UMIS Number | BG06RDNP001-19.303-0002-C04 |
Project Name | Reconstruction of buildings with identifier №15285.7.120 under the plan of the village of Govedartsi for the purpose of its establishment in a Tourist Information center |
Beneficiary | 000776491 obshtina SAMOKOV |
Funding | EZFRSR ==> Rural Development Programme |
Date of the Contract/Order | 29.03.2021 |
Start Date | 29.03.2021 |
End Date | 30.06.2025 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Contracted |
Location of Performance |
|
Brief description |
Проектът включва ремонт, оборудване и обзавеждане на три съществуващи сгради в УПИ V-120 в квартал 49 по плана на с. Говедарци, община Самоков, както следва: -Смяна на предназначение и ремонт на двуетажна сграда, разположена в северозападната част на имота в туристически информационен център. На първа ниво се предвижда обособяване на презентационна зона, оборудвана с места засядане, мултимедийна презентационна система с екран и зона за тематични събития, оборудвана с маси и столове и допълнително оборудване за презентации. На частичното второ ниво се предвижда обособяване на работна зона за служител на центъра с бюро и зона за сядане на посетители. - Смяна на предназначение и ремонт на едноетажна сграда, разположена в югоизточната част на имота в сграда за етнографска експозиция. В предверието се предвижда обособяване работно място за служител, информационни табла и щанд за продажба на сувенири. В самостоятелното помещение се предвижда оборудване за разполагане на етнографска еспозиция с информационни табла и подиум за предмети. В другите две преходни помещения се предвижда обособяване на зони за тематични занимания и презентационни дейности от възрожденския бит на жителите на региона. На полувкопания приземен етаж се предвижда обособяване на помещенията за съхранение на инвентар. - Смяна на предназначение на допълваща сграда, разположена на източната граница на имота- обособяване на работна помещение, санитарен възел. Проектът предвижда и закупуване на оборудване и обзавеждане на сградите с цел използването им по предназначение: Закупуване на офис оборудване, компютърно и специализирано оборудване, закупуване на отоплителна техника, информационен киокс, закупуване на обзавеждане за етнографска експозиция, закупуване на устройство за изкачване на стълби за инвалидни колички. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Проекти, допринасящи за интегрирано развитие на туризма на територията, Measure Unit: Брой, Base Value: 1.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 2 | Създаване на инфраструктурата с възможност за ползване от хора с увреждания, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 3 | Проекти получаващи подкрепа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 4 | Хора, които се ползват от подобрени услуги/ инфраструктура, Measure Unit: number of persons, Base Value: 0.00 , Target amount: 1 340.00 , Reached amount: 0.00 |
Indicator 5 | Общо публични разходи, Measure Unit: Leva, Base Value: 0.00 , Target amount: 297 603.01 , Reached amount: 0.00 |
Total Project cost | 265 392.54 BGN |
Grant | 265 392.54 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 109 159.09 BGN |
Percentage of EU co-financing | 90.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: Доставка на етно обзавеждане, включващо: миндер- 4 бр, трикраки столчета- 4 бр и кръгла маса (софра)- 4 бр. с характеристики съгласно техническа спецификация,
Estimated Amount: 1 880.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: Доставка на информационен киоск, съгласно техническа спецификация,
Estimated Amount: 2 500.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: Доставка на компютърна техника и специализирано оборудване, включващо:Настолен компютър- 1 бр, Монитор- 1 бр, Преносим компютър- 1 бр, Мултифункционално устройство- 1 бр, Мултимедиен проектор- 1 бр с характеристики съгласно техническа спецификация,
Estimated Amount: 3 448.17
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Доставка на отоплителна техника, включваща: Външен модул на мини система- 1 бр, Конвектор за стоящ монтаж на мини система- 7 бр, Мултисплит система на директно изпаряване - 1 бр, Ел. конвектор 2 kW- 1 бр, Сплит система за директно изпаряване- 1 бр, Ел. конвектор 0,7 kW- 1 бр, Ел. конвектор 0,5 kW- 1 бр. с характеристики съгласно техническа спецификация,
Estimated Amount: 22 921.25
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Доставка на офис оборудване, включващо: Офис стол -5 бр, Посетителски стол- 4 бр, Офис бюро- 1 бр, Стелаж- 6 бр, Маса заседателна- 1 бр, Стол с подлакътници с маса- 40 бр,
Маса малка- 1 бр, Мека мебел дивани- 2 бр, Маса тип Щъркел- 10 бр, Висок бар стол. 40 бр, с характеристики съгласно техническа спецификация,
Estimated Amount: 11 741.60
|
Procedure 6 |
Subject to due process: СМР, съгласно одобрен инвестиционен проект и заверена количествено-стойностна сметка,
Estimated Amount: 250 528.66
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Устройство за изкачване на стълби за инвалидни колички, съгласно техническа спецификация.,
Estimated Amount: 4 583.33
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN