Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-1095-C02
Project Name Long term perspectives for qualification and employment
Beneficiary 130691914 The Partners EOOD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 27.07.2016
Start Date 01.08.2016
End Date 01.12.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Description

Brief description
Проектното предложение е насочено към създаването на най-малко 7 нови устойчиви работни места, за живеещи на територията на област София – град, в сектора на информационните и комуникационните технологии. Това ще позволи на „Партньорите“ ЕООД да разшири портфолиото си от предлагани услуги и извършвани дейности, да привлече нови клиенти и да се създаде модел на добра бизнес практика.
В хода на изпълнение на проекта ще бъдат идентифицирани икономически неактивни или регистрирани  в ДБТ като безработни лица, които да бъдат включени в целевата група на проекта, след което да заемат новоразкритите работни места, като се съблюдават и спазват условията на българското трудово и осигурително законодателство. Повече от половината работни места 6 бр. са предвидени за безработни и неактивни лица млади хора на възраст до 29 години. Предвидена е и проектна дейност, свързана със закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, с цел осигуряване на необходимите условия за изпълнение на служебните ангажименти на новоназначените лица.
Ще бъде изпълнена дейност, свързана с организацията и управлението на проекта и дейности за информиране и публичност в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. 
Във всички проектни дейности са предвидени конкретни мерки за прилагането на хоризонталните принципи за равни възможности и липса на дискриминация, равенство на половете и устойчиво развитие.
Activities
  • Activity: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел на дейността: Целта на дейността е да се осигури субсидирана заетост за период от 12 месеца на 7 представители на целевата група, поради планираното разширяване на дейността на „Партньорите“ ЕООД. От ключово значение за дружеството ще бъде и запазването на новоразкритите работни места, създавайки предпоставки за дългосрочна и устойчива професионална реализация на новоназначените лица. Съдържание на дейността: 7 представители на целевата група ще бъдат наети на субсидирана заетост в „Партньорите“ ЕООД на следните длъжности: - „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъдат назначени 6 лица, от които 5 лица младежи на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност, владеене на английски език. Лицата назначени на тази длъжност ще извършват и организират дейностите по инсталация, ремонти, техническа поддръжка и професионални технически консултации, за партньори, колеги и клиенти. Ще приемат заявки за сервиз от клиенти и координаторите, ще заявяват доставката на части и материали. Ще съдействат на клиентите за максимално ефективна и успешна употреба на доставените им от дружеството стоки и услуги. Ще изпълняват служебните си ангажименти в офиса и на място при клиентите; - „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД). На тази длъжност се предвижда да бъде назначено 1 лице, младеж на възраст до 29 години. Изисквания за заемане на длъжността: Висше техническо или икономическо или хуманитарно образование с насоченост към информационни и/или комуникационни технологии или информатика, много добра компютърна грамотност. Лицето ще поддържа и развива продажбите на територията, за която отговаря, като популяризира и продава офис техника и технологии, включително хардуер, софтуер и услуги. За целта прилага професионални търговски техники и технологии, продуктова поддръжка и дълготрайни взаимоотношения с клиентите Лицата ще бъдат назначени на трудови договори, при пълно спазване на действащото в Р България трудово законодателство, като за времето на субсидираната заетост те ще получават месечна заплата в размер на Минималния осигурителен доход за длъжността. По време на изпълнението на тази дейност ще се гарантира редовно заплащане на възнаграждение и осигуровки на наетите служители. През периода на изпълнение на проекта те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. Така за 12 месечния период на субсидирана заетост ще получат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област., Contracted Amount: 92 684.88 , Reported Amount: 86 529.11
  • Activity: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Цел на дейността: Разкриване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в „Партньорите“ ЕООД за новоназначените по проекта лица. Дейността се изразява в създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места за извършване на трудова дейност, съгласно изискванията за заемане на съответната длъжност и спазване на нормативните изисквания за безопасност и здраве при работа. Съдържание на дейността: Планираното оборудване за длъжността „Специалист компютърни мрежи и системи“ (код 25226009, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от 6-те новоназначени служители се състои от: - Преносими компютри със следните параметри: процесор Интел I3 или еквивалент, 4 гигабайта рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6" дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ или еквивалент и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; - Лек автомобил отговарящ на N1 хомологация, климатик, централно заключване и аларма, необходим за извършване на инсталация, ремонти, техническа поддръжка и професионални технически консултации на място при крайните клиенти на „Партньорите“ ЕООД, което и обуславя необходимостта от инвестицията с цел осигуряване на мобилност на екипа. Планираното оборудване за длъжността: „Специалист продажби“ (код 33393004, по НКПД), необходимо за извършването на трудовата дейност от новоназначеният служител се състои от: - Преносими компютри със следните минимални параметри: процесор Интел I3 или еквивалент , 4 гигабаита рам памет, 1терабайт хард диск, 15.6" дисплей, необходими за извършване на трудовата дейност и позволяващи инсталирането на специализиран софтуер за дейността на специалистите; - Смартфон с операционна система „Андроид“ или еквивалент и минимум 4 инчов дисплей, необходим за осъществяване на връзка и координиране на служебните ангажименти, както с офиса и прекия ръководител, така и с клиентите на дружеството; Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – екипът за управление на проекта ще разработи план за изпълнение на дейността. Ще се детайлизират точни технически характеристики и ще се проведе процедура по избор на изпълнител, съгласно нормативната уредба. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за изпълнение на дейността, с избраните изпълнители ще се сключат договори за доставка. Екипът за управление на проекта ще осъществи контрол и мониторинг при изпълнението на сключените договори. 3. Приключване – доставено и пуснато в експлоатация оборудване., Contracted Amount: 39 100.00 , Reported Amount: 43 563.00
  • Activity: Дейности по информиране и публичност: Цел на дейността: Целта на дейността е да се предоставя навременна и коректна информация на обществеността за проекта, както и да се популяризира приносът на Европейските фондове за неговото реализиране. Съдържание на дейността: Дейността за информиране и публичност ще бъде изпълнена при стриктно спазване на приложимите за проекта изисквания на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Предвидени са следните действия: - поставяне на информационна табела на входа на „Партньорите“ ЕООД; - изработване на секция с информация за проекта за интернет страницата на „Партньорите“ ЕООД; - дизайн и изработка на брошури (формат А5, пълноцветен печат) – брошурата ще бъде отпечатана в началото на проекта, като в нея ще бъдат описани дейностите и целите на проекта; - дизайн и изработка на стикери, които ще бъдат поставени на закупеното по проекта оборудване. Етапи за изпълнение 1. Планиране – екипът за управление на проекта ще разработи план за информиране и публичност с конкретни дати, отговорници и действия, ще възложи изработката на всички материали, свързани с дейността за информиране и публичност, ще разработи бланка за документите на проекта в съответствие с изискванията на Единния наръчник и ще запознава всички доставчици с изискванията за информиране и публичност. 2. Изпълнение – в съответствие с плана за информиране и публичност като екипът за управление на проекта следи за спазването на графика и качеството на изпълнение на действията. 3. Приключване - в съответствие с плана за информиране и публичност, Contracted Amount: 302.00 , Reported Amount: 297.30
  • Activity: Дейности за организация и управление на проекта: Управление на проекта, насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати. Екипът по проекта ще проследява напредъка на проектните дейности и в случай на необходимост ще предлага предприемане на корекции в графика за изпълнение и/или други корективни действия за успешното изпълнение и приключване на проектните дейности и отчетността по проекта. Съдържание на дейността: С цел успешно управление и изпълнение на проекта ще се сформира екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще се състои от: ръководител, координатор, счетоводител и ще изпълнява следните задачи: - Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; - Осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; - Извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; - Своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договарящия орган. Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договора дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация, ще организира редовни срещи на екипа с цел постигане на ефективно изпълнение на заложените по проекта дейности, съобразно правилата и изискванията на Договарящия орган. В рамките на проекта ще се реализират срещи между екипа по проекта за изготвяне на План за действие за изпълнение на проектните дейности с отговорници и срокове; координация и логистика на реализиращите се и предстоящите дейности; провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители, съгласно нормативните изисквания и изискванията на Програмата. Етапи за изпълнение: 1. Подготовка – на етапа на подготовка ще бъде сформиран екипът за управление на проекта. Това включва сключването на договор с ръководителя на проекта, който е предварително определен и чиято автобиография е приложена към настоящото проектно предложение, както и избор и сключване на договори с координатора и счетоводителя на проекта. Всеки от членовете на екипа ще разполага с подробно работно задание за дейностите, които следва да извърши и ще отчита изпълнените дейности и задачи на месечна база. Членовете на екипа ще бъдат инструктирани и ще бъдат запознати с другите документи, регламентиращи тяхната работа - договор за безвъзмездна финансова помощ, Ръководство за изпълнение на проекти, Методология за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020, Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 и др. Членовете на екипа ще разполагат с необходимото оборудване и достъп до интернет, за да могат да изпълняват своите задължения. 2. Изпълнение – екипът за управление на проекта ще направи план за изпълнение на дейностите (с конкретни дати и срокове, съобразно датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ), ще организира провеждането на тръжната процедура за избор на изпълнители. Текущо счетоводителят на проекта ще извършва и осчетоводява дължимите плащания към доставчици, експерти, представители на целевата група, включени в субсидирана заетост. 3. Приключване – след приключването на дейностите по проекта екипът за управление на проекта ще подготви окончателен технически отчет и искане за окончателно плащане и след одобрението им ще архивира и предаде на Кандидата документацията по проекта., Contracted Amount: 11 906.22 , Reported Amount: 17 118.20

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Kia Motors Bulgaria Ltd, Contracted Amount*: 29 980.00 , Reported Amount**: 34 477.00
  • Contractor: Adroit electronics LTD, Contracted Amount*: 9 086.00 , Reported Amount**: 9 086.00
  • Contractor: J Point Plus Ltd, Contracted Amount*: 297.30 , Reported Amount**: 297.30
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 9.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 8.00

Financial Information

Total Project cost 143 993.10 BGN
Grant 143 993.10 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 130 331.93 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 998.00 0.00 2 998.00 КИА МОТОРС БЪЛГАРИЯ АД

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности по информиране и публичност, Estimated Amount: 302.00
  • Differentiated position 1: Дейности по информиране и публичност
    Contractor: J Point Plus Ltd
    Contract total funded value: 297.30
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места с две обособени позиции: с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил Обособена позиция 2: Доставка на стопански инвентар, Estimated Amount: 39 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на стопански инвентар
    Contractor: Adroit electronics LTD
    Contract total funded value: 9 086.00
Procedure 3 Subject to due process: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места с две обособени позиции: с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил Обособена позиция 2: Доставка на стопански инвентар, Estimated Amount: 39 100.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на лек автомобил
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на стопански инвентар
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Доставка на лек автомобил., Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Доставка на лек автомобил;
    Contractor: Kia Motors Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 29 980.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN