Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.032-0068-C01
Project Name Ensuring Social Inclusion and Employment Services- "Inclusion Bridge"
Beneficiary 101674152 NGO "SOUTHWEST PUBLIC-INFORMATION CENTER"
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 02.07.2019
Start Date 02.07.2019
End Date 02.11.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Благоевград, гр.Благоевград

Description

Brief description
Проектът се фокусира върху предоставяне на интегриран модел на социални услуги за осигуряване на подкрепящо обучение, консултиране и заетост. Акцентът на проекта е върху развитието на  умения за заетост и възможности за обучение в дигитални и други компетенции, защото те ориентират към дейности и сфери,които позволяват работа от дома, автономно работно време и самонаемане. Проектът създава необходимите мостове, за да гарантира,че заетостта може да осигури адекватен модел за включване. Този модел има за цел:
 - въвеждане на интегрирана социална услуга с различни работни методи;
- гарантиране на качеството на предоставяната интегрирана услуга;
Отчетени са три ключови фактора,които са важни,за да се гарантира, че заетостта води до включване: доходи, участие и регулации .
Дейностите включват:
1.Мотивационна и друг тип подкрепа(Услуга"Мотивационно консултиране"с цел подобряване на достъпа на пазара на труда и включване в трудова заетост на лица от целевите групи)
2. Подкрепящи услуги за подобряване достъпа до заетост на хората с увреждания и на лицата,полагащи грижи за зависими членове на семейството (Услуга"Индивидуална подкрепа"-консултиране за възможностите и подходяща трудова реализация  )
3.Предоставяне на обучения за придобиване на ключови компетентности
4.Създаване на партньорство от заинтересовани страни/НПО сектор,държавни институции, бизнес(Услуга"Работа с обществеността и работодатели"-целта е разчупване на стереотипите относно възможностите на хората с увреждания)
Проектът прилага политиката на устойчиво развитие и не поражда отрицателни последици,засягащи принципите на политиката за устойчиво развитие и по трите му основни оси-икономическа,социална и екологична.Дейностите,методите на работа и ресурсите са в съответствие с целите
Конкретните ползи от реализацията на проекта за целевата група(преки бенефициенти)са:
1.Преодоляване на социални дефицити(недостиг на информация,възможности за социално включване или работа)
2.Желание за позитивна промяна
Activities
  • Activity: Предоставяне на интегрирани подходи за мотивиране и насърчаване участието на пазара на труда на лицата от целевата група.(Услуга" Мотивационно консултиране"): Целта на тази дейност е разширяване на възможностите за подобряване качеството на живот на хората с увреждания и техните семейства, повишаване на мотивацията им за водене на независим и самостоятелен начин на живот, чрез насърчаване на равните възможности на тези лица за заетост и интеграция на пазара на труда и предоставяне на услуги, според индивидуалните им потребности.Дейността въвежда Услуга"Мотивационно консултиране", с цел подобряване на достъпа на пазара на труда и включване в трудова заетост на лица от целевата група. Предоставяната услуга, ще отговори на конкретните потребности на лицата от целевата група, чрез въвеждането на принципа на планиране и развитие на нови социални услуги, които да стимулират инициативността и създаването на условия за максимална гъвкавост при получаването на по-достъпни за по-широк кръг потребители услуги.Чрез дейността ще бъде извършена оценка (активност,възможности,желание за включване в заетост и интереси )на лицата. Всяка услуга ще се предоставя само след деклариране на желание от лицата и запознаване с параметрите на услугата, дейностите за подкрепа,обучение и консултиране.Потребителят (участникът) сам избира дейностите, за които да получава подкрепа. Ползите за лицата следва да се изразяват в постигане на промяна в посока: адаптиране към изискванията на пазара на труда, мотивация за развитие и готовност лицата да се ангажират с обучение ,заетост и/или самонаемане.Прилагането на взаимосвързани услуги в посока мотивация за трудова реализация на отворения пазар на труда ще доведе до стимулиране на лицата да повишават своята активност. Оказаната подкрепа ще спомогне значително при вземането на решения от различно естество, включително за включване в заетост/самонаемане. Услугата цели баланс между пряката подкрепа,която получават лицата обект на социални услуги и консултативната подкрепа от експерти. Важен акцент на действията е фокусът върху целите- да са реални,постижими и постигнати във времето.Постигането на цели зависи пряко от мотивацията,която е съвкупност от вътрешни динамични фактори,като често те могат да са „продукт“ на предишен опит и да се обуславят от водещи ценностни нагласи. Мотивационната подкрепа ще се прилага чрез: - изграждане и/или засилване на мотивацията /в работния етап/; - мотивация- желание, готовност и потребност от промяна /в работния процес/; Фокусът върху мотивацията като вътрешно състояние, води до следване и изпълнение на дадени цели. Целта е лицата от целевата група да намерят собствен (вътрешен) баланс между очаквания и удовлетвореност. В зависимост от спецификата на групата и нейния профил могат да се включват и допълнителни теми, но пряко свързани с целите на проекта. Включването на лицата ще се осъществява при съблюдаване на принципите на равнопоставеност и недопускане на дискриминация,както и равенство на половете.Дейността ще допринесе за активното социално включване на лицата чрез осъзнаване, че те също са способни и можещи и е важно това да се използва пълноценно. Като част от действията ще се разработят Мотивационни плакати( Poster Art Wall )с вдъхновяващи послания върху тях. Целта е хората да постигнат повече или да се замислят по друг начин върху възможностите си.Плакатите ще са част от инициативите за информиране и информационните кампании за работодателите (Услуга"Работа с обществеността и работодатели"/Дейности 5 и 6 от настоящия проект ) Планираният разход за изпълнение на дейността възлиза на 27 888. 00 лева и включва разходът за възнаграждения на трима служители на партньорa - със заетост всеки от по 80 часа месечно. Ред в бюджета,в който са заложени разходите.1.1 Разходите за изработване на Мотивационни плакати( Poster Art Wall ) са част от „Единна ставка, която е в размер на 40 % от преките допустими разходи за персонал“ по проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 25 626.70
  • Activity: Обучения за придобиване на ключови компетентности (КК)съгласно Европейската квалификационна рамка- ЧАСТ 1 /КК4"Дигитална компетентност".: Използването на дигитална технология позволява не само хората да си взаимодействат и комуникират,включително в резултат на "ограничения", но тя допринася за достъпа до различна информация и възможности за заетост. Поставянето на акцент върху развитието на ключови компетентности (умения за заетост) и включване в проекта на обучението КК4 се определя като важно защото дигитална компетентност ориентира към дейности и сфери,които позволяват работа от дома, автономно работно време и/или самонаемане. Трудовият пазар е все по-динамичен, като може да включва упражняване на различни професии и форми на заетост, мобилност и др.. За да се извлече максимална полза от технологичния напредък и бързо променящият се пазар на труда, е необходимо да се осигури по-бърза и качествена подкрепа чрез обучения в умения,които могат да бъдат приложени веднага в практиката и то с висока ефективност. Дейността има за цел 10 лица от целевата група да преминат обучение за придобиване на ключова компетентност 4"Дигитална компетентност" .Дейността е в пряка връзка с Дейност 1, чрез която се извършва и насочването на лицата към подходящи услуги и обучения съобразно мотивацията. Предвид спецификата на лицата от целевата група се предвижда да бъдат сформирани 2 групи .Всяка от групите ще се състои от по 5 лица. В рамките на обучението ще са предвидени възможности за лицата да получават и допълнителни консултации от квалифицирани преподаватели и прилагане на интерактивни модели на обучение (допълнително от 5 часа). Превръщането на информационните и комуникационни технологии в ключов лост за по-ефективна и ефикасна трудова дейност, за креативно мислене, за иновативно и ангажирано поведение, за достъп до по-широки и по-актуални знания постоянно променя изискванията на пазара на труда. Обученията по КК4 допринася за разширяване на възможностите пред лицата за участие в гъвкави форми за заетост,както и да съвместяват професии/умения в условията на икономика на споделяне на знания и сътрудничеството В конкретния случай,част от лицата от целевата група, може да са загубили притежавани от тях компетенции за работа с компютри, дисплеи, програми и софтуерни продукти. За тях е от изключително значение да разширят компетенциите си за работа с информация, данни, програми и техника. За да се гарантират устойчиви резултати и полза от предоставянето на услуги за лицата, кандидатът в качеството си на доставчик на социални услуги,ще извършва обученията в своя оборудва специална зала, в която процесът обучение да е в малки групи. В тази връзка ще се закупят оборудване осигуряващо провеждане на обучение с оборудване позволяващо използването на IQBoard (мултитъч технология даваща предимство на обучаващите и увеличаваща значително ефекта от обучението).Предвид спецификата на лицата от целевата група ще бъде отчетена и ергономията при оборудването(лаптопи, ергономични мишка за компютър, които да осигуряват комфорт при работа,(включително на лица с увреждане) благодарение на по-естествената стойка на ръката. Обучението е изцяло насочено към постигане на целите по осигуряване на възможности за включване в пазара на труда на лица с увреждане и членове на семейства, полагащи грижи за лица с увреждания,чрез повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателите към работната сила по отношение на работата, включително с компютърно оборудване. Уменията по КК4"Дигитална компетентност" са база за креативно мислене, повишени умения за работа и засилване на конкурентоспособността на лицата, в контекста на технологичните и информационни промени като цяло. Всички документи и оборудването ще бъдат визуализирани съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014¬-2020 г., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 1 334.71
  • Activity: Обучения за придобиване на ключови компетентности (КК)съгласно Европейската квалификационна рамка за учене през целия живот- ЧАСТ 2 / КК 7 Инициативност и предприемачество и КК 6 „Обществени и граждански компетентности“: Дейността ще се изпълнява от кандидата.Компетенциите са комбинация от знания, умения и нагласи, и са от решаващо значение за социалното включване, конкурентоспособността и пригодността за заетост.Увеличават се възможностите за избор, повишава се адаптивността към променящите се условия на живот и работа, правят хората социални, мобилни, конкурентоспособни и уверени.Дейността е в пряка връзка с Дейност 1, чрез която се извършва и насочването на лицата към подходящи услуги и обучения съобразно мотивацията.Изборът на ключовите компетентности ( КК 7 и КК 6 ) допринасят за: •Реализацията на лицата на пазара на труда и/или за самонаемане •Намаляват риска от социално изключване 1. Обучението КК7 Инициативност и предприемачество е фокусирано към развитие на специфични умения и знания.Основна цел е лицата да получат основни познания и умения в предприемаческата дейност(изготвяне на бизнес план, стартиране на бизнес, ефективно управление на малки фирми (т.н „Малък бизнес”). Структурата на това обучение е на модулен принцип включващ : Модул1- Мениджмънт -изготвяне на бизнес планове за стартиране на нов (собствен) бизнес и основни умения за последващото му ефективно управление и успешно развитие, включително изготвянето на проекти; Модул2 -"Организация и управление ", потенциал и възможности за развитие на предприемачеството, действащи регулации, управление и развитие на успешен (собствен) бизнес; Модул 3 - "Предприемачество"осигурява знание и умение за практическо прилагане и използване на различни техники, подходи и методи в предприемачеството. Модул 4 -"Управление на времето" - разширява кръга от възможности за избор, включително за алтернативна и почасова заетост( съобразно реалната времева ангажираност особено важно при лица ангажирани с обгрижване). 2. Обучението КК 6 „Обществени и граждански компетентности“- обхваща всички форми на поведение, които дават възможност на лицата да участват по ефективен и съзидателен начин в обществения и трудовия живот и особено във все по-разнообразни общества. Обществената компетентност включва умения и способност да се общува конструктивно в различни среди, да се показва толерантност, да се изразяват и разбират различни гледни точки, да се преговаря като се изгражда доверие и чувство за съпричастност, а също така формира умения и да се прави разграничаване между личната и професионалната сфери.Уменията за гражданска компетентност са свързани със способността да се взаимодейства ефективно с другите в общественото пространство. Тази компетентност се основава върху нагласа за сътрудничество, себеотстояване и почтеност.Тя се изразява в интереса към обществено-икономическото развитие и междукултурното общуване. Целта е да се насочи вниманието на всяко едно от лицата към неговите желания и проекти. Методите които ще се използват при обученията са :лекционен курс;дискусии с въпроси; практически задания и работа в групи;презентации. Общата цел на обученията е всяко от лицата да намери най-правилните варианти за трудова реализация. Подборът на лицата, които ще проведат обученията, ще се извърши по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г Планираният разход за изпълнение на дейността възлиза на 24 000.00 лева и включва разходите за възнаграждения на три лица (2 лица -обучители и 1 лице -организатор)както следва: Възнаграждение за 2-ма обучители, заетост всеки от по 75 часа месечно за период от 8 месеца, по 14.00 лв/ час,всяко 1 лице, с общо възнаграждение за периода: 8 400.00 лв, ( 2x 8 400 лв = 16 800 лв ) Възнаграждение за 1 лице -организатор(всички обучение), заетост от по 75 часа месечно за период от 8 месеца, по 12.00 лв/ч ,с общо възнаграждение за периода: 7 200.00 лв, Ред в бюджета,в който са заложени разходите.1.1 Разходите за материали за обученията са част от „Единна ставка, която е в размер на 40 % от преките допустими разходи за персонал“ по проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 24 544.04
  • Activity: Подкрепа за намиране на работа и други подкрепящи услуги за подобряване достъпа до заетост на хората с увреждания и на лицата, които полагат грижи за зависими членове на семейството(Услуга"Индивидуална подкрепа"): Целта на дейността е да се приложат професионалните подходи на трудовото посредничество и да се организира по-активното включване в заетост на лицата с увреждания. Всяко действие за подкрепа за намиране на работа и други подкрепящите услуги за подобряване достъпа до заетост на хората с увреждания и на лицата, които полагат грижи за зависими членове на семейството(Услуга"Индивидуална подкрепа")следва да се фокусира върху : 1.Да се оценят възможностите за извършване на определени дейности от хората с увреждания, както и техните компетентности с оглед последваща професионална реализация . 2 Да се разширят възможностите пред лицата за гъвкава комбинация от знания, умения и опит, съответстващи на изискванията на пазара на труда, ( Услуга"Индивидуална подкрепа"-консултиране за възможностите и подходяща трудова реализация). Това е вид специфична по своята същност дейност, която следва да постигне като резултат наемане на работа ,като едновременно с това включва предоставяне в съвкупност или поотделно на посредническа услуга по информиране и/или консултиране на търсещите работа лица и оказване на съдействие на работодателите. Всички действия следва да създават" мостове "между страните работодател и търсещ работа, които да подобряват процеса на достъп до заетост на хората с увреждания и на лицата, които полагат грижи за зависими членове на семейството. Дейността е повлияна от интегрирания характер на включените услуги, както и от взаимодействието между експертите, които ще работят пряко с лицата от целевата група. Дейността ще се фокусира върху следните основни направления : 1) Възможности за наемане на работа на лица от целевата група 2) Информация –Хората с увреждания и членове на семейства, полагащи грижи за зависими от чужда помощ лица ще са информирани, че интегрираната социална услуга е безплатна за потребителите 3) Консултантски услуги: Професионално информиране и консултиране, вкл. по въпроси относно упражняването на трудови и осигурителни права на лицата, полагащи грижи за зависими членове или на хората с увреждания. Услугата се осъществява чрез: : 1.предоставяне на информация за реда и начините за кандидатстване по обявени свободни работни места; 2.предоставяне на информация за условията на работа по обявените свободни работни места; 3.насочване на подходящите кандидати към съответното работно място; 4. обратна информация за резултата от насочването. Всички планирани действия ще се фокусират върху нова подкрепа на подходите от долу на горе , които събират заедно ключови заинтересовани страни и въвеждат нови подходи за подкрепа и подобряване достъпа до заетост . Съществуващата сегментация и специфичният фокус върху различни (и понякога твърде конфликтни) реалности прави изграждането на мостове между страните участващи в процеса по наемане на лица от целевата група много труден.Понятия като подкрепящи услуги за заетост в контекста на цялостното им многообразие могат да имат положителна роля и да помогнат да се изгради консенсус относно интегрирания подход, който да свърже понятия като заетост и включване в един контекст Изборът на изпълнител ще се извърши по реда на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. Разходите, необходим за успешното реализиране на дейността, са планирани в размер на 10 100 лева Разходът за дейността е част от „Единна ставка, която е в размер на 40 % от преките допустими разходи за персонал“ по проекта. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Инициативи за информиране и предоставяне на възможности за активно участие в обществото на хората с увреждания, както и на други уязвими групи: Дейността обединява трите организации (местна власт, бизнес и доставчик на социална услуга/ граждански сектор/.Партньорите считат убедено, че възможностите на хората с увреждане следва да бъдат признати поради възможностите, които могат да им бъдат предложени поне в следните ключови области: 1. чрез ролята на социалната икономика в подкрепа на уязвими групи и създаването на устойчиви работни места 2 чрез заетост/самонаемане в реалния бизнес 3. чрез възможностите за гъвкава заетост, които могат да бъдат прилагани в различни сектори. Цел на инициативите е повишаване на осведомеността относно възможности за активно участие в обществото на хората с увреждания, както и на други уязвими групи и разпространяване на информация и насърчаване на открит диалог.Насърчаване на гражданското участие по въпроси, свързани с активното участие на лицата от целевата група по проект.Инициативите следва да са подготвени така, че да са адресирани към специфични теми ,а всяка инициатива да бъде насочени към определена целева аудитория и да носят различни послания. Това ще насочи общественото внимание върху възможности за активно участие в обществото на хората с увреждания, и на други уязвими групи. Фокусът на планираните инициативи в рамките на дейността в подкрепа на социалните иновации на местно ниво е: - Разширяване възможностите за подобряване качеството на живот на хората с увреждания и техните семейства и повишаване мотивацията им за независим и самостоятелен начин на живот чрез насърчаване на равните възможности на тези лица за заетост и интеграция на пазара на труда и социално включване -Да адресират местните проблеми по начин, който стимулира позитивната социална промяна и следва най-добрите практики на развитие в сферата на интегрираните социални услуги съгласно добрите национални, местни и европейски практики.. Дейността планира провеждане на 3(три ) инициативи(събития и активности)'чрез които целят предоставяне на възможности за активно участие в обществото 1. Изкуството и културата са не само сфера на изява на таланти, но и важен информационен канал за формиране на нагласи, ценности и отношения. Използват средствата на изкуството и културата ( градско изкуство, флаш-мобс, и/или др.) за изграждане на солидарност и толерантност в обществото, за социално включване на хора в неравностойно положение и за създаване на активна гражданска позиция по актуални проблеми. 2. Отчитайки факта, че за хората с увреждания има огромно значение физическата активност в терапевтичен и психологически план, в рамките на дейността се предвижда да се разработи тематичен итерактивен маршрут в община Благоевград.Той следва да е подходящ за посещения от лица с увреждания и техните семейства. (възможност за социален туризъм) В рамките на дейността се предвижда да бъде организирано информационно събитие ,което да популяризира социалния туризъм, като форма на двигателна активност сред природата за подобряване на физическата работоспособност и емоционално обогатяване на личността чрез организиране на свободното време и физическото възстановяване. Маршрутът ще бъде публичен и достъпен както на сайта на Община Благоевград, така и на партньорите. 3. Провеждане на инициатива "Живот без маски ". Целта е участниците да открият истинската си същност и намерят своето място на пазара на труда.Това ще насърчава лицата( включително с увреждане) да учат и придобиват нови умения и да отстояват за правата си за място на пазара на труда и да имат независим живот. По време на инициативата ще бъдат представена мотивационната стена (разработена в рамките на Дейност 1/Poster Art Wall ) Начинът на изпълнение ще разчита и прилага методите на герила маркетинг(„guerrilla marketing“)- инициативите да са креативни ,нестандартни, проведени на нетрадиционни места.Целта е да създаде уникални, привлекателни и провокиращи мисленето концепции, които да изпъкнат и да се откроят от обикновената реклама, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 41 154.89
  • Activity: Информационни кампании за информиране на работодателите и обществото за възможностите на хората с увреждания и позитивната им роля за обществеността(Услуга "Работа с обществеността и работодатели"): Важността на тази дейност за проекта се изразява в популяризиране на възможности между ключовите участници на пазара на труда -работодатели и наети лица( включително лица с увреждане ). Дейността създава и един своеобразен „нов социален диалог” между бизнес и различни контрагенти- общество, работодатели,НПО и други заинтересовани страни като важна предпоставка за ефективното функциониране на процесите наемане/самонаемане. Действията въвеждат нова интегрирана услуга "Работа с обществеността и работодатели" с основна цел разчупване на стереотипите относно възможностите на хората с увреждания. Провеждането на добре структурирани и фокусирани информационни кампании сред работодателите и обществото ще имат своето положително въздействие, свързано с възможностите на лицата от целевата група ,за да се обезпечат интегрирани(от долу на горе) подходи за стимулиране процесите наемане/самонаемане. Чрез възможностите на социалните мрежи ще се допринася за засилване на социалната отговорност и „влиянието върху обществото”. Представянето на информация в Facebook и други социални мрежи осигурява възможност за максимално популяризиране което да" вдъхнови" максимален брой работодатели, да оценят възможностите на хората с увреждания. Дейността предвижда прилагане на комбинация от подходи, гъвкави и ефективни техники, които да повишат репутацията и на работодателите, които осигуряват или ще осигурят работа за лицата от целевата група. Всяка от планираните кампании ще показва нов тип организационно поведение,както и възможностите за развитие на човешките ресурси в бизнес организациите от различни сектори. Във всяка кампания, внимание ще бъде отделено на факторите, които имат най-силно влияние,а именно: 1.Работодатели и тяхната основна и отговорна роля за осигуряване на подходящи работни места и заетост за лицата попадащи в обхвата на целевата група, обект на подкрепа от проекта. 2.Лицата от целевата група с техните личностни качества като толерантност, общителност, професионална компетентност.Именно термина “професионализъм” е един от най-съществените елементи, който нерядко е подценяван и/или омаловажаван. 3.Достъпност -по-малък брой препятствия за включване в заетост -особено важно за лицата, които са в трудна житейска ситуация; Подходът при осъществяване на кампаниите се разглежда като част от комуникационния процес,в който възможността за заетост придобива ново измерение ,а личността се поставя в центъра. Всяка кампания ще има своята документация(досие) оригиналната кореспонденция, имена и адреси на бизнес организациите, копия на статии, хронология и т.н Дейността предвижда провеждане на Форум „Социални услуги за приобщаващо общество и заетост”,където да се осъществи дискусия между НПО, доставичици на социални услуги, бизнес и институции, да се представят добрите практики насочени към осигуряване на заетост на хора с различни възможности и не на последно място да се покаже как на местно ниво може да се създават " мостовете" за промяна. Промяната е процес и не може да се постигне бързо.В тази връзка ще бъдат разработени, и разпространени сред работодателите информационни материали.Ще се разпространява Е-информационен бюлетин на съществуващи нови добрите практики, предлагането на нови социални услуги за лица от целевата група Чрез действията ще се популяризира нов модел за правене на бизнес( обвързан с кауза),при който всички страни(работодатели и заети лица )постигат целите си. Всяка от кампаниите ще насърчава преосмислянето на бизнес философията от гледна точка на съвременните реалности и предприемане действия към изграждане на социални и етични норми в бизнес практиката. Всички планирани действия и материали ще бъдат визуализирани съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014¬-2020 г., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 39 863.50

Participating Organizations

Partners
  • Partner: Chamber of commerce and industry- Blagoevgrad, Contracted Amount*: 34 965.00 , Reported Amount: 34 107.63
  • Partner: Municipality Blagoevgrad , Contracted Amount*: 49 104.00 , Reported Amount: 46 841.45
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants with disabilities above 18 years of age who are engaged in job searching or are in employment, including self-employment, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 2 Participants with disabilities above 18 years of age receiving services, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 22.00
Indicator 3 Participants with disabilities over 18, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.00 , Reached amount: 22.00

Financial Information

Total Project cost 188 536.60 BGN
Grant 188 536.60 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 185 533.19 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN