Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-0142-C02
Project Name Recruitment and qualification of personnel for a restaurant and supllying of kitchen equipment
Beneficiary 201519690 New Island LTD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 04.10.2016
Start Date 04.10.2016
End Date 04.03.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Цел на проектa е да създаде 18 работни места за период от 1 година, за безработни и неактивни лица с ниска степен на образование и квалификация, които ще получат допълнително обучение за придобиване на професионална квалификация. За целта се предвижда и закупуване на оборудване, което да обслужва новите работни места. В проекта са планирани следните дейности:
1. Организация и управление на проекта, подбор на персонал. 
- Формиране на ръководен екип
- Създаване на организация и правила за координация, контрол, вътрешна оценка и анализ 
- Координация с Управляващ орган
- Провеждане на кампания за подбор на персонала, провеждане на интервюта и подбор
2. Закупуване на кухненско оборудване за новите работни места
- Организиране процедура за избор на доставчик, информиране заинтересованите контрагенти и Управляващия орган
- Избор на доставчик според критерия за  икономически най-изгодна оферта
- Сключване на договор за закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на оборудване и изпълнението му
3. Назначаване и обучение на персонала
- Назначаване на служители 
- Провеждане на начални инструктажи 
- Организиране на процедура за избор на обучителен център за професионална квалификация
- Обучение
- Подсигуряване документалната отчетност на обучението
- Обучените получават удостоверения за придобита квалификация
4. Визуализация на проекта
- Публичност на проекта
- Подготовка и разпространение на информационни носители посочващи източниците на финансиране
Резултата, който очакваме да постигнем с изпълнението на така описаните дейности е да се подсигури заетост за 18 представители на целевите групи за 12 месеца в рамките на проекта и да се гарантира устойчивост на минимум 9 работни места.
За безработните и неактивни лица, целевата група на проекта, това са повече възможности за заетост, възможност за повишаване на професионалните умения и квалификации. Това ще им даде увереност в по-нататъшното им участие на пазара на труда и по-добър живот в настоящето.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта, подбор на персонал.: За целите на организиране, управление и осигуряване на необходимата отчетност на проекта се предвижда сформирането на екип от трима души - ръководител, координатор и счетоводител. Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневната работа по проекта и осъществяването на комуникацията със служителите на УО, изпълнителите по проекта, представителите на целевите групи. Ръководителя на проекта ще носи пълната отговорност за коректното изпълнение на планираните дейности и постигане на поставените цели. Ежеседмично ще се провеждат координационни срещи на екипа, като веднъж в месеца ще се осъществява и пълен преглед на изпълнението и напредъка по графика на проекта. Създаване на добре функциониращи канали на информация във всички посоки на организационната структура, така че, анализа на процесите, контрола върху изпълнението и коригирането му, когато е необходимо да са максимално улеснени, както за екипа по управление на проекта, така и за Управляващия орган за програмата. Ръководителя на проекта следи за неговото изпълнение според договора и изискванията за безвъзмездна помощ. Координира и съгласува дейностите с Управляващия орган, за да се гарантира коректното изпълнение на проекта. Ръководителя на проекта организира кампания по подбор и наемане на персонал съгласно критериите на програма "Ново работно място 2015". Целева група са всички търсещи, ненаети или трайно безработни лица, които проявят интерес към новосъздадените работни места. Кампанията по подбор се провежда при пълна прозрачност без да се допуска каквато и да било форма на дискриминация и неравенство между половете. Критериите за оценка са дефинирани от програмата Ново работно място 2015 и всеки избор ще бъде направен в контекста на успешното провеждане на проекта и постигане на заложените в него цели., Contracted Amount: 19 518.43 , Reported Amount: 19 500.00
  • Activity: Закупуване на кухненско оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места: За целите на обезпечаване на новоразкритите работни места в рамките на проекта се предвижда закупуването на кухненско обороудване, както следва: 1. Неръждаем стелаж с 4 плътни рафта и регулируеми крачета. 2. Работна маса крайстенна с вградени 2 УБ с размери 400/400/250, неръждаема с Душ-батерия, смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 3. Работна маса крайстенна с вграден 1 УБ с размери 400/400/250, Професионална батерия, смесителна с дълго рамо. 4. Шкаф с две врати за работен плот и междинен рафт, неръждаем. 5. Работна маса с 2 УБ с размери 500/500/300 с депо за миялна машина, неръждаема, Душ-батерия смесителна с кран за стенен и плотов монтаж. 6. Хоризонтален хладилник с 3 врати. 7. Вертикален хладилник - 2 бр., вертикален фризер - 2бр. 8. Фритюрник с 2 вани и база за фритюрник с долен рафт. 9. Гладка скара, ел. С база за скара с долен рафт. 10. Четворка котлони, газ с база за котлони с долен рафт, лесно разглобяеми за почистване. 11. Пароконвектомат за 6 тави със сензорен екран и База с водачи за тави. 12. Машина за вакуумиране с дигитално контролно табло. 13. Уред за вакуумно готвене на ниска температура във водна среда с LED дисплей за работната температура. 14. Съдомиялна машина, неръждаема с 2 цикъла за измиване. Пряко оборудването ще се използва при изпълнението на ежедневните служебни задължения от страна на 7 души, наети на длъжност "готвач", но всъщото време и целият останал новонает персонал е в пряка зависимост от използването на новопридобитите активи. Изборът на доставчик/доставчици ще се осъществи, чрез организирането и провеждането на открита процедура по реда на ПМС №160 от 1 юли 2016 г. за определяне на правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от ЕСИФ., Contracted Amount: 52 800.00 , Reported Amount: 50 540.00
  • Activity: Назначаване и обучение на персонала: Представителите на целевата група, подбрани в резултата на изпълнението на дейност 1 по проекта, ще бъдат назначени на следните длъжности: Готвач - 7 души Сервитьор - барман - 5 души Мияч кухня - 2 души Хигиенист - 2 души Снабдител - 2 души В рамките на проекта се предвижда пълна 12 месечна заетост за всеки един от новонаетите служители, в разкрит обект на дружеството - ресторант в гр. София.„Служителите на длъжности готвач и сервитьор - барман, се планира да бъдат включени в курс по професионална квалификация по част от професия, със следните параметри: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността: професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811070 Готвач, специалност 8110701 Производство на кулинарни изделия и напитки -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 7; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 2. Наименование и код на професията, и код на специалността; професионално направление „Хотелиерство, ресторантьорство и кетъринг“, професия 811080 Сервитьор-барман, специалност 8110801 Обслужване на заведения в общественото хранене -Хорариум на обучението - 300 учебни часа; Теория: 120 учебни часа; Практика: 180 учебни часа; - Брой на обучаваните лица - 5; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение – за обучение по част от професия, образец № 3-37 Обчението с предвижда да бъде възложено на външна обучаваща организация, притежаваща валиден лиценз по съответните професии издаден от Националната агенция за професионаално образование и обучение. Провеждането на обучението следва да се случва в рамките на установеното работно време на служителите, по изготвен график. , Contracted Amount: 140 276.30 , Reported Amount: 134 283.66
  • Activity: Визуализация на проекта: Съгласно указанията за информираност и публичност на прилаганите мерки по програма Ново работно място 2015, дейностите по тази точка целят да оповестят на обществеността Европейския социален фонд като източник на финансиране на конкретния проект. За целта се предвижда изготвянето и разпространението на следните материали: 1. Интернет страница на проекта, която ще съдържа пълно описание на поставените цели, очакваните резултати, дейностите и финансирането осигурено от програмата. На интернет страницата периодично ще се публикува информация за постигнатия напредък на изпълнението. 2. 1000 броя брошури с кратка информация за дейностите и целите на проекта, като брошурите се предвижда да бъдат изготвени в началото на проекта, така че да служат и като средство за информиране на целевите групи и привличането им за участие. Разпространението на брошурите ще се осъществи на места са голяма обществена посещаемост, вкл. и в Бюрата по труда. 3. Предвижда се изготвянето и поставянето на 2 обозначителни табели - една на офиса на проекта и една на обекта в който е поставено закупеното оборудване и са обособени новите работни места. 4.10 бр. стикери 5. Плакат 1 бр., който ще бъде изработен за сметка на Кандиддата. , Contracted Amount: 2 108.00 , Reported Amount: 2 100.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KAVIPLAS KONSULT KOMERS LTD, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
  • Contractor: 393 Worx, Contracted Amount*: 2 100.00 , Reported Amount**: 2 100.00
  • Contractor: SDRUZHENIE "PRAKSI", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 200.00
  • Contractor: Petkan, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 10 000.00
  • Contractor: Ivan, Contracted Amount*: 6 500.00 , Reported Amount**: 6 500.00
  • Contractor: GASTRO ltd., Contracted Amount*: 50 540.00 , Reported Amount**: 50 540.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 10.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 12.00 , Reached amount: 12.00
Indicator 3 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 18.00 , Reached amount: 28.00

Financial Information

Total Project cost 214 702.73 BGN
Grant 214 702.73 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 199 932.99 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Публична покана с предмет: Доставка на кухненско оборудване за обезпечаване на новооткритите работни места, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1 "Обзавеждане"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 "Оборудване"
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 1 "Обзавеждане"
    Contractor: GASTRO ltd.
    Contract total funded value: 50 540.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция 2 "Оборудване"
    Contractor: GASTRO ltd.
    Contract total funded value: 50 540.00
Procedure 2 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност "Визуализация на проекта", Estimated Amount: 2 108.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност "Визуализация на проекта"
    Contractor: 393 Worx
    Contract total funded value: 2 100.00
Procedure 3 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност "Обучение на персонала", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност "Обучение на персонала"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност "Обучение на персонала", Estimated Amount: 7 200.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност "Обучение на персонала"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 5 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Координатор”, Estimated Amount: 10 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Координатор”
    Contractor: Petkan
    Contract total funded value: 10 000.00
Procedure 6 Subject to due process: Публично съобщение за набиране на ценови предложения за осигуряване на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Счетоводител”, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител на дейност „Организация и управление на проекта”, позиция „Счетоводител”
    Contractor: KAVIPLAS KONSULT KOMERS LTD
    Contract total funded value: 3 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN