UMIS Number | BG05SFOP001-5.001-0001-C05 |
Project Name | Technical assistance for MA of OPGG for preparation, implementation, monitoring, control, information and communication |
Beneficiary | 000695025 Managing authority of Operational programme "Good governance" |
Funding | ESF ==> Good Governance |
Date of the Contract/Order | 01.12.2015 |
Start Date | 01.06.2015 |
End Date | 31.01.2019 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Осигуряване на ефективно управление, изпълнение, наблюдение и контрол на ОПДУ, чрез укрепване и повишаване на институционалния капацитет на управляващия орган на Оперативна програма "Добро управление" и повишаване капацитета и информираността на бенефициентите по програмата. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | MA staff and MC members trained, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 800.00 , Reached amount: 855.00 |
Indicator 2 | Information materials by type elaborated (printed, electronic and audiovisual), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 15.00 , Reached amount: 28.00 |
Indicator 3 | MC meetings held, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 9.00 , Reached amount: 13.00 |
Indicator 4 | Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 59.00 , Reached amount: 223.00 |
Indicator 5 | Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 66.00 , Reached amount: 94.00 |
Total Project cost | 8 015 222.24 BGN |
Grant | 8 015 222.24 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 8 015 222.24 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: Извършване на писмени и устни преводачески услуги за нуждите на администрацията на Министерски съвет,
Estimated Amount: 69 900.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: МЕДИЦИНСКА ЗАСТРАХОВКА ПРИ ЗЛОПОЛУКА И/ИЛИ АКУТНО ЗАБОЛЯВАНЕ, НАСТЪПИЛИ ПО ВРЕМЕ НА ПЪТУВАНЕ В ЧУЖБИНА ,
Estimated Amount: 6 900.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: "Доставка на офис столове за нуждите на администрацията на Министерския съвет“,
Estimated Amount: 11 300.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства",
Estimated Amount: 6 000 000.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: „Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства“, Обособена позиция No 1 „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат на копирни и печатащи устройства с марката HP (Ейч Пи)”,
Estimated Amount: 166 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: „Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерския съвет и неговата администрация и специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност“,
Estimated Amount: 300 000.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: „Изработка и доставка
на рекламни и информационни материали за потребностите на
Оперативна програма „Добро управление“ (ОПДУ), разделена на
2 обособени позиции, както следва:
І-ва обособена позиция: „Изработване и доставка на печатни материали“;
ІІ-ра обособена позиция „Изработване и доставка на рекламни и информационни материали“
,
Estimated Amount: 189 166.66
|
Procedure 8 |
Subject to due process: „Консултантска подкрепа на УО на ОПДУ за подготовката и провеждането на процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ чрез подбор на проектни предложения за НПО и СИП по Специфична цел 3 „Увеличаване на гражданското участие в процеса на формиране и контрол на изпълнението на политики” на Приоритетна ос 2 „Ефективно и професионално управление в партньорство с гражданското общество и бизнеса“,
Estimated Amount: 300 000.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: „Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на МИ по две обособени позиции:
1. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания на служители на Министерството на икономиката;
2. Осигуряване на въздушен превоз на пътници и багаж при служебните пътувания във връзка с управление и изпълнение на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика“2007-2013“
,
Estimated Amount: 1 150 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: 1. Осигуряване на самолетни билети за страната и чужбина за превоз на пътници и багаж; хотелски настанявания в чужбина; хотелски настанявания в София и страната на външни за администрацията на Министерския съвет лица (включително чуждестранни лица), когато разходите са за сметка на бюджета на Министерския съвет; хотелски настанявания в страната за групови мероприятия (10 и над 10 души); конферентни услуги в София и страната и ресторантьорски услуги в София и страната,
Estimated Amount: 3 000 000.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: Верификация на искания за междинно плащане по бюджетни линии, финансирани по приоритетна ос 5 "Техническа помощ" на ОПДУ с бенефициент дирекция "Добро управление" в АМС,
Estimated Amount: 5 420.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали. ,
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Доставка на копирна хартия. Обособена позиция 2 "Доставка на нерециклирана копирна хартия",
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Избор на оператор за предоставяне на далекосъобщителни услуги, вкл. мобилен интернет, чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM с национално покритие за нуждите на Министерски съвет и неговата администрация и специализирани доставки на услуги, свързани с тази дейност.,
Estimated Amount: 250 000.00
|
Procedure 15 |
Subject to due process: Извършване на дейности по архивиране за нуждите на дирекция „Добро управление“,
Estimated Amount: 13 323.00
|
Procedure 16 |
Subject to due process: Извършване на последващ контрол (проверки за законосъобразност) на проведени обществени поръчки на бенефициенти по Оперативна програма „Административен капацитет“,
Estimated Amount: 10 121.00
|
Procedure 17 |
Subject to due process: Медиен мониторинг и контент анализ за целите на Оперативна
програма "Добро управление",
Estimated Amount: 24 000.00
|
Procedure 18 |
Subject to due process: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка),
Estimated Amount: 0.00
|
Procedure 19 |
Subject to due process: Осигуряване на информационни и телекомуникационни услуги (IT поддръжка),
Estimated Amount: 20 000.00
|
Procedure 20 |
Subject to due process: Осигуряване на специализирано помещение за съхранение на хартиени архиви за нуждите на дирекция „Добро управление“,
Estimated Amount: 36 000.00
|
Procedure 21 |
Subject to due process: Подпомагане работата на дирекция „Добро управление“ чрез предоставяне на правни съвети,
Estimated Amount: 100 000.00
|
Procedure 22 |
Subject to due process: Преводачески услуги за нуждите на Администрация на Министерския съвет,
Estimated Amount: 155 200.00
|
Procedure 23 |
Subject to due process: Предоставяне на консултантски услуги на Управляващия орган на Оперативна програма „Добро управление“ във връзка с прилагане на правилата за държавни помощи при изпълнение на програмата,
Estimated Amount: 120 000.00
|
Procedure 24 |
Subject to due process: Провеждане на обучение на ръководния екип (директор и началници на отдели) на Дирекция „Добро управление“ ,
Estimated Amount: 7 700.00
|
Procedure 25 |
Subject to due process: Производство на рекламно информационни материали - пъзели,
Estimated Amount: 4 860.00
|
Procedure 26 |
Subject to due process: Разходи за разработване на аудио-визуални продукти-ТВ (2016-2018) и радио спотове,
Estimated Amount: 123 333.00
|
Procedure 27 |
Subject to due process: Услуги по почистване на работни помещения ,
Estimated Amount: 6 660.00
|
Procedure 28 |
Subject to due process: Услуги по почистване на работни помещения,
Estimated Amount: 9 400.68
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN