Identification

UMIS Number BG16RFOP001-1.001-0007-C06
Project Name Construction, complete renovation / reconstruction of 2 schools on the territory of Sofia Municipality
Beneficiary 000696327 Sofia Municipality
Funding ERDF ==> Regions in Growth
Date of the Contract/Order 05.04.2021
Start Date 05.04.2021
End Date 29.11.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектът предвижда основен ремонт/реконструкция, внедряване на мерки за енергийна ефективност и обновяване на материално-техническата база на 2 училища включени в Инвестиционен приоритет "Образователна инфраструктура" на ИПГВР на Столична община като едно от тях попада в Зоната с преобладаващ социален характер, на територията на район Красна поляна и един обект в Зоната на публични функции с висока обществена значимост в район "Сердика". 
Разпределението на обектите на интервенция по райони е следното: 
- район "Красна поляна" – 28 СУ  "Алеко Константинов";
- район "Сердика" - 48 0У "Йосиф Ковачев";
Обновената инфраструктура и материално-техническа база на училищата ще допринесат за по-доброто качество на образователния и възпитателен процес. 
С изпълнението на проекта ще се осигурят равнопоставени условия и достъп до образование за всички деца от целевите столични райони като ще се постигне максимален обхват на децата и учениците и недопускане на дискриминация.
Activities
  • Activity: Изграждане, реконструкция/основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на 2 училища на територията на Столична община: Съгласно Насоките за кандидатстване, обновяването на материалната база на образователната инфраструктура ще доведе до цялостно подобряване на учебния процес, ще улесни въвеждането на нови методи на обучение, които да повишат и задържат интереса на учениците и ще се отрази благоприятно на мотивацията им за по-добра активност при усвояване на знанията и реализацията им на пазара на труда. Настоящата дейност адресира нуждите от обновяване и модернизиране на общинската образователна инфраструктура, чрез изпълнение на на реконструкция, основен ремонт и прилагане на мерки за енергийна ефективност (ЕЕ) в две училища на територията на Столична община: - 48 ОУ „Йосиф Ковачев”, район „Сердика“, ул. „Клокотница“ № 21; - 28 СУ „Алеко Константинов“, район „Красна поляна“, бул. „Възкресение“ № 60. Обектите подлежащи на интервенция са 2 като един от тях попада в Зоната с преобладаващ социален характер, на територията на район Красна поляна и един в Зоната на публични функции с висока обществена значимост в район "Сердика" на ИПГВР. Състоянието на сградите на училищата, включени в обхвата на Проекта, към момента не удовлетворява напълно изискванията на чл. 169 от ЗУТ по отношение на безопасната експлоатация, хигиена, опазване здравето и живота на хората, икономия на енергия и топлосъхранение, безопасност при пожар. Планираните СМР за отделните обекти са както следва: 48 ОУ „Йосиф Ковачев”, р-н „Сердика“: За обекта има изготвен работен проект за внедряване на мерки за ЕЕ, подмяна на ел. инсталация и др. Освен горецитираните дейности за обекта се предвиждат и дейности, които ще бъдат реализирани, посредством процедура за инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор), а именно: ремонт на покрив, ремонт на ВиК, изграждане на достъпна среда, в т.ч. изграждане на асансьор, изграждане на нова ограда на училището и т.н. 28 СУ „Алеко Константинов“, р-н „Красна поляна“: За обекта има изготвен работен проект съгласно ЗУТ и Наредба 4, с влязло в сила разрешение за строеж по реда на ЗУТ, който включва: внедряване на мерки за ЕЕ, ремонти преструктуриране на част от помещенията, обновяване и подмяна на вътрешна дограма, полагане на топло изолация по фасадите и покрива на сградата, подмяна на подови настилки, изграждане на достъпна среда, подмяна на ел. инсталация , изграждане на нова мълниезащитна инсталация и др. Освен горецитираните дейности за обекта се предвижат и изграждане на нова ограда на училището, което ще бъде реализирано, посредством процедура за инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор). Обосновка на разхода: Пълният текст на обосновката е представен в Таблица Обосновка на разходите (MS Excel). В подкрепа на обосновката е изготвено проучване с анализ: Таблица: Анализ /СМР (MS Excel). Допълнителните разходи надвишаващи стойността на БФП ще се финансират със Собствено финансиране., Contracted Amount: 3 512 890.74 , Reported Amount: 5 699 616.06
  • Activity: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: С цел подобряване качеството на образователния процес, като част от цялостната модернизация на училищата, се предвижда доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане за сградите/помещенията на двете училища: 48 ОУ „Йосиф Ковачев”, район „Сердика“ 28 СУ „Алеко Константинов“, район „Красна поляна“ Оборудването и обзавеждането включва (неизчерпателно описание): чинове, учителски бюра, ученически и учителски столове, метални шкафове за раници и ученически пособия, етажерки, магнитни дъски, заседателни маси, карти и помагала, стативи за рисуване, контейнери с колела, компютри, мултуфункционални устройства, монитори, мултимедиен прожектор, хладилници, мивки, кухненски шкафове и плотове, печки, шублер, шведски стени, дървени пейки, баскетболни табла, волейболни мрежи и др. За двете училища са изготвени и приложени Технически спецификации с информация за: вид на артикула, количество, единична цена и стойност. Приложена е и таблица с разбивка на разходите за оборудване/обзавеждане по обекти (MS Excel). Обосновка на разходите: Остойностяването на оборудването/обзавеждането е извършено на база оферти от доставчици, каталози за училищно оборудване и анализ на текущи и възложени обществени поръчки за избор на изпълнители за доставка на оборудване/обзавеждане за образователна инфраструктура, финансирани чрез различни фондове на ЕС. Пълният текст на обосновката е представен в Таблица Обосновка на разходите(MS Excel). В подкрепа на обосновката е направено проучване с анализ: Таблица: Анализ/Оборудване(MS Excel)., Contracted Amount: 299 936.38 , Reported Amount: 206 476.59
  • Activity: Надзор на изпълнението на строително-монтажните работи (дейности по Строителен надзор и Авторски надзор): В рамките на тази дейност се предвижда да се осъществява необходимия строителен и авторки надзор по време на строителството и съответните процедури за въвеждане на обектите в експлоатация, както следва: Строителен надзор: Дейността адресира нуждата от създаване на условия за: законосъобразно започване на строителството в трите обекта на интервенция, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителния процес, изпълнение съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията към строежите, регламентирани в ЗУТ. Упражняването на строителен надзор ще бъде възложено по реда на ЗОП на лиценциран консултант. Изпълнителят, упражняващ строителен надзор ще носи отговорност за:законосъобразно започване на строителството в обектите на интервенция;осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи Изпълнителят, упражняващ строителен надзор, ще изготви окончателен доклад. Авторски надзор: С цел гарантиране на точното изпълнение на инвестиционния проект, съблюдаване на архитектурните, технологичните и строителни норми, както и подготовка на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация, ще бъде извършван авторски надзор от проектантите на съответните инвестиционни проекти или упълномощени от тях представители. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект ще се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. При необходимост ще се извършва авторска намеса за определени технически решения, както и в случаи, при които се налага препроектиране на определени елементи или изготвяне на допълнителни детайли. След приключване на СМР лицата, упражняващи авторски надзор ще изготвят окончателен доклад. Въвеждане на обектите в експлоатация: След приключване на строителството ще бъдат предприети действия за въвеждане на обектите в експлоатация.В тази връзка са планирани разходи за: такси за становища от съгласувателни инстанции (РЗИ, РИОСВ, Агенция по кадастър и др.) такси за ДНСК и др. Обосновка на видовете разходи: Строителен надзор: Остойностяването на разхода за строителен надзор е съобразено с процентните ограничения, указани в Насоките за кандидатстване. и е направено на база сключени договори, възложени/текущи обществени поръчки за избор на изпълнител за осъществяване на строителен надзор по проекти, финансирани от ЕС. Пълният текст на обосновката е представен в Таблица „Обосновка на разходите“ (MS Excel). В подкрепа на обосновката е изготвено проучване с анализ - Таблица: Анализ /Строителен надзор (MS Excel). Авторски надзор: Остойностяването на разхода за авторски надзор е съобразено с процентните ограничения, указани в Насоките за кандидатстване. и е направено на база сключени договори, възложени/текущи обществени поръчки за избор на изпълнител за осъществяване на авторски надзор по проекти, финансирани от ЕС. Пълният текст на обосновката е представен в Таблица „Обосновка на разходите“(MS Excel). В подкрепа на обосновката е изготвено проучване с анализ:Таблица:Анализ /Авторски надзор (MS Excel). Разходи за въвеждане в експлоатация - Таксите са регламентирани в ценоразписи и тарифи за административни услуги към съответните ведомства, респ. експлоатационни дружества, както и Разходи, свързани с оценка на съответствието на проектите., Contracted Amount: 121 616.00 , Reported Amount: 80 280.00
  • Activity: Одит на проекта: Осъществяване на финансов и счетоводен одит на проекта от фирма или експерт счетоводител. Одиторът/експерт-счетоводител ще провери дали всички разходи, представени в окончателния финансов доклад са реално извършени, точни и допустими. Дейността включва осъществяване одит на разходите по проекта при съблюдаване на Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС, на ниво бенефициент, изработена от дирекция „Национален фонд“ към Министерството на финансите. За нуждите на окончателното искане за плащане по Проекта, одиторът ще проверява дали декларираните разходи са действително направени, точни и допустими в съответствие с АДБФП и ще изготви доклад за фактически констатации, който ще включва най-малко следното: - въведение, което идентифицира финансовите отчети, които подлежат на независим финансов одит, заедно с рамката за финансово отчитане, която е приложена при тяхното изготвяне; - описание на обхвата на независимия финансов одит, заедно с одиторските стандарти, в съответствие с които е извършен одитът; - одиторско становище дали финансовите отчети дават вярно и честно представяне в съответствие с прилаганата рамка за финансово отчитане, а също и дали финансовите отчети отговарят на законовите изисквания; - становище относно съответствието между доклада за дейността и одитирания финансов отчет за същия отчетен период. Изпълнението на дейността ще започне с подготовката и провеждането на обществена поръчка за избор на изпълнител. Същинската част от окончателния одиторски доклад ще се изготвя през последните 2-3 месеца от изпълнението на проект. Обосновка на разхода: Остойностяването на разхода за одит е съобразено с процентните ограничения за този тип услуги, указани в Насоките за кандидатстване и е направено на база сключени договори и обществени поръчки за избор на изпълнители за одит по проекти, финансирани от ЕС. В подкрепа на обосновката е изготвено проучване с анализ: Табл. MS excel:Анализ/ Одит, Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 1 800.00
  • Activity: Публичност и информация: Дейността включва прилагане на мерки за осигуряване на публичност и визуализация за популяризиране на Проекта и приноса на ЕС и ЕФРР. Мерките ще се изпълняват съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и включват: • Временен билборд по време строителство (2 бр.) • Постоянна обяснителна табела (2 бр.) • Организиране и провеждане на начална пресконференция (1 бр.) • Официална церемония „Първа копка" (1 бр.) • Официална церемония за откриване на готов обект (2 бр.) • Организиране и провеждане на заключителна пресконференция (1 бр) • Заснемане и излъчване на информационен клип (1 бр.) • Информационни стикери за активите, закупени по проекта – 2986 бр. • Банер със стойка (100мм х 200 мм) - 1 бр. • Информационна брошура - 100 бр. Подробно описание на разходите за публичност и визуализация по видове мерки, количество, ед. цена и стойност е представена в приложение Таблица MS excel. Обосновка на видовете разходи: Остойностяването на разхода за публичност и визуализация е съобразено с процентните ограничения за този тип услуги, указани в Насоките за кандидатстване и е направено на база оферта от рекламна агенция и обществени поръчки за избор на изпълнители за осъществяване на публичност по проекти, финансирани от ЕС. В подкрепа на обосновката е изготвено Проучване с анализ: Таблица MS excel: Анализ/ Публичност, Contracted Amount: 6 660.82 , Reported Amount: 7 792.98
  • Activity: Управление на проекта: Дейността включва създаване на необходимата организация за управление и изпълнение на проектните дейности, в т.ч. координация, администриране, техническо и финансово отчитане при спазване на принципите за добро управление и условията на АДБФП. За целта ще бъде назначен екип за управление и изпълнение на Проекта, чиято структура е съобразена със спецификата и обема на планираните дейности и включва следните позиции:Ръководител, Счетоводител,Технически сътрудник и Експерт строително-монтажни работи За да се осигури ефективно управление и изпълнение на проектните дейности Екипът по проекта ще изпълнява процедурите, разписани в Методическите указания за бенефициенти по ОПРР за отчитане на напредъка на АДБФП, комуникация и кореспонденция с УО, поддържане на архив и съхраняване на информацията/документацията по АДБФП и др. Сред основните задачи на екипа ще бъдат: -Цялостно управление и изпълнение на проектните дейности-техническо, административно и финансово при спазване условията на АДБФП и Апликационния формуляр. -Подготовка и окомплектоване с необходимата документация на исканията за авансови/междинни/окончателни плащания -Следене и спазване на Плана графика по Проекта -Изготвяне на План за плащанията -Осъществяване на документални проверки на представените фактури и др. документи с еквивалентна доказателствена стойност, които вкл. проверки на реквизитите на документите, проверка на точността на заявените суми и допустимостта на разходите; -Подготовка и окомплектоване с необходимата документация за извършване на плащанията по сключените договори и носене на отговорност за целесъобразността на поеманите задължения и извършените разходи; -Участие в изготвянето на технически спецификации, необходими за изготвяне на тръжна документация по ЗОП за изпълнение на дейностите по Проекта; -Спазване на Графика на Плана за външно възлагане -Спазване изпълнението на сключените договори за всички дейности по Проекта; -Спазване и контролиране на сроковете, обема на работа и качественото изпълнение на услугите, доставките и строителството; -При доказано неизпълнение на поетите ангажименти и задължения по сключените договори предприема действия за ангажиране на отговорността на Изпълнителя, чрез прилагане на предвидените договорни и/или законоустановени санкции и наказания; -Предоставяне на достъп и съдействие на представители на УО, МЗ, СО, Одитиращия орган, националните одитиращи и контролни органи, ЕК, Европейската служба за борба с измамите и на Европейската сметна палата до всички документи и информация по проекта; -Изготвяне на становища и/или обосновки относно констатации по извършени проверки от УО, одитни и др. компетентни органи. -Докладване за възникнали проблеми, възникнали в хода на изпълнение на дейностите с предложения на мерки за преодоляването им . -Поддържане на архив, регистър и опис на документацията по Проекта Екипът по проекта ще изготвя и представя на УО шестмесечни, годишни, междинни и окончателни технически отчети за напредъка на АДБФП, чрез ИСУН 2020. Екипът по проекта ще осъществява вътрешен мониторинг спрямо изпълнителите по сключените договори за строителство. Процедурата включва извършване на проверка на мястото за удостоверяване съответствието между заложени, актувани и реално изпълнени строително-монтажни работи (СМР). Ще бъде съставен Констативен протокол, който ще се базира на извадкова проверка на изпълнените СМР спрямо договора с изпълнител. Проверката ще се извършва задължително преди съставяне и подписване на всеки протокол за приемане на извършени СМР ще бъдат приложени при подаване на искане за междинно и окончателно плащане. Обосновка на разходите: Пълният текст на обосновката е представен в Таблица Обосновка на разходите(MS Excel) В подкрепа на обосновката са изготвени и приложени следните анализи: Таблица 1: Анализ/разходи за организация и управление Таблица 2: Разбивка на разходите и обосновка натовареност Таблица 3: Анализ/разходи за възнаграждение СО Таблица 4: Справка НСИ, Contracted Amount: 78 680.00 , Reported Amount: 71 143.99
  • Activity: Допълнителни дейности с финансиране от Столична община: При подаване на проектното предложение е пропуснато да се представи КСС по част Технологична за консервация и реставрация на фасадите по Проект Внедряване на мерки за повишаване на енергийната ефикасност на сградата на 48 ОУ „Йосиф Kовачев” , в следствие на което при обявяване на обществената поръчка за избор на изпълнител КСС за допълнителните дейности е добавено, като средствата за тях ще са от Собствено финансиране. При преглед на проектната документация на 28 СУ "Алеко Константинов" преди обявяване на обществена поръчка за избор на изпълнител са констатиране пропуски, за които е изготвено КСС. Допълнителните дейности за обект "Основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийна ефективност на сградата на 28-мо СУ "Алеко Константинов" ще се финансират от Столична община. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NAD DESIGN, Contracted Amount*: 132 321.84 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: CLIMATRONIC, Contracted Amount*: 5 189 347.58 , Reported Amount**: 4 340 432.77
  • Contractor: EQVIVALENT - 88, Contracted Amount*: 2 160.00 , Reported Amount**: 1 800.00
  • Contractor: BULPLAN - PROJECT, Contracted Amount*: 22 099.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 203 834.36 , Reported Amount**: 32 375.42
  • Contractor: TRIERA COMMUNICATIONS LTD, Contracted Amount*: 6 640.01 , Reported Amount**: 6 440.00
  • Contractor: PERUN - KKB EOOD, Contracted Amount*: 68 682.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STROIEKSPRES NN, Contracted Amount*: 3 223 849.00 , Reported Amount**: 1 418 590.12
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 1 352.98 , Reported Amount**: 1 352.98
  • Contractor: ENERGYDESIGN, Contracted Amount*: 65 400.00 , Reported Amount**: 42 000.00
  • Contractor: PROFI TRADE Ltd., Contracted Amount*: 430 064.23 , Reported Amount**: 138 138.37
  • Contractor: HOT TREID, Contracted Amount*: 31 247.48 , Reported Amount**: 35 962.80
  • Contractor: SOFINVEST, Contracted Amount*: 89 280.00 , Reported Amount**: 38 280.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой на модернизираните образователни институции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Representatives from marginalised groups, including roma benefiting from modernised social infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 125.00 , Reached amount: 57.00
Indicator 3 Capacity of supported childcare or educational infrastructure, Measure Unit: лица, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 204.00 , Reached amount: 670.00

Financial Information

Total Project cost 8 661 453.08 BGN
Grant 4 235 525.91 BGN
Self amount 4 425 927.17 BGN
Total actual amounts paid 1 584 479.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 9 721.21 0.00 9 721.21 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 618 941.24 0.00 618 941.24 КЛИМАТРОНИК ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и оборудване на 28 СУ, Estimated Amount: 47 573.33
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и оборудване на 28 СУ
    Contractor: HOT TREID
    Contract total funded value: 31 247.48
Procedure 2 Subject to due process: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане, Estimated Amount: 1 155 513.45
  • Differentiated position 1: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на 28 СУ "Алеко Константинов"
    Contractor: NAD DESIGN
    Contract total funded value: 132 321.84
  • Differentiated position 2: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на 48 ОУ "Йосиф Ковачев"
    Contractor: PROFI TRADE Ltd.
    Contract total funded value: 138 138.38
  • Differentiated position 3: "Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване на 1 СУ Пенчо Славейков"
    Contractor: PROFI TRADE Ltd.
    Contract total funded value: 291 925.85
  • Differentiated position 4: "Доставка и монтаж на компютри и техника на 28 СУ "Алеко Константинов", 48 ОУ "Йосиф Ковачев" и 1 СУ Пенчо Славейков"
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 194 424.18
  • Differentiated position 5: Доставка и монтаж на спортно обзавеждане и оборудване на 28 СУ "Алеко Константинов"
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 9 410.18
  • Differentiated position 6: Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и оборудване на 1 СУ Пенчо Славейков" и 28 СУ "Алеко Константинов"
    Contractor: PERUN - KKB EOOD
    Contract total funded value: 68 682.00
  • Differentiated position 7: Доставка и монтаж на кухненско обзавеждане и оборудване на 28 СУ "Алеко Константинов"
    Contractor: HOT TREID
    Contract total funded value: 31 247.48
Procedure 3 Subject to due process: Изграждане, реконструкция/основен ремонт и внедряване на мерки за енергийна ефективност на 3 училища на територията на Столична община, Estimated Amount: 4 541 055.83
  • Differentiated position 1: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР) за обект„ Изграждане, основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийна ефективност на сградата на 28 СУ „Алеко Константинов”
    Contractor: CLIMATRONIC
    Contract total funded value: 5 189 347.58
  • Differentiated position 2: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР) за обект „Изграждане, основен ремонт/ реконструкция и внедряване на мерки за повишаване на енергийната ефикасност на 48 OУ „Йосиф Ковачев“
    Contractor: STROIEKSPRES NN
    Contract total funded value: 3 223 849.00
Procedure 4 Subject to due process: Осигуряване на информационни материали за публичност и информация, Estimated Amount: 2 014.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информационни материали за публичност и информация
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 1 352.98
Procedure 5 Subject to due process: Осъществяване на Одит по Проекта , Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Извършване на одит на проект "Изграждане, основен ремонт/реконструкция на 3 учлища на територията на Столична община"
    Contractor: EQVIVALENT - 88
    Contract total funded value: 2 160.00
Procedure 6 Subject to due process: Публичност и информация по Проекта, Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: Публичност и информация
    Contractor: TRIERA COMMUNICATIONS LTD
    Contract total funded value: 6 640.01
Procedure 7 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор по Проекта, Estimated Amount: 94 501.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект "Изграждане, основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата на 48 ОУ "Йосиф Ковачев"
    Contractor: BULPLAN - PROJECT
    Contract total funded value: 22 099.20
  • Differentiated position 2: Осъществяване на авторски надзор при изпълнение на СМР на обект "Изграждане, основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата на 28 СУ "Алеко Константинов"
    Contractor: ENERGYDESIGN
    Contract total funded value: 50 400.00
Procedure 8 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор по Проекта, Estimated Amount: 72 654.00
  • Differentiated position 1: Осъществяване на строителен надзор за обект "Изграждане, основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата на I СУ "Пенчо Славейков"
    Contractor: SOFINVEST
    Contract total funded value: 27 840.00
  • Differentiated position 2: Осъществяване на строителен надзор за обект "Изграждане, основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата на 28 СУ "Алеко Константинов"
    Contractor: SOFINVEST
    Contract total funded value: 31 800.00
  • Differentiated position 3: Осъществяване на строителен надзор за обект "Изграждане, основен ремонт/реконструкция и въвеждане на мерки за повишаване на енергийната ефективност на сградата на 48 ОУ "Йосиф Ковачев"
    Contractor: SOFINVEST
    Contract total funded value: 29 640.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN