Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.001-0386-C01
Project Name ECOPRINT GLASS LTD - competitive company on the Bulgarian market
Beneficiary 103704427 ECOPRINT GLASS Ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 23.12.2015
Start Date 23.12.2015
End Date 22.12.2016
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Пловдив, Пловдив, гр.Пловдив

Description

Brief description
ЕКОПРИНТ ГЛАС е дружество с ограничена отговорност със седалище  в с. Осеново, обл. Варна. Фирмата има търговски офис в гр. Варна и производствени бази в с. Осеново и гр. Пловдив. Всички машини предвидени за закупуване по проекта ще бъдат доставени в производствената база в гр. Пловдив.
Основната дейност на фирмата е декорация на стъклен амбалаж. Декорацията се извършва в няколко направления - поставяне на покритие (лакиране с бои на водна основа) и матиране на стъклени опаковки, поставяне на ситопечат с UV бои или с високотемпературни бои върху необработени бутилки или върху предварително химически матирани и поставяне на тампон печат.
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за подобряване на производствените процеси, дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващи продукти и услуги, дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. Като основни резултати от изпълнението на дейностите се очаква оптимизацията на производствения процес, поставяне на ситопечат върху изделия с квадратна форма и многостен и печат върху гърлото на бутилката, стартиране предлагането на нов вид декорация – метализирани изделия, внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес – намалено количество боя и брак, повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие и Автоматична ситопечатна машина.
Activities
  • Activity: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможна оптимизацията на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността - подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 490 000.00 , Reported Amount: 490 000.00
  • Activity: Дейности за разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможно предлагането на нов вид декорация – метализирани изделия, което ще допринесе за изпълнението на дейността - разнообразяване на асортимента от продукти и услуги на фирмата. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой Чрез закупуването на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие ще бъде възможно внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес, което ще допринесе за намаляване използването на боя, а от там и за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейности за добавяне на нови характеристики и подобряване на съществуващите продукти и услуги (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Автоматична ситопечатна машина - 1 брой Чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина ще бъде възможно добавянето на нови характеристики и подобряването на съществуващите продукти на фирмата (поставяне на ситопечат върху изделия с квадратна форма и многостен и печат върху гърлото на бутилката), което ще допринесе за изпълнението на дейността. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 317 000.00
  • Activity: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Автоматична ситопечатна машина - 1 брой Чрез закупуването на Автоматична ситопечатна машина ще бъде възможно внедряване на технология за намаляване използването на ресурси в производствения процес, което ще допринесе за намаляване брака, а от там и за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 10 месец до 11 месец) 5. Визуализация на проекта (от 10 месец до 11 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INGCONSULT Ltd, Contracted Amount*: 564 900.00 , Reported Amount**: 807 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 175.71 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Нарастване на производителността, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.71 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 123 783.76 , Reached amount: 123 785.66
Indicator 5 Вътрешна норма на възвръщаемост, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 46.71 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 17.17 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 8 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 807 000.00 BGN
Grant 564 900.00 BGN
Self amount 242 100.00 BGN
Total actual amounts paid 564 900.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие (1 брой) и Автоматична ситопечатна машина (1 брой), Estimated Amount: 807 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Линия за боядисване чрез впръскване с вакуумно изпарителна машина за покритие - 1 брой
    Contractor: INGCONSULT Ltd
    Contract total funded value: 343 000.00
  • Differentiated position 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на Автоматична ситопечатна машина - 1 брой
    Contractor: INGCONSULT Ltd
    Contract total funded value: 343 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN