Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.657-0002-C02
Project Name ''Improvement of UPI III in district 36 under the PUP of the village of Pobeda", second stage: construction of a sidewalk, playground and part "El"
Beneficiary 000970457 Municipality "Tundzha"
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 31.03.2023
Start Date 31.03.2023
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Ямбол (BG343), Тунджа, с.Победа

Description

Brief description
Реализирането на този проект цели  да се подобри привлекателността на жизнената среда в населените места от Община "Тунджа", както и обновяване и облагородяване на общински площи в с.Победа, което от своя страна ще доведе до повишаване качеството на живот на населението.
Проект "Благоустрояване на УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа“, втори етап: изграждане на тротоар, детска площадка и част „Ел“, предвижда обновяване и благоустрояване на многофункционални пространства за отдих, игри, осигуряващи свободен достъп за ползване от всички жители на селото. Проектът ще повлияе положително на цялата общност на Община "Тунджа", тъй като предлага координирано изпълнение на важни местни политики за решаване на проблемите, свързани с модернизиране и реконструиране на жизнената среда в населените места.
Предвидените дейности са насочени към трайно подобряване на облика на селата, от гледна точка на достъпност, сигурност, екологични условия и качеството на живот в малките населени места на територията на МИГ-Тунджа. 
Резултатите от проектното предложение ще повлияят положително върху жизнената и работната среда и ще допринесат за изграждане на привлекателен облик на населените места на Община "Тунджа".
Activities
  • Activity: Провеждане на открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Благоустрояване на УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа“, втори етап: изграждане на тротоар, детска площадка и част „Ел“: Предмет на настоящата обществена поръчка е: извършване на строителни и монтажни работи (СМР) на обект: "Благоустрояване на УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа“, втори етап: изграждане на тротоар, детска площадка и част „Ел“. Изпълнението на СМР, ще се извършва съгласно изискванията и указанията на възложителя и при спазване на всички действащи технически нормативи. Видовете СМР, които подлежат на извършване и техническите количества са подробно описани в Техническа спецификация и Количествена сметка, представляваща неразделна част от документацията за участие., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на "Благоустрояване на УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа“, втори етап: изграждане на тротоар, детска площадка и част „Ел“: Обектът, предмет на тази дейност се намира в УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа, отреден за озеленяване, отдих и спорт, с площ от 2 130 кв.м. Реализиарането на СМР е основано на предварително извършените обследвания и изработен технически инвестиционен проект, които ще гарантират спазването на приложимото национално и европейско законодателство, както и точното и коректно изчисляване и планиране на необходимите мерки, материали и ресурси за осъществяване на ремонтните дейности и ще се подобряват експлоатационните условия на местата за обществено ползване, ще се увеличи делът на обновени обекти на общината. Разходът във връзка с изпълнението на дейността са съгласно техническите характеристики и приложено КС за определяне на стойността на разхода за извършване на строително - монтажни работи на обект: "Благоустрояване на УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа“, втори етап: изграждане на тротоар, детска площадка и част „Ел“. Отделните позиции по ремонтните работи са описани подробно в приложената количествена сметка на Ремонтните СМР. Разходите във връзка с изпълнението на дейността са съгласно приложено КС и КСС - Приложение 14 от документите за кандидатстване., Contracted Amount: 90 112.17 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Упражняване на строителен контрол на обект с предмет: "Благоустрояване на УПИ III в кв.36 по ПУП на с.Победа“, втори етап: изграждане на тротоар, детска площадка и част „Ел“.: Описание на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка : - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежите, които се изпълняват при условията на чл.224а и чл.225а и в нарушение на изискванията на чл.169, ал.1 и ал.3 от ЗУТ; - изпълнение на строежа съобразно одобрения инвестиционен проект и в съответствие с изискванията (по чл.169, ал.1 и ал.3 на ЗУТ) на нормативните актове и техническата спецификация; - контрол при влагането на строителните продукти и материали, оценени за съответствието им със съществените изисквания към строежите и съответствието им съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 05.02.2015 година за условията и реда за влагане на строителните продукти в строежите на Република България; - контрол на количествата, качеството и съответствието на изпълняваните строителни и монтажни работи и влаганите материали, с договора за изпълнение на строителството; - осъществяване на контрол относно спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за изпълнение на строежа, съгласно чл. 5, ал. 1, точка 2 от НАРЕДБА № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Координаторът по безопасност и здраве да изпълнява всички функции предвидени в Наредба № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - проверка и подписване актовете за изпълнение на СМР, с които се документира количеството, качеството и стойността на извършените СМР на строежа. - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - да изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация. - да контролира правилното водене на заповедната книга на строежа. - да контролира отстраняването на дефектите посочени от него или други контролни органи. При ненамеса на строителя за отстраняването им да информира писмено Възложителя и Дирекцията за национален строителен контрол. - обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. - да осигури на Възложителя и на всяко лице, упълномощено от него, достъп по всяко приемливо време до документацията, свързана с извършените услуги, за извършване на проверки и изготвяне на копия, за времето на изпълнение на договора и след това. - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; - да следи за хода на изпълнение на СМР, съгласно графика на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя. - контролира чрез необходимите проверки, измервания и изчисления реално извършените видове и количества СМР на строежа, които на съответния етап от изпълнение на проекта се удостоверяват от строителя с актове и протоколи съгласно ЗУТ и Наредба № 3 от 2003 година за съставяне на актове и протоколи по време на строителството., Contracted Amount: 1 802.24 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Дял от населението което се ползва от подобрени услуги/инфраструктура, Measure Unit: %, Base Value: 629.00 , Target amount: 629.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 86 479.40 BGN
Grant 86 479.40 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN