Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0054-C06
Project Name "Providing a warm lunch Municipality of Vulchi dol"
Beneficiary 000093474 Municipality of Vulchi Dol
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 21.07.2016
Start Date 01.05.2016
End Date 30.04.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Вълчи дол

Description

Brief description
Населението на община Вълчи дол наброява 10 468 жители, от които 346 са самотно живеещи възрастни, 340 семейства на територията на Община Вълчи дол са на социално подпомагане по чл. 9 от ППЗСП и над 100 деца в риск. На територията на Област Варна най-висока безработица е отчетена за Община Вълчи дол - около 33%.
С оглед на гореизложеното, нуждата от услугата,  добрата практика по проект с договор №  2014BG05FMOP001-03.01-6-С01 „Осигуряване на топъл обяд в община Вълчи дол” и анализа от Формулярите за обратна връзка  показват удовлетворение от потребностите на целевите групи. Предвид гореизложеното и добрата практика до момента Община Вълчи дол има остра необходимост от предоставянето на тази услуга.
Предоставяната храна  е качествена, здравословна и питателна, приготвена при отчитане на хранителните потребности на потребителите и при спазване изискванията на Закона за здравето и нормативните актове по прилагането. Храната се приготвя по специализиран рецептурник, предназначен за заведения за обществено хранене и съгласно съществуващата нормативна уредба, касаеща изискванията за здравословно и пълноценно хранене и спазване на санитарните изисквания.
С цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин се предоставят съпътстващи  дейности, предвидени в допълнение към предоставянето на храна.
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: По проекта ще бъдат обхванати следните целеви групи: - Скитащи и бездомни деца и лица; - Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от ППЗСП; - Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии. По данни от Д "СП" - гр. Вълчи дол има 104 регистрирани лица, които попадат в тези целеви групи. По данни на Общинска администрация Вълчи дол нуждаещите се лица са над 130., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки: В общината има назначен здравен медиатор. Той ще има ангажимента периодично да обхожда (съгласно план график), потребителите на услугата „топъл обяд“. За отчитане на работата ще изготвя доклад за извършената работа., Contracted Amount: 31 084.33 , Reported Amount: 31 096.07
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти: Услугата "топъл обяд" ще стартира от 01.05.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. "Топъл обяд ще се предоставя през следните брой дни на месеците: Месец май 2016 г.- 19 работни дни Месец юни 2016 г.- 22 работни дни Месец юли 2016 г.- 21 работни дни Месец август 2016 г.- 23 работни дни Месец септември 2016 г.- 20 работни дни Месец октомври 2016 г.- 31 календарни дни Месец ноември 2016 г.- 30 календарни дни Месец декември 2016 г.- 31 календарни дни Месец януари 2017 г.- 31 календарни дни Месец февруари 2017 г.- 28 календарни дни Месец март 2017 г.- 31 календарни дни Месец април 2017 г.- 30 календарни дни май 2017 г. - април 2020 г. - 753 дни Храната ще се предоставя на 120 потребителя за периода до 30.04.2017 г. ; 200 потребителя от 01.05.2017 г. - до 30.11.2017 г.; 250 потребителя от 01.12.2017 г. - до 30.09.2018г.; 350 потребителя от 01.10.2018 г., които при получаване на "топъл обяд" полагат саморъчно подпис всеки ден., Contracted Amount: 621 686.56 , Reported Amount: 621 921.45
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: За реализация на услугата община Вълчи дол разполага с материална база на добро ниво. За осъществяване процеса на хранене ще се ползва наличния капацитет на Домашен социален патронаж с адрес гр. Вълчи дол, ул. "Георги Димитров" №1. Помещенията които се ползват са: - Кухня със следното оборудване: Печка готварска - с 6 бр. плот и фурна 2 бр.; Печка фурна - 1 бр. (с 2 бр. работещи фурни); Печка готварска - с 6 бр. плочи (нова); Печка с 2 бр. фурна - 1 бр. (нова); Голяма маса разливочна - 1 бр.; Маси малки за разливочна - 3бр.; Хладилник - 1 бр.(за проби); Бойлер - 1 бр.; Маси - 2 бр. в подготвителните (3 бр. шкаф мивки); Разтегателна маса - за подреждане каси с хляб; кантар - 1 бр. (само с 2 теглилки); Картофобелачка - 1 бр.; Зеленчукорезачка - 1 бр.; Пасатор - 1 бр.; Фритюрник - 1 бр; Скара - 1 бр.; - Склад: Хладилник - фризер-1 бр.; Маса - 1 бр.; Хладилник с камера - 1 бр.; Фризер с 3 бр. чекмеджета; Везна електронна - 1 бр.; 1 бр. Фризер ; Хладилен шкаф- 1 бр.; - Битовка: Секция малка - 1 бр. Маси - 3 бр.; Гардероб - 1 бр.; 3 бр. шкафчета за дрехи, 6 бр. столове, 1 бр. диванче; - Канцелария: Гардероб трикрилен - 1 бр.; Бюро - 1 бр.; Компютър - 1 бр.; Стол - 1 бр.; 1бр. бюро, 2 бр. шкафчета за дрехи, 1 бр. стол; Кадрово функционирането на Домашният социален патронаж се обезпечава от 5 души както следва : Касиер - домакин -1 бр.; Гл. готвач - 1 бр.; Готвач - 1 бр.; Шофьор - разносвач -2 бр., Contracted Amount: 31 084.33 , Reported Amount: 31 096.07

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "VARNA OBOROT" EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: "AMURA KONSERV -68" Ltd, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Delfin "DELFIN 2012", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 350.00 , Reached amount: 544.00

Financial Information

Total Project cost 683 855.22 BGN
Grant 683 855.22 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 683 855.22 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN