Identification

UMIS Number BG14MFOP001-3.001-0019-C03
Project Name Purchase of office equipment for the inspectors of the Executive Agency for Fisheries and Aquaculture performing control activities
Beneficiary 000649519 Executive Agency for Fisheries and Aquaculture
Funding EFMDR ==> Maritime and Fisheries Programme
Date of the Contract/Order 30.11.2018
Start Date 30.11.2018
End Date 27.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Закупуването на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури има за цел да подобри работния процес по издаването на актове, както и подобряване на условията на труд като цяло.
Activities
  • Activity: Доставка на офис оборудване за служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури: Доставка на 10 бр. гардероби с две врати, 10 бр. шкафове за документи с две врати, 40 бр. офис столове и 40 бр. работни бюра с контейнер с 3 чекмеджета, които ще подобрят работната среда на служителите, извършващи контролни дейности в Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури., Contracted Amount: 26 066.37 , Reported Amount: 26 066.04
  • Activity: Дейности за информация и публичност: Изготвяне на материали за информиране на обществото за целите на проекта, Contracted Amount: 260.66 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разходи за организация и управление на проекта: Разходи необходими за заплащане на извършените дейности от определения екип за управление на проекта. Часовите таблици (Тime Sheets) за доказване на изработеното от екипа време ще бъдат приложени на етап искане за плащане, като са попълнени за съответния период на изпълнение на проекта, Contracted Amount: 2 606.64 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Извършване на одитни дейности: Оказване на помощ чрез финансови консултации по разходването на средства проекта и звършване на одит за правилното раходване на финансовите средства по проекта, обективирано в доклад., Contracted Amount: 500.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Evromebel LTD, Contracted Amount*: 26 066.10 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой установени сериозни нарушения, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Брой на проектите за прилагане на системата на Съюза за контрол, инспекции и правоприлагане, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 26 066.04 BGN
Grant 26 066.04 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 26 066.04 BGN
Percentage of EU co-financing 87.33 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на офис оборудване, Estimated Amount: 26 066.10

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN