Identification

UMIS Number BG16M1OP002-2.002-0012-C04
Project Name Design and construction of composting plan and installation for pre-treatment of waste in Region Gorna Malina
Beneficiary 000776178 Gorna Malina Municipality
Funding ERDF ==> Environment
Date of the Contract/Order 04.06.2018
Start Date 04.06.2018
End Date 22.05.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Terminated (termination date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Област, Горна Малина

Description

Brief description
Проектирането, изграждането и въвеждането в експлоатация на инсталация за предварително третиране и инсталация компостиране по процедурата, както и осигуряването на разделното събиране на зелени и/или биоразградими битови отпадъци ще допринесе за постигане на Специфична цел 1 на приоритетна ос 2 „Отпадъци“ на ОПОС 2014-2020 г. Чрез изпълнение на мерките по процедурата ще се подпомогне постигането на националните цели, заложени в българската нормативна уредба и в НПУО, за ограничаване до 2020 г. на количеството на депонираните биоразградими отпадъци до 35% от общото количество на същите отпадъци, образувани към 1995 г., и за увеличаване до края на 2020 г. на дела рециклирани отпадъци до не по-малко от 50 % от образуваните битови отпадъци.
Съгласно Наредба за разделно събиране на биоотпадъци и третиране на биоразградимите отпадъци, целта за ограничаване на количеството депонирани биоразградими отпадъци се изчислява за всяка година като процент на количеството депонирани биоразградими отпадъци спрямо количеството на образуваните биоразградими отпадъци през 1995 г. в Република България. Проектното предложение включва изграждане на инсталация за предварително третиране на смесени битови отпадъци и компостираща инсталация за разделно събрани зелени и биоразградими отпадъци в Регион Горна Малина. С изградените инсталации ще се осигури постигането на целите по чл. 31 ЗУО и за общините от Региона. Реализацията на проектното предложение ще осигури и въвеждане на система за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци на територията на всяка от общините от Региона. С реализацията на проектното предложение се постигат въведените в законодателството изисквания за предварително третиране и оползотворяване на биоразградимите отпадъци, намаляване на количеството депонирани биоразградими отпадъци и рециклиране посредством комбинация от разделно събиране на рециклируеми отпадъци и сортиране на смесени битови отпадъци.
Activities
  • Activity: Подготовката на проект за изграждане на инсталация предварително третиране и инсталация за компостиране: В рамките на настоящата дейност е включено подготовката на всички документи, анализи, проучвания и данни, необходими за реализиране на проектното предложение. В изпълнение на дейността са разработени: Прогнози за образуваните отпадъци (с подробен масов баланс) и анализ на инфраструктурата за управление на отпадъците; Анализ разходи ползи (АРП); Предварителни (прединвестиционни) проучвания (за инсталацията за предварително третиране и за инсталацията за компостиране) с минимално съдържание съгласно глава втора на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; Проведено и изготвено проучване за нагласите на населението; Анализ на необходимост от изграждане на допълнителна инфраструктура; Анализ за ефективност на централизиран или децентрализиран подход за изграждане на инфраструктура за управление на отпадъците; Обосновка относно характеристиките на необходимите услуги по компостиране и предварително третиране в рамките на региона за управление на отпадъците и за липса пазарно предлагане на услуга със сходни параметри и условия; Информация за инсталации за предварително третиране на битовите отпадъци преди тяхното депониране; Информация за инсталациите за компостиране или инсталации за анаеробно разграждане на зелени отпадъци и/или биоразградими битови отпадъци; Анализ относно остойностяването на дейностите, включени в проектното предложение; Изработени документи, свързани с управлението на компоста: План за използване на получения краен продукт – компост, Схема за контрол на качеството на компоста, План за третиране на остатъчния отпадък, Планът за третиране на рециклираната, стабилизираната и остатъчната фракция; Предоставена експертна помощ в хода на подготовка на проектното предложение и кандидатстване. Основни стъпки: Избор на изпълнител; Сключване на договор с определения изпълнител; Практическа реализация на дейностите, предмет на договора; Проверка на постигнатите резултати от страна на Възложителя; Приемане работата на Изпълнителя. За подготовката на проектното предложение са подписани следните договори: - Договор № 26.07.2016 г. за подготовка на ПУП за площадката – 8 000 лв. без ДДС. - Договор №29/21.03.2017 г. с предмет: „Консултантски услуги за подготовка и окомплектоване на проектно предложение по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци” по приоритетна ос 2 „Отпадъци“ на оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.” – 52 000 лв. без ДДС. , Contracted Amount: 72 960.00 , Reported Amount: 62 400.00
  • Activity: Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки: Изготвянето на документациите за възлагане на обществени поръчки ще бъде възложено на външен/и изпълнител/и, експерт/и по обществени поръчки. Определеният изпълнител ще бъде отговорен за изготвянето на документациите за следните процедури, свързани с изпълнението на проекта: - Инженеринг – проектиране, авторски надзор на основната и довеждащи инфраструктури, строително монтажни работи (на основната и довеждащи инфраструктури), изграждане на инсталация за предварително третиране и на инсталация за компостиране и въвеждането им в експлоатация. - Строителен надзор. - Доставка на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими битови отпадъци; - Избор на оператор на изградените инсталации. Останалите обществени поръчки (Избор на изпълнител за подготовка на тръжни документи; Организация и управление на проекта; Информация и комуникация) ще бъдат изготвени от експерти на водещата община. Основни стъпки: Избор на изпълнител; Сключване на договор с определения изпълнител; Практическа реализация на дейностите, предмет на договора; Проверка на постигнатите резултати от страна на Възложителя; Приемане работата на Изпълнителя. В съответствие с Насоките за интегриране на политиката по околна среда и политиката по изменение на климата (ПОС и ПИК), в рамките на проектното предложение, където е приложимо ще се предвидят възможности за възлагане на зелена/и обществена/и поръчка/и., Contracted Amount: 78 000.00 , Reported Amount: 41 832.00
  • Activity: Инженеринг – проектиране, авторски надзор на основната и довеждащи инфраструктури, строително монтажни работи (на основната и довеждащи инфраструктури), изграждане на инсталация за предварително третиране и на инсталация за компостиране и въвеждането им в експлоатация. : Настоящата дейност се предвижда да бъде реализирана чрез инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор), като дейността може да се обособи както следва: 1. Проектиране на инсталация за предварително третиране и инсталация за компостиране и осъществяване на авторски надзор (съответно на съпътстваща и на основната инфраструктура). 2. Строително монтажни работи (на съпътстваща и на основна инфраструктура). 3. Доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и на техника за инсталацията за предварително третиране и на инсталацията за компостиране. Оборудването, предмет на настоящата точка е подробно посочено като опис в бюджета на проекта и се състои от: - Инсталация за предварително третиране (Стационарен шредер; Транспортна лента; Феромагнитен сепаратор; Барабанно сито (балистичен сепаратор), сортировач, сито и т.н.; Сепаратор за найлони; Преса за неметал; Ръкани филтри; Мотокар; Колесен челен товарач; Метачна машина за миене; Вишка с платформа; Превозно средство за контейнери; Контейнер за опасни отпадъци) - Инсталация за компостиране (Мобилно барабанно сито; Измервателни уреди за компост; Компютърна система за управление; Бобкат – багер) 4. Въвеждане в експлоатация на инсталацията за предварително третиране и обучение на персонала и на инсталацията за компостиране и обучение на персонала. В изготвените Работни проекти ще бъдат детайлно описани и остойностени, чрез количествено-стойностните сметки всички строително-монтажни дейности, свързани с инсталацията за компостиране. Съобразявайки се приложимото секторно законодателство, след подготовката на Работния проект ще се изготви Комплексен доклад за оценка на съответствието, като проектът ще се съгласува с компетентните институции. Приключване на процеса по съгласуване е съпроводен с издаването на Разрешение за строеж. Разрешителното за строеж е основният документ след издаването, на който могат да стартира практическата реализация на строително – монтажните работи по изграждане и въвеждане в експлоатация на инсталацията за компостиране, както и на необходимата за това инфраструктура и система за разделно събиране. Осъществяване на авторски надзор, съгласно разпоредбите на чл. 162 от ЗУТ и условията на договорът за изпълнение. С планово задание е изработен Подробен устройствен план – План за застрояване, на поземлени имоти с №№ 040001, 040002, 041003, 041023, разположени в землището на с. Горна Малина. С плана се създава устройствена основа за реализиране на инвестиционни намерения на Община Горна Малина, свързани с изграждане на площадка за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци и компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци и рециклиране. Имотите са ситуирани на север и изток от съществуващото депо и се намират в северозападна посока от общинския център с. Горна Малина. Инсталацията за предварително третиране е с капацитет от 12000 т., докато инсталацията за компостиране е с проектен капацитет до 4000 т. Транспортният достъп до площадката ще се осигури след рехабилитация на съществуващ общински път. Пътната връзка от рехабилитирания общинския път до площадката ще се осъществи по полски път и вътрешно площадкова инфраструктура. Захранването на площадката с вода за питейно битови нужди ще се доведе от съществуващ водопровод, захранващ битовата сграда на регионалното депо, отстояние, разположен в непосредствена близост до площадката; Ел. Захранването ще се осигури с изграждане на нов трафопост, като присъединяването ще се осъществи от съществуващ електропровод, разположен на площадката на депото. Основни стъпки: Избор на изпълнител; Сключване на договор с определения изпълнител; Практическа реализация на дейностите, предмет на договора; Проверка на постигнатите резултати от страна на Възложителя; Приемане работата на Изпълнителя., Contracted Amount: 7 580 400.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Осъществяване на строителен надзор: В рамките на настоящата дейност се предвижда осъществяване на задължителният по ЗУТ строителен надзор и извършване на оценка на съответствието на разработените работни проекти за инсталацията за предварително третиране и инсталацията за компостиране. В резултат на изпълнението на дейността се очаква да се избере по реда на ЗОП и ППЗОП лицензиран изпълнител, който да контрол на качеството за реализираните СМР, като гарантира на възложителя прилагането на секторните нормативни изисквания. С изготвеният доклад за оценка на съответствието на работният проект в съответствие с изискванията на Наредба 1 се очаква да се осигури по-високо качество, като се минимизира вероятността от проявлението на допустими грешки, неясноти и тълкования в документите. Извършеното съответствие се явява и като допълнително ниво на контрол за качество при издаването на разрешението за строеж. Основни стъпки: Избор на изпълнител; Сключване на договор с определения изпълнител; Практическа реализация на дейностите, предмет на договора; Проверка на постигнатите резултати от страна на Възложителя; Приемане работата на Изпълнителя., Contracted Amount: 336 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Доставка на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими битови отпадъци: В рамките на настоящата дейност ще се осигури практическата реализация на системата за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци, образувани на територията на Регион Горна Малина. Използваният подход, изчисления и методология, използвани за определяне на вида, количеството, местата за разполагане и честотата на извозване са детайлно описани в Приложение I към Предпроектното проучване за изграждане на компостираща инсталация. Така определените оборудване, съоръжения и техника за разделно събиране ще бъде нова и неупотребявана, като същите съответстват изцяло по обем, количество и капацитет на инсталацията за компостиране, към която се предвижда да бъдат транспортирани разделно събраните отпадъци. Предвижда се доставката на: - Специализиран камион за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци – 2 бр. - Специализиран камион за разделно събиране на зелени отпадъци от общински площи – 2 бр. - Контейнери за събиране на зелени и биоразградими отпадъци - 428 бр. Основни стъпки: Избор на изпълнител; Сключване на договор с определеният изпълнител; Практическа реализация на дейностите, предмет на договора; Проверка на постигнатите резултати от страна на Възложителя; Приемане работата на изпълнителя., Contracted Amount: 800 496.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Въвеждане в експлоатация и разрешения: В рамките на настоящата дейност се предвижда подготовката и окомплектоването на документацията, необходима за въвеждане на обекта в експлоатация, в т.ч. разрешителни/регистрационни документи по реда на ЗУО или ЗООС, които са издадени на имащите права лица. Подготвената и окомплектована документация ще се предостави на компетентните органи (РДНСК, РИОСВ, ИАОС) за одобрение, сформиране на държавна приемателна комисия и издаване на разрешение за ползване и издаване на необходимите разрешения. Регионално депо за неопасни отпадъци Горна Малина притежава Комплексно разрешително с КР № 301-Н1/2012г. С оглед настоящата процедура е подадено заявление с вх. № 32.00-34/20.12.2017 г. до РИОСВ София за изменения условията на разрешителното. Съгласно чл.117, т.4 от ЗООС, в случай на промяна на оператора, новият оператор поема правата и задълженията на предишния притежател на разрешителното, за което уведомява компетентния орган. Това е възможно, т.к предмет на разрешителното е дейността на конкретната промишлена инсталация. Избора на оператор на съоръженията ще се извърши по реда на ЗОП, като процедурата е планувана за обявяване не по-малко от 6 месеца преди приключването на настоящата дейност. Документацията за процедурата за избор на оператор на изградените съоръжения ще се изготви от експерти на водещата община в съдействие с експерти от общината партньор по проекта. , Contracted Amount: 14 000.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Организация и управление на проекта: Обхватът на проектното предложение съдържа дейности различни по своя характер, специфика и обем, което налага използването на допълнителна експертна помощ със специфични области на познания, експертиза, опит и квалификация, като инструмент за успешното изпълнение на проектните дейности. Въпреки устойчивия си административен капацитет, бенефициентът по проекта не притежава необходимият експертен състав за ефективното и ефикасно изпълнение на проекта, което налага включването на външна техническа помощ. С цел подобряване качеството на управлението на проекта, бенефициентът ще сформира екип за управление на проекта (ЕИУП) – служители на Бенефициента и външен консултант избран по реда на ЗОП и ППЗОП (юридическо лица). Екипът ще бъде сформиран през първият месец от изпълнение на проекта (включващ всички служители на бенефициента), който е заложен индикативен като месец юни 2018 г., Екипът ще се допълни своевременно допълнен от избраният по реда на ЗОП изпълнител и ще осъществява дейност през целия проектен период. Спецификата на проектните дейности, взаимната им обвързаността и необходимостта от осигуряване на синергия между тях усложняват значително процеса по дефинирането на контрактни срокове за изпълнението на отделните задачите към всяка от дейностите. Структурата на екипа за управление се състои от следните експерти: Ръководител проект – външен експерт; Координатор проект – външен експерт; Специалист инсталации за третиране на отпадъци – външен експерт; Юрист - външен експерт; Счетоводител – служител на Община Горна Малина; Специалист мониторинг и докладване – служител на Община Горна Малина; Технически сътрудник – служител на Община Елин Пелин. Така създадената динамична структура на управление осигурява допълнителна гаранция за постигане високо качество и удовлетвореност от резултатите, като осигурява и недопускане на смесване и припокриване на функциите и задачите както между отделните членове в ЕУП, така и с външният изпълнител. Начин на приемане на работата, механизми за контрол при договорите за ОП, както и механизмите за контрол при мониторинг на дейностите най-общо могат да се опишат, чрез предвидените от Бенефициента мерки по качеството, обхващащи организационната структура на екипа, методите, процесите и ресурсите, необходими за реализиране и управление на качеството за всяка една от дейностите. Тези процеси проследяват жизнения цикъл на всяка една дейности и на проекта, като цяло. Ефективното им прилагане гарантират достигане на поставените изисквания за осигуряване на качество. Целта на мерките за управление на качеството е да регламентират всяка от дейностите, така, че да се гарантира качествено управление на процесите по реализация на проектното предложение с цел постигане на очакваните резултати и индикатори. На всеки етап от изпълнението на дейностите се извършва задължителен контрол, проверка и оценка на постигнатите резултати за съответствие с дефинираните изисквания и критерии. Контролът се извършва планирано или избирателно, като проверката започва във възможно най-ранна фаза, тогава, когато се изчиства стратегията за реализация. Проверката се извършва, за да се осигури достоверност и адекватност на използваните изходни данни и информация. От така дефинираните мерки се очаква да се постигне високо качество на изпълнението за всяка от дейностите по проекта, при ефективно планиране и извършване на качествени оценки и разпределение на ресурсите. Неразделна част от настоящата дейност, представлява и осигуряването на консумативи и материали (посочени в редове 33.4. и 33.5. от бюджета на проекта). Основни стъпки: Определяне на служители на кандидати за членове на екипа; Избор на външни експерти за управлението на проекта; Практическа реализация на дейностите, предмет на договора; Практическа реализация на механизмите за контрол; Приемане работата на екипа. , Contracted Amount: 681 110.40 , Reported Amount: 403 392.00
  • Activity: Информация и комуникация: Настоящата дейност ще се реализира при пълно спазване на изискванията и правилата на Европейския съюз за информация и комуникация, Насоките за информация и комуникация на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2014 - 2020 г.“, Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и приложимото секторно законодателство, указания, ръководства и добри практики. Бенефициентът не само ще приложи подходящи мерки за публичност и информираност, но и ще разработи стратегия за публичност по проекта и ще организира провеждането на публична кампания за популяризиране резултатите от проекта. В тази връзка: -банерът ще бъде поставен преди церемонията "Първа копка", а след приключване на проекта ще бъде заменен с билборд; - ще помества информация за проекта на интернет страниците на партньорските общини; - ще осигури банер на интернет страницата си с линк към сайта на ОПОС; - информационните стикери ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване; - По време на изпълнението на проекта на видимо за обществеността място ще се постави временен билборд с големи размери; - Не по-късно от три месеца след приключване на проекта ще се постави постоянен билборд с големи размери на видимо за обществеността място. Освен така предвидените задължителни мерки, като отделен опис в бюджета са предвидени и разходи за: информационни стикери, банер, информационни дипляни, информационна табела, промоционален филм, пресконференции, церемония "Първа копка", церемония "Откриване", билборд. Детайлно описание на вида разходи, боя и единичните цени и предоставено като опис към бюджета на проекта. Спазването на изискванията за информация и комуникация ще бъде следена при реализирането на всяка една от дейностите по проекта., Contracted Amount: 62 580.00 , Reported Amount: 3 897.60

Participating Organizations

Partners
  • Partner: ELIN PELIN MUNICIPALITY, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount: 0.00
Contractors
  • Contractor: MAGISTERIUM, Contracted Amount*: 566 640.00 , Reported Amount**: 465 792.00
  • Contractor: Advokatsko drujestvo " Chernogorski i Ivanova", Contracted Amount*: 77 160.00 , Reported Amount**: 41 832.00
  • Contractor: DZZD "NK CONSULT", Contracted Amount*: 332 724.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DZZD "Data Group - Stroinorm", Contracted Amount*: 182 683.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD, Contracted Amount*: 19 488.00 , Reported Amount**: 3 897.60
  • Contractor: DZZD KOMPONERE GORNA MALINA, Contracted Amount*: 7 425 066.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KOLELA A2, Contracted Amount*: 109 790.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TRANS KO 04, Contracted Amount*: 5 232.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BULAVTO, Contracted Amount*: 952 800.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: BT -ENGINEERING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Data Group Ltd, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: Stroynorm , Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: GALCHEV ENGENEERING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: PLAN INVEST PLOVDIV, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: COLLECTRESOURCE, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: VILIMET 21 Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ROTO ENGINEERING Ltd, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Обхванато население, което ще се обслужва от инсталациите за предварително третиране, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 27 883.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Общини, обслужвани от инсталациите за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Изградени и въведени в експлоатация инсталации за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Изградени и въведени в експлоатация инсталации за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими битови отпадъци, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 Общо количество на депонираните биоразградими битови отпадъци от обслужваните от всички инсталации населени места, Measure Unit: т./год., Base Value: 5 474.00 , Target amount: 2 727.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 Капацитет за предварително третиране на смесено събрани битови отпадъци, Measure Unit: т/год., Base Value: 0.00 , Target amount: 12 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Additional waste recycling capacity, Measure Unit: т./год., Base Value: 0.00 , Target amount: 4 000.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 8 Общо количество депонирани битови отпадъци от обслужваните от всички инсталации населени места, Measure Unit: т/год., Base Value: 13 684.00 , Target amount: 3 523.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 9 Обхванато население, което ще се обслужва от инсталациите за компостиране, Measure Unit: persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 27 883.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 10 Общини, обслужвани от инсталациите за компостиране на разделно събрани зелени и/или биоразградими битови отпадъци, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 0.00 BGN
Grant 0.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 0.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 0.00 0.00 0.00 0.00 АДВОКАТСКО ДРУЖЕСТВО "ЧЕРНОГОРСКИ И ИВАНОВА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 980.67 109.33 1 090.00 ТРАНС КО 04 ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 62 364.95 6 952.55 69 317.50 ДЗЗД "НК КОНСУЛТ"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 2 339.22 260.78 2 600.00 МАГИСТЕРИУМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 556 694.32 62 061.18 618 755.50 ДЗЗД "Компонере Горна Малина"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 94 513.48 10 536.52 105 050.00 МАГИСТЕРИУМ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 6 848.34 763.46 7 611.80 ДЗЗД "Дейта груп - Стройнорм"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги по смисъла на чл.166 от ЗУТ за извършване на оценка на съответствието разработените работни проекти със съществените изисквания към строежите и извършване на строителен надзор по време на строителството на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци в Регион Горна Малина", Estimated Amount: 280 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на консултантски услуги по смисъла на чл.166 от ЗУТ за извършване на оценка на съответствието разработените работни проекти със съществените изисквания към строеж
    Contractor: DZZD "Data Group - Stroinorm"
    Contract total funded value: 182 683.20
Procedure 2 Subject to due process: "Изработка и доставка на информационен банер, информационна табела, организиране и провеждане на публични събития и официални церемонии, изработка на промоционален филм, изработване, доставка и монтаж на билборд", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1 „Изработка и доставка на информационни стикери и информационни дипляни”
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 5 232.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2 „Изработка и доставка на информационен банер, информационна табела, организиране и провеждане на публични събития и официални церемонии, изработка на промоционален филм, изработване, доставка и монтаж на билборд”
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 19 488.00
Procedure 3 Subject to due process: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор на основната и довеждащи инфраструктури, строително монтажни работи (на основната и довеждащи инфраструктури), изграждане на инсталация за предварително третиране и на инсталация за компостиране и въвеждането им в експлоатация“, Estimated Amount: 6 317 000.00
  • Differentiated position 1: „Инженеринг – проектиране, авторски надзор на основната и довеждащи инфраструктури, строително монтажни работи (на основната и довеждащи инфраструктури), изграждане на инсталация за предварително третиране и на инсталация за компостиране и въвеждането им в експлоатация“
    Contractor: DZZD KOMPONERE GORNA MALINA
    Contract total funded value: 7 425 066.00
Procedure 4 Subject to due process: „Консултантски услуги за подготовка и окомплектоване на проектно предложение по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци” по приоритетна ос 2 „Отпадъци“ на оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г., Estimated Amount: 69 000.00
  • Differentiated position 1: „Консултантски услуги за подготовка и окомплектоване на проектно предложение по процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Комбинирана процедура за проектиране и изграждане на компостиращи инсталации и на инсталации за предварително третиране на битови отпадъци” по приоритетна ос 2 „Отпадъци“ на оперативна програма „Околна среда 2014-2020 г.
    Contractor: MAGISTERIUM
    Contract total funded value: 62 400.00
Procedure 5 Subject to due process: Доставка на необходимите контейнери за разделно събиране на зелени и биоразградими битови отпадъци, Estimated Amount: 92 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на необходимите контейнери за разделно събиране на зелени и биоразградими битови отпадъци
    Contractor: KOLELA A2
    Contract total funded value: 109 790.40
Procedure 6 Subject to due process: Доставка на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими битови отпадъци, Estimated Amount: 795 080.00
  • Differentiated position 1: Доставка на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими битови отпадъци
    Contractor: BULAVTO
    Contract total funded value: 952 800.00
Procedure 7 Subject to due process: Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки, Estimated Amount: 65 000.00
  • Differentiated position 1: Подготовка на документации за възлагане на обществени поръчки
    Contractor: Advokatsko drujestvo " Chernogorski i Ivanova"
    Contract total funded value: 77 160.00
Procedure 8 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги за организация и управление на проект BG16M1OP002-2.002-0012 , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Предоставяне на консултантски услуги за организация и управление на проект BG16M1OP002-2.002-0012 „Проектиране и изграждане на компостираща инсталация и на инсталация за предварително третиране на битови отпадъци в Регион Горна Малина“, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2014 – 2020 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз”
    Contractor: MAGISTERIUM
    Contract total funded value: 504 240.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN