Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1355-C01
Project Name Successful start for P and V Engineering Ltd.
Beneficiary 205246278 P and V engineering
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 09.08.2019
Start Date 09.08.2019
End Date 26.01.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Враца, гр.Враца

Description

Brief description
Дружеството П и В ИНЖЕНЕРИНГ ООД е новорегистрирано предприятие, което си е поставило амбициозната цел да е сред иноваторите в България в областта на производството на пластмасови изделия. В постигането на поставените високи цели компанията ще се уповава на опита и експертизата на предприемача и на членовете на Екипа на кандидата, от една страна, а от друга ще разчита на високата добавена стойност от инвестициите в ново специализирано оборудване и софтуер. С оглед на успешното утвърждаване на един силно конкурентен пазар ще бъде разработено пазарно проучване и пазарен анализ, които да подпомогнат стартиращото предприятие. Техниката, която се предвижда да се закупи по проекта, ще позволи прилагането на модерни методи на работа в сектора на производство на изделия от пластмаси. 
Новорегистрираното предприятие ще развива своята основна икономическа дейност в Секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства - С22.29 „Производство на други изделия от пластмаси“.
Activities
  • Activity: Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги): Дружеството П и В ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД е новорегистрирано предприятие, което си е поставило амбициозната цел да е сред иноваторите в България в областта на производството на пластмасови изделия. Условно изпълнението на "Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки или услуги)" може да бъде разделено на няколко етапа, очертаващи логичното развитие на стартиращата компания. Етап 1 В първия месец след сключване на договор за безвъзмездна финансова помощ с Управляващия орган, дружеството ще сключи договор за наем на помещение, в което ще се осъществява дейността на предприятието. Също така, веднага след влизането в сила на Административния договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ ще бъдат наети на трудов договор предприемачът и членовете на Екипа на предприемача. Предприемачът инж. Николина Петкова ще бъде наета за период от 12 месеца на 4-часов работен ден, за да подпомага членовете на Екипа в тяхната работа. Основна движеща сила в производството на микро детайли от пластмаса ще бъде инж. Кирил Василев, който също ще бъде нает за период от 12 месеца на пълен работен ден от 8 часа, като в производствения процес и в експлоатацията на новопридобитото високотехнологично оборудване ще бъде подпомаган от инж. Мая Вазонова, която ще бъде наета за период от 12 месеца на 4-часов работен ден. В допълнение, предвиждаме да бъде нает Оператор на Шприцова машина за период от12 месеца на 4-часов работен ден. Етап 2 След успешното приключване на първия основополагащ етап от настоящата дейност компанията П и В ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД ще се насочи към същинската част от изпълнението на проекта, а именно придобиването на оборудване, представляващо дълготраен материален актив, необходим за реализирането на пазара на предприемаческата идея. В случая оборудването, благодарение на което компанията ще се утвърди на пазара на пластмасовите изделия и компоненти, представлява шприц машина с Цифрово програмно управление, предназначена за малки детайли от технически пластмаси, което ще позволи гарантиране на качеството и точността на произведената продукция. Предвиденото за придобиване оборудване отговаря на всички специфични нужди за производството на микро детайли от инженерни пластмаси, посредством леене под налягане (т.нар. шприцване). Етап 3 След като бъде успешно завършен и втория етап, състоящ се от придобиването на специализираното оборудване, П и В ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД ще се насочи към изпълнението на финалната фаза на настоящата дейност и на проекта като цяло - усилията за успешна пазарна реализация на предлагания продукт. Секторът на производството на пластмасови изделия е наситен с множество компании и утвърждаването на този конкурентен пазар ще изисква специални целенасочени усилия. Поради горепосоченото и с оглед на постигането на успешната пенетрация на един силно конкурентен пазар ще бъде разработен пазарен анализ, които да подпомогнат стартиращото предприятие при анализа на конкурентите, търсенето на клиенти и позиционирането в определена специфична пазарна ниша. В допълнение, за да бъде постигната тази цел ще бъде придобит и специализиран софтуер за онлайн проследяване и анализ на цените, предлагани от конкурентите в бранша. , Contracted Amount: 248 820.00 , Reported Amount: 246 775.23
  • Activity: Дейност за визуализация на проекта: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъдат изработени и поставени 1 бр. информационна табела и 1 бр. стикер с визуализация (с логото на ЕС и ОПИК) на придобитото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП., Contracted Amount: 950.00 , Reported Amount: 535.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NewOne Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 535.00
  • Contractor: Lomini LTD, Contracted Amount*: 10 464.00 , Reported Amount**: 13 080.00
  • Contractor: KOSHIN EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 24 800.00
  • Contractor: CPS International Trading Ltd., Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 29 800.00
  • Contractor: RT Plus, Contracted Amount*: 91 040.00 , Reported Amount**: 113 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.15 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 71.46 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 249 770.00 BGN
Grant 199 816.00 BGN
Self amount 49 954.00 BGN
Total actual amounts paid 197 848.26 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и въвеждане в експлоатация на шприц машина, Estimated Amount: 114 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка и въвеждане в експлоатация на шприц машина
    Contractor: RT Plus
    Contract total funded value: 91 040.00
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на специализиран софтуер, Estimated Amount: 29 900.00
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на пазарно проучване и анализ за реализацията на предприемаческа идея, Estimated Amount: 25 000.00
Procedure 4 Subject to due process: Избор на изпълнител за изготвяне на публичност и визуализация по проект, Estimated Amount: 950.00
Procedure 5 Subject to due process: Наем на помещение за 12 месеца, Estimated Amount: 13 920.00
  • Differentiated position 1: Наем на помещение за 12 месеца
    Contractor: Lomini LTD
    Contract total funded value: 10 464.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN