцията на всяко от събитията ще бъде одобрена от ЦИКО. Предвидено е участието на минимум 200 души от област Русе за всяко събитие. За част от публично-информационните събития са предвидени кафе-паузи и/или кетъринг. Основната цел на организирането и провеждането на мероприятия е повишаване на информираността на заинтересованите лица за възможностите за кандидатстване по програмите, съ-финансирани от ЕСИФ, както и представяне на добри практики от успешно реализирани проекти. Целеви групи за конкретната дейност се явяват кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ и обществеността. С реализиране на дейността ще се повиши тяхната информираност относно Европейските структурни и инвестиционни фондове., Contracted Amount: 131 531.04 , Reported Amount: 130 165.82
  • Activity: Визуализация, информация и публичност по проекта.: Дейностите за информация и публичност имат за цел да информират широката публика за целите и приоритетите на настоящия проект, както и финансовия принос на ОП "Добро управление". Те са изцяло съобразени с "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г." и ще се изпълняват през целия период на проекта. Чрез провеждането на публични събития се цели популяризирането на финансиращата програма и резултатите от изпълнението на заложените дейности и индикатори в проекта. Дейността обхваща следните етапи: - организиране и провеждане на встъпителна пресконференция; - провеждане на тръжна процедура за избор на изпълнител за изработка на печатно-информационни материали; - разпространение на информационни материали; - текущо информиране на обществеността; - организиране и провеждане на заключителна конференция за представяне на резултатите от проекта. С цел популяризиране на инициативите, събитията и напредъка по проекта ще бъде извършвано текущо информиране, чрез сайта на бенефициента посредством публикации в медиите. Предвижда се публикуване на прессъобщения с информация за източниците на помощта, целите, дейностите и очакваните резултати от изпълнението на проекта, а при неговото приключване ще бъдат обявени публично резултатите.Ще се изготвят информационни и рекламни материали. Във всички тях изрично ще се подчертава, че проектът се изпълнява с безвъзмездната финансова помощ на ОП "Добро управление" 2014 - 2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. За реализиране на дейността ще бъдат изработени следните печатно-информационни и рекламни материали, изцяло съобразени с изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.: - винил със стойка и хикс банер; - информационен транспарант; - сгъваема табела за земя тип пирамида; - плакати А2; - дипляни А4 с 2 бига 4+4 цвята; - химикали; - тетрадки със спирала; - USB флаш памет. Целеви групи за тази дейност се явяват обществеността и кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ., Contracted Amount: 2 846.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: SIA KAR, Contracted Amount*: 35 980.00 , Reported Amount**: 35 980.00
  • Contractor: IVELINA, Contracted Amount*: 8 464.69 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ANA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TECH-NET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 384.53
  • Contractor: GABRIELA, Contracted Amount*: 53 764.85 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ATS Bulgaria Ltd., Contracted Amount*: 273 874.96 , Reported Amount**: 2 620.80
  • Contractor: MOBILTEL, Contracted Amount*: 129 505.21 , Reported Amount**: 1 947.12
  • Contractor: Petrol AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 171.62
  • Contractor: BULSTRAD JSC, Contracted Amount*: 2 586.26 , Reported Amount**: 824.40
  • Contractor: Networx Bulgaria, Contracted Amount*: 40 609.68 , Reported Amount**: 1 179.00
  • Contractor: G T R Group, Contracted Amount*: 12 814.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: VILAR LTD, Contracted Amount*: 6 500.00 , Reported Amount**: 6 800.00
  • Contractor: TECH NET, Contracted Amount*: 6 122.88 , Reported Amount**: 4 356.50
  • Contractor: Minchev auto, Contracted Amount*: 1 026.00 , Reported Amount**: 1 212.02
  • Contractor: Avtokomfort LTD, Contracted Amount*: 150.00 , Reported Amount**: 84.00
  • Contractor: SILVIA, Contracted Amount*: 42 992.94 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KAMELIA, Contracted Amount*: 70 268.83 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Delivery management LTD, Contracted Amount*: 137 450.84 , Reported Amount**: 115 386.66
  • Contractor: MOBILTEL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 34.05
  • Contractor: Petrol AD, Contracted Amount*: 231 720.04 , Reported Amount**: 1 778.75
  • Contractor: MEDIKOM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 907.33
  • Contractor: DIANA, Contracted Amount*: 49 992.94 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NETWORX BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 93.60
  • Contractor: Mebel Perfekt LTD, Contracted Amount*: 1 924.00 , Reported Amount**: 1 924.00
  • Contractor: Office ekspres survis LTD, Contracted Amount*: 57 484.45 , Reported Amount**: 1 093.78
  • Contractor: ELENKA, Contracted Amount*: 14 840.77 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Trans co 04, Contracted Amount*: 214.85 , Reported Amount**: 214.85
  • Contractor: Pro system LTD, Contracted Amount*: 17 414.40 , Reported Amount**: 17 414.40
  • Contractor: DARTEK, Contracted Amount*: 4 656.00 , Reported Amount**: 4 656.00
  • Contractor: DELIVURY MANAGEMENT, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 345.28
  • Contractor: MARIA, Contracted Amount*: 8 776.10 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KOOPERATSIA PANDA, Contracted Amount*: 107 357.72 , Reported Amount**: 1 982.60
  • Contractor: MOBILTEL , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 239.57
  • Contractor: DIMITAR, Contracted Amount*: 20 540.51 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULSTRAD VIENA INSHURANS GRUP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 761.86
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 7.92
Indicator 2 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 3 700.00 , Reached amount: 3 776.00
Indicator 3 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 19.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 4 Number of public information events, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 132.00 , Reached amount: 135.00

Financial Information

Total Project cost 489 610.57 BGN
Grant 489 610.57 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 489 610.57 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3 227.69 0.00 3 227.69 ДЕЛИВЪРИ МЕНИДЖМЪНТ ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Абонаментно комплексно почистване на автомобили, собственост на Община Русе, Estimated Amount: 8 000.00
  • Differentiated position 1: Абонаментно комплексно почистване на автомобили, собственост на Община Русе
    Contractor: Avtokomfort LTD
    Contract total funded value: 150.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на автомобили нови и втора употреба за нуждите на Община Русе и нейните второстепенни разпоредители по обособени позиции - обособена позиция 3, високо проходим автомобил нов, Estimated Amount: 63 333.34
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобили нови и втора употреба за нуждите на Община Русе и нейните второстепенни разпоредители по обособени позиции - обособена позиция 3, високо проходим автомобил нов
    Contractor: SIA KAR
    Contract total funded value: 35 980.00
Procedure 3 Subject to due process: Доставка на горива за ведомствените /служебни/ автомобили на Община Русе, общински предприятия, здравни и социални дейности, както и второстепенни разпоредители., Estimated Amount: 883 764.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за ведомствените /служебни/ автомобили на Община Русе, общински предприятия, здравни и социални дейности, както и второстепенни разпоредители.
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 129.36
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 3 259.53
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции, Estimated Amount: 228 331.15
  • Differentiated position 1: Доставка на горива за нуждите на Община Русе по обособени позиции
    Contractor: Petrol AD
    Contract total funded value: 228 331.15
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по Обособена позиция 2.
    Contractor: Trans co 04
    Contract total funded value: 214.85
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по Обособена позиция 3.
    Contractor: TECH NET
    Contract total funded value: 1 393.03
  • Differentiated position 3: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе по Обособена позиция 1.
    Contractor: Office ekspres survis LTD
    Contract total funded value: 293.75
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, Estimated Amount: 83 361.10
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 1
    Contractor: KOOPERATSIA PANDA
    Contract total funded value: 83 361.10
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 2
    Contractor: KOOPERATSIA PANDA
    Contract total funded value: 23 996.62
  • Differentiated position 3: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 3
    Contractor: ATS Bulgaria Ltd.
    Contract total funded value: 273 874.96
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 1, Estimated Amount: 55 631.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 1
    Contractor: Office ekspres survis LTD
    Contract total funded value: 1 559.45
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 3, Estimated Amount: 55 631.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 3
    Contractor: TECH NET
    Contract total funded value: 4 729.85
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Русе и всички второстепенни разпоредители, които не са самостоятелни юридически лица, по обособени позиции - об. п. 2
    Contractor: Office ekspres survis LTD
    Contract total funded value: 55 631.25
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на компютри и периферна техника за Община Русе и за всички второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, които нямат статут на юридически лица и не са възложители по ЗОП, Estimated Amount: 127 646.66
  • Differentiated position 1: Доставка на компютри и периферна техника за Община Русе и за всички второстепенни разпоредители с бюджетни кредити, които нямат статут на юридически лица и не са възложители по ЗОП
    Contractor: DARTEK
    Contract total funded value: 4 656.00
Procedure 11 Subject to due process: Закупуване на лек автомобил за нуждите на ОИЦ-Русе, Estimated Amount: 36 000.00
Procedure 12 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП , Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 962.60
  • Differentiated position 2: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 79 200.00
Procedure 13 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година, Estimated Amount: 210.00
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 239.57
Procedure 14 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП, Estimated Amount: 966.00
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на съобщителни услуги чрез мобилна наземна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 683.11
Procedure 15 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица., Estimated Amount: 711.62
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетна издръжка, които не са самостоятелни юридически лица.
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 173.08
Procedure 16 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП , Estimated Amount: 40 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 212.80
Procedure 17 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година, Estimated Amount: 28.38
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП - 2015 година
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 34.05
Procedure 18 Subject to due process: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП -2018, Estimated Amount: 48 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на предприятие за предоставяне на фиксирана гласова телефонна услуга за нуждите на Община Русе и на всички второстепенни разпоредители на бюджетната издръжка, които не са самостоятелни юридически лица, които не са възложители по ЗОП -2018
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 48 000.00
Procedure 19 Subject to due process: Извършване на текущ ремонт, Estimated Amount: 12 814.20
  • Differentiated position 1: Извършване на текущ ремонт
    Contractor: G T R Group
    Contract total funded value: 12 814.20
Procedure 20 Subject to due process: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства, Estimated Amount: 52 500.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и второстепенните й разпоредители с бюджетни средства
    Contractor: BULSTRAD JSC
    Contract total funded value: 824.40
Procedure 21 Subject to due process: Изработване на информационни и рекламни материали., Estimated Amount: 16 005.00
  • Differentiated position 1: Изработване на информационни и рекламни материали.
    Contractor: Pro system LTD
    Contract total funded value: 17 414.40
Procedure 22 Subject to due process: Изработка и доставка на брандирани рекламни материали за нуждите на Проект BG05SFOP001-4.001-0005, Estimated Amount: 16 995.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на брандирани рекламни материали за нуждите на Проект BG05SFOP001-4.001-0005
    Contractor: Delivery management LTD
    Contract total funded value: 16 995.08
Procedure 23 Subject to due process: Изработка и доставка на мебели за нуждите на Община Русе и проекти на Община Русе, Estimated Amount: 2 300.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на мебели за нуждите на Община Русе и проекти на Община Русе
    Contractor: Mebel Perfekt LTD
    Contract total funded value: 1 924.00
Procedure 24 Subject to due process: Организиране и провеждане на "Коледа" - голямо събитие включващо деца обект на социални услуги финансирани с европейски средства, Estimated Amount: 8 183.00
  • Differentiated position 1: Организиране и провеждане на "Коледа"
    Contractor: Delivery management LTD
    Contract total funded value: 8 183.00
Procedure 25 Subject to due process: Организиране и провеждане на Дунавска триада - голямо тридневно събитие, включващо двудневна конференция, изложба и детски празник, Estimated Amount: 24 445.00
  • Differentiated position 1: Организиране и провеждане на Дунавска триада
    Contractor: Delivery management LTD
    Contract total funded value: 24 445.00
Procedure 26 Subject to due process: Организиране на мащабни и общи информационни събития, Estimated Amount: 51 000.00
Procedure 27 Subject to due process: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития по проект "Ефективно функциониране на Областен информационен център - Русе", Estimated Amount: 53 794.80
  • Differentiated position 1: рганизиране, провеждане и участие в публични информационни събития по проект "Ефективно функциониране на Областен информационен център - Русе"
    Contractor: Delivery management LTD
    Contract total funded value: 64 553.76
Procedure 28 Subject to due process: Осигуряване на кетъринг и кафе-паузи за нуждите на ОИЦ-Русе, Estimated Amount: 23 520.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване и доставка на готова храна/кетъринг по 2 обособени позиции
    Contractor: Delivery management LTD
    Contract total funded value: 23 274.00
Procedure 29 Subject to due process: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии, Estimated Amount: 1 060.80
  • Differentiated position 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии
    Contractor: Networx Bulgaria
    Contract total funded value: 511.44
Procedure 30 Subject to due process: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии , Estimated Amount: 35 666.67
  • Differentiated position 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии
    Contractor: Networx Bulgaria
    Contract total funded value: 620.64
Procedure 31 Subject to due process: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии - *нова, Estimated Amount: 42 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии
    Contractor: Networx Bulgaria
    Contract total funded value: 39 384.00
Procedure 32 Subject to due process: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии - 2015 година, Estimated Amount: 31 148.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на свързаност на ниво2 /Layer2/ и доставка на гарантиран канал за достъп до интернет по наземни линии - 2015 година
    Contractor: Networx Bulgaria
    Contract total funded value: 93.60
Procedure 33 Subject to due process: Поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /включително доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили, собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложени по ЗОП, Estimated Amount: 166 666.00
  • Differentiated position 1: Поддръжка, текущ, основен ремонт и автотенекеджийски услуги /включително доставка и подмяна на резервни части, материали, консумативи и смазочни материали/ на автомобили, собственост на Община Русе и второстепенни разпоредители, които не са възложени по ЗОП
    Contractor: Minchev auto
    Contract total funded value: 1 026.00
Procedure 34 Subject to due process: Почистване на офиса на "Областен информационен център- Русе", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Почистване на офиса на "Областен информационен център- Русе"
    Contractor: VILAR LTD
    Contract total funded value: 6 500.00
Procedure 35 Subject to due process: Сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и бюджетните й звена, Estimated Amount: 46 500.00
  • Differentiated position 1: Сключване на застраховки за нуждите на Община Русе и бюджетните й звена
    Contractor: BULSTRAD JSC
    Contract total funded value: 1 761.86
Procedure 36 Subject to due process: служители екип на ОИЦ-Русе, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: служители екип на ОИЦ Русе
    Contractor: DIMITAR
    Contract total funded value: 20 540.51
  • Differentiated position 2: служители екип на ОИЦ Русе
    Contractor: ELENKA
    Contract total funded value: 14 840.77
  • Differentiated position 3: служители екип на ОИЦ Русе
    Contractor: MARIA
    Contract total funded value: 8 776.10
  • Differentiated position 4: служители екип на ОИЦ Русе
    Contractor: IVELINA
    Contract total funded value: 8 464.69
Procedure 37 Subject to due process: служители ОИЦ-Русе - щатни, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Contractor: KAMELIA
    Contract total funded value: 70 268.83
  • Differentiated position 2: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Contractor: DIANA
    Contract total funded value: 49 992.94
  • Differentiated position 3: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Contractor: GABRIELA
    Contract total funded value: 53 764.85
  • Differentiated position 4: служители ОИЦ -Русе -щатни
    Contractor: SILVIA
    Contract total funded value: 42 992.94
  • Differentiated position 5: служители ОИЦ-щатни
    Contractor: ANA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 38 Subject to due process: Текущи ремонти на обекти, собственост на Община Русе, Estimated Amount: 2 666 666.67
  • Differentiated position 1: Текущи ремонти на обекти, собственост на Община Русе
    Contractor: MEDIKOM
    Contract total funded value: 0.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN