Identification

UMIS Number BG05M2OP001-2.016-0030-C01
Project Name Modernisation in the Educational Solutions towards a Circular Economy, Strategic Infrastructures and Productions (MISS-IP)
Beneficiary 000049741 BURGASKI SVOBODEN UNIVERSITET
Funding ESF ==> Science and Education for Smart Growth
Date of the Contract/Order 28.01.2022
Start Date 28.01.2022
End Date 31.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Югоизточен (BG34), Бургас (BG341), Бургас, гр.Бургас
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична, гр.София
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Област (BG412), Ботевград, гр.Ботевград

Description

Brief description
Проектът Модернизация на образователните решения за кръгова икономика, стратегически инфраструктури и производства (МИKС-ИП) ще постигне следните резултати 2 въведени съвместни учебни програми с партниращи български висши училища, 5 въведени нови програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение. Ще бъде инсталирана и настроена платформа за електронно/ дистанционно обучение; Разработени 27 електронни курсове по съответните дисциплини. А като цяло 5 въведени нови програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение и 2 въведени съвместни учебни програми с партниращи български висши училища. Среда за онлайн комуникация в реално време, предоставяща възможност за конферентна аудио и видео връзка между обучаеми и обучители; 5 въведени нови програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение, които ще се базират на закупуване на цялостни ИКТ системи за 5 дигитални учебни стаи, цялостни ИКТ системи за 5 дигитални лаборатории, закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за 5 дигитални учебни стаи и софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за 5 дигитални лаборатории. 30 обучени преподаватели, от които 1 млад преподавател и 18 в техническите науки. са 9 проведени краткосрочни специализации, от които 4 в техническите науки. 9 споделени преподаватели, от които 5 в техническите науки. 10 проведени събития – борси и хакатон, както и 3 системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти. Те ще доведат до резултата – 3 кариерни центъра, които са получили подкрепа за проследяване на реализацията на завършилите в първата година след дипломирането. 1 създадена мрежа от кариерни центрове на университетите партньори и 2 терминала към нея за общо ползване от партньорите.
Activities
  • Activity: 1.1. Разработване и въвеждане на съвместни учебни програми с партниращите български висши училища, с издаване на общи дипломи: Ще бъдат въведени две съвместни учебни програми с партниращите български висши училища, с издаване на общи дипломи. Едната ще бъде по „Кръгова икономика“, а другата по „Сигурност на стратегически инфраструктури и производства“. Партнирането става в различен обхват за отделните партньори и за комбинация от учебни програми в различни ОКС. Издаването на общи дипломи може да се обсъжда по професионалните направления, за които партньорите имат акредитация от НАОА и по-конкретно, за тези включени в проекта за модернизация: 5.2. Електротехника, електроника и автоматика, 5.3. Комуникационна и компютърна техника, 5.9. Металургия, 3.6 Право и 3.7 Администрация и управление. Партньорство е както следва: • Съвместно обучение на студенти с издаване на обща / двойна диплома. • Обмен на преподаватели по част от дисциплините в „актуализирани“ учебни планове. • Дигитално провеждане на обучение с издаване на дипломи на студенти от кандидата и партньорите по проекта БСУ, ХТМУ и МВБУ и признаване на периоди за обучение с асоциирани) партньори. Подкрепените учебни програми ще насърчават профилната специализация, свързаността и ефективното използване на споделени ресурси (човешки, финансови и материални) между партниращите висши училища. Предвиждат система за актуализация и динамично съответствие с актуалните тенденции и изисквания на пазара на труда и планиране на приема на студенти и докторанти, провеждането на студентски стажове и практики, както и включване на специалисти от практиката за осъществяване на преподавателска дейност. Предвижда се въвеждане на иновативни форми на преподаване и обучение и проблемно базирано обучение. Ще бъдат приети от факултетен съвет в рамките на кандидата и партньорите. Подкрепените учебни програми предвиждат въвеждане на компетентностен модел, мултидисциплинарност и интердисциплинарност. Тпва ще касае разработване на рамка от компетентности (компетентностен профил на специалността), който дефинира т.н. "резултати от ученето" (знания, умения и компетентности), които трябва да се усвоят и демонстрират от обучаваните след завършване на учебния процес (това, което учащият знае, разбира и е в състояние да направи при завършване на учебния процес). Ще бъдат разработени критерии (стандарти), инструменти и механизми за оценка и валидиране на резултатите от ученето., Contracted Amount: 24 000.00 , Reported Amount: 18 030.45
  • Activity: 1.3. Разработване и въвеждане на програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение: Ще се разработят и въведат програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение по „Индустриални решения за Зелената сделка“, “Морско право и крайбрежни територии“, „Проектиране и управление на въздушни и морски дронове“, „Авиационен мениджмънт“, „Електронизация и комуникация за възобновяеми енергийни източници“, както и по „Кръгова икономика“ и по „Сигурност на стратегически инфраструктури и производства“. Те ще са насочени към въвеждане на профили на компетентностите за специалностите, за които се разработват новите учебни програми с оглед постигане на баланс между различните видове компетентности, към въвеждане на хибридни дисциплини, които включват преподаватели от различни области и професионални направления, вкл. от практиката, и същевременно поставят акцент … Подобно на двете съвместни програми подкрепените програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение ще насърчават профилната специализация, свързаността и ефективното използване на споделени ресурси (човешки, финансови и материални) между партниращите висши училища. Предвиждат система за актуализация и динамично съответствие с актуалните тенденции и изисквания на пазара на труда и планиране на приема на студенти и докторанти, провеждането на студентски стажове и практики, както и включване на специалисти от практиката за осъществяване на преподавателска дейност. Предвижда се въвеждане на иновативни форми на преподаване и обучение и проблемно базирано обучение. Ще бъдат приети от факултетен съвет в рамките на кандидата и партньорите. Тези подкрепените учебни програми също предвиждат въвеждане на компетентностен модел, мултидисциплинарност и интердисциплинарност. Тпва ще касае разработване на рамка от компетентности (компетентностен профил на специалността), който дефинира т.н. "резултати от ученето" (знания, умения и компетентности), които трябва да се усвоят и демонстрират от обучаваните след завършване на учебния процес (това, което учащият знае, разбира и е в състояние да направи при завършване на учебния процес). Ще бъдат разработени критерии (стандарти), инструменти и механизми за оценка и валидиране на резултатите от ученето., Contracted Amount: 18 000.00 , Reported Amount: 18 000.00
  • Activity: 1.4. Разработване на дигитално образователно съдържание: Дигиталното образователно съдържание е сред най-важните елементи в съвременното обучение, особено в условия на глобална пандемия. Процесът на създаване дигитално образователно съдържание включва следните основни етапи: • Планиране, инсталиране и настройване на платформа за електронно / дистанционно обучение, която да бъде в състояние да предоставя образователни услуги на обучаемите 24х7. • Разработване на дигитални ресурси, които са бъдат използвани в обучението. • Качване на разработените ресурси в платформата, за да бъдат използвани от студентите в процеса на обучение. Разработването на дигитално образователно съдържание изисква екипна колаборативна работа, която минава през следните основни етапи: - формиране на работни екипи /всеки екип е съставен от експерти по дисциплината за обучение и тютор-експерт по електронно и дистанционно обучение, който ще наблюдава и консултира екипите/ експертите по дисциплината. Тези експерти работят съвместно, използвайки средствата на образователната платформа. Тюторът може работи с тях присъствено или дистанционно използвайки същите средства. - съставяне на педагогически сценарии, по които ще бъде проведен електронният курс, определяне на структурата, който ще следва всеки учебен модул от курса. - дискусия по сценария на курса и структурата на учебния модул с останалите екипи, които подготвят курсове по своите дисциплини; преработване и допълване на сценария и структурата на учебния модул така че да допълва останалите модули; - видеозапис на лекции на титуляра на курса и интегрирането им в електронния курс или синхронно обучение във виртуална среда; - работа по създаване на курса - изработване на самите обучителни модули, обучение на студентите за работа в дистанционен курс, пилотиране на модула; - изработване на кратко ръководство /електронен формат/ в помощ на студентите, които ще следват курса, включващо минимума от компетентности, които трябва да притежават. При изработването на съдържанието и учебните ресурси и дейности в отделните курсове, ще бъдат използвани всички предимства, предлагани от електронното и дистанционно обучение като използването на мултимедийни ресурси, интерактивни упражнения и тестове, колаборативна работа по проблемни ситуации, проектно-базирано обучение и др. Дейността е насочена към създаване на дигитална среда, осигуряваща непрекъсната интелектуална стимулация и възможности за електронно дистанционно обучение. В рамките на дейността е допустимо разработването на дигитално образователно съдържание единствено за целите на въвеждането на разработените в рамките на проекта нови учебни програми с дигитално образователно съдържание и за дистанционно обучение., Contracted Amount: 53 093.80 , Reported Amount: 48 210.87
  • Activity: 1.5. Внедряване на дигитално образователно съдържание, електронни ресурси и облачни технологии в образователния процес: Тази дейност е насочена към апробиране на разработеното дигитално образователно съдържание с цел получаване на обратна връзка от обучаемите. За целта ще бъде създаден виртуален университет, като се използват средствата на облачните технологии. Той ще включва следните основни елементи: • Инфраструктура, необходима за разполагане на обучителните ресурси • Среда за онлайн комуникация в реално време, предоставяща възможност за конферентна аудио и видео връзка между обучаеми и обучители • Система за регистрация и проследяване на резултатите на индивидуално и групово проектно-базирано обучение • Система за автоматично генериране на отговори на онлайн запитвания на обучаеми • Система за получаване на обратна връзка за удовлетвореността на обучаемите По този начин създаденият виртуален университет ще отговори в максимална степен на нуждите на обучаемите. Непрекъснатото подобряване на процесите ще бъде осигурено от съвместната работа на изброените системи. Дейността обхваща прилагането на дигитално образователно съдържание, електронни ресурси и облачни технологии в обучението по учебни дисциплини от разработените в рамките на проекта учебни програми. Тя включва създаване на виртуална учебна среда с онлайн учебни материали, с възможност за моделиране на образователни курсове и среда за онлайн комуникация и сътрудничество, с възможност за аудио и видео конференции и групова онлайн работа на студенти за целите на образователния процес. Предвидено е създаването на виртуални лаборатории и виртуални учебни зали., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: 1.6. Закупуване на софтуер и ИКТ оборудване, необходими за разработване и въвеждане на дигитално образователно съдържание и програми и за внедряването на облачни технологии в образователния процес: Дейността обхваща прилагането на дигитално образователно съдържание, електронни ресурси и облачни технологии в обучението по учебни дисциплини от разработените в рамките на проекта учебни програми. Тя включва създаването на виртуална учебна среда с онлайн учебни материали, с възможност за моделиране на образователни курсове и среда за онлайн комуникация и сътрудничество, с възможност за аудио и видео конференции и групова онлайн работа на студенти за целите на образователния процес. Предвидено е създаването на виртуални лаборатории и виртуални учебни зали по „Индустриални решения за Зелената сделка“, “Морско право и крайбрежни територии“, „Проектиране и управление на въздушни и морски дронове“ и „Авиационен мениджмънт“, „Електронизация и комуникация за възобновяеми енергийни източници“, както и по „Кръгова икономика“ и по „Сигурност на стратегически инфраструктури и производства“., Contracted Amount: 201 000.00 , Reported Amount: 186 115.61
  • Activity: 2.1. Обучения на преподаватели в България: Обученията са насочени към придобиване и усъвършенстване на чуждоезикови умения, в т.ч. професионална терминология и към придобиване/усъвършенстване на дигитални умения, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии, Contracted Amount: 14 760.00 , Reported Amount: 8 440.00
  • Activity: 2.2. Краткосрочни специализации в асоциираните партньори: Краткосрочните специализации в асоциираните партньори представляват мобилност с цел преподаване на преподаватели от кандидата и /партньорите в чуждестранните асоциирани партньори. Тези краткосрочни специализации са насочени към: - Въвеждане на иновативни методи на преподаване; - Придобиване/усъвършенстване на дидактически знания и умения; - Придобиване/усъвършенстване на чуждоезикови умения, в т.ч. професионална терминология; - Придобиване/усъвършенстване на дигитални умения, включително използване на ИКТ-базирани иновационни образователни технологии; - Придобиване/усъвършенстване на предприемачески умения; - Развиване на социална и етична отговорност; - Придобиване/усъвършенстване на умения за „проблемно базирано“ преподаване. Краткосрочните специализации ще се извършват при следните процедури: 1. Подаване на заявления за мобилността с цел преподаване /на всеки 4 месеца 2. Разглеждане на заявленията за мобилността с цел преподаване от университетски експертен съвет по мобилностите. 3. Избор на преподаватели от целевата група за осъществяване на мобилността с цел преподаване. 4. Подписване на споразумение за мобилност с цел преподаване . 5. Провеждане на краткосрочните специализации. 7. Верифициране на резултата от мобилността с цел преподаване посредством документ (удостоверение/сертификат) за успешно приключила краткосрочна специализация, издаден от асоциирания партньор. , Contracted Amount: 57 357.00 , Reported Amount: 57 357.00
  • Activity: 2.3. Мултиплициране на резултатите от проведените краткосрочни специализации чрез споделяне на преподаватели между българските висшите училища, участващи в проекта: Предвижда обучение на студенти от кандидата и партньорите от преподаватели на друго висше училище кандидата или партньорите, участващо в проекта. В изпълнението на дейността ще бъдат включени единствено преподаватели, които в рамките на проекта са завършили краткосрочна специализация в чужбина., Contracted Amount: 39 581.00 , Reported Amount: 24 753.80
  • Activity: 3.1. Кариерно консултиране и ориентиране на студенти чрез организиране на кариерни борси, съвместно с партниращите български висши училища, както и чрез изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти в първата година след дипломирането: Успешното обучение на 21 век изисква обучението на студентите да бъде свързано с практиката по време на цялото обучение. Целта на настоящата дейност е да подпомогне професионалното ориентиране на студентите, като постоянно ги информира за състоянието и тенденциите на пазара на труда, както и за необходимите знания и умения, които те трябва да придобият. Това професионално ориентиране ще се извърши чрез непрекъснат контакт на университетите партньори с представители на практиката, както и с представители на браншови организации. За постигане на целите на тази дейност ще бъдат изпълнени следните основни елементи: • Кариерни борси с участието на кариерните центрове на партниращите висши училища и работодатели, на които на студентите и младите специалисти ще бъдат представени възможностите за кариерно развитие в България. Представителите на фирмите-участници ще презентират основна информация за своите компании, както и перспективите на бизнеса в съответната сфера. • Срещи, публични лекции и майсторски класове на студентите с представители на практиката, на които на студентите ще бъдат представени изискванията и тенденциите на трудовия пазар, както и съвременни технологии, използвани в работния процес. За правилното проследяване на тези дейности ще бъде разработена онлайн система за проследяване реализацията на завършилите студенти след дипломирането. В тази система ще бъдат автоматично въвеждани от базата данни на университетите-партньори завършилите студенти с възможност за справки по специалност, образователна степен и година на завършване. След това в тази система ще се извършва проследяване на тяхната професионална реализация по 2 начина: • Въвеждане на данни от университетите, събрани чрез анкети със завършилите студенти • Въвеждане на данни от самите завършили студенти чрез регистрация в системата. Системата ще поддържа възможност за създаване на онлайн портфолио на всеки завършил студент и млад специалист, което да бъде достъпно за представителите на бизнеса и потенциалните работодатели. Младите специалисти ще бъдат групирани по ключови думи, професионални направления и сектор от бизнеса, в който работи или има интерес. По този начин разработената система ще бъде онлайн посредник между студентите и младите специалисти от една страна и работодателите от друга страна, като подпомага успешната професионална реализация на младите хора. Ще се подпомогне професионалното ориентиране на студентите чрез кариерните центрове на участващите висши училища, чрез организиране и провеждане на кариерни борси и други съвместни събития между кариерните центрове на партниращите висши училища и работодатели и осигуряване на механизми за проследяване на реализацията на дипломираните студенти. Организирането на кариерни борси ще се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта описан в секция 11 на формуляра за кандидатстване., Contracted Amount: 232 500.00 , Reported Amount: 134 226.00
  • Activity: 3.2. Създаване на мрежи от кариерни центрове в партниращите български висши училища: Целта на кариерните центрове е да подпомогнат професионалната реализация на студентите. В съвременния глобализиран и взаимосвързан свят е трудно тази дейност да се извършва на локално ниво. Ето защо създаването на мрежа от кариерни центрове би повишило качеството на работата им и би подобрило контактите между студенти и работодатели. По този начин ще се повиши качеството на висшето образование в университетите партньори чрез проследяване и насърчаване на успешното кариерно развитие на техните възпитаници. Тази мрежа ще бъде реализирана виртуално чрез разработване и внедряване на система за управление на кариерните центрове, чрез прилагане на облачни технологии. Системата ще позволява регистрации на работодатели с кратко представяне на фирмата и свободни работни места, групирани по категории и ключови думи, както и по населено място. Работодателите ще могат да управляват своите обяви самостоятелно като ще избират колко време да стои обявата, с кои ключови думи да бъде свързана за по-лесно тематично откриване, както и пред кои студенти да се показва. От своя страна студентите също ще могат да се регистрират в системата, като ще имат възможност да се абонират за обяви в определени категории и свързани с определени ключови думи. Чрез разработената виртуална мрежа от кариерни центрове студентите могат да реализират работа в отдалечен офис на фирми, които не са в тяхното населено място, което значително ще повиши гъвкавостта на кариерните центрове и ще увеличи възможностите за реализация на студентите на пазара на труда. Виртуалната мрежа ще включва и набор от разкази в текстов и / или видео формат на успешно реализирани студенти като добри примери, по които могат да се ръководят настоящите студенти в техния професионален избор. Системата ще включва виртуален асистент, който ще отговаря на въпроси в свободен текст на запитвания онлайн. Този модул ще бъде предварително трениран чрез включване и настройка на модул с изкуствен интелект. Тя ще включва освен това набор от ресурси за онлайн менторство в процеса на кандидатстване за работа, създаване на CV и мотивационно писмо, явяване на интервю, стартиране на собствен бизнес и др. Дейността се осъществява съвместно от кандидата и партньорите и обхваща студенти от включените в проекта три висши училища. Тя включва изграждане на 1 обща информационна мрежа на кариерните центрове с база данни за потенциални работодатели за конкретни позиции за стаж, за постоянна работа, за почасова работа, за работа по проекти или конкретни задания и други и 2 терминала към нея., Contracted Amount: 97 000.00 , Reported Amount: 89 880.00
  • Activity: 3.3. Студентски клубове за развитие на предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност: Дейността се осъществява на ниво кандидат и партньори. В рамките на дейността се провеждат допълнителни обучения на студенти за развитие на техните предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност, с продължителност 40 часа. Дейността се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта, който е описан в секция 11 на формуляра за кандидатстване. Допълнителните обучения на студенти ще бъдат удостоверени от участващите висши училища с документ (удостоверение/сертификат) за успешно приключило обучение., Contracted Amount: 4 200.00 , Reported Amount: 3 000.00
  • Activity: 3.4. Дейности за развитие на меки умения, за разработване на лични професионални планове за реализация, за придобиване на граждански и обществени компетентности, за търсене на работа, организиране на презентационни събития, състезания, интервюта, дискусии и др. за осъществяване на връзка между студенти и работодатели: Дейността е насочена към създаване на уменията на студентите за намиране на работа, в т.ч. умения за дебатиране, работа в екип, решаване на реални проблеми, изпълнение на практически задачи, представяне на информация пред аудитория и др. чрез провеждане на допълнителни обучения за придобиване на умения за осъществяване на връзка между студенти и работодатели. Допълнителните обучения за придобиване на умения за осъществяване на връзка между студенти и работодатели трябва да бъдат удостоверени от трите участващите висши училища с документ (удостоверение/сертификат) за успешно приключило обучение. В рамките на дейността може да бъдат проведени и различни събития, които подпомагат осъществяването на връзката между студенти и работодатели, като например презентационни събития, състезания, дискусии и др. Дейността се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта., Contracted Amount: 1 800.00 , Reported Amount: 1 200.00
  • Activity: 3.5. Изходяща мобилност на студенти, докторанти, постдокторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени, в т.ч. мобилност за обучение и мобилност за научноизследователска дейност: Изходящата мобилност на студенти, докторанти, постдокторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени, в т.ч. мобилност за обучение и мобилност за научноизследователска дейност се основава на механизъм за избор на представителите на целевите групи за включването им в проекта, който е описан. Обособена е в 2 групи според нуждите на допустимите участници: 3.5.А. Мобилност за обучение на студенти и докторанти и 3.5.Б. Мобилност за обучение, преподаване и научноизследователска дейност на постдокторанти, специализанти, млади учени, изследователи и учени. Изходящата мобилност на студенти и докторанти по настоящата процедура (дейност 3.5.А) е свързана с тяхното обучение и се осъществява от чуждестранните асоциирани партньори., Contracted Amount: 39 515.00 , Reported Amount: 39 515.00
  • Activity: 3.6. Входяща мобилност за преподаване: привличане на чуждестранни преподаватели: Дейността предвижда входяща мобилност на чуждестранни преподаватели с цел преподаване на студенти от кандидата., Contracted Amount: 25 242.00 , Reported Amount: 25 242.00

Participating Organizations

Partners
  • Partner: MEZHDUNARODNO VISSHE BIZNESUCHILISHTE, Contracted Amount*: 177 569.95 , Reported Amount: 26 723.52
  • Partner: HIMIKO-TEHNOLOGICHEN I METALURGICHEN UNIVERSITET, Contracted Amount*: 177 966.89 , Reported Amount: 48 902.80
Contractors
  • Contractor: Jobtiger LTD, Contracted Amount*: 38 400.00 , Reported Amount**: 33 600.00
  • Contractor: RIVA Ltd, Contracted Amount*: 89 522.40 , Reported Amount**: 89 522.40
  • Contractor: KONSORTIUM, Contracted Amount*: 58 250.00 , Reported Amount**: 9 750.00
  • Contractor: BIONLINE SUPPORT, Contracted Amount*: 13 760.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: JSoft Ltd, Contracted Amount*: 37 972.80 , Reported Amount**: 37 972.80
  • Contractor: “TNG Electronics”Ltd., Contracted Amount*: 14 570.40 , Reported Amount**: 14 570.40
  • Contractor: PROFI TRADE Ltd., Contracted Amount*: 22 728.90 , Reported Amount**: 22 728.90
  • Contractor: FONDACIA, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 9 600.00
  • Contractor: Orbis Group BG LTD, Contracted Amount*: 183 120.00 , Reported Amount**: 134 760.00
  • Contractor: VISTALIS, Contracted Amount*: 7 896.00 , Reported Amount**: 7 896.00
  • Contractor: MEDIA CLUB, Contracted Amount*: 28 500.00 , Reported Amount**: 28 500.00
  • Contractor: Contrax AD, Contracted Amount*: 21 321.11 , Reported Amount**: 21 321.11
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Participants in various forms of mobility with improved qualification and skills and better job opportunities, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой преподаватели, успешно преминали програми за входяща мобилност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 3 Брой студенти, записани в курсове, преподавани съвместно от български висши училища, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 35.00
Indicator 4 Брой студенти в технически науки, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 53.00
Indicator 5 Брой въведени нови програми с дигитално образователно съдържание, вкл. за дистанционно обучение, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00
Indicator 6 Повишен рейтинг по отношение на включените в операцията професионални направления за съответните висши училища кандидати и партньори, измерен при актуализация на рейтинга на висшите училища през годината, следваща годината на окончателно приключване на проекта, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 10.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 7 Дял на признатите кредити за обучение, от общия брой придобити кредити от проведена мобилност за обучение по настоящата процедура, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 8 Брой споделени преподаватели между партниращите български висши училища, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 9 Schools of higher education involved in measures for optimisation of the professional fields and the institutional network, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 10 Students involved in mobility programmes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 11 Дял на студентите, записани в курсове, преподавани съвместно от български висши училища, подкрепени по процедурата, които са преминали в по-горен курс, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 95.00
Indicator 12 Lecturers in schools of higher education involved in programmes for raising the qualification, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 24.00
Indicator 13 Share of lecturers in schools of higher education among those involved in actions under the OP, received certificate for successfully completed programme for raising the qualification, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 14 Share of young researchers aged up to 34 years (inclusive) involved in actions under the OP among those employed in R&D (GOVERD plus HERD), Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 15 Higher education institutions, which have been included in the HEInnovate initiative, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 16 Брой въведени съвместни учебни програми с партниращи български висши училища, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 17 Студенти, записани в курсове, преподавани чрез дигитално образователно съдържание, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 30.00 , Reached amount: 36.00
Indicator 18 Career centres which have been supported to follow-up the realisation of graduates in the first year after graduation, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 19 Брой млади преподаватели (до 34 г. вкл.), завършили краткосрочни специализации в чужбина и/или обучения в България, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 20 Schools of higher education participating in the creation of a common information career centre network, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 21 Дял на студентите, записани в курсове, преподавани чрез дигитално образователно съдържание, подкрепени по ОПНОИР, които са преминали в по-горен курс, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 95.00
Indicator 22 Брой студенти, получили подкрепа за развитие на предприемачески умения, презентационни умения и дигитална креативност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 100.00 , Reached amount: 89.00
Indicator 23 Дял на преподавателите, преминали краткосрочни специализации в асоциираните партньори в чужбина по настоящата процедура, които са останали на работа във висшето училище – кандидат/партньор 6 месеца след приключване на процедурата, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 90.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 24 Participants in continued learning and upgrading knowledge, skills and competences, between 25-64 years of age, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 70.00 , Reached amount: 97.00

Financial Information

Total Project cost 896 934.17 BGN
Grant 896 934.17 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 717 547.34 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 1 440.00 0.00 1 440.00 ДЖОБТАЙГЪР ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 8 952.24 0.00 8 952.24 РИВА ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Внедряване на терминал към обща информационна мрежа от кариерни центрове– 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Внедряване на терминал към обща информационна мрежа от кариерни центрове– 1 бр.
    Contractor: KONSORTIUM
    Contract total funded value: 3 500.00
Procedure 2 Subject to due process: Внедряване на терминал към обща информационна мрежа от кариерни центрове– 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 3 500.00
  • Differentiated position 1: Внедряване на терминал към обща информационна мрежа от кариерни центрове– 1 бр. партньор 2
    Contractor: Orbis Group BG LTD
    Contract total funded value: 48 360.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална лаборатория– 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална лаборатория
    Contractor: Contrax AD
    Contract total funded value: 6 998.40
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална лаборатория– 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Софтуер за учебна лаборатория
    Contractor: BIONLINE SUPPORT
    Contract total funded value: 13 760.00
Procedure 5 Subject to due process: Закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална лаборатория– 3 бр. кандидат, Estimated Amount: 21 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална лаборатория
    Contractor: JSoft Ltd
    Contract total funded value: 37 972.80
Procedure 6 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна лаборатория – 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна лаборатория
    Contractor: “TNG Electronics”Ltd.
    Contract total funded value: 14 570.40
Procedure 7 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна лаборатория – 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 15 000.00
  • Differentiated position 1: Цялостна ИКТ система за дигитална лаборатория
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Цялостна ИКТ система за дигитална лаборатория
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Цялостна ИКТ система за дигитална лаборатория
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна лаборатория – 1 бр. партньор 2
    Contractor: PROFI TRADE Ltd.
    Contract total funded value: 22 728.90
Procedure 8 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна лаборатория – 3 бр. кандидат, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна лаборатория– 3 бр.
    Contractor: RIVA Ltd
    Contract total funded value: 89 522.40
Procedure 9 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 7 729.73
  • Differentiated position 1: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая
    Contractor: Contrax AD
    Contract total funded value: 7 324.31
Procedure 10 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 7 729.73
  • Differentiated position 1: Цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 11 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 7 729.73
  • Differentiated position 1: Цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Закупуване на цялостна ИКТ система за дигитална учебна стая – 1 бр.
    Contractor: PROFI TRADE Ltd.
    Contract total funded value: 22 728.90
Procedure 12 Subject to due process: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 3 бр. кандидат, Estimated Amount: 44 540.40
  • Differentiated position 1: Закупуване на цялостни ИКТ системи за дигитална учебна стая – 3 бр.
    Contractor: RIVA Ltd
    Contract total funded value: 89 522.40
Procedure 13 Subject to due process: Изграждане на общи информационни мрежи на кариерните центрове– 1 бр. кандидат, Estimated Amount: 90 000.00
  • Differentiated position 1: Изграждане на общи информационни мрежи на кариерните центрове– 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Изграждане на общи информационни мрежи на кариерните центрове– 1 бр.
    Contractor: Orbis Group BG LTD
    Contract total funded value: 134 760.00
Procedure 14 Subject to due process: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти– 1 бр. кандидат, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти – 1 бр.
    Contractor: Orbis Group BG LTD
    Contract total funded value: 134 760.00
Procedure 15 Subject to due process: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти– 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти– 1 бр.
    Contractor: KONSORTIUM
    Contract total funded value: 45 000.00
Procedure 16 Subject to due process: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти– 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 45 000.00
  • Differentiated position 1: Изграждане на системи за проследяване на реализацията на завършилите студенти– 1 бр. партньор 2
    Contractor: Orbis Group BG LTD
    Contract total funded value: 48 360.00
Procedure 17 Subject to due process: Организиране на кариерна борса– 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 9 750.00
  • Differentiated position 1: Организиране на кариерна борса - 1 бр.
    Contractor: VISTALIS
    Contract total funded value: 7 896.00
Procedure 18 Subject to due process: Организиране на кариерна борса– 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 9 750.00
  • Differentiated position 1: Организиране на кариерна борса
    Contractor: Jobtiger LTD
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 19 Subject to due process: Организиране на кариерни борси– 3 бр. кандидат, Estimated Amount: 29 250.00
  • Differentiated position 1: Организиране на кариерни борси– 3 бр.
    Contractor: Jobtiger LTD
    Contract total funded value: 28 800.00
Procedure 20 Subject to due process: Организиране на състезания тип хакатон– 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 9 750.00
  • Differentiated position 1: Организиране на хакатон
    Contractor: KONSORTIUM
    Contract total funded value: 9 750.00
Procedure 21 Subject to due process: Организиране на състезания тип хакатон– 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 9 750.00
  • Differentiated position 1: Организиране състезание тип хакатон
    Contractor: FONDACIA
    Contract total funded value: 9 600.00
Procedure 22 Subject to due process: Организиране на състезания тип хакатон– 3 бр. кандидат, Estimated Amount: 29 250.00
  • Differentiated position 1: Организиране на състезания тип хакатон - 3 бр.
    Contractor: MEDIA CLUB
    Contract total funded value: 28 500.00
Procedure 23 Subject to due process: Разходи за закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална учебна стая – 3 бр. кандидат, Estimated Amount: 17 000.00
  • Differentiated position 1: софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална учебна стая
    Contractor: JSoft Ltd
    Contract total funded value: 37 972.80
Procedure 24 Subject to due process: Разходи за закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална учебна стая и дигитална лаборатория– 1 бр. партньор 1, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална учебна стая
    Contractor: Contrax AD
    Contract total funded value: 6 998.40
Procedure 25 Subject to due process: Разходи за закупуване на софтуер/права за ползване на софтуер за функциониране на ИКТ системи за дигитална учебна стая и дигитална лаборатория– 1 бр. партньор 2, Estimated Amount: 7 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за закупуване на софтуер за дигитална учебна зала
    Contractor: BIONLINE SUPPORT
    Contract total funded value: 13 760.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN