Identification

UMIS Number BG05SFOP001-5.001-0001-C05
Project Name Technical assistance for MA of OPGG for preparation, implementation, monitoring, control, information and communication
Beneficiary 000695025 Managing authority of Operational programme "Good governance"
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 01.12.2015
Start Date 01.06.2015
End Date 31.01.2019
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на  управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата.
Activities
  • Activity: Подготовка, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ: Дей-та е насочена към цял. подпом. на дейностите по подгот., изпълн., наблюд. и контрол на ОПДУ, както и в подкрепа за приключ. на ОПАК и ОПТП 2007-2013 г. (дейности по вериф., контрол и одит, оконч. доклад и декларация за приключ.; дейности по инфор. и публ., вкл. провеждане на заключ. заседания на КН на програмите и др.);Дей-та е насочена към изплащането на възнагр., вкл. и доп. възн. за постигнати резулт. на всички служ. на УО на ОПДУ.Изпълн. на дей-та ще способства за високата мотивация на всички служ., ангажирани с процеса на изпълн. на ОПДУ на всички етапи–програм., мониторинг, финанс. упр., наблюд. и публичност.По този начин тя ще има пряк ефект за осигур. на ефект. на упр. на ОПДУ.За постиг. на ефикасно и ефективно упр. и изпълн. на ОПДУ е необх. постоянно да се укрепва админ. капацитет на служ. в УО на ОПДУ и чл. на КН.Повишаването на капац. на УО и на член. на КН ще се осъществи чрез участия в обуч. в страната и чужбина.Служ. на УО ще вземат участие и в уч. пътувания, раб. групи, срещи, комитети на европ. институции в Брюксел/др. държави членки на ЕС и др. мероприятия. В рамките на тази дей-т ще бъдат подготвени, орган. и обезпечени заседанията и раб. на КН на ОПДУ. Провежд. на заседанията на КН и вземането на реш. е изключително важно за ефект. упр. и качествено изпълн. на ОПДУ.Поради тази причина процесът на орган. на заседанията на КН на ОПДУ изисква да се осигурят различни ресурси и услуги, които ще спомогнат за доброто протичане на раб. на членовете, зам. и наблюд. на Комитета.Техн. обезпечаване на раб. на УО на ОПДУ вкл.:осигур. на необх. техн. и комуник. средства, закупуване на офис материали, консум. и всякакъв вид оборуд. и обзавеж. необх. за изпълн. на преките задължение на служ. в УО. В изпълн. на тази дей-т ще се заплащат всички съпътстващи разходи свързани с експлоат. на закуп. техн. средства и оборудване, както и разходи за комуник. услуги.Ролята на УО на ОПДУ в процеса на мониторинг е да наблюдава изпълн. на проектите чрез извършв. на проверки на място при бенеф.Проверките могат да бъдат план. и се извършват съгласно Год. план за проверки на място или извънредни при установ. необх.За извърш. на тази дей-т е необх. да бъдат осигурени средства за командировки съгласно Наредб. за командир. в страната.В рамките на дей-та се предвижда и предоставяне на специфична експертиза на УО по отнош. на подготовка на процедури за кандидатс., при извършв. на оценка на постъпили проекти, извършв. на проверки на място и верифиц. на разходите и дей-тите по одоб. проекти/бюджетни линии; предоставяне на юридич. услуги;приключ. на прогр. период 2007-2013 и други дейности пряко свързани с упр. и изпълн. на програмата.С цел осигур. на ефективна коорд. на раб. процес е констатирана необход. от техн. сътрудници, които да подпомагат и коорд. раб. на служителите на УО.Основен техен ангажимент ще бъде да орг. текущата кореспон. във връзка с дей-та на УО и да подпомагат експертите при изпълн. на преките им задълж., свързани с упр. и изпълн. на програмата.Основно предизвикателство за приключв. на програмен период 2007-2013 по ОПАК и ОПТП е архив. и съхран. на документацията по програмите, което поражда необход. от ангажиране на външни лица, които да подпомогнат дей-та.За обезпеч. на оптималния раб. процес в рамките на тази дей-т ще се осигури поддръжка на раб. помещения на УО на ОПДУ чрез наемане на външ. изпълнители. Част от дейностите ще вкл. ежедневно почистване на общите помещения на етажите, раб. стаи заедно със санитарните възли към тях, ежемесечно основно почистване, включ. прозорци, обзавеж. и оборуд., поддръжка на оборуд. и обзавеж. в раб. помещения, които се ползват от УО на ОПДУ и др.В разд. 10 са посочени само проц. за избор на изпълн., които са инициирани от УО за целите на изпълнение на фин. план. За изпълн. на дей-та се използват също и договори за общ. поръчки, сключени за нуждите на цялата Админ. на МС (доставка на канц. материали и офис консум., предоставяне на логист. услуги, превод. услуги, далекосъобщ. услуги)., Contracted Amount: 8 522 300.00 , Reported Amount: 8 111 394.96
  • Activity: Информиране и комуникация: В рамките на тази дейност ще бъдат организирани различни видове публични събития в зависимост от нуждите на УО: информационни дни, обучения за бенефициенти, годишни информационни събития, пресконференции, конференции и др., както и изработването на информационни материали. В съответствие със задължението на УО за информиране на кандидатите и бенефициентите по отношение на възможностите и процедурите за кандидатстване ще бъдат организирани информационни дни, насочени към потенциалните бенефициенти. Целта е да бъдат популяризирани възможностите за кандидатстване по актуални процедури за финансиране, критериите за допустимост и методиката за оценка на проектните предложения. Броят на тези събития ще бъде определен съобразно заложените в Индикативната годишна работна програма процедури. След сключването на договори с УО на вече одобрените бенефициенти е предвидено провеждане на обучения за правилно управление на проекти. По време на тези обучения бенефициентите биват запознати с основните правила за качествено изпълнение на проектите, с процеса на мониторинг и финансово изпълнение, с процедурите за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП, както и със задълженията им за деклариране на нередности и осигуряване на информация и публичност. Съгласно изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 веднъж годишно УО на ОПДУ ще организира по едно голямо информационно събитие (или мащабна информационна дейност), на което ще се представя напредъкът в изпълнението на програмата и ще се популяризира подкрепата на ЕСФ за изграждането на модерна и ефективна администрация, прозрачна и работеща съдебна система и силно гражданско общество. При необходимост ще бъдат организирани конференции, пресконференции, кръгли маси като още една мярка за постигане на прозрачност и повишаване на информираността за обхвата, целите и резултатите от ОПДУ и за приноса на ЕСФ. На тези форуми Управляващият орган дава отчет за свършената работа, както и информация за финансовите възможности, предоставени от ЕСФ. Подобни информационни форуми се организират по актуални теми, които се отнасят до дейността на УО или които са обвързани с конкретни информационни поводи, възникнали в хода на изпълнение на програмата. В рамките на дейността е предвидено и изработването на рекламни и печатни информационни материали за обезпечаване нуждите на организираните публични събития и за популяризиране на ОПДУ и ЕСФ. Печатните информационни материали (брошури, дипляни, листовки, плакати, ръководства, наръчници и др.) ще включват максимално ясна и разбираема информация в синтезиран вид, онагледена по подходящ начин. Чрез актуализиране на секция на ОПДУ в www.eufunds.bg ще бъде популяризирана ОПДУ. Дейността предвижда постоянно обновяване, поддържане и развитие на секцията. При необходимост може да се използват рекламни банери за популяризиране на ОПДУ и на конкретни инициативи. За да се проследи ефектът от провежданата комуникационна политика, ще бъде правен постоянен мониторинг на медиите и контент анализ. Това ще позволи на УО да проследява в реално време публичния си образ и да реагира на възникнали конкретни ситуации. Ще се поддържа архив на публикациите и излъчванията в медиите., Contracted Amount: 542 000.00 , Reported Amount: 176 929.81

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: MOBILTEL, Contracted Amount*: 100 000.00 , Reported Amount**: 38 216.38
  • Contractor: Anjela, Contracted Amount*: 11 200.00 , Reported Amount**: 11 613.61
  • Contractor: Stoil, Contracted Amount*: 6 661.50 , Reported Amount**: 6 661.49
  • Contractor: Anton, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 10 999.64
  • Contractor: DIMIROVA, Contracted Amount*: 18 532.80 , Reported Amount**: 41 383.37
  • Contractor: Bojdar, Contracted Amount*: 6 661.50 , Reported Amount**: 6 661.49
  • Contractor: TZVETI - KUVALIEV I SIE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 826.60
  • Contractor: Elite Travel, Contracted Amount*: 5 032.56 , Reported Amount**: 9 564.28
  • Contractor: Krassimir, Contracted Amount*: 10 121.00 , Reported Amount**: 9 990.00
  • Contractor: Euro hamali , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 7 056.00
  • Contractor: Lega Consulting , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 128.00
  • Contractor: TI - EL PLAST, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 229.18
  • Contractor: AB Anelia Minkova , Contracted Amount*: 23 940.00 , Reported Amount**: 19 948.00
  • Contractor: ROEL-98, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 1 860.54
  • Contractor: Kostadin, Contracted Amount*: 8 300.00 , Reported Amount**: 9 122.64
  • Contractor: Consortium BI-EKO OPDU, Contracted Amount*: 240 000.00 , Reported Amount**: 288 000.00
  • Contractor: ATLASCOM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 5 064.00
  • Contractor: Plaisio Computers, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 2 422.20
  • Contractor: Law firm Dimitrov and Pelov, Contracted Amount*: 120 000.00 , Reported Amount**: 89 304.00
  • Contractor: KRIS - SVETOSLAV IVANOV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 151.60
  • Contractor: PERUN - KKB LTD, Contracted Amount*: 7 600.00 , Reported Amount**: 9 120.00
  • Contractor: Mina Travel amp; Event group, Contracted Amount*: 1 252 400.00 , Reported Amount**: 464 367.11
  • Contractor: LIVRENA, Contracted Amount*: 9 240.00 , Reported Amount**: 9 240.00
  • Contractor: DMA Development, Contracted Amount*: 53 706.00 , Reported Amount**: 54 901.80
  • Contractor: NACTIME, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: D and D Consulting Ltd, Contracted Amount*: 6 504.00 , Reported Amount**: 6 252.00
  • Contractor: BIM CONCULTING LTD. , Contracted Amount*: 122 400.00 , Reported Amount**: 244 800.00
  • Contractor: Nada, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 6 206.18
  • Contractor: DZI, Contracted Amount*: 5 962.95 , Reported Amount**: 14.75
  • Contractor: Venus conference center, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 995.00
  • Contractor: Interlang Ltd, Contracted Amount*: 672.00 , Reported Amount**: 672.00
  • Contractor: TSENTAR PO EVROPEISKO OBUCHENIE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 660.00
  • Contractor: Institute of Public Administration (IPA), Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 910.00
  • Contractor: PLANIC 07, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 156.00
  • Contractor: A DATA PRO, Contracted Amount*: 19 764.00 , Reported Amount**: 19 763.96
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 15 000.00 , Reported Amount**: 15 112.32
  • Contractor: Panda Cooperation, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 363.82
  • Contractor: Taxcido Entertaintment, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 120.00
  • Contractor: Anton, Contracted Amount*: 40 000.00 , Reported Amount**: 25 733.16
  • Contractor: BMG Data, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 8 514.00
  • Contractor: Nada, Contracted Amount*: 16 060.68 , Reported Amount**: 9 808.01
  • Contractor: Arte Doc, Contracted Amount*: 3 600.00 , Reported Amount**: 1 483.20
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 MA staff and MC members trained, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 800.00 , Reached amount: 855.00
Indicator 2 Information materials by type elaborated (printed, electronic and audiovisual), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 28.00
Indicator 3 MC meetings held, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 13.00
Indicator 4 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 59.00 , Reached amount: 223.00
Indicator 5 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 66.00 , Reached amount: 94.00

Financial Information

Total Project cost 8 015 222.24 BGN
Grant 8 015 222.24 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 8 015 222.24 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 258.14 0.00 1 258.14 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 258.14 0.00 1 258.14 ЕЛИТ ТРАВЕЛ ИНТЕРНЕШЪНЪЛ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 180.00 0.00 180.00 АРТЕ.ДОК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 180.00 0.00 180.00 АРТЕ.ДОК ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 12 240.00 0.00 12 240.00 БИМ КОНСУЛТИНГ ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 750.00 0.00 750.00 РОНОС ООД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет, Estimated Amount: 69 900.00
  • Differentiated position 1: Процедура относно извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет
    Contractor: Interlang Ltd
    Contract total funded value: 672.00
Procedure 2 Subject to due process: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА , Estimated Amount: 6 900.00
  • Differentiated position 1: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА
    Contractor: DZI
    Contract total funded value: 5 962.95
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“, Estimated Amount: 11 300.00
  • Differentiated position 1: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“
    Contractor: PERUN - KKB LTD
    Contract total funded value: 7 600.00
Procedure 4 Subject to due process: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства", Estimated Amount: 6 000 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства
    Contractor: RONOS
    Contract total funded value: 15 000.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”, Estimated Amount: 166 000.00
  • Differentiated position 1: Процедура за „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”
    Contractor: Panda Cooperation
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 50 000.00
Procedure 7 Subject to due process: „Изработка и доставка на рекламни и информационни материали за потребностите на Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), разделена на 2 обособени позиции, както следва: І-ва обособена позиция: „Изработване и доставка на печатни материали“; ІІ-ра обособена позиция „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“ , Estimated Amount: 189 166.66
  • Differentiated position 1: Изработване и доставка на рекламни материали - Iва ОП
    Contractor: DMA Development
    Contract total funded value: 53 706.00
  • Differentiated position 2: Изработване и доставка на рекламни материали II ра ОП
    Contractor: AB Anelia Minkova
    Contract total funded value: 23 940.00
Procedure 8 Subject to due process: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“, Estimated Amount: 300 000.00
  • Differentiated position 1: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“
    Contractor: Consortium BI-EKO OPDU
    Contract total funded value: 240 000.00
Procedure 9 Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката; 2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“ , Estimated Amount: 1 150 000.00
  • Differentiated position 1: 1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката
    Contractor: Elite Travel
    Contract total funded value: 5 032.56
Procedure 10 Subject to due process: 1. Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната, Estimated Amount: 3 000 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж
    Contractor: Mina Travel amp; Event group
    Contract total funded value: 1 252 400.00
Procedure 11 Subject to due process: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии, финансирани по приоритетна ос 5 "Техническа помощ" на ОПДУ с бенефициент дирекция "Добро управление" в АМС, Estimated Amount: 5 420.00
  • Differentiated position 1: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии,
    Contractor: D and D Consulting Ltd
    Contract total funded value: 6 504.00
Procedure 12 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали. , Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали.
    Contractor: Plaisio Computers
    Contract total funded value: 6 000.00
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на копирна хартия. Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия", Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на копирна хартия
    Contractor: ROEL-98
    Contract total funded value: 10 000.00
Procedure 14 Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерски съвет и неговата администрация и специализирани доставки на услуги, свързани с тази дейност., Estimated Amount: 250 000.00
  • Differentiated position 1: роцедура за избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет,
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 50 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“, Estimated Amount: 13 323.00
  • Differentiated position 1: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Contractor: Stoil
    Contract total funded value: 6 661.50
  • Differentiated position 2: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Contractor: Bojdar
    Contract total funded value: 6 661.50
Procedure 16 Subject to due process: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет“, Estimated Amount: 10 121.00
  • Differentiated position 1: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет
    Contractor: Krassimir
    Contract total funded value: 10 121.00
Procedure 17 Subject to due process: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление", Estimated Amount: 24 000.00
  • Differentiated position 1: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна програма "Добро управление"
    Contractor: A DATA PRO
    Contract total funded value: 19 764.00
Procedure 18 Subject to due process: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Contractor: MOBILTEL
    Contract total funded value: 50 000.00
Procedure 19 Subject to due process: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка), Estimated Amount: 20 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Contractor: Anton
    Contract total funded value: 20 000.00
  • Differentiated position 2: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка)
    Contractor: Anton
    Contract total funded value: 20 000.00
Procedure 20 Subject to due process: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“, Estimated Amount: 36 000.00
  • Differentiated position 1: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“
    Contractor: DIMIROVA
    Contract total funded value: 18 532.80
Procedure 21 Subject to due process: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети, Estimated Amount: 100 000.00
  • Differentiated position 1: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети
    Contractor: Law firm Dimitrov and Pelov
    Contract total funded value: 120 000.00
Procedure 22 Subject to due process: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет, Estimated Amount: 155 200.00
  • Differentiated position 1: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет
    Contractor: Arte Doc
    Contract total funded value: 3 600.00
Procedure 23 Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата, Estimated Amount: 120 000.00
  • Differentiated position 1: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата
    Contractor: BIM CONCULTING LTD.
    Contract total funded value: 122 400.00
Procedure 24 Subject to due process: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“ , Estimated Amount: 7 700.00
  • Differentiated position 1: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“
    Contractor: LIVRENA
    Contract total funded value: 9 240.00
Procedure 25 Subject to due process: Производство на рекламно информационни материали - пъзели, Estimated Amount: 4 860.00
Procedure 26 Subject to due process: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ (2016-2018) и радио спотове, Estimated Amount: 123 333.00
Procedure 27 Subject to due process: Услуги по почистване на работни помещения , Estimated Amount: 6 660.00
  • Differentiated position 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Contractor: Nada
    Contract total funded value: 6 660.00
Procedure 28 Subject to due process: Услуги по почистване на работни помещения, Estimated Amount: 9 400.68
  • Differentiated position 1: Услуги по почистване на работни помещения
    Contractor: Nada
    Contract total funded value: 9 400.68

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN