Identification

UMIS Number BG05SFOP001-1.003-0002-C05
Project Name Development, implementation and maintenance of a unified national electronic web-based platform: Centralized Automated Information System "Electronic Public Procurement" (CAIS EPP)
Beneficiary 131236380 Public Procurement Agency
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 15.06.2017
Start Date 01.05.2016
End Date 19.04.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Чрез проекта ще бъде разработена и внедрена единна национална електронна уеб-базирана платформа: Централизирана автоматизирана информационна система "Електронни обществени поръчки" (ЦАИС ЕОП) и ще бъде осигурена гаранционната поддръжка. По този начин ще бъде изпълнено изискването на чл. 40, ал.1 от ЗОП. ЦАИС ЕОП ще бъде реализирана на модулен принцип в рамките на два етапа. Първият етап обхваща изграждане на всички функционалности до и включително електронно подаване на оферти и автоматично оценяване на офертите, където е приложимо.Вторият етап ще покрива всички функционалности до сключване и проследяване изпълнението на договори, вкл. връзка със системи за електронно разплащане.Чрез ЦАИС ЕОП ще се визуализира информация за Профила на купувача. 
Ще бъде осигурена висока степен на сигурност по отношение на електронните оферти, както и оперативна съвместимост на ЦАИС ЕОП със съществуващите електронни системи на централните органи за обществени поръчки.Служители на АОП ще оказват съдействие на изпълнителя при описание на бизнес процесите и дефиниране на изисквания и валидационни правила.Ще бъдат осигурени електронни наръчници и обучение на администратори и крайни потребители (възложители, контролни органи, бизнес и пр.).
Ще бъде доставено и инсталирано хардуерно и комуникационно оборудване и базов системен софтуер, вкл. за  Центъра за обслужване на клиенти.
Ще бъдат предоставени консултантски услуги, свързани с оценка на предложенията на кандидатите; експертна помощ при приемане на двата етапа по отношение на предложената и изградена архитектура, комуникационна мрежа, мерки по отношение на информационната сигурност и защита на информацията; дефиниране на техническите и общи изисквания, условията и редът за ползване на ЦАИС АОП; оценка на информационната сигурност и защитата на личното пространство с оглед въвеждането на електронни административни услуги.
Ще бъдат извършени дейности, свързани с управление и организация на проекта.
Activities
  • Activity: Разработване, внедряване и поддръжка на единна национална електронна уеб-базирана платформа: ЦАИС „Електронни обществени поръчки“: В рамките на д-стта ще бъде извършено следното: • Разраб, инсталиране, тестване и внедряване на инф. система за електронно възл. на ОП. Единната нац. електронна уеб-базирана платформа ще обхваща всички етапи от процеса на възлагане на вс. видове процедури и способи за възлагане на ОП, съгл. Директивите на ЕС и нац. законодателство. ЦАИС ЕОП ще е модулна и мащабируема, както и лесна за адаптиране, така че да позволява въвеждане на промени, изисквани от нац. или европейското законодателство. ЦАИС ЕОП ще бъде въведена в експл. на два етапа. I етап ще включва изграждането на базовата функц. на с-мата, със следните модули: - Електр. регистрация (e-Registration) - Електр. обявяване (e-Notification) - Електр. подател (e-Sender) - Електр. документация (e-Access) - ЕЕДОП (ESPD) - Обмен на инф. в хода на процедурата (Information exchange) - Електр. оферта (e-Submission) - Отваряне на оферти и заявления за участие (e-Opening) - Провеждане на вътрешен конкурентен избор по Рамково споразумение (Mini competition within Framework agreement) - Електр. каталог (e-Catalogue) - Доклади и статистически отчети (e-Reporting) - Електр. фактуриране (e-Invoicing) - Служебен административен модул (Back office) - Служебен модул за управление на работните процеси (Business Process Management) - Служебен модул Генератор на образци/шаблони (Form generator) - Служебен модул Интерпретатор на логически условия и формули за изчисляване (MLI) На втория етап ще бъдат въведени останалите модули за постигане на пълната функционалност на С-мата: - Модул за планиране на потребностите (e-Planning) - Профил на купувача (Buyer‘s profile) - Подбор (e-Qualification) - Оценяване (e-Evaluation) - Електр. възлагане и управление на договор (e-Contract) - Външен контрол, осъществяван от АОП (PPA control) - Електр. жалба (e-Appeal) - Електр. заявки по договори (e-Ordering) - Динамична система за покупки (DPS) - Квалификационна система (Qualification system) - Електр. търг (e-Auction) - Електр. магазин (e-Shop) - Страница на АОП (PPA site) - Външни експерти (External Experts) - Последващ контрол (e-Audit) - Електр. разплащане (e-Payment) В рамките на дейността ще бъде извършено и: • Доставка и инсталиране на хардуерно и комуник. оборудване, необходимо за функционирането и резервиране на ЦАИС ЕОП, вкл. и базово софтуерно оборуд, обезпечаващо експлоатацията, управлението и поддръжката на с-мата; • Ще бъдат разработени: ръководство за системния администратор; процедура за поддръжка и профилактика; детайлно описание на конфигурацията на внедрената Система, структурата на базата данни, описание на сорс кодовете на Системата; ръководство за крайните потребители; • Ще бъдат проведени обуч. на 10 администратори на системата; 70 служители на АОП; 300 крайни потребители; • Допълнително ще бъдат проведени най-малко 125 бр. обуч. с продължителност 1 ден на 2 500 лица – служители на възложители; • Ще бъде осигурен онлайн достъп за повторна употреба на данните от ЦАИС ЕОП и данните от настоящия регистър и ще бъде изградена функционалност за изпращане на данни от ЦАИС ЕОП в Портала за отворени данни; • Ще бъде изграден регистър на ОП като част от ЦАИС ЕОП и вписан в приложимите нац. регистри. Ще бъдат оптимизирани процесите по водене на регистъра на ОП; • Ще бъдат разработени 3 електр. адми. услуги и същите ще бъдат вписани в съответните регистри; • Ще бъде изготвен и внесен за приемане от МС проект на Наредба за условията и реда за ползване на ЦАИС ЕОП; • Ще бъде изграден и пуснат в експлоатация Център за обслужване на клиенти - Call Center. • Ще функционира съвместно обслужване на Център за обслужване на крайни потребители (Call Център). Пълното описание на Д1 е в приложения файл т7_ОписаниеДейност1.docx., Contracted Amount: 6 927 642.78 , Reported Amount: 6 803 908.88
  • Activity: Дейности по информация и комуникация: Дейностите по информация и комуникация на настоящия проект имат за цел да информират широката общественост за целите на проекта. Изпълнението на дейностите ще бъде съобразено с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвижда се провеждането на две информационни мероприятия, по едно след приключване на всеки от етапите на изграждане на ЦАИС ЕОП, както и изработването на рекламни материали. Предвижда се изработване на комуникационна стратегия и послания с цел постигане на широка публичност и популяризиране на новата платформа сред крайните потребители и обществеността. Обществеността ще бъде информирана за получената чрез проекта подкрепа чрез публикуване на кратко описание на проекта, вкл. неговите цели и резултати, като се открои финансовата подкрепа от Европейския съюз. Ще бъде поставен един плакат с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз на входа на сградата на АОП., Contracted Amount: 59 947.00 , Reported Amount: 46 811.60

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BLVD Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 304.00
  • Contractor: UNITED PARTNERS, Contracted Amount*: 34 920.00 , Reported Amount**: 34 920.00
  • Contractor: KONSORTSIUM "EOP BALGARIYA" DZZD , Contracted Amount*: 6 720 000.00 , Reported Amount**: 4 436 546.24
  • Contractor: Publifico EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 494.00
  • Contractor: "DATAGUARD" LTD, Contracted Amount*: 11 000.00 , Reported Amount**: 13 200.00
  • Contractor: Dobrin, Contracted Amount*: 3 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ADVOKATSKO DRUZHESTVO SLAVCHEVA, DILOVA I PARTNYORI, Contracted Amount*: 18 000.00 , Reported Amount**: 18 000.00
  • Contractor: Emil, Contracted Amount*: 3 500.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of projects for development of e-governance sectoral systems (e-procurement, e-health, e-customs, e-archiving, e-insurance, etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of supported registers, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of supported priority e-services, including inter-service, at transaction- and / or payment level, based on the government HPC, used over 5000 times a year, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Functioning e-procurement system, Measure Unit: Да/Не, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Total number of trained state administration employees, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2 500.00 , Reached amount: 2 537.00
Indicator 6 Employees that have successfully completed the trainings upon receipt of a certificate, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 80.00 , Reached amount: 2 537.00
Indicator 7 E-services supported, available in transactional regime, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00

Financial Information

Total Project cost 6 850 878.91 BGN
Grant 6 850 878.91 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 6 850 878.91 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Договор за консултантска и експертна помощ за дейностите, свързани с оценка на предложенията на кандидатите., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Договор за консултантска и експертна помощ за дейностите, свързани с оценка на предложенията на кандидатите.
    Contractor: Emil
    Contract total funded value: 3 500.00
Procedure 2 Subject to due process: Договор за консултантски дейности, свързани с проверка, тестване и анализ на информационната и компютърната сигурност и защита в процеса на приемане изпълнението по договора за изграждане на ЦАИС ЕОП, Estimated Amount: 11 000.00
  • Differentiated position 1: Договор за консултантски дейности, свързани с проверка, тестване и анализ на информационната и компютърната сигурност и защита в процеса на приемане изпълнението по договора за изграждане на ЦАИС ЕОП
    Contractor: "DATAGUARD" LTD
    Contract total funded value: 11 000.00
Procedure 3 Subject to due process: Договор за участие като външен експерт в дейности по приемане на изпълнението по договора за изграждане на ЦАИС ЕОП , Estimated Amount: 3 200.00
  • Differentiated position 1: Договор за участие като външен експерт в дейности по приемане на изпълнението по договора за изграждане на ЦАИС ЕОП
    Contractor: Dobrin
    Contract total funded value: 3 200.00
Procedure 4 Subject to due process: Организиране на мероприятия, свързани с осигуряване на публичност и дейности по информация и комуникация. Изработка на рекламни материали. , Estimated Amount: 25 027.00
Procedure 5 Subject to due process: Разработване, внедряване и поддръжка на единна национална електронна уеб-базирана платформа: ЦАИС „Електронни обществени поръчки“, Estimated Amount: 6 720 000.00
  • Differentiated position 1: Разработване, внедряване и поддръжка на единна национална електронна уеб-базирана платформа: ЦАИС „Електронни обществени поръчки“
    Contractor: KONSORTSIUM "EOP BALGARIYA" DZZD
    Contract total funded value: 6 720 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN