Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Good Governance

Planning region: All

Description

POLYCART Ltd. is a company with main activity "Production of stationery from paper and cardboard." The project aims to develop management capacity of the company and create the conditions for growth. The project is necessary for the development and implementation of organizational innovation and improve the following processes:
-planing and decision-making
- Resource planing
- Production organization
- Product distribution
-Internationla ackgnowlegment for the products
Project plan following activities:
- Re engineering of processes;
- Development and implementation and certification of integrated quality management standards ISO 9001-2015 and ISO 14001-2015;
- Acquisition and introduction of ICT based software for company management
- Acquisition of fixed assets - computers and server needs of deployment management software.
- Activities for visualization and publicity of the project
The total project cost is 235431 BGN distributed as follows:
- Re-engineering of processes - 29,000 BGN
- Development and implementation of an integrated management system standards ISO 9001-2015 and ISO 14001 - 2015 - 28000 BGN
- Certification systems - 19000BGN
- Purchase and introduction of DNA - ICT-based management software - 128571BGN
- Purchase of fixed assets for the deployment of ICT based software 28860 BGN
- Visualization and publicity of the project - 2000 BGN
The project will be implemented in the following stages:
- Selection of contractors 1-3 month
- Implementation of activity re - engineering 3-7 month
- Implementation of business development and implementation of systems for quality management 7-11 month
- Acquisition and deployment of ICT based software 7- 18 months
- Acquisition of fixed assets for the needs of software 7-9 month
- Activities visualization project 1-18 months.
Will be the principles of economy and cost efficiency, horizontal EU policies and contribute to sustainable economic development

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез Ре-инженеринг на процесите в Поликарт ООД: Дейността има за цел преосмисляне и пълно пре-проектиране на бизнес процесите за достигане на коренни подобрения в основните показатели на предприятието. Като част от дейността са предвидени следните поддейности: 1 Диагностика и измерване на бизнес процесите в предприятието 2 Избор на процесите, които ще бъдат изменени и препроектирани 3 Техническо изготвяне на модел на предлаганото решение - визия 4 Персонализиране на модела спрямо спецификите на предприятието 5 Запознаване и обучение на мениджърите и служителите със препроектираните процеси в дейността на предприятието 6 Въвеждане на препроектираните процеси в обичайната дейност на предприятието Инвестицията ще позволи на организацията да диагностицира и препроектира вътрешните бизнес процеси, така че да постига най-добри резултати определящи устойчивото развитие на компанията. Ре-инженерингът на процесите ще допринесе организацията да изчисти излишните усилия и движения, които не носят стойност, изяждат времето за производство и са предпоставка за демотивиране на служителите, намаляване на производителността, подобряване на използването на ресурсите, планирането на дейността и подобряване на обслужването на клиентите. Инвестицията ще допринесе за подобряването на планирането, защото ще се знае точно колко ще е необходимо време за изпълнението на поръчките на клиента. Ще могат да се планират точно, компетенциите на служителите за производство на качествен продукт. Ре-инженерингът на процесите ще разработи и въведе организационни иновации и ще бъде основа за разработването на "Интегрираната система за управление на качеството и околната среда" по стандартите на ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015, както и да създаде основа за интегрирането на процесите в ERP софтуер, който да изчисти и автоматизира голяма час от тези процеси. Поради основополагащата функция на дейността за изпълнение на проекта нейното изпълнение е предвидено да е първо от предвидените дейности по проекта. За изпълнение на дейността са предвидени следните стъпки: - Избор на изпълнител - 1-3 месец - Сключване на договор - 3ти месец - Изпълнение на под-дейностите описани по горе 3-7 месец Ще бъде направена диагностика на всички процеси във фирмата, като ще бъдат разгледани и процеси които не протичат във фирмата. Въз основата на полагане на идеални цели ще бъдат описани процеси, които да изследват факторите и елементите на дейността на предприятието с цел да се усъвършенстват производствените методи и производствената система като цяло, както и взаимодействията на предприятието със своите доставчици, клиенти и служители, така че да постига най-добри резултати. 29 000.00 28 500.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез разработване, въвеждане и сертифициране на интегрирана система за управление на качеството и околната среда по стандартите на ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015: Целта на дейността е да бъде разработена и въведена в обичайната дейност на Поликарт ООД "Интегрирана система за управление на качеството и околната среда" по изискванията на стандартите ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015. Организиране и провеждане на сертификационен одите и получаване на сертификат. Като част от дейността ще бъдат извършени следните под-дейности: - Провеждане на уводно обучение за запознаване с идеите и съдържанието на стандартите - Анализ на текущата дейност на организацията - Разработване на интегрирана система за управление по стандартите на ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015 - Внедряване на Системата за управление в обичайната дейност на фирмата - Обучение на служителите в организацията за работа със "Системата за управление, внедряване на документите на СУ в оперативната работа, Наблюдение и контрол внедряването на СУ, корекции(ако е приложимо), Подобрения на СУ - Вътрешен одит на СУ - Подготовка и провеждане на Преглед от Ръководството на Поликарт ООД - Определяне и провеждане на корекции, коригиращи или превантивни действия произтичащи от Прегледа на Ръководството. - Подготовка за сертификационен одит - Провеждане на сертификационен одит и получаване на сертификат Инвестицията допринася за развитие и укрепване на управленския капацитет на Поликарт ООД. Въведена Интегрирана система за управление на качеството допринася за планирането, организирането и координиране, както и контрол и оценка на процесите в рамките на конкретната организационна система в условията на дадена среда, които осигуряват ефективното постигане на целите по създаването на продукти, удовлетворяващи и възхищаващи потребителите и заинтересованите страни. Системата ще допринесе да се разработят и внедрят системи за управление и контрол, които да допринасят за устойчивото развитие на фирмата. Необходимите стъпки за управление на дейността са следните: - Избор на изпълнител - 5-6 месец - Сключване на договор - 6 месец - Предоставяне на услуги по анализ, разработване и внедряване на системата за управление - 7 - 11 месец - Вътрешен одит и преглед от ръководството - 12 месец - Сертификационен одит - 13 ти месец Разработването, въвеждането и сертифицирането на Интегрираната система за управление на качеството и околната среда по изискванията на стандартите ISO 9001-2015 и ISO 14001-2015 ще допринесе за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието, подобряване на неговата конкурентоспособност и способността му да доказва на своите клиенти че може да доставя качествен продукт и е възприело политики на развитие осигуряващи устойчиво развитие и спазване на хоризонталните политики на ЕС. 47 000.00 46 650.00
Дейности за насърчаване на използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез, закупуване на ДМА(компютърни терминали, монитори, и тъчскрийн монитори, придобиване и внедряване на ERP софтуер за управление на бизнеса на Поликарт ООД: Придобиването и внедряването на ИКТ базиран софтуер, за управление на бизнес процесите в Поликарт ООД. Софтуера трябва да има възможност за локална инсталация, на основен и огледален сървър, да бъде достъпен през интернет, цената да включва неограничен брой потребители, гъвкава система за създаване на модули модулиране и автоматизиране на бизнес процесите и удобен интерфейс за работа. Инвестицията допринася за закупуването на ДНА, ERP система за управление на фирмата. Като част от дейността ще бъдат извършени следните дейности. - Запознаване с процесите в предприятието и разписване как ще се приложат в електронен вариант - Дефиниране на работни места, модули, полета, връзки и справки необходими за въвеждане на системата в обичайната дейност на фирмата - Дефиниране на архитектура на приложението - определяне на технологиите и взаимодействието между тях, софтуер, хардуер. - Разработка на допълнителни софтуерни компоненти(ако е приложимо) - Разработка на версия за внедряване към дейността на фирмата - Внедряване на софтуера в дейността на фирмата - Анализи и отстраняване на несъответствия Като част от дейността ще бъдат закупени: - Основен и огледален сървър - 2 бр - Мрежова инсталация - 1 бр. - Монитор 27"- 3 бр. - Монитор 19"- 5 бр. - Компютърни терминали и Тъч скрин монитори - 3 бр. Сървъра е необходим за инсталиране на софтуера и запазване на цялата фирмена информация на едно място, като огледалния сървър служи за записване на архив на съществуващата информация. За да се улеснява работата на търговците, управителя и административния персонал са необходими по големи монитори. По големите екрани позволяват да се подобрят условията за труд, да се подобри инфраструктурата за работа, съгласно изискванията на ISO 9001-2015. Компютърните терминали нямат движещи части и вентилатори. Те са подходящи за работа в производствени помещения и не издават шум в административните. Също така са важни за сигурността на информацията при внедряването на ERP системата във фирмата. Тъч скрин мониторите ще бъдат разположени в производството и склада. Те ще служат за отчитане на работата във производството и склада. Изпълнението на дейността ще протече в следните етапи: - Избор на изпълнител - 1-3 месец - Доставка и монтаж на ДМА(компютърен хардуер) - Анализ, разработване и адаптиране на модел за внедряване в организацията - 4 - 14 месец - Инсталиране на системата - Обучение на служителите - 14-16 месец - Внедряване и отстраняване на несъответствия - 14 - 18 месец - Приключване Като част от проекта дейността ще допринесе за насърчаване на използването на ИКТ в дейността на фирмата. Това ще допринесе за подобряване на процесите на планиране и вземане на решения, управление на суровините и материалите, процесите по реализация на продукцията. 157 431.00 155 440.00
Дейности по информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност има за цел да информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. Като част от дейността ще бъдат изпълнение следните под-дейности: - изработване и поставяне на плакат на видно обществено място след подписване на договора за БФП - публикуване на уеб-сайта на фирмата, кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. - публикува на уеб- сайта си напредъка на проекта за БФП - осигуряване на всички изработени и финансирани наръчници, процедури, сертификати да бъдат приложени мерките за публичност, чрез поставяне знака на европейския съюз и на оперативната програма съгласно изискванията. - Залепване на стикери на всички ДМА закупени чрез финансиране от програмата - Да изработи и осигури 3 постоянни табели, на входа, в офисите и в производствените помещения със съдържание на Името и целите на проекта, финансиращата програма и символите на ЕС и Програмата съгласно изискванията. Инвестицията по дейността ще доведе до повишаване на обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, информира широката общественост за ролята на ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, да гарантира прозрачност на процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта, да информира Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде изпълнена на следните стъпки: - Избор на изпълнител на дейностите по изработване на табели, стикери, плакати и брошури. -Изработване на плакат и публикуване на информация за проекта в сайта на Поликарт ООД - Публикуване на сайта информация за напредъка на проекта на всеки завършен етап. - Отпечатване и раздаване на 1000 броя брошури за приключване на проекта. 2 000.00 1 960.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).