Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.039-0001-C01
Project Name Repair, introduction of energy efficiency measures and accessibility of the environment, the supply of new equipment and furnishing and landscaping of adjacent areas to educational institutions
Beneficiary 000351743 Municipality of Panagyurishte
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 02.12.2016
Start Date 02.12.2016
End Date 29.01.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пазарджик, Панагюрище, гр.Панагюрище

Description

Brief description
Общата цел на настоящото проектно предложение  е да осигури модерна, здравословна и функционална образователна инфраструктура с високо ниво на енергийна ефективност в общинските детски градини и благоустроени прилежащи площи на училищата на територията на град Панагюрище.
Activities
  • Activity: ЕКИП ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Дейността ще бъде изпълнявана по време на цялата продължителност на проекта, тъй като е основополагаща за успешното му изпълнение. След одобряване на проектното предложение със Заповед ще бъде определен екип за управление на проекта. Екипът ще включва експерти от община Панагюрище и външни експерти. Екипа за управление на проекта се състои от следните експерти: - ръководител на проекта; - технически експерт; - счетоводител; - координатор; - юрист., Contracted Amount: 90 143.82 , Reported Amount: 79 539.16
  • Activity: ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА РЕМОНТ, ВЪВЕЖДАНЕ НА МЕРКИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ И ДОСТЪПНОСТ НА СРЕДАТА, БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ПРИЛЕЖАЩИ ПЛОЩИ КЪМ ОБРАЗОВАТЕЛНИ ИНСТИТУЦИИ В ГРАД ПАНАГЮРИЩЕ: За обекти Благоустрояване и паркоустрояване на прилежащите площи към СОУ „Нешо Бончев”, към ОУ „Марин Дринов” и към ОУ „20-ти април” е необходимо да бъде изготвен идеен и работен и изпълнен одобрен работен проект, които предлага съвременно решение за обновяване, съчетаващо в себе си функционалност, надеждност и качество. Проектът да е съобразен с Наредба №7 за правилата и нормите на отделните видове територии и устройствени зони, Наредба №4 за осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно физическо състояние и игрищата да са оразмерени в съответствие с изискванията на „Норми за проектиране на спортни сгради и съоръжения“. Да бъде предвидено минимум цялостно обновяване на старата компрометирана асфалтова настилка, реновиране на пешеходните зони и зелените площи и обособяване на места за отдих, възстановяване на дворна ограда. При възможност да бъде предвидено полагане на специализирани настилки и оборудване на спортните площадки. За обекти ЦДГ „Първи юни“, ОДЗ „Райна Княгиня“, ОДЗ „Райна Княгиня“– филиал, ЦДГ „Пролет“ и ОДЗ Звънче през 2016 г. са изготвени обследване за енергийна ефективност, технически паспорт в едно към него доклад за резултатите от техническо обследване и доклад за резултатите от конструктивното обследване и оценка на състоянието на строежа. Да бъдат изготвени идейни и работни проекти и изпълнен одобрен работен проект, които включва най-малко: - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “В”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. , Contracted Amount: 4 414 534.00 , Reported Amount: 5 202 463.62
  • Activity: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОЦЕНКА НА СЪОТВЕТСТВИЕТО НА ИНВЕСТИЦИОННИЯ ПРОЕКТ И ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР: Изпълнението на дейността включва: - Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при изпълнение на проект, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва осъществяване на строителен надзор съгласно чл.168, ал.2 от ЗУТ и извършване на оценка на съответствието на проектната документация със съществените изисквания към строежите за обектите на интервенция. Дейността ще подсигури: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Доклад за оценка на съответствието на идейните и работните проекти - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Засилен контрол върху прилагането на безопасни и здравословни условия на труд. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с разпоредбите на Закон за устройство на територията (ЗУТ) и ще включва: осигуряване законосъобразно започване на СМР, контрол по отношение на пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на изпълнението на СМР, контрол при изпълнението на СМР, съгласно одобрения проект и изискванията на ЗУТ, контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, недопускане увреждане на трети лица и имоти вследствие на СМР, контрол за качеството на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност, своевременно съставяне и подписване на всички актове, протоколи и документи относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на Министъра на РРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството, осигуряване на законосъобразно завършване на СМР и въвеждането в експлоатация, технически паспорт и др. , Contracted Amount: 115 000.00 , Reported Amount: 54 654.00
  • Activity: ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ И ОБЗАВЕЖДАНЕ ЗА МОДЕРНИЗАЦИЯ НА ДЕТСКИТЕ ЗАВЕДЕНИЯ ОБЕКТ НА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ПРОЕКТА : Подготовка за стартиране на дейността чрез провеждане на процедура за избор на изпълнител - подготовка на документация за възлагане на обществена поръчка за доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения - обект на интервенция, провеждане на процедурата за избор на изпълнител; определяне на изпълнител и сключване на договор за изпълнение на дейността. Дейността включва доставка на оборудване и обзавеждане за нуждите на детските заведения обект на интервенция по настоящия проект, с цел подобряване на жизнената среда в областта на образованието и грижите в ранна детска възраст. Предвижда се доставка и монтаж на нови мебели и оборудване за перално помещение и кухненски блок, съобразено със специфичните потребности на отделните обекти на интервенция съгласно изготвена техническа спецификация. След извършване на доставката ще бъдат спазени изискванията за информация и комуникация чрез поставяне на информационни стикери., Contracted Amount: 288 377.00 , Reported Amount: 256 782.00
  • Activity: МЕРКИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ : Целта на тази дейност е да се информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по ОП "Региони в растеж" 2014- 2020 г., за ролята, която играе ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея. По този начин ще се гарантира прозрачност в процеса на усвояване на безвъзмездната финансова помощ и изпълнението на проекта. Дейностите за визуализация и публичност на проекта ще включват: 1) Провеждане на две пресконференции - Първата пресконференция ще се проведе при стартирането на проекта. На нея ще бъде представен проекта, неговите цели и очаквани резултати, финансиращата програма и екипа за управление. На събитието ще бъдат поканени представители на различни местни и регионални медии. След изпълнението на проектните дейности ще бъде организирана заключителна пресконференция, на която да бъдат оповестени крайните резултати и ефекти от реализацията на проекта. 2) Официални церемонии "Първа копка"(2 броя) - Организиране и провеждане две официални церемонни при стартиране на строителството - една за детските градини и една за училищата. 3) Официални церемонии "Рязане на лента" (8 броя) - Организиране и провеждане официални церемонни при откриването на всеки обект. 4) Доставка и монтаж на временен билборд – поставен на видимо за обществеността място. 5) Доставка и монтаж на постоянни табели – До два месеца след приключване на строителството ще бъдат поставени постоянни табели на всички обекти на интервенция. 6) Публикации на официалната интернет страница на община Панагюрище – За хода на изпълнение на проекта и постиганите резултати. 7) Информационни стикери за брандиране на закупеното по проекта оборудване и обзавеждане –ще бъдат изготвени информационни стикери, които ще съдържат информация и логата на ЕС, финансиращата програма, общото лого на програмния период, името и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. 8) Изработване на информационни материали – ще бъдат изработени банер (1 бр.), информационни брошури (250 бр.), дипляни (500 бр.) и промоционални материали (пакет от промоционални материали, съдържащ папка, листа за писане, химикал и USB памет)., Contracted Amount: 28 000.00 , Reported Amount: 16 134.00
  • Activity: ОДИТ НА ПРОЕКТА: Съгласно изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. в рамките на проекта ще бъде извършен независим финансов одит от лицензиран одитор. Целта на независимия финансовия одит на проекта е да бъде проверено дали декларираните от бенефициента разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с ДБФП. След направената от одитора проверка, същият ще изготвя доклади за фактически констатации, които да бъдат приложени към междинните и окончателния финансови отчети по проекта. За целите на проекта одита ще бъде извършен от лицензиран одитор (регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит), избран след провеждане на процедура за избор на изпълнител., Contracted Amount: 20 000.00 , Reported Amount: 2 520.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: POLIMIT KONSULT OOD, Contracted Amount*: 54 654.00 , Reported Amount**: 54 654.00
  • Contractor: Maria, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 23 788.69
  • Contractor: NITOS DIZAIN EOOD, Contracted Amount*: 16 134.00 , Reported Amount**: 16 134.00
  • Contractor: GBS - PLOVDIV AD, Contracted Amount*: 5 204 604.00 , Reported Amount**: 5 202 463.62
  • Contractor: ODIT KONSULT MD EOOD, Contracted Amount*: 6 840.00 , Reported Amount**: 2 520.00
  • Contractor: Marina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 16 888.54
  • Contractor: Gergana, Contracted Amount*: 12 143.82 , Reported Amount**: 11 685.00
  • Contractor: Xristina, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 655.72
  • Contractor: Nikola, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 521.21
  • Contractor: MEBELLUKS AD, Contracted Amount*: 256 782.00 , Reported Amount**: 256 782.00
  • Contractor: tsvetana, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors
  • Subcontractor: XIIT KONSULT OOD, Contracted Amount*: 6 250.00
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 978.00 , Reached amount: 2 038.00
Indicator 2 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 5 278 529.72 BGN
Grant 5 278 529.72 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 5 278 200.79 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 231 910.20 0.00 231 910.20 "ГБС - ПЛОВДИВ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 28 320.00 0.00 28 320.00 "ГБС - ПЛОВДИВ" АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 1 080.00 0.00 1 080.00 "ОДИТ КОНСУЛТ МД" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 2 184.00 0.00 2 184.00 "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 369.00 0.00 369.00 "НИТОС ДИЗАЙН" ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 64 195.50 0.00 64 195.50 МЕБЕЛЛУКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 4 749.00 0.00 4 749.00 ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 716.40 0.00 716.40 ПОЛИМИТ КОНСУЛТ ООД
Липса на добро финансово управление 0.00 99.00 0.00 99.00 Мария Иванова Станкова
Липса на добро финансово управление 0.00 30.53 0.00 30.53 Христина Кръстева Кесова

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения обект на интервенция по проекта", Estimated Amount: 288 377.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на оборудване и обзавеждане за модернизация на детските заведения обект на интервенция по проекта"
    Contractor: MEBELLUKS AD
    Contract total funded value: 256 782.00
Procedure 2 Subject to due process: "Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор", Estimated Amount: 115 000.00
  • Differentiated position 1: "Дейности по строителен надзор във връзка с ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за сгради на ДГ "Първи юни", ДГ "Райна Княгиння", ДГ "Райна Княгиня" - филиал, ДГ "Пролет" и ДГ "Звънче"
    Contractor: POLIMIT KONSULT OOD
    Contract total funded value: 47 490.00
  • Differentiated position 2: "Дейности по строителен надзор във връзка с благоустрояване и паркоустрояване на прилежащи площи към ОУ "20-ти април", към СУ "Нешо Бончев" и към ОУ "Марин Дринов"
    Contractor: POLIMIT KONSULT OOD
    Contract total funded value: 7 164.00
Procedure 3 Subject to due process: "Мерки за информация и публичност", Estimated Amount: 28 000.00
  • Differentiated position 1: Организиране на публични събития, информационни мероприятия и свързани с тях дейности
    Contractor: NITOS DIZAIN EOOD
    Contract total funded value: 15 240.00
  • Differentiated position 2: Изработване на информационни брошури и дипляни, попадащи в Списъка по чл.12, ал.1, ал.1 от ЗОП
    Contractor: NITOS DIZAIN EOOD
    Contract total funded value: 894.00
Procedure 4 Subject to due process: "Одит на проект "Ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпност на средата, доставка на ново оборудване и обзавеждане и благоустрояване на прилежащи площи към образователни институции", Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: "Одит на проект "Ремонт, въвеждане на мерки за енергийна ефективност и достъпност на средата, доставка на ново оборудване и обзавеждане и благоустрояване на прилежащи площи към образователни институции"
    Contractor: ODIT KONSULT MD EOOD
    Contract total funded value: 6 840.00
Procedure 5 Subject to due process: „Проектиране и изпълнение на строителство (инженеринг) за обекти на интервенция по Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" от Инвестиционната програма на Община Панагюрище", Estimated Amount: 4 414 534.00
  • Differentiated position 1: “Проектиране и строителство във връзка с ремонт и въвеждане на мерки за енергийна ефективност за следните обекти ДГ„Първи юни”, ДГ„Райна Княгиня”, ДГ„Райна Княгиня” – филиал, ДГ„Пролет” и ДГ„Звънче”
    Contractor: GBS - PLOVDIV AD
    Contract total funded value: 4 638 204.00
  • Differentiated position 2: “Благоустрояване и паркоустрояване на прилежащи площи към ОУ „20-ти април”, към СУ „Нешо Бончев” и към ОУ „Марин Дринов”
    Contractor: GBS - PLOVDIV AD
    Contract total funded value: 566 400.00
Procedure 6 Subject to due process: Екип по проекта, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Мария Иванова Станкова - ръководител проект
    Contractor: Maria
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Марина Иванова Ефтимова - координатор
    Contractor: Marina
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 3: Христина Кръстева Кесова - счетоводител
    Contractor: Xristina
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Никола Панчов Бояджиев - технически експерт
    Contractor: Nikola
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: юрист по проект, Estimated Amount: 12 143.82
  • Differentiated position 1: Юрист в ЕУП
    Contractor: Gergana
    Contract total funded value: 12 143.82

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN