Identification

UMIS Number BG05SFOP001-1.025-0001-C04
Project Name Improvement of the National Customs Agency’s main information systems for providing data and services - BICIS (Phase 3)
Beneficiary 000627597 NATIONAL CUSTOMS AGENCY
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 29.11.2021
Start Date 01.09.2021
End Date 31.12.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Изпълнението на глоб. законод. реформа и въвежд. на изцяло ел. общуване между митниците и бизнеса в ЕС представлява трансф. към нов начин на организац. на бизнес процесите в митн. админ. и на функц. на МС като цяло.
Ефективн., опростяв. и улесн.за търговията са най-важн. принципи, залегнали в модерниз. митн.законод. на ЕС - МКС (Регл.(EС) №952/2013 на ЕП и Съвета) и актовете му. Целта е да се рационал. и опростят законодат. и митн.процедури и да се създадат условия за по-ефикасни митн.операции, отг. на съврем. потребности, както и да се осъществи преминав. на митн.органи към работа изцяло в ел. среда, в която не се използв. док. на хартиен носител, и да се ускорят митн.процедури за коректните иконом.оператори. Предвид ангажим. на АМ, произтичащи от Инициативите на ЕС („e-Customs“ и „e-Excise”), Актуал.стратегия за разв. на е-управл. в РБ 2019-2025 и Стратег. на АМ 2021-2024, и в изп. на Сект. страт. „е-Митници“ 2016-2025 и ПК към нея, проектът цели:
•Хармониз. на процесите и нац. ИС, в съотв. с изискв. на ЕС
•Реализ.на ел.онлайн интерфейси за обмен на данни между нац. и европ.ИС
•Подобр.на ел.среда за работа и комуник. с гражданите и бизнеса
•Повишаване на нивото на защита срещу инциденти, рискове и заплахи за мрежовата и информ. сигурност, нивото на резервираност на данните и осиг. на наличност на ИС на АМ
Целите ще се постигнат чрез изп. на Етап5(мерки 5.1, 5.2, 5.3, 5.4 и 5.7) от Фаза3(2021-2023) на ЦО I „Разв. на митн. ИС – БИМИС“ и мярка 3.1 от Етап 3 на Целева област II „Разв. на акцизната ИС – БАЦИС“ от ПК към Сект. страт. „е-Митници“ 2016-2025, мярка 2.2 от Специф. цел II „Развитие на БИМИС в обл. на бизнес процеси, свързани с прилаг.на акцизното законодателство“ и мерки 5.1 и 5.2 от Специф. цел V „Разв. на ИТ инфраструктура, осигуряваща високо ниво на сигурност, бързодействие и гарантирана работоспособност“ от ПK към Сект.страт. „е-Митници“ 2021-2027, посредством реализ. на дейностите, описани във файл "2024.02.29 Кратко описание на проекта_на БГиEN".
Activities
  • Activity: „Разв. и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отнош. на Проекти по МКС: Система за контрол на вноса - СКВ2 в.2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2r2), вкл. и Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх.“ и „Разв. и въвеждане на ИА на АМ по отнош. на модул „Анализ на риска“(МАР) – отразяване на промените, произтичащи от СКВ 2 в.2 върху Cloud арх.“: Дейността ще изпълни мярка 5.7 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура (ИА) на АМ по отношение на Модул ICS2 Release 2, в изпълнение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса - СКВ 2 в.2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 Release 2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх., в съотв. с Методиката ADM (Architecture Development Method) 2. Въвеждане на ИА на АМ по отношение на Модул ICS2 R2, в изпълнение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса - СКВ 2 в.2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 R2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх., чрез: 2.1 Реализиране на съюзните функционални изисквания произтичащи от Модул ICS2 R2 2.2 Надграждане и внедряване на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ (ICS2 R1) с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2, вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud арх. 2.3 Запазване функционалността по съществуващата интеграция на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ с централната компонента на ICS2 в Общия домейн и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 2.4 Запазване функционалността по съществуващата интеграция на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ с модули на БИМИС и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 3. Развитие на ИА на АМ по отношение на модул „Анализ на риска“ (МАР) – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх., в съотв. с Методиката ADM 4. Въвеждане на ИА на АМ по отношение на МАР – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх., чрез: 4.1.Надграждане и внедряване на МАР – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх. 4.2. Запазване функционалността по съществуващата интеграция на МАР с модул „Нац.приложение на СКВ 2“ и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 5. Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на Модул „Нац.приложение на СКВ 2“ (ICS2 R2) 6. Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на МАР. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на ИА на АМ по отношение на Система за контрол на вноса - СКВ 2 в.2 за реализиране на съюзните функционални изисквания, произтичащи от Модул ICS2 R2; -Надграждане и внедряване на модул "Нац.приложение на СКВ 2" -Запазване функционалността по съществуващата интеграция на модул „Нац.приложение на СКВ 2“ с модули на БИМИС и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2. -Развитие и въвеждане на ИА на АМ по отношение на МАР – отразяване на промените, произтичащи от проектите по МКС, в съотв. с Методиката ADM -Надграждане и внедряване на МАР – отразяване на промените, произтичащи от Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2 в.2) върху Cloud арх. -Запазване функционалността по съществуващата интеграция на МАР с модул „Нац.приложение на СКВ 2“ и при необходимост надграждане на интеграцията с изискванията, произтичащи от Модул ICS2 R2 -Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на Модул „Нац.приложение на СКВ 2“ (ICS2 R2) -Обучение на 25 служителя на АМ (20 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността, по отношение на МАР., Contracted Amount: 2 783 700.00 , Reported Amount: 3 166 446.60
  • Activity: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 5.2 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), в изпълнение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), в изпълнение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура, чрез: 2.1 Разработване и внедряване на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), чрез надграждане на съществуващите функционалности в МИСИ; 2.2 Интеграция между Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.3 Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на БИМИС; 2.4 Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на ЕС; 2.5 Надграждане на Регистър „Изнасяне“, в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015. 3. Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), в изпълнение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“; - Разработване и внедряване на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ), чрез надграждане на съществуващите функционалности в МИСИ; - Интеграция между Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на БИМИС; - Интеграция на Митническата автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) със системи/модули на ЕС; - Надграждане на Регистър „Изнасяне“, в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015 - Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Contracted Amount: 3 188 700.00 , Reported Amount: 3 164 400.00
  • Activity: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 5.3 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), в изпълнение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционалната архитектура по отношение на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), в изпълнение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), с цел привеждане в съответствие с новите изисквания, определени в Митническия кодекс на Съюза (МКС), както и с новите изисквания на Конвенцията за общ транзитен режим (КОТ) от 20 май 1987 г., изменена на 28 април 2016 г. и на 05 декември 2017 г.; 2.2 Интеграция между Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.3 Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на БИМИС; 2.4 Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на ЕС; 2.5 Надграждане на Регистър „Транзит“ в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015. 3. Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционалната архитектура на АМ по отношение на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), в изпълнение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“; - Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2), с цел привеждане в съответствие с новите изисквания, определени в Митническия кодекс на Съюза (МКС), както и с новите изисквания на Конвенцията за общ транзитен режим (КОТ) от 20 май 1987 г., изменена на 28 април 2016 г. и на 05 декември 2017 г.; - Интеграция между Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на БИМИС; - Интеграция на Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) със системи/модули на ЕС; - Надграждане на Регистър „Транзит“ в съответствие с Приложение Б към Делегиран регламент на Комисията (EC) 2015/2446 от 28 юли 2015 година и към Регламент за изпълнение (ЕС) 2015/2447 на Комисията от 24 ноември 2015; - Обучение на 40 служители на АМ (35 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Contracted Amount: 2 760 300.00 , Reported Amount: 2 736 000.00
  • Activity: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 3.1 по целева област II "Развитие на акцизната информационна система - БАЦИС 2020" - от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура, чрез: 2.1 Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4 и SEED за EMCS Phase 4; 2.2 Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4; 2.3 Разработване и внедряване на промени в модул СУА - Регистрации от БАЦИС, свързани с промените, които ще се въведат от Phase 4 на EMCS и SEED; 2.4 Разработване и внедряване на променени или нови функционалности в модули EMCS и SEED от БАЦИС, идентифицирани в резултат на възникнала бизнес нужда; 2.5 Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; 2.6 Интеграция между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.7 Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС. 2.8 Разработване на 4 бр. нови регистри по ЗАДС във връзка с реализираните промени в модул СУА-Регистрации. 3. Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори). Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; - Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4 и SEED за EMCS Phase 4; - Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4; - Разработване и внедряване на променени или нови функционалности в модули EMCS и SEED от БАЦИС, идентифицирани в резултат на възникнала бизнес нужда; - Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; - Интеграция между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС; - Разработване на 4 бр. нови регистри по ЗАДС във връзка с реализираните промени в модул СУА-Регистрации. - Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори)., Contracted Amount: 3 402 000.00 , Reported Amount: 4 416 391.20
  • Activity: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура”: Дейността ще изпълни мярка 5.1 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1, в изпълнение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура“ в съответствие с Методиката ADM (Architecture Development Method); 2. Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1, в изпълнение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ), чрез реализиране на съюзните функционални изисквания по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1; 2.2 Интеграция между Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.3 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на ЕС; 2.4 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на БИМИС. 3. Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1, в изпълнение на Проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура“ в съответствие с Методиката ADM (Architecture Development Method); - Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ); - Реализиране на съюзните функционални изисквания по отношение на Централизирано оформяне на вноса – фаза 1; - Интеграция между Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на ЕС; - Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на БИМИС. - Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Contracted Amount: 2 695 400.00 , Reported Amount: 3 480 360.00
  • Activity: „Разв.и въвеждане на ИА на АМ по отнош.на Проект по МКС „Подобряване на нац. система за внос“ – привеждане на МИСВ в съотв. с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud арх., надгр. на засегнатите системи: ММЗУО и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ и преминаване към Cloud арх.”: Дейността ще изпълни мярка 5.4 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud архитектура, надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud архитектура, надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура, чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 2.2 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на ЕС; 2.3 Интеграция на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) със системи/модули на БИМИС; 2.4 Надграждане и внедряване на Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 2.5 Надграждане и внедряване на Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 3. Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Митническата информационна система за внасяне (МИСВ) в изпълнение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) - Преминаване към Cloud архитектура по отношение на МИСВ; - Надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура; - Обучение на 34 служители на АМ (30 потребители и 4 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Contracted Amount: 1 209 800.00 , Reported Amount: 1 191 600.00
  • Activity: “Разв. и във. ИА на АМ по отнош. на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ и МАР върху Cloud арх., както и надграждане на МИСЗА и СУИТ/ITMS - модул „Калкулатор на Тарик“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“ – отраз. на промените, произт. от привеждане на МИСВ в съотв. с ревизираното Приложение Б (2.10.UCC National import systems upgrade–adjustment to revised Annex B)“: Дейността ще изпълни мярка 5.4 по целева област I “Развитие на митническата информационна система – БИМИС 2020“ от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2016-2025. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура, за отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B)“; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура, за отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B), чрез: 2.1 Надграждане и внедряване на склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos (Data Warehouse/Cognos) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 2.2 Надграждане и внедряване на Модул „Анализ на риска“ (МАР) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ. 3. Надграждане на „Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИСЗА) и „Система за управление на Интегрирана Тарифа / Integrated Tariff Management System“ (СУИТ/ITMS) - модул „Калкулатор на Тарик“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“ – отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B)“ чрез: 3.1 Надграждане и внедряване на “Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИСЗА) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ; 3.2 Надграждане и внедряване на „Система за управление на Интегрирана Тарифа“ / Integrated Tariff Management System – СУИТ (ITMS), модули Калкулатор на ТАРИК и Система за Тарифни Квоти (TQS) в съответствие с ревизираното Приложение Б на ДР и РИ. 4. Обучение на 35 служители на АМ (30 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура; - Надграждане на засегнатите системи: „Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИС3А), „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos), Модул „Анализ на риска“ (МАР)“ и „Система за управление на Интегрирана Тарифа / Integrated Tariff Management System“ (СУИТ/ITMS) - модул „Калкулатор на ТАРИК“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“; - Обучение на 35 служители на АМ (30 потребители и 5 администратори) за работа с реализираните функционалности по дейността., Contracted Amount: 1 218 200.00 , Reported Amount: 1 200 000.00
  • Activity: „Доставка, инсталация и интеграция на единно техническо решение за изграждане на Disaster Recovery Center (DRC) за нуждите на Агенция „Митници“ (етап 1)“: Дейността е в изпълнение на мярка 5.1 от Специфична цел V „Развитие на ИТ инфраструктура, осигуряваща високо ниво на сигурност, бързодействие и гарантирана работоспособност“ от Пътната карта към Секторната стратегия „е-Митници“ 2021-2027. Дейността е свързана с развитието на държавния хибриден частен облак (ДХЧО) и включва изграждане и въвеждане в експлоатация на DRC, чрез изпълнението на която ще се постигне: -повишаване нивото на мрежова и информационна сигурност; -повишаване нивото на резервираност на данните; -осигуряване на необходимата ИТ инфраструктура, наличност, капацитет и високо ниво на сигурност на информационните системи на АМ; -гаранция за непрекъснатост на основни бизнес процеси в митническата администрация; -управление на непрекъсваемостта на ИТ услугите. Между МФ и ДАЕУ е сключено Споразумение за ползване на информационно-комуникационна услуга „Колокация“ - № СПОР-1/11.01.2021 г., чиято цел е разполагане на защитен център за резервиране на услуги за обезпечаване на наличността на информационните системи и предоставяне от ДАЕУ на информационно - комуникационна услуга „Колокация“ на МФ и на администрациите на второстепенните разпоредители с бюджет по бюджета на МФ. С изпълнението на дейността ще бъде постигнат индикатор "Проекти за развитие на държавен ХЧО" с целева стойност 1. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта, чрез доставка, монтиране и въвеждане в експлоатация техническо оборудване за обезпечаване на първи етап от изграждането на Disaster Recovery Center (DRC) за нуждите на Агенция „Митници“., Contracted Amount: 4 259 508.00 , Reported Amount: 4 259 508.00
  • Activity: „Развитие и поддръжка на ИТ инфраструктурата на АМ, осигуряваща високо ниво на сигурност и наличност на изгражданите информационни системи на АМ, чрез доставка на лицензи и хардуерно оборудване за нуждите на АМ“: Дейността е в изпълнение на мярка 5.2 от Специфична цел V „Развитие на ИТ инфраструктура, осигуряваща високо ниво на сигурност, бързодействие и гарантирана работоспособност“ от Пътната карта към Секторната стратегия „е-Митници“ 2021-2027. При изпълнението на дейността са реализирани следните поддейности: - „Доставка на лицензи за подновяване на поддръжка и права за ползване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията, свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници” (SIEM) за срок от 12 месеца“; - „Обновяване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници“ (SIEM) и подновяване на поддръжка за срок от 24 месеца“; - „Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване на решение за управление на ИТ активите за нуждите на Агенция „Митници““; - „Осигуряване на лицензи и поддръжка за система за защита и наблюдение на бази данни - IBM Guardium за 12 месеца“; - „Осигуряване на лицензи и поддръжка за софтуерни продукти за IBM Resilient Soar (Security Orchestration, Automation And Response)“; - Доставка на лицензи и актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти за IBM COGNOS BUSINESS INTELLLIGENCE ANALYTICS“; - „Доставка на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото за ползване и поддръжка на софтуерен продукт Windows Server 2019 Standard за 36 месеца“; - „Доставка на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“ - през 2021 г.; - „Доставка на лицензи за право за ползване и поддръжка на програмен продукт Motio Pi Professional“; - „Осигуряване на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти СУБД MS SQL Server за 36 месеца“; - „Осигуряване на лиценз за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“ - през 2022 г.; - „Осигуряване на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на GREX EDIFACT TO XML конвертор за 12 месеца“; - „Oсигуряване на лицензи за софтуерен продукт за Microsoft Core Infrastructure Server Suite Datacenter 2019 with - Software Assurance Package за 36 месеца“; - „Осигуряване на лиценз за поддръжка, актуализации и права за ползване на нови версии на софтуерни продукт Система за одит на промените в АД и Файлови сървъри за 12 месеца“; - „Доставка на дискове за сториджи“; - „Доставка на сървъри“; - „Доставка на таблети“; - „Доставка на комуникационно оборудване“ С реализацията на дейността е постигнато следното: • осигуряване на необходимата ИТ инфраструктура, наличност, капацитет и високо ниво на сигурност на информационните системи на АМ; • гаранция за непрекъснатост на основни бизнес процеси в митническата администрация; • управление на непрекъсваемостта на ИТ услугите; • подобряване на качеството на предоставяните ИТ услуги на икономическите оператори от търговския сектор; • повишаване нивото на резервираност на данните; • осигуряване на киберзащита, за откриване на заплахи, реакция при инциденти и автоматизация на дейностите по мониторинг в областта на ИТ сигурността в АМ. Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта, чрез доставка на лицензи и хардуерно оборудване за нуждите на АМ, необходими за развитие и поддръжка на ИТ инфраструктурата на АМ, осигуряваща високо ниво на сигурност и наличност на изгражданите информационни системи на АМ., Contracted Amount: 5 664 956.91 , Reported Amount: 3 355 371.75
  • Activity: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“: Дейността ще изпълни мярка 2.2 от Специфична цел II „Развитие на БИМИС в областта на бизнес процеси, свързани с прилагането на акцизното законодателство“ - от Пътната карта към Секторна стратегия „е-Митници“ 2021-2027. Дейността включва: 1. Развитие на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; 2. Въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура, чрез: 2.1 Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4.1 и SEED за EMCS Phase 4.1; 2.2 Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4.1; 2.3 Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС с други модули на БАЦИС; 2.4 Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; 2.5 Запазване на интеграцията между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; 2.6 Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС; 3. Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори). Тази дейност ще допринесе за постигане целите на проекта чрез осигуряване на: - Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура; - Разработване и внедряване на промени в модул EMCS с цел привеждане в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на EMCS Phase 4.1 и SEED за EMCS Phase 4.1; - Разработване и внедряване на промени в модул SEED в съответствие с планираните промени в Европейските спецификации в областта на акцизните информационни системи за внедряване на SEED за EMCS Phase 4.1; - Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС с други модули на БАЦИС; - Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на БИМИС; - Запазване на интеграцията между EMCS и SEED и модул Универсален CCN 1/2 шлюз; - Запазване на интеграцията на модули EMCS и SEED от БАЦИС със системи/модули на ЕС. - Обучение на 30 служители на АМ (24 потребители и 6 администратори). , Contracted Amount: 3 000 000.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: IBS-BULGARIA, Contracted Amount*: 277 515.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SMART SYSTEMS PLC, Contracted Amount*: 35 100.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: STOUN COMPUTERS, Contracted Amount*: 323 040.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: AMA CLOUD CONSULTING EOOD, Contracted Amount*: 183 084.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD, Contracted Amount*: 2 082 171.75 , Reported Amount**: 2 082 171.75
  • Contractor: Gravis Bulgaria AD, Contracted Amount*: 17 529 600.00 , Reported Amount**: 16 760 880.00
  • Contractor: CNSYS, Contracted Amount*: 5 604 295.56 , Reported Amount**: 4 531 308.00
  • Contractor: “NOVENTIQ” EOOD, Contracted Amount*: 73 933.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: INTEPRO SOLUTIONS Ltd., Contracted Amount*: 1 001 400.00 , Reported Amount**: 1 001 400.00
  • Contractor: Contrax LTD, Contracted Amount*: 343 924.80 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Information Services, Contracted Amount*: 2 592 000.00 , Reported Amount**: 2 592 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Control, revenue and regulatory authorities, supported to develop organizational and analytical capacity, including to carry out joint inspections, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Осигурена наличност на информационните системи в извънработно време, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 97.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 3 State hybrid private cloud development projects, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Осигурена наличност на информационните системи в работно време, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 99.00 , Reached amount: 100.00
Indicator 5 Number of supported registers, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00
Indicator 6 Number of projects for development of e-governance sectoral systems (e-procurement, e-health, e-customs, e-archiving, e-insurance, etc.), Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 30 700 559.91 BGN
Grant 30 700 559.91 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 25 252 515.08 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на комуникационно оборудване“ , Estimated Amount: 500 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на комуникационно оборудване“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 476 885.16
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване за софтуерни продукти и развитие на технологичната архитектура на АМ", Estimated Amount: 2 908 666.00
  • Differentiated position 1: ОП № 5: „Доставка на лицензи за подновяване на поддръжка и права за ползване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията, свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници” (SIEM)“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 511 262.92
  • Differentiated position 2: ОП № 10: „Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване на решение за управление на ИТ активите за нуждите на Агенция „Митници“
    Contractor: INTEPRO SOLUTIONS Ltd.
    Contract total funded value: 1 001 400.00
  • Differentiated position 3: ОП № 6: „Доставка на лицензи и актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти за IBM COGNOS BUSINESS INTELLLIGENCE ANALYTICS“
    Contractor: IBS-BULGARIA
    Contract total funded value: 185 880.00
  • Differentiated position 4: ОП № 7: „Доставка на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото за ползване и поддръжка на софтуерен продукт Windows Server 2019 Standard за 36 месеца“
    Contractor: Contrax LTD
    Contract total funded value: 177 720.00
  • Differentiated position 5: ОП № 9: „Доставка на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“
    Contractor: STOUN COMPUTERS
    Contract total funded value: 142 440.00
  • Differentiated position 6: ОП № 11: „Доставка на лицензи за право за ползване и поддръжка на програмен продукт Motio Pi Professional“
    Contractor: IBS-BULGARIA
    Contract total funded value: 91 635.60
Procedure 3 Subject to due process: "Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на: „Склад от данни на АМ и справки в информационната платформа Cognos“ (Data Warehouse/Cognos) и Модул „Анализ на риска“ (МАР) върху Cloud архитектура, както и надграждане на „Система за предоставяне на информация за управленски цели от митнически документи“ (МИСЗА) и „Система за управление на Интегрирана Тарифа / Integrated Tariff Management System“ (СУИТ/ITMS) - модул „Калкулатор на Тарик“ и „Система за тарифни квоти“ (TQS)“ – отразяване на промените, произтичащи от привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B)“, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: ОП2
    Contractor: Information Services
    Contract total funded value: 1 200 000.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на лицензи за поддръжка и права на ползване за софтуерни продукти и развитие на Технологичната архитектура на АМ“, Estimated Amount: 10 031 170.00
  • Differentiated position 1: ОП № 12: „Осигуряване на лицензи и поддръжка за система за защита и наблюдение на бази данни - IBM Guardium за 12 месеца“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 495 994.75
  • Differentiated position 2: ОП № 13: „Обновяване на автоматизирана система за наблюдение, анализ и управление на събитията свързани с информационната сигурност на Агенция „Митници“ (SIEM) и подновяване на поддръжка“
    Contractor: TELELINK BUSINESS SERVICES EAD
    Contract total funded value: 1 074 914.08
  • Differentiated position 3: ОП № 14: „Осигуряване на лицензи и поддръжка за софтуерни продукти за IBM Resilient Soar (Security Orchestration, Automation And Response)“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 271 800.00
  • Differentiated position 4: ОП № 6: "Осигуряване на лицензи за актуализация/продължаване действието на правото на ползване и поддръжка на софтуерни продукти СУБД MS SQL Server за 36 месеца“
    Contractor: Contrax LTD
    Contract total funded value: 166 204.80
  • Differentiated position 5: ОП № 8: "Осигуряване на лиценз за поддръжка и права за ползване на нови версии на софтуер за резервиране на данни“
    Contractor: STOUN COMPUTERS
    Contract total funded value: 180 600.00
  • Differentiated position 6: ОП № 9: „Oсигуряване на лицензи за поддръжка и права за ползване на нови версии на GREX EDIFACT TO XML конвертор за 12 месеца“
    Contractor: SMART SYSTEMS PLC
    Contract total funded value: 35 100.00
  • Differentiated position 7: ОП № 10: „Oсигуряване на лицензи за софтуерен продукт за Microsoft Core Infrastructure Server Suite Datacenter 2019 with - Software Assurance Package за 36 месеца“
    Contractor: “NOVENTIQ” EOOD
    Contract total funded value: 73 933.20
  • Differentiated position 8: ОП № 17: "Осигуряване на лиценз за поддръжка, актуализации и права за ползване на нови версии на софтуерни продукт Система за одит на промените в АД и Файлови сървъри за 12 месеца“
    Contractor: AMA CLOUD CONSULTING EOOD
    Contract total funded value: 183 084.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на хардуер“, Estimated Amount: 532 136.00
  • Differentiated position 1: ОП № 1: „Доставка на дискове за сториджи“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 252 252.00
  • Differentiated position 2: ОП № 2: „Доставка на сървъри“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 290 692.80
  • Differentiated position 3: ОП № 3: „Доставка на таблети“
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 53 157.60
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка, инсталация и интеграция на единно техническо решение за изграждане на Disaster Recovery Center (DRC) за нуждите на Агенция „Митници“ (етап 1)“, Estimated Amount: 3 580 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталация, интеграция и гаранционна поддръжка на единно техническо решение за изграждане на DRC за нуждите на Агенция „Митници
    Contractor: CNSYS
    Contract total funded value: 4 259 508.00
Procedure 7 Subject to due process: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“, Estimated Amount: 2 830 000.00
  • Differentiated position 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 3 396 000.00
Procedure 8 Subject to due process: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“, Estimated Amount: 2 507 500.00
  • Differentiated position 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на Агенция „Митници“ по отношение на Система за движение и контрол на акцизни стоки (EMCS) Phase 4.1 и Система за обмен на акцизни данни (SEED) върху Cloud архитектура“
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 3 000 000.00
Procedure 9 Subject to due process: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“, Estimated Amount: 3 202 200.00
  • Differentiated position 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Автоматизирана система за износа (AES) – компонент 1 и 2 (1.6 UCC Automated Export System (AES), вкл. и Проект по МКС – Специални режими за износ (2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) върху Cloud архитектура“
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 3 164 400.00
Procedure 10 Subject to due process: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“, Estimated Amount: 2 757 900.00
  • Differentiated position 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Подобряване на новата компютризирана система за транзит (NCTS) етап 5 (1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5) върху Cloud архитектура“
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 2 736 000.00
Procedure 11 Subject to due process: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS 2 release 2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud архитектура“ и „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на модул „Анализ на риска“ (МАР) – отразяване на промените, произтичащи от Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 върху Cloud архитектура“, Estimated Amount: 2 788 500.00
  • Differentiated position 1: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС: Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 (1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 Release 2)), вкл. и Проект по МКС: Уведомление за пристигане (2.1 UCC Notifications of arrival) върху Cloud архитектура“
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 1 364 400.00
  • Differentiated position 2: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на модул „Анализ на риска“ (МАР) – отразяване на промените, произтичащи от Система за контрол на вноса (СКВ 2) версия 2 (реализирана в изпълнение на проекти по МКС: 1.19 UCC – Import Control System 2 (ICS2 Release 2) и 2.1 UCC Notifications of arrival), Митническа автоматизирана система за изнасяне (МАСИ) (реализирана в изпълнение на проекти по МКС: 1.6 UCC Automated Export System (AES) и 2.6 UCC Special procedures harmonisation (EXP)) и Митническата информационна система за транзит (МИСТ2) (реализирана в изпълнение на проект по МКС: 1.7 UCC Transit system including NCTS – phase 5), върху Cloud архитектура“
    Contractor: Information Services
    Contract total funded value: 1 392 000.00
Procedure 12 Subject to due process: „Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса – фаза 1“ (2.10. UCC Centralised Clearance for Import (CCI) phase 1) върху Cloud архитектура“, Estimated Amount: 2 231 000.00
  • Differentiated position 1: "Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отн. на проект по МКС: Централизирано оформяне на вноса–фаза1 (2.10.UCC Centralised Clearance for Import(CCI) phase1) в/у Cloud архитектура"
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 2 677 200.00
Procedure 13 Subject to due process: Развитие и въвеждане на Институционална архитектура на АМ по отношение на Проект по МКС „Подобряване на националната система за внос“ – привеждане на МИСВ в съответствие с ревизираното Приложение Б (2.10. UCC National import systems upgrade – adjustment to revised Annex B) и преминаване към Cloud архитектура, надграждане на засегнатите системи: Модул „Митническо задължение и Управление на обезпечението“ (ММЗУО) и Модул „Обмен на информация с общия домейн за целите на наблюдение от ЕК“ (Surveillance) и преминаване към Cloud архитектура, Estimated Amount: 1 000 000.00
  • Differentiated position 1: ОП1
    Contractor: Gravis Bulgaria AD
    Contract total funded value: 1 191 600.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN