Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-2085-C01
Project Name Development of the activity of „Ambulatory for Individual Practice for Specialized Medical Assistance in Internal Diseases Dr. Dinko Mladenov“ Ltd
Beneficiary 205417964 „Ambulatory for Individual Practice for Specialized Medical Assistance in Internal Diseases Dr. Dinko Mladenov“ Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 27.08.2019
Start Date 27.08.2019
End Date 11.08.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Смолян (BG424), Смолян, гр.Смолян

Description

Brief description
„Амбулатория за индивидуална практика за специализирана медицинска помощ по вътрешни болести д-р Анета Славова“ ЕООД е основана през 2018 г. в град Смолян. В рамките на настоящето проектно предложение се предвижда разработване и пазарна реализация на предприемаческа идея за развитие на амбулатория за специализирана медицинска помощ по вътрешни болести в курортен комплекс Пампорово. Амбулаторията има сериозен потенциал за развитие, тъй като курортът целогодишно се посещава от много туристи, като в определени периоди от време се наблюдава пик и на броят на туристите, и на нуждаещите се от специализирана медицинска помощ.
За реализацията на предприемаческата идея е сформиран екип от квалифицирани лица с медицинско образование, специфични знания и умения, както и професионален опит в областта на вътрешните болести. Нужно е да се осигури и високотехнологично специфично оборудване, което да подпомага медицинските специалисти в диагностиката, лечението и наблюдението на пациентите.
Изпълнението на проекта ще доведе до реализиране на пазара на предприемаческа идея за високоспециализирани медицински услуги в сектори, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства.
Планираните дейности по проекта са:
1. Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея, която ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и закупуване на ДМА.
2. Дейност за визуализация на проекта.
Очакваните резултати са: създадена и утвърдена Амбулатория за специализирана медицинска помощ по вътрешни болести; пазарна реализация на предприемаческата идея; създадени устойчиви работни места; постигнат положителен ефект по отношение на устойчивостта на новосъздаденото предприятие; постигнат ръст на компанията чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески идеи. Също така в глобален мащаб ще се постигне екологичен и социален ефект от реализацията на предприемаческата идея посредством ефективно и отговорно използване на ресурсите.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал – 3 лица, както и чрез закупуване на специализирана медицинска апаратура, представляваща ДМА): Като част от дейността ще бъдат наети 3 лица квалифициран персонал, необходим за реализиране на предприемаческата идея, от които 2 лица обект на оценка и 1 лице, което не е обект на оценка. Предвидено е предприемачът Д-р Анета Славова да бъде назначена на длъжността Лекар, вътрешни болести за целия период на реализация на проекта – тя има ОКС Магистър по медицина и е придобила специалност Вътрешни болести, целият й професионален опит е в областта на медицината и над 20 години работи като лекар със специалност. Това гарантира, че предприемачът успешно ще ръководи дейността на Амбулаторията за специализирана медицинска помощ по вътрешни болести, която да бъде успешна на пазара, с нарастващ имидж и брой доволни пациенти. Екипът на амбулаторията ще бъде допълнен с д-р Лидия Предарска, която има ОКС Магистър по специалност „Медицина“, както и квалификация „нефролог, специалист по вътрешни болести“ - тя ще бъде назначена на длъжността лекар за целия период на изпълнение на проекта. Ще бъде назначена и медицинска сестра. Предвидено е всички да бъдат назначени още през първия месец на изпълнение на проекта, тъй като заетостта им ще бъде максимално уплътнена още в началото, а след доставката на специализираната медицинска апаратура в оперативен порядък ще бъде решено дали е необходимо да се включат още специалисти. В рамките на дейността ще бъде закупена специализирана медицинска апаратура, представляваща ДМА. Предвидени са: Ехограф, съчетаващ перфектен образ и високи функционални характеристики, осигурява бързина, оптимизиран транфер на данни, уверен клиничен резултат, удобство на ползвателя, намаляване на времето за прегледа и подобряване на работния процес посредством богата гама от автоматични функции; Eлектрокардиограф, Пациентен монитор, ЕКГ холтер и Холтер за кръвно налягане, които са свързани с целия цикъл на преглед на пациента. Това са специализирани високотехнологични апарати, които са много важни за уточняване на диагнозата и терапията, както и за планиране на последващи действия и проследяване на пациента. Обичайно прегледът от специалиста по вътрешни болести включва разговор с пациента, описание на предшестващите и настоящите проблеми на сърдечносъдовата система и оплакванията на пациента, преглед на терапията /ако вече има такава/, измерване на артериално налягане, провеждане на електрокардиограма, преслушване, идентифициране на необходимите допълнителни изследвания, които се уточняват по време на консултацията. Наличието на специализирано оборудване, включващо Ехограф, Eлектрокардиограф, Пациентен монитор, ЕКГ холтер, Холтер за кръвно налягане подпомага лекаря при поставянето на диагнозата и уточняването на терапията, като многократно увеличава диагностичните му възможности, прецизността, като съкращава времето за реакция, което в някои случаи може да се окаже критично. В рамките на дейността се предвижда да бъде възложено на външен изпълнител изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея. Тази услуга е необходими за по-успешната реализация на амбулаторията и по-прецизно таргетиране. Пазарният анализ и маркетинговият план ще включват анализи, възможности и предложения за активности, с които да се популяризира дейността на амбулаторията, ще се идентифицират най-удачните канали за разпространение на информация и за привличане на пациенти, с цел достигане на максимална пазарна реализация. Услугата е важна за максимална пенетрация на пазара на предприемаческата идея и ще гарантира устойчивост на проекта., Contracted Amount: 247 255.80 , Reported Amount: 235 472.93
  • Activity: Дейност за визуализация на проекта: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет и разпространена сред обществеността посредством срещи и сред целевата група в най-кратък срок, след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския съюз ще бъде направена публикация в печатно издание, които ведно с изготвянето на информационна табела и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител при спазване на правилата на ЗУСЕСИФ. На закупените активи по проекта свързани с предприемаческата идея ще бъдат поставени стикери в съответствие с изискванията, посочени Единния наръчник. За стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта е отговорен Предприемача. Визуализацията на всички документи по проекта има задължителен характер и контрола ще се осъществява от Предприемача. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на фондовете на ЕС и по-специално на ОП Иновации и конкурентоспособност 2014-2020. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския съюз и се изпълнява по Оперативна програма “ Иновации и конкурентоспособност 2014-2020, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създадат условия, които да гарантират равенството между половете и недискриминационният принцип като се прилагат критериите за равнопоставеност. В допълнение за дейностите ще бъдат използвани идентифицираните добри практики в тази област от конкуренти на АИПСМПВБ д-р Анета Славова ЕООД, чрез привличане на всички заинтересовани страни и постигане на диалог и толерантност, като стабилна основа за надграждане на постигнатите резултати. Ще се публикува информация в интернет пространството. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК. Предлаганите дейности са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъде направена публикация в печатно издание – 1 бр., което представлява изпитан метод за повишаване на информираността на участниците и обществеността, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикацията ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа получена по ОПИК., Contracted Amount: 2 000.00 , Reported Amount: 1 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Ilan Medical Equipment Ltd., Contracted Amount*: 67 496.00 , Reported Amount**: 84 370.00
  • Contractor: PROMOOR Ltd., Contracted Amount*: 21 200.00 , Reported Amount**: 26 500.00
  • Contractor: Nicolinca, Contracted Amount*: 27 514.37 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Lidia, Contracted Amount*: 22 355.42 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: MEDICAL ALFA - PAMPOROVO MEDICAL CENTER LTD, Contracted Amount*: 12 960.00 , Reported Amount**: 14 400.00
  • Contractor: ELPAK LEASING Ltd, Contracted Amount*: 2 201.28 , Reported Amount**: 2 751.60
  • Contractor: Aneta, Contracted Amount*: 44 710.85 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.50 , Reached amount: 2.50
Indicator 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.01 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 249 255.80 BGN
Grant 199 404.64 BGN
Self amount 49 851.16 BGN
Total actual amounts paid 189 898.51 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирана медицинска апаратура, представляваща ДМА: 1. Ехограф - 1 брой; 2. Електрокардиограф – 1 брой; 3. Пациентен монитор - 1 брой; 4. ЕКГ холтер – 1 брой; 5. Холтер за кръвно налягане – 1 брой., Estimated Amount: 87 470.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирана медицинска апаратура: 1. Ехограф - 1 брой.
    Contractor: Ilan Medical Equipment Ltd.
    Contract total funded value: 67 496.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирана медицинска апаратура: 1. Електрокардиограф – 1 брой.
    Contractor: Ilan Medical Equipment Ltd.
    Contract total funded value: 67 496.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирана медицинска апаратура: 1. Пациентен монитор - 1 брой.
    Contractor: ELPAK LEASING Ltd
    Contract total funded value: 2 201.28
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 4. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирана медицинска апаратура: 1. ЕКГ холтер – 1 брой.
    Contractor: ELPAK LEASING Ltd
    Contract total funded value: 2 201.28
  • Differentiated position 5: Обособена позиция 5. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на специализирана медицинска апаратура: 1. Холтер за кръвно налягане – 1 брой.
    Contractor: Ilan Medical Equipment Ltd.
    Contract total funded value: 67 496.00
Procedure 2 Subject to due process: Извършване на услуги за визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела - 1 брой 2. Изработка на плакат - 2 броя 3. Публикация в печатно издание - 1 брой, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуги за визуализация на проекта: 1. Изработка на информационна табела - 1 брой; 2. Изработка на плакат - 2 броя; 3. Публикация в печатно издание - 1 брой.
    Contractor: PROMOOR Ltd.
    Contract total funded value: 1 520.00
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на услуги за Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея, Estimated Amount: 24 900.00
  • Differentiated position 1: Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея
    Contractor: PROMOOR Ltd.
    Contract total funded value: 19 680.00
Procedure 4 Subject to due process: Разходи за наем на работни помещения, Estimated Amount: 16 660.00
  • Differentiated position 1: Разходи за наем на работни помещения
    Contractor: MEDICAL ALFA - PAMPOROVO MEDICAL CENTER LTD
    Contract total funded value: 12 960.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN