UMIS Number | BG05SFOP001-2.001-0006-C04 |
Project Name | Establishment of uniform rules for carrying out functional analyses of horizontal and sectoral policies |
Beneficiary | 000695025 Administration of Council of ministers |
Funding | ESF ==> Good Governance |
Date of the Contract/Order | 30.01.2017 |
Start Date | 01.02.2017 |
End Date | 31.03.2019 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Проектът е насочен към повишаване на ефективността и ефикасността на държавната администрация. Той ще осигури инструмент за оптимизация на държавната администрация, съобразен с тенденциите в областта на административната реформа в Европа, насочени към намаляване на фрагментацията, мрежова ориентация, хоризонтална и вертикална координация между административните структури, прозрачност и отговорност на управлението, въвличане на бизнеса и неправителствените организации, дигитализация на публичната администрация, намаляване на вътрешната бюрокрация, по-силен фокус към резултати и постигането на цели и др. Проектът се състои от две логически свързани и последователно изпълнявани дейности. Първата дейност предвижда актуализиране на разработените през 2008 г. Единна методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация и Наръчник за прилагане на Единната методология. Специално се акцентира върху възможността за провеждане на функционален анализ на повече от една структура по хоризонтални и секторни политики, засягащ както отделните министерства и всички второстепенни разпоредители към тях, така и администрациите, които имат функции в съответния сектор или политика. Поставя се специален акцент върху ефективността и ефикасността. Създава възможност за съгласуване на изводите и препоръките с органите, които отговарят за координацията на административната реформа. Втората дейност предвижда тестване на актуализираната методология и провеждане на пилотни функционални анализи на 5 хоризонтални или секторни политики. Резултатите от анализите ще бъдат използвани при реализирането на реформите в следващите години. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Подкрепени анализи, проучвания, изследвания, методики, одити и оценки за администрацията, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
Indicator 2 | Number of sectoral/ policy functional reviews carried out, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00 |
Total Project cost | 698 935.12 BGN |
Grant | 698 935.12 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 698 935.12 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: "Доставка на копирна хартия", Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия",
Estimated Amount: 116 590.05
|
Procedure 2 |
Subject to due process: "Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на МС",
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки за нуждите на Администрацията на Министерския съвет”, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. на ЦОП,
Estimated Amount: 184 596.45
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Актуализиране на Единната методология за провеждане на функционален анализ в държавната администрация и и наръчника за нейното прилагане и провеждане на пилотни функционални анализи по хоризонтални и секторни политики,
Estimated Amount: 1 017 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали,
Estimated Amount: 111 197.72
|
Procedure 6 |
Subject to due process: Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи) за нуждите на Администрацията на Министерския съвет”, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-9/30.05.2017 г. на ЦОП,
Estimated Amount: 166 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за страната и чижбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица ( включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната.,
Estimated Amount: 3 000 000.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN