Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.019-0026-C02
Project Name CARE FOR CHILDREN IN THE COMMUNITY
Beneficiary 000776242 Municypality ELIN PELIN
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 20.01.2021
Start Date 20.01.2021
End Date 29.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Елин Пелин

Description

Brief description
Проектното предложение е разработено в подкрепа за допълняемост на проект на община Елин Пелин по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“ и беше бенефициент за изграждане на социална инфраструктура, свързана с процеса на деинституционализация и съобразно Картата на услугите за подкрепа в общността и в семейна среда и Картата на резидентните услуги по Актуализирания план за действие за изпълнение на Националната стратегия „Визия за деинституционализация на децата в Република България“ - Център за настаняване от семеен тип за деца без увреждания (ЦНСТДБУ), Център за обществена подкрепа/общностен център за деца и семейства (ЦОП/ОЦДС) и Дневен център за подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства (ДЦПДМУТС). Ще бъдат разкрити три социални услуги в общността за деца, в които деца, изведени от институции, деца в риск и деца и младежи с увреждания ще получават различни дейности за подкрепа, с цел подобряване качеството им на живот и за тяхното социално включване в общността. Подкрепа ще получават и семействата на децата и младежите - повишаване на родителския капацитет, придобиване на умения за предоставяне на по-добра грижа за децата с увреждания, подобряване на връзката дете-родители и разширеното семейство. Социалните услуги ще бъдат оборудвани и обзаведени, съобразно нуждите на децата, извън оборудването, закупено по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“ по Оперативна програма „Региони в растеж“. За нуждите на децата и младежите с увреждания ще бъде закупено специализирано превозно средство. Автомобилът ще се ползва за транспорт на децата и младежите с увреждания от и до дневния център, както и за извършване на мобилна социална работа, за включване на децата от трите социални услуги в различни мероприятия, организирани от общината и други
Activities
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 1: Подбор на наемане на персонал за Център за обществена подкрепа/общностен център за деца и семейства, Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства и Център за настаняване от семеен тип за деца без увреждания. Разработване на правила, процедури и програми за работа в социалните услуги.: Основната цел на дейността е създаване на предпоставки за предоставяне на качествени социални услуги за деца и младежи, чрез извършване на подбор на персонал на Центъра за обществена подкрепа/общностен център за деца и семейства (ЦОП/ОЦДС), Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства (ДЦПДМТС) и Център за настаняване от семеен тип за деца без увреждания (ЦНСТДБУ). Цел на дейността е и разработване на правила, процедури и програми за работа в социалните услуги, съгласно изискванията на нормативната уредба. Дейността включва извършване на подбор на подходящ екип за трите социални услуги. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще разработи процедура с критерии за оценка на кандидатите за всяка длъжност. В процедурата ще са описани критериите за оценка на кандидатите за подбор на персонала, етапите на процеса, участниците в комисията, необходими документи, в която се включат изисквания за образование, квалификация, опит, личностни качества, начин на провеждане на подбора и начин на обявяване на резултатите. Длъжностната характеристика за всяка длъжност ще очертава основните роли и отговорности, ще описва обхвата от задължения, които се очаква да бъдат изпълнявани от специалистите. Предвижда се наемането на следния персонал: 1. За ЦОП/ОЦДС – социален работник, психолог, логопед, педагог, арттерапевт и детегледач – общо 6 щатни бройки. 2. За ДЦДМУТС – ръководител, двама социални работници, двама педагози, психолог, логопед, рехабилитатор, арттерапевт, трудотерапевт, шофьор и хигиенист, общо 12 щатни бройки. ЦОП/ОЦДС и ДЦДМУТС са ситуирани на един и същ адрес и в тази връзка двете социални услуги ще се управляват от един ръководител, а почистването на сградата ще се извършва от един санитар. 3. За ЦНСТДБУ – ръководител, социален работник, психолог, педагог, 6 детегледачки и хигиенист – общо 11 щатни бройки., Contracted Amount: 5 580.00 , Reported Amount: 5 580.00
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 2: Дейности по преместването на децата от целевата група и настаняването им в ЦНСТ: След назначаване на екипа от специалисти в Центъра за настаняване от семеен тип за деца без увреждания, ще започне подготовката за преместване на децата и настаняването им в центъра. В ЦНСТ ще бъдат настанени допустими, съгласно проекта и ЗСУ потребители, в риск/нужда, идващи от семейна среда или друг ЦНСТ, в тясно сътрудничество с РДСП. След получаване на данните за децата и в коя институция са настанени, ще бъде определен екип от двама специалисти, който ще извърши посещение в съответната институция за запознаване с децата. При условие, че децата са настанени в няколко институции, ще бъде сформиран повече от един екип за посещение на децата. Екипът ще направи снимки на сградата и помещенията в нея, за да запознае децата с мястото и интериора и екстериора на социалната услуга, която ще бъде техен дом., Contracted Amount: 50 482.05 , Reported Amount: 50 482.05
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 3: Предоставяне на социалните услуги в Центъра за настаняване от семеен тип за деца без увреждания: Цел на дейността е разкриването и функциониране на ЦНСТДБУ с капацитет 12 потребители, който ще осигури закрила в защитена среда на деца, изведени от специализирани институции, подкрепа от специалисти за отглеждането им в сигурна и стабилна среда в общността, предоставяне на денонощна грижа и осигуряване на условия за равен достъп на всяко дете до цялостната мрежа от здравни, социални и образователни услуги и придобиване на социални умения. ЦНСТДБУ ще: 1. Осигурява храна, като за целта ще ползва кетъринг - храна, която няма да се приготвя на място в собствена кухня. Менюто ще е съобразно със специфични диетични и възрастови особености. Децата ще се включват активно в разливането и почистването, както и в избора на седмичното меню. 2. Осигурява облекло и обувки според индивидуалните потребности и сезона, с възрастта, пола и физическите особености и желанията на детето. 3. Осигурява здравни и хигиенни грижи и помощ - наблюдение и грижи за здравословното състояние, ще се поддържа контакт с личния лекар, при необходимост ще се търси специализирана мед. помощ; стимулиране на грижи за личната хигиена и здравословен начин на живот; провеждане на беседи за здравословен начин на живот. 4. Осигуряване на образователна подкрепа - в услугата ще се стимулира редовното посещаване на учебно заведение и ще се подпомага включването на децата в ограмотителни и образователни дейности, ще се подпомага професионалното ориентиране и пред-професионалната подготовка на децата над 12-годишна възраст; дейности по мотивация, възстановяване и изграждане на знания, умения и навици. 5. Подкрепа за придобиване на жизнени умения. В услугата ще се разработят програми за придобиване на знания, развиване и поддържане на умения и навици за самостоятелен живот и интеграция в обществото, на базата оценката за всяко дете. 6. Осигурява условия за творчество и свободно време - чрез стимулиране и развиване на индивидуалните интереси и заложби на децата и предоставяне на възможности за отдих и организация на свободното време на децата: рисуване, компютри, музика, спорт и др., в зависимост от желанията и възможностите им; разходки сред природата; честване на празници и отбелязване на различни традиции; други. 7. Работа със семейството и подкрепящата среда - възстановяване и укрепване на семейните връзки; посредничество за подобряване на взаимоотношенията и изграждане на цялостна мрежа за подкрепа със свързаните сектори - здравни заведения, училища, социална служба, бюро по труда и др. , Contracted Amount: 106 000.00 , Reported Amount: 260 858.97
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 4: Предоставяне на социалните услуги в Центъра за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства и в Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства. Закупуване на специализирано транспортно средство (ЧАСТ 1): Целта на настоящата дейност е да се създаде Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства и Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства и да се осигури качество на предоставяните дейности в новосъздадените услуги - по-добро качество на живота с подкрепяща социална и здравна грижа; превенция на изоставянето, за преодоляване на социалната изолация и за социална интеграция на децата и младежите. Целта ще се реализира чрез различни дейности за компенсиране на дефицитите, вследствие на увреждането или ситуацията на риск при децата, дейности за формиране на социални умения и умения за самостоятелен живот, подкрепа за включване в образователни дейности и формиране на трудови и социални навици и умения В ЦОП/ОЦДС ще се извършват дейности, свързани с превенция на изоставянето, превенция на насилието и отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца, обучение в умения за самостоятелен живот и социална интеграция. В центъра ще се извършват: социално и психологическо консултиране на деца и семейства в риск; оценяване на родителски капацитет, посредничество в случаи на родителско отчуждение и конфликт при развод/раздяла, оценяване и обучение на бъдещи приемни родители и осиновители, консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми, реализиране на социални програми за деца и семейства в риск. Ще се извършва общностна работа с цел превенция на изоставянето. В ЦОП/ОЦДС са обособени четири места за спешен прием. При кризисна ситуация на дете спешният прием ще се ползва, като децата се настаняват за пребиваване 24часа, осигуряване на психологическо и социално консултиране, хранене, задоволяване на образователните и здравните им потребности. ЦОП/ОЦДС ще бъде с капацитет 100 места. Тъй като центърът предоставя почасови социални услуги, броят на децата ще е 30 и заедно с техните родители ще бъде около 100 потребители. ДЦДМУТС е форма на подкрепа на деца и младежи с увреждания и техните семейства. Децата и младежите ще се подпомагат от професионалисти с цел социално включване и превенция на настаняването им в резидентна грижа. В Дневния център ще се предоставя комплекс от соц. услуги, които създават условия за цялостно обслужване на деца и младежи с увреждания, свързани с предоставяне на храна, задоволяване на ежедневните, здравните, образователни и рехабилитационни потребности, както и на потребностите от организация на свободното време и личните контакти; ще се осигури дневна и почасова грижа, рехабилитация, терапия, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на лицата, полагащи грижи за децата и младежите в домашна среда, мобилни услуги и други. В дневния център ще бъдат създадени условия за обслужване, отговарящи на ежедневните и рехабилитационните потребности на децата и младежите. Подкрепа ще получават и техните родители, чрез обучение за подкрепа на децата през почивните дни и по време на отпуск. Капацитетът на социалната услуга е 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги (ще се работи с деца и младежи, и с техните родители) За нуждите на Дневния център ще бъде закупен специализиран микробус. Необходимостта от закупуването му произтича от факта, че община Елин Пелин се състои от 19 населени места с нередовен транспорт до по-голямата част от тях. Чрез закупуването на автомобила ще се осигури равен достъп на всички деца и младежи с увреждания от общината до социалните услуги в общността. Автомобилът ще се ползва както от дневния център, така и за нуждите на ЦНСТДБУ – за транспорт до болнично заведение, за ползване на услугите в ЦОП/ОЦДС от децата, настанени в ЦНСТ, което е на територията на с. Лесново, за участие на децата и младежите от трите социални услуги в различни културни и образователни инициативи на община Елин Пелин. С вх. № 08-00-13 от 09.06.2020 г. на ДАЗД е депозирано писмо до съпредседателя на ПЕРГ с обосновани мотиви за включване на младежи в дейността на ДЦДМУТС. Към момента общината няма отговор на искането., Contracted Amount: 398 680.00 , Reported Amount: 97 761.12
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 5: Оборудване и обзавеждане на Центъра за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства, Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства и Центъра за настаняване от семеен тип за деца без увреждания (ЧАСТ 1): Оборудване/обзавеждане за ЦНСТДБУ: 1.Вх.фоайе: шкаф за обувки и връхни дрехи–1бр.х 160лв.=160лв. 2.Дневна: кожено канапе–1бр. х 1040,00=1040,00лв.; фотьойл двусет 2бр. х 455,00=910лв.; ниска маса 2 бр. х 45,00= 90лв.; стол за хранене 12 бр. х 120,00=1440лв.; висока маса за хранене 3 бр. х 380,00=1140лв.; секция за дневна–1бр. х 980лв.=980лв.; телевизор-1бр. х 800лв.=800лв. 3. Кухня : хладилник-1бр. х 700,00лв.=700,00лв.; печка–1бр. х 850,00лв.=850,00; кухн.шкаф с горен ред и микровълнова, кухн.шкаф с печка, кухн.шкаф измити съдове и прибори-1бр. х 2800,00лв.=2800,00лв.; шкаф с мивка–1бр. х 800лв.=800лв. 4.Склад: етажерки - 1бр. х 200,00лв.=200,00лв. 5.Спални 5 броя: огледало-5бр.х 100,00лв.=500,00лв.; гардероб-5бр.х 200,00лв.=1000лв.; бюро 8 бр. х 320 =2560,00лв.; стол с колелца 6 бр. х 195,00лв.=1170; легло единично с ортопед. матрак- 8 бр. х 500,00лв. = 4000лв. 6.Достъпна спалня 2 броя: огледало 2бр. х 100,00лв.= 200лв. ; гардероб- 2бр. х 200,00лв.; бюро 2 бр. х 320лв. =640,00лв.; легло единично с ортопед. матрак-2бр.х500,00лв.=1000 7.Перално помещение: стелаж за мръсно бельо-1бр. х150,00лв.=150,00; пералня 3 бр. х 700,00лв.=2100,00лв.; сушилня- 1бр. х 1200,00лв.=1200,00; дъска за гладене-1бр.х 150,00лв.= 150,00лв.; шкаф за чисто бельо-1бр. х 350,00лв.=350,00 8.Стая персонал: хладилник-1бр.х 700,00лв.=700,00лв.; фотьойл двусет 2 бр.х 455лв. = 910,00лв.; ниска масичка1бр.х 195,00лв.=195,00лв.; бюро-1бр.х 320,00лв.=320,00лв.; стол на колелца- 1бр.х 195,00лв.=195,00лв.; огледало-1бр.х 100,00лв.=100,00лв.; телевизор-1бр.х 800,00лв.=800,00лв.; шкаф документи-1бр.х 225,00лв.=225,00лв.; гардероб персонал-1бр.х 180,00лв.=180,00лв. 9.Пердета, корнизи, щори-1бр. х 5100,00лв.=5100,00лв., Contracted Amount: 36 055.00 , Reported Amount: 27 673.20
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 4: Предоставяне на социалните услуги в Центъра за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства и в Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства. Закупуване на специализирано транспортно средство (ЧАСТ 2): Специализиран автомобил, предназначен за хора в неравностойно положение: 1. Автомобилът да бъде нов 2. Местата да не са по-малко от 5+ 1 3. Места за инвалидни колички 4. Хидравлична платформа за качване и сваляне на пътници в инвалидна количка 5. Удобни седалки с фиксиран гръб и три-точкови обезопасителни колани 6. Система за фиксиране на инвалидна количка към пода на превозното средство + три-точков обезопасителен колан 7. Климатик 8. Независим отоплител 9. При невъзможност за монтиране на хидравлична платформа, в автомобила да се монтират олекотени алуминиеви пътеки за качване (сваляне) на пътници в инвалидна количка, Contracted Amount: 1 151 906.86 , Reported Amount: 521 651.58
  • Activity: ДЕЙНОСТ № 5: Оборудване и обзавеждане на Центъра за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства, Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства и Центъра за настаняване от семеен тип за деца без увреждания (ЧАСТ 2): Оборудване/обзавеждане за ЦОП/ОЦДС-ДЦДМУТС: 1.Евакуационно фоайе: ниска масичка 1бр. х 195лв. + кожено канапе 1бр. х 1040 лв = 1235лв; 2.Рецепция: Рецепция горен и долен плот-1бр. х 3250лв.=3250лв.; Шкаф за документи–1бр.х 325,00лв.=325,00лв 3.Групова работа: Шкаф за играчки и пособия -1бр.х 120,00лв.=120,00лв; Мултимедиен проектор с екран (комплект) 1бр.х 1560лв.=1560лв.; маса за родители и консултации –1бр.х 520лв.=520лв.; Стол за сядане 3 бр. х 130лв.=390лв. 4.Кабинет ръководител: Ниска маса–1бр. х 195,00лв.=; Фотьойл двусет–1бр.х 455лв.=455лв; Бюро–1бр.х 295лв.=295лв.; Стол с колелца-1бр.х 195лв.=195лв. 5.Офиси 2 броя: Ниска маса 2 бр. х 195лв.=390,00лв.; Фотьойл двусет 4 бр.х 455лв.=1820лв.; Бюро 2 бр. х 295лв.=590,00лв.; Стол с колелца 2 бр.х 195лв=390,00лв.; Гардеробно шкафче 6 бр.х 100лв=600лв. 6.Стая настаняване 2 бр.: Кухн. шкаф с горен ред и микровълнова–2бр.х 450лв.=900,00лв.; Шкаф с мивка, съдомиялна и стерилизатор–2бр.х 2080лв.=4160,00лв.; Детски пластмасов стол–2бр.х 30=60лв.; Легла единични 4 бр.х 350=1400,00лв. 7.Коридор: Гардеробно шкафче 9 бр.х 100лв.=900,00лв. 8.WC, баня персонал: Душ кабина-1бр.х 650,00лв. =650лв. 9.Индивидуална работа: Шкаф за играчки и пособия 2 бр. х 120лв.=240лв.; Мултимедиен проектор с екран (комплект) 1бр.х 1560лв.=1560лв.; Семейна къща-1бр. х 1600лв.=1600лв.; Малка масичка за игра-1бр.х 100лв.=100лв.; Детски столчета за сядане 5 бр.х 150,00лв.=750лв. 10.Индивидуална работа: Шкаф за материали и пособия-1бр.х 150,00 лв.=150лв.; Огледало-1бр.х 150,00 лв.=150лв.; Бюро 2 бр. х 320лв. + 1бр. х 295лв. =935,00 лв.; Стол с колелца 3 бр.х 190=570лв. 11.Миялна зала: Кухн. шкаф с горен ред и микровълнова–1бр.х 450,00лв.=450лв.; Шкаф с мивка, съдомиялна и стерилизатор–1бр.х 2080,00лв.=2080,00лв. 12.Кабинет логопед: Ниска маса–1бр.х 200,00 лв.=200лв.; Фотьойл двусет–1бр.х 455,00 лв.=455лв.; Бюро 2 бр. х 320лв. + 1бр. х 295лв. =935,00 лв.; Стол с колелца 2 бр.х 195лв.=390,00 лв.; Огледало-1бр.х 150лв.=150,00лв. 13.Стая персонал: Ниска маса–1бр.-х 200,00лв.=200лв.; Фотьойл двусет 2 бр.х 455,00=910,00лв.; Гардеробно шкафче 4 бр.х 150лв.=600лв. 14.Трапезария: Кръгла маса за хранене 3 бр.х 650лв.=1950,00лв.; Стол 6 бр.х 120лв.=720лв. 15.Кухня разливно: Хладилник-1бр.х 700,00лв.=700,00лв.; Кухн. шкаф с горен ред и микровълнова-1бр.х 450,00 лв.=450,00лв.; Шкаф с мивка, съдомиялна, стерилизатор-1бр.х 2080,00 лв.=2080,00лв.; Плот за разливане на готова храна-1бр.х 2000,00 лв.=2000,00лв. 16.Стая за почивка: Легла единични 4 бр. х 350лв.=1400,00лв.; Кушетка-1бр. х 550,00лв.=550,00лв. 17.Индивид. работа: Шкаф за играчки и пособия-1бр.х 120,00лв.=120,00лв.; Мултимедиен проектор с екран (комплект) 1бр. х 1560,00лв.=1560лв.; Шкаф за пособия-1бр. х 150,00лв.=150,00лв.; Бюро–1бр. х 295,00лв.=295,00лв.; Стол с колелца-1бр.х 195,00лв.=195,00лв. 18.Индивид. работа: Огледало-1бр. х 150лв.=150лв.; Бюро 2 бр. х 320лв. + 1бр. х 295лв. =935,00 лв.; Стол с колелца-1бр.х 195лв.=195,00лв.; Шкаф за материали и пособия-1бр. х 150лв.=150,00лв. 19.Групова работа: Шкаф за играчки и пособия-1бр.х 120лв.=120,00лв.; Мултимедиен проектор с екран (комплект) 1бр.х 1560лв.=1560лв.; Кът за игри и занимания-1бр. х 500лв.=500лв.; Малка маса за игра-1бр.х 100лв.=100лв.; Детско столче 5бр.х 150,00лв.=750лв.; Кът за родители 2бр.х 600=1200лв. 20.Психосензорна зала: Килимчета от дунапрен и кожа 2бр.х 200=400лв.; Стол за релаксация-1бр.х 1950лв.=1950лв.; Климатици 8 бр.х 800,00лв.=6400лв.; Пердета, корнизи, щори-1бр.х 6200лв.=6200лв., Contracted Amount: 46 488.20 , Reported Amount: 54 870.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Atanas Kirov 2022 SLTD, Contracted Amount*: 27 200.00 , Reported Amount**: 860.54
  • Contractor: GM GRUPPE, Contracted Amount*: 67 560.00 , Reported Amount**: 47 390.40
  • Contractor: VERIGA DOMINO LTD, Contracted Amount*: 82 543.20 , Reported Amount**: 82 543.20
  • Contractor: SMART BUSINESS COMPANY, Contracted Amount*: 32 469.26 , Reported Amount**: 16 915.68
  • Contractor: FORUM BUDESHTE, Contracted Amount*: 5 580.00 , Reported Amount**: 5 580.00
  • Contractor: STM HIPOKRAT SLTD , Contracted Amount*: 9 436.15 , Reported Amount**: 4 723.99
  • Contractor: Electrohold Sales EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 491.34
  • Contractor: VI TIEN PI TEAM, Contracted Amount*: 12 405.74 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: OMNICAR AUTO, Contracted Amount*: 72 603.00 , Reported Amount**: 72 603.00
  • Contractor: GAZO ENERGIINO DRUJESTVO SLTD, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 15 478.39
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 24 200.02 , Reported Amount**: 10 900.78
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Children and youth receiving community-based social and health services after leaving the institution, Measure Unit: Брой, Base Value: 12.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 2 Children and youth in institutional care, covered by the deinstitutionalization measures, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 13.00

Financial Information

Total Project cost 1 048 989.20 BGN
Grant 1 048 989.20 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 048 989.20 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 7 260.30 0.00 7 260.30 "ОМНИКАР АУТО" ООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 20 635.80 0.00 20 635.80 "ВЕРИГА ДОМИНО" ЕООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: “Доставка на играчки, книжки и различни материали за арт и трудотерапия за Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства и Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства, община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01”, , Estimated Amount: 33 332.00
  • Differentiated position 1: Доставка на играчки, книжки и различни материали за арт и трудотерапия за Център за обществена подкрепа/Общностен център за деца и семейства и Дневен център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства, община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 32 469.26
Procedure 2 Subject to due process: „Доставка на оборудването и обзавеждането на ЦОП/ДЦД и за ДЦДМУТС и ЦНСТДБУ, Община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01", Estimated Amount: 84 539.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на оборудването и обзавеждането на ЦОП/ДЦД и за ДЦДМУТС и ЦНСТДБУ, община Елин Пелин ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЛЪНЕНИЕ НА ПРОЕКТ: № BG05M9OP001-2.019-0026-C01 “Грижа за децата в общността”
    Contractor: VERIGA DOMINO LTD
    Contract total funded value: 82 543.20
Procedure 3 Subject to due process: „Доставка на санитарно-хигиенни материали за ЦОП/ДЦД и за ДЦДМУТС и ЦНСТДБУ, Община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“, Estimated Amount: 52 666.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на санитарно-хигиенни материали за ЦОП/ДЦД и за ДЦДМУТС и ЦНСТДБУ, Община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“.
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 24 200.02
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на санитарно-хигиенни материали за ЦОП/ДЦД и за ДЦДМУТС и ЦНСТДБУ, Община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01“, Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на санитарно-хигиенни материали за почистване за ЦОП/ДЦД и за ДЦДМУТС и ЦНСТДБУ, община Елин Пелин по сключен Договор № BG05M9OP001-2.019-0026-C01”.
    Contractor: VI TIEN PI TEAM
    Contract total funded value: 12 405.74
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на специализиран автомобил, предназначен за хора в неравностойно положение за нуждите на Община Елин Пелин“, Estimated Amount: 78 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на специализиран автомобил, предназначен за хора в неравностойно положение за нуждите на Община Елин Пелин“
    Contractor: OMNICAR AUTO
    Contract total funded value: 72 603.00
Procedure 6 Subject to due process: „Приготвяне и доставка на готова храна /кетъринг/ за потребители на услугите: Център за обществена подкрепа /Общностен център за деца и семейства и в Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства в гр. Елин Пелин/“, Estimated Amount: 128 066.67
  • Differentiated position 1: „Приготвяне и доставка на готова храна /кетъринг/ за потребители на услугите: Център за обществена подкрепа /Общностен център за деца и семейства и в Дневния център за подкрепа на деца и/или младежи с увреждания и техните семейства в гр. Елин Пелин/“
    Contractor: GM GRUPPE
    Contract total funded value: 67 560.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на горива /Автомобилен бензин А95Н и Дизелово гориво Б6/ и Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ за нуждите на Община Елин Пелин, Estimated Amount: 490 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива /Автомобилен бензин А95Н и Дизелово гориво Б6/ и Газьол за промишлени и комунални цели /ГПКЦ/ за нуждите на Община Елин Пелин,
    Contractor: Atanas Kirov 2022 SLTD
    Contract total funded value: 27 200.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN