Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0038-C07
Project Name "Future Now: Provision of integrated services for early childhood development in the municipality of Sredets"
Beneficiary 000056878 MUNICIPALITY OF SREDETS
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 16.08.2016
Start Date 16.08.2016
End Date 08.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Средец

Description

Brief description
Проектното предложение „Бъдеще сега: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец” цели превенция на социалното изключване, намаляване на бедността сред децата в община Средец чрез инвестиция в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване  интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Целеви групи по проекта са:
1. Семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания;
2. Деца от 0 до 7 в риск и техните семейства;
3. Деца от 0 до 7 години, включително с увреждания, настанени в специализирани институции и техните семейства;
4. Деца и възрастни в риск.
С проектното предложение Община Средец предвижда да се  предоставят следните услуги в рамките на 86 месеца :
1. "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания";
2. "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище"; 
3. "Ранна интервенция на уврежданията";
4. "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"; 
5. "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина".
Предоставяните  услуги ще бъдат насочени към следните потребности:  Развитие на родителски умения; Подобряване на качеството на обучение на децата; Реинтеграция на детето в семейството; Подобряване капацитета на уязвими етнически групи за позитивното родителстване; Справяне със семейните проблеми, здравна култура, изграждане на умения за пълноценно социално включване,  родителски умения; Създаване на ефективен модел за алтернативна грижа за деца в риск.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейността е от значение за осигуряването на успешно управление и изпълнение на проекта. Тя ще гарантира целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансовите ресурси и ще осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. Изпълнението на проекта и процесите по създаване на организационна управленска структура са реализирани съгласно Европейските принципи на партньорство. Дейността включва: 1. Учредяване и назначаване на екип за организация и управление на проекта. 2. Провеждане на оперативни срещи на които: (А) Ще се вземат оперативни решения за изпълнение на дейностите съгласно времевия график; (Б) Ще се извършва текущ мониторинг и контрол; Ще се идентифицират съществуващи проблеми и ще се вземат мерки за тяхното преодоляване; ( В) Ще се прави оценка на постигнатите резултати през съответния период. 3. Техническо и финансово управление на проекта и текущ мониторинг. В екипа на проекта за организация и управление ще бъдат включени Ръководител, Координатор/ Технически сътрудник и Счетоводител с опит в заеманите позиции. Основните отговорности на екипа ще бъдат разписани в длъжности характеристики. Управленската стратегия, която екипа ще съблюдава се основава на комплексен методологически подход. Той включва: /А/ МЕТОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: аналитични, систематични и функционални методи и /Б/ СПЕЦИФИЧНИ МЕТОДИ ЗА ИЗВЪНУЧИЛИЩНИ ДЕЙНОСТИ В МЕЖДУКУЛТУРНА СРЕДА: иновативни интерактивни техники на обучение, които поставят обучаваните в центъра на процеса и насърчават тяхната креативност, и т.н. В допълнение, предвидено е всяка проектна дейност да следва цикъла: (a) подготовка; (b) изпълнение и вземане на решения; (c) мониторинг и оценка и (d) отчитане. Задачите на екипа ще бъдат разделени на: 1. Организационни задачи: 1.1. Изработване на детайлен график за изпълнение на планираните дейности и събития с конкретни отговорници и срокове за изпълнение; 1.2. Изработване и приемане на методология и процедури за осъществяване на контрол и мониторинг; 1.3. Изготвяне на система за отчет на техническите и финансови параметри на проекта; 1.4. Изготвяне на план за изпълнение на дейностите по информираност и публичност; 2. Подготвителни дейности за изготвяне на тръжни досиета и подготовка и провеждане на конкурси за избор на изпълнители на дейности по настоящия проект и персонал, нает за предоставяне на услугите за ранно детско развитие. 3. Контролни и подкрепящи задачи: 3.1 Осъществяване на финансова отчетност и технически контрол; 3.2 Предлагане на решения и предприемане на действия за спазване на технологичния и времеви график; 3.3 Контрол и измерване на конкретните резултати и др., Contracted Amount: 115 346.01 , Reported Amount: 127 499.92
  • Activity: Информация и публичност: Дейността цели: Широка информираност сред целевите групи за възможностите, които предоставя проектът; Представяне на резултатите от проекта; Информиране на жителите на община Средец относно интегрираните услуги за ранно детско развитие; Проектът предвижда изпълнение на редица дейности и мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” чрез Европейския социален фонд. За осъществяване на целите на дейността ще се прилагат разнообразни комуникационни методи за отделните целеви групи. Изборът на подходящи информационни дейности, методи и канали зависи от спецификата на целевите групи, техните очаквания и нагласи. От голямо значение е да се използват средства, посредством които съществува най - голяма вероятност посланието да въздейства по подходящ начин върху избраната аудитория. Дейностите са насочени в три основни направления: – осведомяване на целеви групи за възможностите, които предоставя ОП" РЧР". - отчитане на постигнатите резултати от дейностите , финансирани със средства по ОПРЧР, да бъдат разпространявани като добри практики и средство за обмяна на опит; - отчитане на приноса на ЕС за достигане на целите на програмата - подобряване качеството на живот, създаването на условия за социално включване , намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие. С оглед изпълнение на тези дейности в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020, ще бъдат реализирани задължителни дейности, а именно: стартираща конференция; заключителна пресконференция; постоянна обяснителна табела; хепанинг за деца от целевата група; банер - 1бр; публикации; флаш памет с рекламен материал; рекламни чадъри; 65 броя защитна маска за многократна употреба, брандирана с логото на ОП РЧР : 4 слоен филтър - 2 външни и 2 вътрешни филтъри от нетъкан екстил ; - 80 бр. рекламна чанта сгъваема от нетъкан текстил (80g/m2), брандирана с логото на ОП РЧР ; В сайта на Община Средец периодично ще се публикува актуална информация за напредъка по проекта. Всички информационни и комуникационни материали вкл. и тези разпространявани по електронен път ще съдържат информация за ролята на ЕС и българската държава за подкрепата на Европейски социален фонд /логото/, и ОП РЧР, името на проекта, името на ОП РЧР,, източникът на финансиране, флагът на ЕС. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта, ще се спазват стриктно техническите изисквания, заложени в Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. , Contracted Amount: 7 083.91 , Reported Amount: 7 078.33
  • Activity: Услуга "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Услугата цели подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас на масовото училище и развитие на потенциала им за учене. С дейностите децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Едновременно с това ще се работи с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата. Услугата включва : 1. Мобилна работа за издирване на деца с увреждания; 2. Оценка на нуждите на децата от специализирана индивидуална подкрепа; 3. Предоставяне на индивидуална педагогическа подкрепа в Общностния център; 4. Мобилно предоставяне на индивидуална педагогическа подкрепа ; 5. Групово педагогическо консултиране на родители на деца с увреждания; 6. Мобилно индивидуално педагогическо консултиране на родители на деца с увреждания. Услугата може да включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. По-специално дейността ще обхваща: - оценка на нуждите на децата от подкрепа; - индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас - работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година. - ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще е необходима и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Специалистът, който ще бъдат отговорен за предоставянето на услугата, ще бъде преминал специализирана подготовка за работа с деца с увреждания и техните родители. За осъществяване на услугата ще бъде закупен един компютър и едно мултифункционално устройство. Те ще бъдат използвани и от специалистите в услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище”. Техниката е необходима за провеждане на индивидуална и групова образователна и възпитателна работа. По този начин ще се прилагат съвременни педагогически интерактивни методи – използване на електронни пособия, разнообразни дидактически материали. По Проекта за социално включване Община Средец не е предвиждано и не е закупувано оборудване, видно от финансовите и технически документи по проекта., Contracted Amount: 54 098.36 , Reported Amount: 51 503.73
  • Activity: Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище": Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Услугата включва : 1. Мониторинг на готовността за започване на училище в групите от детските градини ; 2. Създаване на едномесечни летни групи за деца, на които предстои записване в училище ; 3. Индивидуална и групова работа с деца, чийто майчин език не е български. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: 1. Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; 2. Игри в съответствие с предпочитанията на децата; 3. Кратки екскурзии в или в околностите на Средец; 4. Включване на родителите в екскурзиите като придружители; 5. Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; 6. Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; 7. Включване на родителите в подготвителната работа; 8. Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също следва да бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. С предоставяне на услугата ще се постигне осигуряване на равен достъп и подкрепа за развитие и приобщаване в системата на училищното образование на децата като предпоставка за равноправно социално-икономическо включване, пълноценна личностна реализация и участие в развитието на местните общности и страната. Реализацията на дейността спомага за реализацията на Стратегия за превенция и намаляване на дела на отпадащите и преждевременно напусналите образователната система 2013 - 2020 на Р България., Contracted Amount: 43 845.24 , Reported Amount: 47 061.34
  • Activity: Услуга "Ранна интервенция на уврежданията": Услугата "Ранна интервенция на уврежданията" е мултидисциплинарна, координирана услуга, свързана с развитието на деца от 0 до 7 години, за които има притеснения относно развитието. Добрата подкрепа през първите три години от живота на всяко дете е от жизненоважно значение, за да се гарантира добро здраве, физическо и интелектуално развитие и социални умения. Това е още по-важно за децата с увреждания. Услугите по ранна интервенция ще да помогнат децата в община Средец да достигнат пълния си потенциал. Ранната интервенция, реализирана по проекта, се отнася и за деца от 0 до 7 г., които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане, или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им - деца, отглеждани в институция; деца живеещи в риск от бедност, насилие или други рискови фактори. Ранната интервенция, предвидена по проекта, е система от професионални услуги за малки деца с изоставане в развитието, увреждания, атипично поведение, емоционални и социални затруднения. Насочена е и към малки деца от община Средец, при които има вероятност за изоставане преди да тръгнат на училище. Услугите се основават на приоритетите на семейството и на нуждите на детето и се предоставят в естествената среда на детето - дома, яслената група, детската градина и други места, където обичайно ходят и деца без увреждания. Ранната интервенция предоставя подкрепа на семейства на бебета и малки деца от Средец и селата Дебелт, Драчево, Орлинци, Загорци и Факия с цел подобряване развитието на детето и живота на семейството. Тя отговаря на необходимостта от предотвратяване изоставянето на деца, родени с увреждания от възможно най-ранна възраст. Детето се подпомага във всички негови области на развитие, като заедно с това се развиват знания и умения у родителите за разбиране и насърчаване на развитието му. Услугата допринася за ранното идентифициране на рисковете за здарвето и развитието на децата и ранна намеса. Стреми се да повлияе съществуващите проблеми в развитието и да предотврати появата на нови. Ранната интервенция по проекта е мобилна услуга с превантивен характер. Основно използваният подход е семейно-ориентираният подход. Той поставя във фокуса на работа не само детето, но и цялото семейство. Родителите имат възможност в партньорство със специалиста да определят приоритетите в развитието на своето дете и да работят заедно за подобряване на неговото състояние и създаване на подкрепяща среда. Услугите по ранна интервенция имат значение за детето, семейството и общността. Те помагат на децата да постигнат по-добри резултати, подпомагат социалното включване, защитават човешките права, подкрепят семействата и спестяват ценни ресурси за общността. Услугата включва: І. Индивидуална работа с деца с участието на родителя. Тя включва: 1.Терапевтично-рехабилитационна работа-Води се от кинезитерапевт/рехабилитатор; 2. Индивидуална логопедична работа - Води се от логопед; 3. Индивидуална психологическа работа - Провежда се от психолог. Включва психодиагностика и терапия. ІІ. Групова работа с деца с участието на родителя. Тя включва: 1. Групи за игра дете – родител - Водят се от психолог или друг специалист от Центъра; 2. Групи за комуникация - Водят се от логопед. ІІІ. Работа с родители. Тя включва: 1. Консултации със социален работник; 2. Индивидуални консултации с психолог; 3. Родителски групи за взаимопомощ и подкрепа - Водят се от квалифициран психолог; 4. Неформална родителска мрежа за подкрепа; 5. Обучения за родители - Програмата на обученията е базирана на теми, които вълнуват родителите. 6. Домашни посещения на мобилен екип в домовете на семействата - Мобилните услуги се предоставят от мултидисциплинарен екип в естествената среда на детето. , Contracted Amount: 259 610.71 , Reported Amount: 255 886.34
  • Activity: Услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията": Целта на услугата е редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, неполагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Услугата включва : 1. Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата в здравен кабинет в общностния център; 2. Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата чрез посещения в домовете им - работа на терен; 3. Наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата в детските градини. Услугата е насочена към превенция и осигуряване на достъп до здравни грижи и включва дейности за: Популяризиране и поддържане на кърменето сред младите жени; Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; Предотвратяване на детски заболявания и подобряване на психическото здраве на децата; Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар и др. Услугата ще има и мобилен аспект – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и т.н.; Услугата е важна за децата на община Средец, защото личните лекари преобладаващо са без специалност. , Contracted Amount: 96 078.86 , Reported Amount: 91 534.95
  • Activity: Услуги "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": В рамките на услугата се предоставя информация, консултиране и обучение по въпросите на репродуктивното здраве, контрацептивни методи, полово-предавани болести и семейно планиране. За тази цел е необходимо закупуването на 1 компютър и 1 мултифункционално устройство. Техниката е необходима за улесняване на достъпа на уязвимите групи до информация. По този начин ще се провокира и повиши родителският интерес като допринесе за по- голяма активност в индивидуалните и груповите сесии. Така ще се мотивира желание за работа за формиране на родителски умения. Закупената техника ще позволи използването на различни материали – видео клипове, кратки филми, презентации, изготвени от специалистите и др. По Проекта за социално включване Община Средец не е предвиждано и не е закупувано оборудване, видно от финансовите и технически документи по проекта. Идентифицират се деца и семейства в риск, чрез осъществяване на работа в общността, подкрепа, ориентиране и насочване към други социални, образователни, здравни услуги и услуги за заетост. Услугите включват: 1.Услуга "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения" - Услугата е насочена към бъдещи родители, родители на деца от 0 до 3 г., родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. Целта е формиране на родителски умения, изграждане на връзката родител-дете, повишаване самочувствието на родителите, живеещи в Средец и селата Дебелт, Драчево, Загорци, Факия и Орлинци и оказване на подкрепа. 1.1. Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. в Общностния център; 1. 2. Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г. в Общностния център ; 1. 3. Индивидуална мобилна работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г.;. 2. Услуга "Семейно консултиране и подкрепа" - Услугата се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи, чрез развиване на социални умения . Дейностите включени в реализацията на услугата са: 2.1. Семейно консултиране и подкрепа на родители на бебета и деца до 3 год. възраст: - Групови и индивидуални сесии за семейно планиране. - Консултиране и подкрепа на родители, които не полагат достатъчно грижи за своите деца. 2.2. Семейно консултиране и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 години. - Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г. - Консултиране и подкрепа (индивидуално и групово) - Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда. - Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на ДГ. - Работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина. - Съвместна работа с всички родителите на деца, посещаващи ДГ. Конкретното изпълнение ще бъде при пълно спазване на "Методическото ръководство за предоставяне на услугите ФРУУ и СКП“ и тематиката и насочеността на социалната работа, която е изброена в т. 13. 1 на стр. 83 3. Услуга " Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на ДГ" - Дейността е свързана с предоставянето на възможност за срещи на родителите с персонала в ДГ и соц. работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование на техните деца. Целта е преодоляване на социалното изключване, изграждане на умения, необходими за равен старт в училище, преодоляване на езиковата бариера чрез средствата и методите за работа в ДГ. 3.1. Мобилна работа за издирване на деца, непосещаващи ДГ; 3.2. Групова работа с деца и родители на деца; 3.6. Индивидуална работа с деца и родители на деца., Contracted Amount: 264 317.17 , Reported Amount: 264 293.79
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Управлението на услугите, заложени в проектното предложение е процес на интегриране на средствата с цел постигане на организационните задачи. То обединява петте управленски функции - планиране, организиране, ръководство, контрол и оперативни решения.При работата персоналът ще спазва принципите на организация на процесите: 1.Принцип на пропорционалност – изисква установяване и поддържане на правилно съотношение между количеството на необходимите фактори при предоставяне на услугите; 2. Принцип на паралелност – изисква да се извършват паралелно отделните части на процеса върху различните услуги; 3. Принцип на непрекъснатост – изисква започване на всяка следваща част от процеса веднага след като предходната е приключила; 4. Принцип на линейност – изисква разполагането на последователните звена на Центъра да става в линейна форма. Формата на организация на процеса е конкретен начин на подреждане и обвързване на елементите му във времето и пространството, с оглед на неговото нормално и ефективно протичане. Основни форми на организация, които ще се прилагат са: • Индивидуална • Групова Функции и дейности на персонала на Общностния център: • Маркетингова функция – проучване на бенефициентите. • Финансиране и инвестиране – осигуряване необходимите финансови средства – собствени, привлечени средства. • Производствена функция – създаване на необходимите условия за ефективно предоставяне на услугите. • Реализацият – внедряване на съвременни форми на реализация, комуникация. • Иновация и иновационна дейност – това е определяща функция.Използването на нови форми на работа - интерактивни методи и др. • Социална и кадрова функция – разпределяне и използване; осигуряване на условия за по-висока производителност; създаване на необходимите условя за квалификация, преквалификация, решаване на социалните проблеми на персонала; подобряване условията на труда. • Иновационна дейност и административни функции – осигуряването на необходимата по количество и качество информация, която дава възможност за ефективни управленски решения. Основните задължения на персонала за управление и функциониране ще бъдат разписани в длъжностни характеристики и те включват: 1. Управление и координиране на всички услуги; 2. Организиране на екипни срещи - общи и по услуги; 3. Работа по създадената по проект Социално включване база данни; 4. Изработване на обобщени графици по услуги; 5. Мониторинг на документацията на всеки специалист; 6. Контролира изпълнението на проектните резултати; 7. Изработване на ежемесечни отчети; 8. Планира и организира комуникационния процес; 9. Подготвя кореспонденцията с всички заинтересовани страни; 10. Подпомагат Ръководителя на проекта и екипа на проекта в изпълнението на неговите задължения; 11. Контролира изпълнението на проектните дейности в съответствие с план-графика; 12. Подпомага изготвянето на периодични междинни отчети за напредъка на проекта; 13. В случай на нередности или при съмнения за нередности, или измами на всяка фаза на проекта, докладва на Ръководителя на проекта, и т.н., Contracted Amount: 344 130.87 , Reported Amount: 318 695.85

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: STOIBAK 2010 , Contracted Amount*: 13 112.69 , Reported Amount**: 6 918.61
  • Contractor: PANDA , Contracted Amount*: 52 274.18 , Reported Amount**: 38 570.72
  • Contractor: AGROKORN OOD, Contracted Amount*: 24 718.81 , Reported Amount**: 334.55
  • Contractor: Irina, Contracted Amount*: 21 148.00 , Reported Amount**: 21 408.00
  • Contractor: DJI TEH 3 Ltd, Contracted Amount*: 8 150.00 , Reported Amount**: 8 150.00
  • Contractor: Mira, Contracted Amount*: 60 612.00 , Reported Amount**: 38 405.69
  • Contractor: Doktor, Contracted Amount*: 54 309.62 , Reported Amount**: 75 864.00
  • Contractor: Doktor, Contracted Amount*: 5 907.00 , Reported Amount**: 5 238.03
  • Contractor: General broker, Contracted Amount*: 23 203.00 , Reported Amount**: 12 002.95
  • Contractor: VENERJI CONSULT , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 468.00
  • Contractor: Petiy, Contracted Amount*: 80 734.00 , Reported Amount**: 58 040.63
  • Contractor: Kremena, Contracted Amount*: 3 888.00 , Reported Amount**: 885.96
  • Contractor: PANDA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 139.28
  • Contractor: MOBILTEL , Contracted Amount*: 2 466.00 , Reported Amount**: 3 601.79
  • Contractor: MAGICO VIAGO EOOD , Contracted Amount*: 5 794.96 , Reported Amount**: 5 794.96
  • Contractor: KOMPLEKS 2000 OOD, Contracted Amount*: 8 000.00 , Reported Amount**: 2 602.42
  • Contractor: AUTOTRAFIK-96, Contracted Amount*: 30 865.00 , Reported Amount**: 14 379.59
  • Contractor: Doktor, Contracted Amount*: 1 512.00 , Reported Amount**: 756.00
  • Contractor: IV TREID , Contracted Amount*: 10 772.00 , Reported Amount**: 7 975.86
  • Contractor: TRANS KO 04 ltd, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 8 633.85
  • Contractor: STOIBAK Ltd, Contracted Amount*: 1 586.00 , Reported Amount**: 98.41
  • Contractor: HIMEKS Ltd , Contracted Amount*: 1 000.00 , Reported Amount**: 52.90
  • Contractor: VKUSOTIIKI LTD, Contracted Amount*: 7 164.02 , Reported Amount**: 6 757.36
  • Contractor: New Vision 2017 Ltd, Contracted Amount*: 1 300.00 , Reported Amount**: 1 300.20
  • Contractor: AVIOR 66, Contracted Amount*: 2 850.00 , Reported Amount**: 2 280.00
  • Contractor: Doktor, Contracted Amount*: 17 170.00 , Reported Amount**: 17 370.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 900.00 , Reached amount: 1 410.00

Financial Information

Total Project cost 1 151 669.04 BGN
Grant 1 151 669.04 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 151 669.04 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 750.00 0.00 750.00 Петя Александрова Шиварова
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 600.00 0.00 600.00 Мира Георгиева Владева

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Избор на екип за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С01 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. по 2 /две/ обособени позиции., Estimated Amount: 27 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на Ръководител на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец
    Contractor: Petiy
    Contract total funded value: 15 000.00
  • Differentiated position 2: „Избор на Координатор на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Contractor: Mira
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 2 Subject to due process: „Избор на изпълнител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. по 2 /две/ обособени позиции. , Estimated Amount: 13 056.00
  • Differentiated position 1: Ръководител на проектBG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Contractor: Petiy
    Contract total funded value: 7 200.00
  • Differentiated position 2: Координатор на проектBG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Contractor: Mira
    Contract total funded value: 5 856.00
Procedure 3 Subject to due process: „Избор на изпълнител за информация и публичност” по проект BG05M9OP001-2.004-0038-С01 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Estimated Amount: 3 385.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за информация и публичност
    Contractor: AVIOR 66
    Contract total funded value: 2 850.00
Procedure 4 Subject to due process: Възлагане на услуга с предмет "Избор на координатор за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Estimated Amount: 5 016.00
  • Differentiated position 1: Избор на Координатор на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Contractor: Mira
    Contract total funded value: 5 016.00
Procedure 5 Subject to due process: Възлагане на услуга с предмет "Избор на ръководител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Estimated Amount: 6 280.00
  • Differentiated position 1: "Избор на ръководител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2020 г.
    Contractor: Petiy
    Contract total funded value: 6 280.00
Procedure 6 Subject to due process: Възлагане на услуга с предмет "Избор на счетоводител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Estimated Amount: 38 880.00
  • Differentiated position 1: Избор на Счетоводител на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Contractor: Kremena
    Contract total funded value: 3 888.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на горива и гориво- смазочни материали за нуждите на автомобилите на Община Средец, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец
    Contractor: AGROKORN OOD
    Contract total funded value: 7 938.00
Procedure 8 Subject to due process: Доставка на горива и гориво- смазочни материали за нуждите на автомобилите на Община Средец, Estimated Amount: 464 863.37
  • Differentiated position 1: Доставка на горива и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец
    Contractor: AGROKORN OOD
    Contract total funded value: 10 000.00
Procedure 9 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, Estimated Amount: 66 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец
    Contractor: KOMPLEKS 2000 OOD
    Contract total funded value: 8 000.00
Procedure 10 Subject to due process: Доставка на хигиенни и почистващи препарати и материали., Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи препарати
    Contractor: STOIBAK 2010
    Contract total funded value: 1 586.00
Procedure 11 Subject to due process: Доставка на автомобилни горива , газ пропан бутан и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец
    Contractor: AGROKORN OOD
    Contract total funded value: 3 760.00
  • Differentiated position 2: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец
    Contractor: AGROKORN OOD
    Contract total funded value: 3 020.81
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на детски храни и храна, Estimated Amount: 786 249.60
  • Differentiated position 1: № 5 Доставка на основни хранителни продукти и изделия
    Contractor: IV TREID
    Contract total funded value: 2 972.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на изпълняваните програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец , включително и за нуждите на изпълняваните програми и проекти, финансирани от ЕСФ
    Contractor: TRANS KO 04 ltd
    Contract total funded value: 7 680.00
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на изпълняваните програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 4 023.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 7 500.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 9 255.18
Procedure 16 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Estimated Amount: 70 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 5 398.00
Procedure 17 Subject to due process: Избор на изпълнител за организация и провеждане на ХЕПАНИНГ, Estimated Amount: 1 500.00
  • Differentiated position 1: Организация и провеждане на ХЕПАНИНГ
    Contractor: MAGICO VIAGO EOOD
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 18 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на компютърна и офис техника., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на компютъpна и офис техника
    Contractor: DJI TEH 3 Ltd
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 19 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 20 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Estimated Amount: 4 400.00
  • Differentiated position 1: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 4 398.00
Procedure 21 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Estimated Amount: 4 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 4 500.00
Procedure 22 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Estimated Amount: 5 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 23 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на почистващи материали, Estimated Amount: 1 586.00
  • Differentiated position 1: Договор за доставка на почистващи материали
    Contractor: STOIBAK Ltd
    Contract total funded value: 1 586.00
Procedure 24 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на почистващи материали, Estimated Amount: 1 600.00
  • Differentiated position 1: Доставка на хигиенни и почистващи препарати и материали
    Contractor: STOIBAK 2010
    Contract total funded value: 1 600.00
Procedure 25 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на санитарни материали и дезинфектанти, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Договор за доставка на дезинфектанти и санитарни материали
    Contractor: HIMEKS Ltd
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 26 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Estimated Amount: 1 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/
    Contractor: VKUSOTIIKI LTD
    Contract total funded value: 1 700.00
Procedure 27 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" , Estimated Amount: 2 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна
    Contractor: VKUSOTIIKI LTD
    Contract total funded value: 1 900.00
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна
    Contractor: VKUSOTIIKI LTD
    Contract total funded value: 2 000.00
Procedure 28 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/
    Contractor: IV TREID
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 29 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Estimated Amount: 4 800.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на кетъринг/храна/ за 30 деца ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище"
    Contractor: IV TREID
    Contract total funded value: 4 800.00
Procedure 30 Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" за 2018 година, Estimated Amount: 1 564.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ -2018
    Contractor: VKUSOTIIKI LTD
    Contract total funded value: 1 564.02
Procedure 31 Subject to due process: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Estimated Amount: 4 125.00
  • Differentiated position 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Contractor: General broker
    Contract total funded value: 2 000.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други.
    Contractor: AUTOTRAFIK-96
    Contract total funded value: 12 125.00
Procedure 32 Subject to due process: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Estimated Amount: 5 060.00
  • Differentiated position 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Contractor: General broker
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Contractor: AUTOTRAFIK-96
    Contract total funded value: 2 060.00
Procedure 33 Subject to due process: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Contractor: General broker
    Contract total funded value: 4 000.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Contractor: AUTOTRAFIK-96
    Contract total funded value: 3 000.00
Procedure 34 Subject to due process: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Estimated Amount: 11 223.00
  • Differentiated position 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Contractor: General broker
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Contractor: AUTOTRAFIK-96
    Contract total funded value: 6 220.00
Procedure 35 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Estimated Amount: 50 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 520.00
Procedure 36 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Estimated Amount: 55 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 360.00
Procedure 37 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 586.00
Procedure 38 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия., Estimated Amount: 66 900.00
  • Differentiated position 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 1 000.00
Procedure 39 Subject to due process: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър за услуга РИУ
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 30.62
Procedure 40 Subject to due process: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Estimated Amount: 3 720.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 12 360.00
Procedure 41 Subject to due process: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Estimated Amount: 5 400.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър за услуга РИУ
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 10 152.00
Procedure 42 Subject to due process: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Estimated Amount: 12 740.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 30.62
  • Differentiated position 2: Избор на стоматолог
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 5 840.00
Procedure 43 Subject to due process: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Estimated Amount: 6 120.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 10 152.00
  • Differentiated position 2: Избор на стоматолог
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 2 880.00
Procedure 44 Subject to due process: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Estimated Amount: 8 700.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 12 360.00
  • Differentiated position 2: Избор на стоматолог
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 1 500.00
Procedure 45 Subject to due process: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Estimated Amount: 6 768.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 10 152.00
  • Differentiated position 2: Избор на гинеколог
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 1 512.00
  • Differentiated position 3: Избор на юрист
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 3 744.00
Procedure 46 Subject to due process: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Estimated Amount: 14 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 30.62
  • Differentiated position 2: Избор на гинеколог
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 3 000.00
  • Differentiated position 3: Избор на юрист
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 8 000.00
Procedure 47 Subject to due process: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Estimated Amount: 1 640.00
  • Differentiated position 1: Избор на юрист
    Contractor: Irina
    Contract total funded value: 1 020.00
  • Differentiated position 2: Избор на педиатър
    Contractor: Doktor
    Contract total funded value: 12 360.00
Procedure 48 Subject to due process: Изработка и доставка на защитни маски и рекламни чанти тип раница и др., Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Изработка и доставка на защитни маски и рекламни чанти тип раница
    Contractor: New Vision 2017 Ltd
    Contract total funded value: 1 300.00
  • Differentiated position 2: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Contractor: PANDA
    Contract total funded value: 6 000.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN