Identification

UMIS Number BG05SFOP001-2.006-0033-C02
Project Name Increasing the qualification of the employees of the Registry Agency by improving their knowledge and practical skills in the usage, administration, management and design of system and communication software products
Beneficiary 131282355 Registry Agency
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 03.08.2018
Start Date 03.08.2018
End Date 03.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
В рамките на проекта ще бъдат обучени експерти от Агенцията по вписванията с надграждащи специфични обучения в областта на информационните и комуникационните технологии.
Във връзка с предстоящото влизане в сила на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица при обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и отмяната на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните), Агенцията по вписванията, като администратор на лични данни, трябва да отговори адекватно на всички нови изисквания. За тази цел е необходимо служителите на Агенцията да повишат своята компетентност.
Общата цел на заложените дейности е свързана с подобряване дейността на Агенцията по отношение на предоставяните услуги на потребителите и повишаване на ефективността на администрацията. Придобитите знания и умения от посочените обучения ще допринесат за по-доброто справяне със служебните задължения и оптимизиране на работния процес и нормалното функциониране на звената на администрацията.
Чрез провеждане на специализираните обучения, проектното предложение ще постигне покриване на необходимите познания на служителите във връзка с техните преки ежедневни задължения не само по повод използването на лични данни и сигурността на информационните системи, но и за ефективното управлението на използваните в Агенцията системни и мрежови програмни продукти.
Очаква се тези обучения да допринесат за осъществяването на реформата в държавната администрация чрез развитие на необходимите компетентности на служителите, както и за гарантиране на точното изпълняване на служебните им задължения.
Activities
  • Activity: Организиране и провеждане на специализирани обучения по информационни технологии за служители от администрацията на Агенция по вписванията за повишаване на квалификацията и усъвършенстването в областта на специфични системни и комуникационни програмни продукти и софтуер за тестване.: Дейността изцяло съответства на целите на проектното предложение, както и на основната цел на процедурата - подобряване на специализираните знания и умения на служителите в администрацията. Провеждане на специализирани обучения в следните направления и теми: Управление на Microsoft операционни системи • Инсталиране и конфигуриране на Windows Server 2012 –2 човека Целева група: Д ИОТ • Виртуализация на сървъри Windows Server Hyper-V and system center –2 човека Целева група: Д ИОТ • Повишаване на уменията до MCSA Windows Server 2012–2 човека Целева група: Д ИОТ • Проектиране и изграждане на сървърна инфраструктура –2 човека Целева група: Д ИОТ • Инсталиране, съхранение на данни и работа с Windows Server 2016 -2 човека Целева група: Д ИОТ • Надграждане на уменията от версия Microsoft Exchange Server 2003 или Exchange Server 2007 до версия Exchange Server 2010 –2 човека Целева група: Д ИОТ • Поддържане на Windows 8.1–5 човека Целева група: Д ИОТ и отдел ИСР • Конфигуриране на Windows 8.1–5 човека Целева група: Д ИОТ и отдел ИСР Управление на CISCO комутатори и маршрутизатори • Въведение в компютърните мрежи –5 човека • Основи на маршрутизирането и комутирането –5 човека • Мащабиране на компютърни мрежи –5 човека • Свързване на компютърни мрежи –5 човека Целева група за целия модул: Д ИОТ и отдел ИСР Администрация на VMWARE • Инсталиране, конфигуриране и администриране на VMware vCloud Director v5.5 -2 човека • Оптимизиране и мащабиране на Vmware vSphere v6.0–2 човека • Инсталиране, конфигуриране и администриране на Vmware vSphere v6.0 –2 човека Целева група: Д ИОТ за целия модул Администрация на Linux базирани системи • Начална сертификация за Linux –3 човека • Сертификация за напреднали за Linux –3 човека • Професионална сертификация за Linux –3 човека Целева група: Д ИОТ и отдел ИСР за целия модул Тестване на информационни системи • QA-тестване на информационни системи - базов курс –20 човека • QA-тестване на информационни системи - надграждащ курс –20 човека Целева група за целия модул: отдел ИСР, ДДЛР и Регионална дирекция-София Участниците в обуч. са определени на база на преките им професионални отговорности - служители от администрация на АВ. Целеви групи: Отдел „Информационни системи на регистрите“ към ГД "Регистри“, Регионална дирекция-София към ГД "Регистри“, Дирекция „Информационно обслужване и технологии“, Дирекция "Длъжностни лица по регистрация". Обученията са пряко свързани с ф-циите на звената, в които работят служителите, които ще бъдат обучени: ГДР организира и координира процеса по набиране, обобщаване и предоставяне на управленска и статистическа информация, свързана с дейността на звената в специализираната администрация. Отдел ИСР извършва дейности по осигуряване на непрекъсваемостта и доразвието на инф. с-ми, администрирани от АВ. ДХ на гл. експерт и ДХ на н-к отдел, приложени към документацията. Регионална дирекция-София изпълнява ф-циите по Регистър Булстат, Търговски регистър, Имотен регистър и Регистър на имуществените отношения на съпрузите. Служителите от дирекцията участват винаги в тестването на ИС - Чл. 17, ал. 1 от УПАВ и заповеди на ИД на АВ, приложени към документацията. Дирекция ИОТ разработва анализ на информ. и комуникац. инфраструктура, извършва оценка на риска и изготвя план за управление на риска. Организира внедряването и функционирането на всички ИС на АВ. Осигурява защитата на инф. технологии, организира и отговаря за дейностите, свързани с въвеждането, поддръжката и извеждането от експлоатация на информационно-комуникационните ресурси в АВ – Чл. 13 от УПАВ, приложен към документацията. Дирекция ДЛР извършва действията по вписванията, обявяванията и заличаванията в търговския регистър. Служителите от ДЛР участват винаги в тестването на инф. с-ми, преди внедряването им в реална среда на ИС, разработени по договори, преди внедряването им в реална среда - Чл. 15 от УПАВ и заповеди на ИД на АВ, приложени към документацията., Contracted Amount: 139 560.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Служители от администрацията, успешно преминали обученията с получаване на сертификат, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 97.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Total number of trained state administration employees, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 97.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN