Identification

UMIS Number BG16RFOP002-3.001-0076-C01
Project Name Improving energy efficiency in "Klasik Metal" EOOD
Beneficiary 103908351 KLASIK METAL EOOD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 15.11.2017
Start Date 15.11.2017
End Date 18.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Description

Brief description
Настоящото проектно предложение предвижда подмяна на част от съществуващо технологично оборудване, като бъде закупено следното ново оборудване с по-големи технологични възможности:
- Абкант преса със CNC управление;
- Хидравлична гилотина със CNC управление;
- Хидравлична машина за рязане на ъгли;
- Вентилационна система с рекуперативен блок;
- Автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението.
След интегриране на изброеното по-горе технологично оборудване, производственият капацитет на предприятието ще нарасне значително, което от своя страна ще доведе до поемане на повече поръчки и разширяване на производството, както и до по-нисък разход на енергия на единица произведена продукция.

Бенефициентът предвижда в рамките на проекта да въведе и система за енергиен мениджмънт /управление на енергията/ и сертифициране по БДС EN ISO 50001. Тези дейности ще доведат до намаляване на разходите за енергийни ресурси, ограничаване
на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда, както и постоянно измерване и анализиране на енергийната резултатност.
Проектът ще е със срок за изпълнение 18 месеца и ще е на обща стойност 554 325.00 лв. без ДДС.
Activities
  • Activity: Подмяна на стари абкант преси с нова с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление - 1 брой : Предложената мярка (подмяна на две стари абкант преси) участва в третия етап на производството в "Класик Метал" ЕООД. Единичната производителност на всяка една от абкант пресите е заложена на база измерване и опита на предприятието, което има на годишна база. Средно през абкант пресите се обработват 140 кг./ч. Абкант пресите обработват средно метална суровина на годишна база около 147 840 кг. На база основните технически параметри и режима на експлоатация на съществуващите абкант преси е изчислено потребление на енергия в размер на 15840,0 kWh/г. Старите абкант преси имат следните недостатъци: малък отвор на огъване, недостатъчна дебелина на огъване, липсват предпазни изключватели (риск за работниците), невъзможност за изработка на по-големи детайли – малък светъл отвор между колоните, течове в цилиндрите, които налагат честа смяна на масло и настройка, високо потребление на енергия, малък капацитет, бавен процес, ниска производителност, липса на CNC управление. Настоящата дейност е препоръчана мярка 1 от Енергийния одит. Предвижда се интегриране в производственият процес на ново поколение CNC хидравлична абкант преса с ЦПУ е с независимо управление на двата цилиндъра при настройка, регулиране на налягането за различни дебелини на листа, 750 мм ограничител със сачмено – винтова двойка по оста Х , 160 мм ограничител със сачмено – винтова двойка по оста R и ограничител по оста Z1 и Z2. Конструкцията на машината е заварена и прецизно обработена като заварените детайли са освободени от напрежение. Машината може да използва за дейността си рециклирани суровини. За минимално огъване по време на работа горната греда е удължена и подсилена. Държачите за инструмента са сегментни. За безопасното им монтиране има подсигуряващ зъб. Минимални технически и/или функционални характеристики: - мощност на двигателя - 7,5 kW; - скорост надолу - 160 mm/s; - скорост работен ход - 10 mm/s - скорост нагоре - 130 mm/s. Единичната производителност на новата хидравлична абкант преса е в пъти по-голяма, което води след себе си много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 132282,9 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 108,34 т/год. Неенергийните спестявания възлизат на 18370 лв. на година. Намалението е в резултат на намаляването на разходите за заплати, средно в размер на 6416 лв./годишно (намалението е вследствие на намаляване броя на хората необходими за извършване на дейноста при внедряване на новата машина), разходи за ремонт и консумативи в размер на 1480 лв./годишно, също така дял в спестяването на годишна база има и бракуваната продукция, която възлиза на 10474лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец), Contracted Amount: 239 700.00 , Reported Amount: 239 600.00
  • Activity: Подмяна на стари хидравлични гилотини с нова с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление - 1 брой: Предложената мярка (подмяна на стари гилотини) участва във втория етап на производството в "Класик Метал" ЕООД. Единичната производителност на всяка една от гилотините е заложена на база измерване и опита на предприятието, което има на годишна база. Средно през гилотините се обработва по 125 кг./ч. Гилотините обработват средно метална суровина, на годишна база около 117 750 кг. На база основните технически параметри и режима на експлоатация на съществуващите гилотини е изчислено потребление на енергия в размер на 21 195,0 kWh/г. Старите гилотини имат следните недостатъци: липса на мерна система, малък отвор на рязане, недостатъчна дебелина за рязане, изцяло ръчно оразмеряване, липса на предпазни решетки (риск за работниците), малък капацитет, течове в цилиндрите, които налагат честа смяна на масло и настройка, високо потребление на енергия, бавен процес, човешкият фактор е значителен, което обуславя ниската производителност. Настоящата дейност е препоръчана мярка 2 от Енергийния одит. Предвижда се интегриране на хидравличната гилотина с ЦПУ, заварена метална конструкция, максимална дебелина на рязане 10,00мм, автоматично регулиране на ъгъла на рязане и разстоянието между ножовете в зависимост от вида на ламарината. Горния нож има два режещи ръба а долният - четири. Възможност за програмиране на рязане и ограничител. Програмиране на дължина на рязане. Ограничител със сачмено-винтова двойка 1000 мм с точност ±0,1 мм. Преден ограничител с линийка, маса с лагери за лесно плъзгане на листа ламарина. Машината може да използва за дейността си рециклирани суровини. Минимални технически и/или функционални характеристики: - мощност на мотора - 22 kW; - брой рязания за минута - 12 бр.; - дължина на рязане - 3060 mm; - капацитет на рязане (за стомана ST 37(≤450N/mm2) - 10 mm. Единичната производителност на новата хидравлична гилотина е в пъти по-голяма, което води след себе си много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 159491,20 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 130,62 т/год. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец), Contracted Amount: 195 840.00 , Reported Amount: 195 800.00
  • Activity: Подмяна на старо технологично оборудване с нова хидравлична машина за рязане на ъгли с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление - 1 брой: Предложената мярка (подмяна на старо технологично оборудване) участва във втория етап на производството в "Класик Метал" ЕООД. Единичната производителност на всяка една от гилотините е заложена на база измерване и опита на предприятието, което има на годишна база. Средно през старото оборудване се обработва по 75,0 кг./ч. Със старото оборудване се обработва средно метална суровина, на годишна база около 94050 кг. На база основните технически параметри и режима на експлоатация на съществуващото старо оборудване е изчислено потребление на енергия в размер на 9405,0 kWh/г. Старото технологично оборудване има следните недостатъци: фиксирано разстояние между ножовете, липсва ограничител, ниска производителност, липса на автоматично управление, висок разход на енергия на единица произведена продукция. Настоящата дейност е препоръчана мярка 3 от Енергийния одит. Предвижда се интегриране на нова хидравлична машина за рязане на ъгли с максимална дебелина на рязане 6 мм. Корпусът е от заварена конструкция. Т – образните канали върху масата осигуряват застопоряване на ограничителя на желания размер и ъгъл. Машината не се нуждае от настройка при рязане на различни дебелини. Машината може да използва за дейността си рециклирани суровини. Тя е със следната окомплектовка: -Неподвижна основа, работна маса и режеща греда; -Лесна настройка на ъгъла на рязане с помощта на две колела; -Автоматично регулиране на луфта между ножовете за всички дебелини. Минимални технически и/или функционални характеристики: - мощност намотора - 4 kW; - дължина на рязане - 200 mm; - брой рязания - 50 бр; Единичната производителност на новата хидравлична машина за рязане на ъгли в сравнение със старото технологично оборудване е в пъти по-голяма, което води след себе си много по-нисък разход на енергия за еденица произведена продукция. Енергийните спестявания в резултат от въвеждане на мярката възлизат на 42504,0 kWh/г. Спестените емисии СО2 са в размер на 34,81 т/год. Неенергийните спестявания възлизат на 8500 лв. на година. Намалението е в резултат на намаляването на разходите за работни заплати в размер на 6416 лв./годишно (намалението е вследствие на намаляване броя на хората необходими за извършване на дейноста при внедряване на новата машина), разходи за ремонт и консумативи в размер на 690 лв./годишно, също така дял в спестяването на годишна база има и бракуваната продукция, която възлиза на 1394 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Contracted Amount: 59 460.00 , Reported Amount: 59 400.00
  • Activity: Вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина - 1 брой: Вентилация на производствена зона в работното хале не съществува. За базова линия взимаме вентилация, с обем 500м3/ч, който е еднократен, съгласно чл.306, Раздел III(Механична вентилация) от Наредба №15 от 28.07.2005г. за технически правила и нормативи за проектиране, изграждане и експлоатация на обектите и съоръженията за производство, пренос и разпределение на топлинна енергия. Източника на енергия, който подгрява въздуха е електрическа енергия. При симулиране на разхода на енергия са отчетени всички параметри съгласно методиката на Наредба №7 за енергийна ефективност на сгради. Настоящата дейност е препоръчана мярка 4 от Енергийния одит. Предвижда се изграждане на вентилационна инсталация с високоефективна рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина от изхвърляният въздух на работната зона. Предимствата на вентилационната система с рекуперация са следните: - Контрол на температурата на подаване на пресният въздух в тесни граници; - Висока енергийна ефективност над 75%; - Нисък разход на енергия за обработване на външният въздух; - Спестени емисии CO2; - Опазване на околната среда; Всичките тези предимства, заедно с поддържане на комфорта на микроклимата в работната зона обуславят решението да бъде интегрирана такава система в работната зона. Минимални технически и/или функционални характеристики: - Дебит - 500 m3/h; - Ефективност на рекуператора - 75 %. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Contracted Amount: 9 125.00 , Reported Amount: 9 125.00
  • Activity: Намаляване на разходите за енергия, посредством въвеждане на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението(СМЕ) - 1 брой: Събирането и съхранението на информация за енергийното потребление на едно предприятие е особено важно за процеса на идентифициране на отклонения от нормалната експлоатация на съоръженията и промените настъпили при консумация на енергия, водещи до нарушаване на енергийната ефективност в предприятието. Важната информация трябва да се събира и анализира през редовни интервали от време. В компанията бенефициент данните за енергийното потребление не се събират за всеки отделен консуматор, като има обща информация за цялото енергопотребление отчетено от електромер за търговско мерене. Към момента на извършване на одита в компанията няма въведена система за мониторинг и планирано управление на потреблението на енергия, съответно не се проверява потреблението на енергия спрямо базовите стойност. Поради тази причина проекта предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението. Настоящата дейност е препоръчана мярка 5 от Енергийния одит. Необходимо е да се осъществява контрол на енергопотреблението, посредством измервателни уреди за тази цел. Персоналът трябва да бъде обучен да анализира енергийното потребление. За целите на проекта, фирмата предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението по отношение на Мярка 2, която да записва потреблението на енергоносителя и ресурси за основния технологичен процес (конкретно мярка 2), като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление. Необходимо е същевременно системата да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Автоматизираната система за мониторинг и контрол на енергопотреблението представлява операторска станция при енергийният мениджър на предприятието, включваща персонален компютър и програмно осигуряване за получаване, обработване, архивиране и визуализиране на разходите на енергия. Операторската станция получава обработената от контролера и локалната система информация и изчислява: -Сумарните разходи по време; -Частта от консумацията в проценти по съоръжения, обособени звена и общо; -Консумирани енергоносители по изработено изделие и единица продукт; -Консумирана енергия по смяна или конретен оператор; -Нормализиране на данните за консумирана енергия спрямо сезонни параметри и външна температура; Параметрите на енергоносителите се усредняват, а разходите им се натрупват и запомнят по минути, по часове, по денонощия, по седмици, по месеци и по години. Текущите стойности на параметрите се визуализират на монитора на операторската станция чрез специално разработени екрани с барграфи и графични изображения на уредите, а запомнените параметри се обработват и визуализират на монитора или разпечатват в табличен или графичен вид (трендове). Архивът, наборът (групата) параметри и мащабът на времето при визуализацията са свободно конфигурируеми, което значително улеснява анализите. Системата за енергиен мениджмънт е съставена от: Софтуер - 1 брой: -разработен на език HTML5. Хардуер - 1 брой: Табло с електромер за измерване консумацията на ток с: -директно свързване до 400V L-L и разширение на токовите обхвати чрез токови нрансформатори. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец) , Contracted Amount: 12 300.00 , Reported Amount: 12 200.00
  • Activity: Енергийно обследване по образец, изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (При ложение Б към Условията за кандидатстване) - 1 бр.: Дейността по изготвяне на енергийния одит в кандидатстващото предпирятие е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предпирятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предпирятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността; Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Събиране на оферти и избор на изпълнител – (1 месец) 2. Извършване на услугата – (1 - 2 месец) , Contracted Amount: 19 900.00 , Reported Amount: 19 900.00
  • Activity: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 брой: Дейността включва: - Одит и анализ за съотвeтствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 16 месец) 3.Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец), Contracted Amount: 1 000.00 , Reported Amount: 995.00
  • Activity: Сертифициране на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 бр.: Сертифицирането на система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните етапи: - провеждане на първоначален одит за документално съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на сертификационен одит за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - вземане на решение за сертифициране и издаване на оригинален сертификат; Стандартът най-вече се отнася за енергийното управление на енергоинтензивни производствени процеси, електроразпределение, енергийна ефективност на сгради, транспорт и др. Международният стандарт се прилага за всякакъв тип енергийни носители – електроенергия, газообразни, течни и твърди горива, пара, ВЕИ, компресиран въздух, охладена вода, и др. ISO 50001:2011 установява рамка за ефективното използване на енергията в производствените предприятия, търговските вериги, публичния сектор и всяка една организация, решила да се възползва от това. Стандартът също така установява условия за сравняване с най-добрите постижения в областта (benchmarking), измерване, документиране и докладване на подобренията в енергийното управление, респективно за приноса им в намаляването на емисиите парникови газове. Правилното прилагане на стандарта неминуемо води до положителен икономически ефект за бизнеса и околната среда, както и допринася за конкурентоспособността на всяка една компания или организация, внедрила система за енергиен мениджмънт по изискванията му. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 16 месец) 3.Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец), Contracted Amount: 14 000.00 , Reported Amount: 13 800.00
  • Activity: Визуализация на проекта: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 16 месец) 3.Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 17 до 18 месец), Contracted Amount: 3 000.00 , Reported Amount: 2 830.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: DI EM 2008 Ltd., Contracted Amount*: 2 518.42 , Reported Amount**: 2 830.00
  • Contractor: STANDARD PRECISE Ltd., Contracted Amount*: 885.45 , Reported Amount**: 995.00
  • Contractor: KLIMATRONIK Ltd., Contracted Amount*: 6 315.41 , Reported Amount**: 9 125.00
  • Contractor: BAYER-BG, Contracted Amount*: 342 451.08 , Reported Amount**: 494 800.00
  • Contractor: Eco Globe Ltd, Contracted Amount*: 17 709.01 , Reported Amount**: 19 900.00
  • Contractor: Daniel Standard Ltd, Contracted Amount*: 8 443.62 , Reported Amount**: 12 200.00
  • Contractor: TRANSPACIFIC CERT. Ltd., Contracted Amount*: 12 280.62 , Reported Amount**: 13 800.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 GHG reduction, Measure Unit: тонове CO2 екв., Base Value: 0.00 , Target amount: 278.85 , Reached amount: 278.85
Indicator 2 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Energy audits performed, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Expected energy savings in enterprises as a result of completed projects, Measure Unit: MWh/y, Base Value: 0.00 , Target amount: 340.48 , Reached amount: 340.48

Financial Information

Total Project cost 554 325.00 BGN
Grant 391 166.00 BGN
Self amount 163 159.00 BGN
Total actual amounts paid 390 603.99 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта
    Contractor: DI EM 2008 Ltd.
    Contract total funded value: 2 518.42
Procedure 2 Subject to due process: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 бр. , Estimated Amount: 1 000.00
  • Differentiated position 1: Въвеждане на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 бр.
    Contractor: STANDARD PRECISE Ltd.
    Contract total funded value: 885.45
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на абкант преса със CNC управление (Мярка 1) - 1 брой, хидравлична гилотина със CNC управление (Мярка 2) - 1 брой и хидравлична машина за рязане на ъгли (Мярка 3) - 1 брой., Estimated Amount: 495 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на абкант преса със CNC управление - 1 брой
    Contractor: BAYER-BG
    Contract total funded value: 165 827.16
  • Differentiated position 2: Закупуване на хидравлична гилотина със CNC управление - 1 брой
    Contractor: BAYER-BG
    Contract total funded value: 135 513.18
  • Differentiated position 3: Закупуване на хидравлична машина за рязане на ъгли - 1 брой
    Contractor: BAYER-BG
    Contract total funded value: 41 110.74
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване на вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина (Мярка 4) - 1 брой, Estimated Amount: 9 125.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина (Мярка 4) - 1 брой
    Contractor: KLIMATRONIK Ltd.
    Contract total funded value: 6 315.41
Procedure 5 Subject to due process: Закупуване на система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 5) - 1 брой, състояща се от софтуер - 1 брой и хардуер - 1 брой, Estimated Amount: 12 300.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 5) - 1 брой, състояща се от софтуер - 1 брой и хардуер - 1 брой
    Contractor: Daniel Standard Ltd
    Contract total funded value: 8 443.62
Procedure 6 Subject to due process: Извършване на енергиен одит по образец Приложение Б от Условията за кандидатстване - 1 брой, Estimated Amount: 19 900.00
  • Differentiated position 1: Извършване на енергиен одит по образец Приложение Б от Условията за кандидатстване - 1 брой
    Contractor: Eco Globe Ltd
    Contract total funded value: 17 709.01
Procedure 7 Subject to due process: Сертифициране на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 бр., Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Сертифициране на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 бр.
    Contractor: TRANSPACIFIC CERT. Ltd.
    Contract total funded value: 12 280.62

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN