Identification

UMIS Number BG05FMOP001-3.002-0132-C06
Project Name Providing a lunch in municipality of Momchilgrad
Beneficiary 000235984 Municipality of Momchilgrad
Funding FEAD ==> Foods
Date of the Contract/Order 19.10.2016
Start Date 17.08.2016
End Date 29.02.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Момчилград, гр.Момчилград

Description

Brief description
С настоящия проект на територията на община Момчилград ще се реализира социалната услуга "Обществена трапезария", чрез която ще се осигури безплатен топъл обяд за нуждаещи се лица.Община Момчилград след проведен конкурс по Закона за социално подпомагане ще възложи управлението и предоставянето на услугата на лицензиран доставчик.Дейностите по закупуване на хранителни продукти, приготвяне топъл обяд ще се извършва от външен доставчик. Ще се организира набиране на заявленията от кандидати,попадащи в основна целева група. Със заповед на кмета ще се сформира комисията, която ще разработи процедура за подбор и ще определи лица, които ще ползват социалната услуга.  От 01.03.2018г. 620 потребители ще поучават топъл обяд в календарни дни, в общо 5бр. Трапезарии на територията на община Момчилград до 31.12.2019г. От 01.01.2020г до 29.02.2020г. топъл обяд ще се получава в работни дни от 460 потребители на услугата. По изготвен списък ежедневно ще се предоставя безплатен топъл обяд, включващ супа, основно ястие и хляб.  Паралелно с предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария" община Момчилград ще предоставя и съпътстващи мерки изразяващи се в консултиране на представители от целевите групи от консултант. Дейността ще включва конкретни дейности както следва:консултиране, информиране за възможни административни услуги, предоставяни от различни институции и подпомагане достъпа до тях - подкрепа, работа с близки на уязвимите лица, осигуряване на защитена среда, информиране на Дирекция "Социално подпомагане" и други институции при настъпили рискове, съдействие за осигуряване на помощни средства, съдействие за това какви други социални услуги предоставяни на територията на Общината могат да бъдат ползвани, ползвани на някои административни услуги и подпомагане достъпа до здравни и образователни институции
Activities
  • Activity: Определяне на целевите групи: Целта на дейността е да се идентифицират лицата, изпаднали в неблагоприятно социално положение. Община Момчилград предвижда предоставянето на топъл обяд на най-нуждаещи се лица от гр. Момчилград, които влизат в състава на посочените в Наредба № РД-07-1 от 04.04.2016г. на МТСП основни и допълнителни целеви групи. От м. август 2016г. до 30.04.2017г. услугата се предоставя на 70 потребители, от 01.05.2017г. на 280 лица, от 01.03.2018г. на 620 потребители, и от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. на 460 потребители. Създадена е организация за информиране на всички заинтересовани лица и институции за социална услуга "Обществена трапезария". Изготвена е Заповед № РД-19-434/08.08.2016г., на Кмета на общината,в която е включен и представител на Дирекция "Социално подпомагане". Изиска се информация от Дирекция "Социално подпомагане" (списък на лицата на месечно социално подпомагане през м. юли 2016г. и актуализиран през декември 2017г., информация за лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях, самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии). В регистъра на ДСП - Момчилград няма регистрирани скитащи и бездомни деца и лица. От Дирекция "Социално подпомагане" - Момчилград редовно ще се изисква информация за скитащи и бездомни лица,които да бъдат включвани приоритетно в услугата. Дирекция "Социално подпомагане" - Момчилград поддържа Регистър за тази целева група. За реализиране на дейността в издирването на скитащи и бездомни ще се търси и съдействие на кметовете на населените места към общината, както и информация от Центъра за социални услуги - Момчилград, където се води регистър на потребителите на социалните услуги ЛА, СА, ДП. Информация ще се черпи и по време на реализиране на съпътстващите мерки по проекта и попълнените анкетни карти. Поставена е обява за подаване на заявления на информационното табло на общината, информационното табло на ДСП-Момчилград и на мястото, където ще се предоставя услугата. Същата информация е публикувана и в сайта на община Момчилград.В обявата са определени сроковете и лицата, които имат право да кандидатстват за получаване на безплатен топъл обяд. При определяне на целевите групи ще се съблюдава прозрачност като за целта списъка с одобрените лица за получаване на храна ще бъде поставен пред общинска администрация и на таблото на изпълнителя на видно място. Всички одобрени ще бъдат уведомени с писма. Ще е наличен списък с резервни лица за раздаване на неполучен обяд. Приемът на заявления ще е постоянен. При определяне на лицата от целевите групи ще се предприемат мерки свързани с недопускането на всякаква дискриминация на основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация, политически или други. В рамките на изпълнение на дейността, общината гарантира зачитане достойнството на най-нуждаещите се лица. При установяване на лица със затруднено придвижване, топлият обяд ще се доставя до домовете им. За целта ще се ангажират служителите на Домашния социален патронаж към общината за работните дни, а през почивните - доставчика на съответната трапезария. Ще извършва и проверка за двойно финансиране. Към момента на територията на община Момчилград не се предоставя подобна или идентична социална услуга и не съществуват предпоставки за двойно финансиране. Въпреки това екипът на проекта ще прави проверка за двойно финансиране по списъка на одобрените преди включването им в услугата, преди включването на нов потребител и при подаване на отчети.Ежемесечно ще извършва мониторинг на предоставяната услуга. Община Момчилград ще осъществява взаимодействие с Дирекция "Социално подпомагане" - гр. Момчилград с цел да се отговори по най ефективен и адекватен начин на различните потребности на най-нуждаещите се лица и с цел по добро достигане до тях. Предоставянето на услугата в Трапезария -1"Момчилград" стартира от 17.08.2016г., а останалите 4 Трапезарии от 07.08.2017г., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария - 1"Момчилград": Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд ще се извършва от доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария", притежаващ лиценз. Община Момчилград проведе конкурс за възлагане изпълнението и управлението на социалната услуга "Обществена трапезария" . Конкурсът се проведе на основание чл.18 и чл.18"а" от Закона за социално подпомагане и чл.37, ал.2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане и съгласно Заповед на кмета на община Момчилград № РД-19-366/13.06.2016г. На 10.08.2016г. се сключи договор със спечелилият кандидат ЕТ "Сезер - 91-Осман Юсуф". Начало на услугата е 17.08.2016г. Услугата до 30.04.2017г. се предоставя на 70 потребители всеки календарен ден. От 01.05.2017г. до 31.05.2017г. се предоставя топъл обяд на 100 потребители. От 01.06.2017г. до 28.02.2018г. на 120 потребители, и от 01.03.2018г. до 29.02.2020г. на 160 потребители . До 31.12.2019г. услугата топъл обяд ще се предоставя в календарни дни - общият брой календарни дни е 1232 дни, разпределени по месеци както следва: 2016 година - 5 месеца - 137 календарни дни, 2017г. - 12 месеца - 365 календарни дни; 2018г. - 12 месеца -365 календарни дни 2019г. - 12 месеца - 365 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. топъл обяд ще се предоставя в работни дни, както следва: 2020г. - 2 месеца - 42 работни дни. Общата продължителност на проекта е 43 месеца. За периода 17.08.2016г. до 30.04.2017г. - размерът на един храноден е 2.30 лв. и включва супа, основно ястие и хляб. - възлиза на 41 374,48 лв. За периода от 01.05.2017г. до 31.05.2017г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб.- за 100 потребители – за 31 календарни дни – възлиза на 7 750,00лв. За периода от 01.06.2017г. до 28.02.2018г. – за 120 потребители за 273 календарни дни*2,50 единица продукт – топъл обяд – възлиза на 81 900,00лв. За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. – за 160 потребители за 671 календарни дни*2,50лв. единица продукт – топъл обяд – възлиза на 268 400,00лв. За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - за 160 потребители за 42 работни дни *2,50 единица продукт - топъл обяд - възлиза на 16 800,00лв. Общата стойност на дейността след 01.05.2017г. възлиза на 374 850,00лв. - Общият разход за целия период на Договора , за хранителни продукти за Трапезария - 1 е в размер на 416 224,48лв.. за целия период на договора. /41 374,48лв.+374 850,00лв./ , Contracted Amount: 416 224.48 , Reported Amount: 416 283.84
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 2 - „Груево” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-62 от 02.08.2017г. с ЕТ „БЕР-НА 68 – Шенер Хасан“ с адрес: с. Груево, ул. „Четвърта“№35. Обществена Трапезария 2 - с. Груево, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-00130/22.06.2012г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни, както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 70 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 70 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. Общият брой календарни дни е 877 дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни; 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни; 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 2 "Груево" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 117 425,00лв. - /70 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 7 350,00лв. - /70 потребители*2,50лв.*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 145 375,00лв - /20 600,00лв.+117 425,00лв.+7 350,00лв../ за 877 календарни дни и 42 работни дни. , Contracted Amount: 145 375.00 , Reported Amount: 146 729.07
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 3 - „Звездел” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-63 от 02.08.2017г. с ЕООД „СЕВ-МАР“. с адрес на кухнята: с. Звездел, общ Кърджали. ОУ"Н.Й.Вапцаров". Услугата се предоставя в Обществена Трапезария 3 - с. Звездел, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-00195/10.02.2016г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни както следва: От 07.08.2017г. до 31.12.2019г. на 40 потребители за период от 29 месеца общо за 877 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. на 40 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 3 "Звездел" е 31 месеца , общо 877 календарни и 42 работни дни. За периода от 07.08.2017г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 87 700,00лв. - /40 потребители *2,50лв.* 877 календарни дни/ За периода 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 4 200,00лв. - /40 потребители*2,50*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 91 900,00лв - /87 700,00лв.+4 200,00лв../ за 877 календарни дни и 42 работни дни., Contracted Amount: 91 900.00 , Reported Amount: 93 112.75
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 4 - „Равен” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-61 от 02.08.2017г. с ЕТ „Здравец-2-Росица Чивилиева“ с адрес: с. Горно Кирково, ул. „Лале“№3. Услугата ще се предоставя в Обществена трапезария 4 - с. Равен, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-1-00157/11.03.2013г., считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни, както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 100 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 64 потребители за период от 2 месеца общо 42 работни дни; Общият брой календарни дни е 877 дни и 42 работни дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни. Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 4 "Равен" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 167 750,00лв. - /100 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода от 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 6 720,00лв./64 потребители*2,50лв. *42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 195 070,00лв. - /20 600,00лв.+167 750,00лв.+6 720,00лв./ за 877 календарни дни и 42 работни дни. , Contracted Amount: 195 070.00 , Reported Amount: 195 070.00
  • Activity: Закупуване на хранителни продукти - Трапезария- 5 - „Нановица” : Закупуването на хранителни продукти и приготвянето на топлия обяд се извършва чрез доставчик на социалната услуга "Обществена трапезария" след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от ЗСП, и чл.37, ал.2 от ЗСП и ППЗСП. Подписан е договор №У-РД-36-61 от 02.08.2017г. с ЕТ „Здравец-2-Росица Чивилиева“ с адрес: с. Горно Кирково, ул. „Лале“№3. Услугата ще се предоставя в Обществена трапезария 5 с. Нановица, с номер на удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните № Т-25-1-00157/11.03.2013г. считано от 07.08.2017 г за период от 29 месеца в рамките на 877 календарни дни и за период от 2 месеца в рамките на 42 работни дни както следва: От 07.08.2017г. до 28.02.2018г. на 40 потребители всеки календарен ден за период от 7 месеца за общо 206 календарни дни. От 01.03.2018г до 31.12.2019г. услугата се предоставя на 250 потребители за период от 22 месеца общо за 671 календарни дни. От 01.01.2020г. до 29.02.2020г. услугата се предоставя на 126 потребители за период от 2 месеца общо за 42 работни дни. Общият брой календарни дни е 877 дни и 42 работни дни за предоставяне на социалната услуга "обществена трапезария, разпределени по месеци както следва: 2017г. - 5 месеца - 147 календарни дни; 2018г. - 12 месеца - 365 календарни дни 2019г. - 12 месеца 365 календарни дни. 2020г. - 2 месеца 42 работни дни; Общата продължителност на предоставяне на услугата в Трапезария 5 "Нановица" е 31 месеца. За периода от 07.08.2017г. до 28.02.2018г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 20 600,00лв.. - /40 потребители *2,50лв.* 206 календарни дни/ За периода от 01.03.2018г. до 31.12.2019г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 419 375,00лв. - /250 потребители *2,50лв.* 671 календарни дни/ За периода 01.01.2020г. до 29.02.2020г. - разход единица продукт - топъл обяд е 2,50лв. и включва супа, основно ястие и хляб. Общата стойност възлиза на 13 230,00лв. - /126 потребители*2,50лв.*42 работни дни/ Общата стойност на дейността възлиза на 453 205,00лв. - /20 600,00лв.+419 375,00лв.+13 230,00лв./ за 877 календарни дни. и 42 работни дни. , Contracted Amount: 453 205.00 , Reported Amount: 453 205.00
  • Activity: Осигуряване на топъл обяд: Община Момичлград има сключени договори за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", след проведен конкурс на основание чл.18 и чл.18"а" от Закона за социално подпомагане и чл.37, ал.2 от Правилника за прилагане на закона за социално подпомагане с 4 доставчика на социлна услуга. Фирмите притежават необходимите удостоверения съгласно изискванията на чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закона за храните, условия и капацитет на материалната база за предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария", както и осигуряване на топъл обяд ежедневно в календарни дни на 620 лица до 31.12.2019г. и на 460 лица от 01.01.2020г. до 29.02.2020г., попадащи в една от целевите групи на проекта. Обектите разполагат със зала за хранене, кухни и персонал който ще е ангажиран с приготвянето на топлия обяд. Част от потребителите могат да се хранят в разкритите трапезарии, да получават храната и за тези които е невъзможно да си я получават ще им бъде предоставена в дома им. Топъл обяд ще се получава ежедневно срещу подпис от лицата получили храна.За изпълнение на дейността са допустими 5% от средствата за разходи на храна - за административни разходи и разходи за транспорт и съхранение - 65 088,73лв , Contracted Amount: 65 088.72 , Reported Amount: 63 737.70
  • Activity: Предоставяне на съпътстващи мерки.: Община Момчилград паралелно с предоставянето на услугата "Обществена трапезария" ще извършва съпътстващи мерки, изразяващи се в консултиране на представители от целевите групи. Дейността ще включва конкретни дейности както следва: консултиране, информиране за възможни административни услуги, предоставяни от различни институции и подпомагане достъпа до тях - подкрепа, работа с близки на уязвимите лица, осигуряване на защитена среда, информиране на Дирекция "Социално подпомагане" и други институции при настъпили рискове, съдействие за осигуряване на помощни средства, съдействие за това какви други социални услуги предоставяни на територията на Общината могат да бъдат ползвани, ползване на административни услуги и подпомагане достъпа до здравни и образователни институции. Община Момчилград ще сключи договор с лице, служител на общината с опит в социалната сфера. за консултациите ще се изготвят заявки и на база тези заявки ще се извършвате консултации на лицата от целевите групи и техните семейства, както и съдействие пред институции при необходимост. Съпътстващите мерки ще се предоставят ежемесечно за целия срок на проекта - 43 месеца. От 17.08. 2016г. до 29.02.2020г. консултанта ще предоставя съпътстващи мерки на нуждаещите се лица, включени в проекта. За дейността ще се отчита ежемесечно с отчетен доклад и формуляри от проведените консултации. Консултациите ще се реализират в Обществените трапезарии и в сградата на общината, определено със Заповед на кмета. Допустим разход за дейност "Съпътстващи мерки" - са 5% от общата стойност на закупените хранителни продукти – 65 088,72лв. , Contracted Amount: 64 947.91 , Reported Amount: 63 737.70

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: BER - NA 98 - Shener Hasan, ET, Contracted Amount*: 92 085.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: EOOD SEV-MAR, Contracted Amount*: 92 085.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Sezer, 91 - OSMAN YUSUF ET, Contracted Amount*: 45 514.70 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Zdravec, 2 - Posica Chivilieva ET, Contracted Amount*: 184 170.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 лица, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 460.00 , Reached amount: 876.00

Financial Information

Total Project cost 1 431 811.11 BGN
Grant 1 431 811.11 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 1 431 752.19 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Възлагане на управлението и предоставянето на социалната услуга "Обществена трапезария", Estimated Amount: 43 445.85
  • Differentiated position 1: Възлагане на управлението и предоставянето на социалната услуга "Обществена трапезария"
    Contractor: Sezer, 91 - OSMAN YUSUF ET
    Contract total funded value: 45 514.70
  • Differentiated position 2: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Общиствина трапезария" в с. Равен
    Contractor: Zdravec, 2 - Posica Chivilieva ET
    Contract total funded value: 184 170.00
  • Differentiated position 3: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Общиствена трапезария" в с. Нановица
    Contractor: Zdravec, 2 - Posica Chivilieva ET
    Contract total funded value: 184 170.00
  • Differentiated position 4: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария" в с. Груево
    Contractor: BER - NA 98 - Shener Hasan, ET
    Contract total funded value: 92 085.00
  • Differentiated position 5: Възлагане на управлението и предоставяне на социалната услуга "Обществена трапезария" в с. Звездел
    Contractor: EOOD SEV-MAR
    Contract total funded value: 92 085.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN