Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.078-0004-C01
Project Name Adaptation of employees and Vetprom AD to the changes
Beneficiary 823073378 VETPROM AD
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 07.04.2020
Start Date 27.04.2020
End Date 08.09.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414), Радомир, гр.Радомир

Description

Brief description
"ВЕТРОМ" АД е дружество с дългогодишно присъствие в българската икономика, специализирано в производството на хуманни и ветеринарни лекарствени продукти, хранителни добавки и козметика.
Общата цел на проекта е: Да се подобри работната среда във "ВЕТПРОМ" АД посредством осигуряване на добри и безопасни условия на труд,както и на иновативни,по-продуктивни и по-екологосъобразни начини за организация на труда,което да резултира в подобряване качеството на работните места и да окаже положително въздействие върху производителността на труда в предприятието.
Проектът ще се реализира посредством следния комплекс от взаимосвързани дейности, водещи към постигане на общата и специфични проектни цели и очаквани резултати:
Дейност 1: Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и подобряване на социалния климат, поддейности:
1.1.Осигуряване на средства за колективна защита, вкл. модернизация/реконструкция/обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд;
1.2.Закупуване на ЛПС и Специално работно облекло;
1.3.Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите по време на работния процес в предприятието.
Проектът също така ще обхване реализацията на следните дейности съгласно декларирания от Кандидата ангажимент:
Дейност 2:Организация и управление на проекта с резултат обезпечена ефективна организация на изпълнението на проекта;
Дейност 3:Дейности за информация и комуникация, в резултат на която ще бъдат осигурени мерки за информиране и публичност в съответствие с приложимите изисквания и указания за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Activities
  • Activity: Дейност 1: Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и подобряване на социалния климат, ПОДДЕЙНОСТ 1.1.- ЧАСТ 1: Дейност 1, поддейност 1.1. "Осигуряване на средства за колективна защита, вкл. модернизация/реконструкция/обезопасяване на съществуващи обекти,технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд" има за цел да се въведат иновативни,по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. да се осигурят здравословни и безопасни условия на труд и да се подобри професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез осигуряване на КСЗ,води пряко до постигане на СЦ1 и на общата проектна цел. Дейността обхваща осигуряване на КСЗ, предписани като мерки в изведената на база оценката на риска Програмата за намаляване и предотвратяване на риска, необходими за минимизиране на следните рискове: 1. Разпрашаване на химични вещества при оразмеряване, смесване и хомогенизиране в производствените участъци - рискът е налице във всички производствени участъци, в които се извършва оразмеряване, смесване и хомогенизиране на съставки за производство на лекарствени форми. Разпрашаването на химичните вещества крие опасности за работниците и тяхното здраве, като има потенциал да окаже вредно влияние върху организма на работещите главно върху дихателните органи при вдишване, върху очните конюнктиви и кожата при директен контакт. Защитата на работниците и служителите в участъците е осигурена посредством защитни маски и специално работно облекло. С оглед ефективно преодоляване на идентифицирания риск и изпълнение на мерките, предписани в Програмата за минимизиране на риска, планирано е осигуряване на 2 вида мобилна система за локална аспирация и нагнетяване на въздух при източника на отделяне на вредни вещества, общо 6 на брой - по 1 брой за всеки от 6-те прозводствени участъка (Полутвърди лекарствени форми; Стерилни течности в малък обем; Нестерилни течности за вътрешна употреба;Течности за външна употреба; Биологични медицински продукти; Капки за очи), както следва: Вид 1 с работна зона не по-малка от 1200х1200х2000 мм - 4 бр. и Вид 2 с работна зона не по-малка от 1800х1800х2000 мм - 2 бр. Предвидените за закупуване КСЗ ще осигурят ефективна и надеждна защита от разпрашаване на химични вещества и ще елиминират риска за здравето на работниците. Мярката ще обхване 90 заети лица от целевата група на проекта, заети в дирекция "Производство" на длъжности Изготвител, Началник смяна, Ръководител участък, Хигиенист, машинен оператор, опаковач, техник-механик поддръжка на производствено оборудване. 2. Падане от височина при придвижване в производствените участъци - рискът е налице в участък Полутвърди лекарствени форми, в който работниците работят на 2 м. височина поради необходимост от достигане на хомогенизаторите на съставките, представляващи големи промишлени съдове. В момента работниците се качват до необходимата височина за обслужване на хомогенизаторите на специални платформи/подиуми. Изложеното крие риск за тяхното здраве и безопасност и налага обезопасяването им посредством монтаж на парапети, бордови дъски и стъпала. Мярката ще осигури здравословни и безопасни условия на труд на 20 заети лица от целевата група на настоящия проект, обхващащи заетите лица на длъжности Началник смени, ръководител участък, производствен директор, зам. производствен директор и Изготвители /Продължава - част 2 на дейност 1, поддейност 1.1./, Contracted Amount: 84 517.00 , Reported Amount: 85 797.30
  • Activity: Дейност 1: Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и подобряване на социалния климат, ПОДДЕЙНОСТ 1.1.- ЧАСТ 2: 3. Опасност от пожар - дружеството има изградена топла връзка между склада и производството, както и изградена съвременна пожароизвестителна инсталация. С цел подобряване на здравословните и безопасни условия на труд и в изпълнение на предписаните мерки в Програмата за минимизиране на риска, необходимо е монтиране на 14 броя магнити на вратите на склада, свързани с пожароизвестителната система. Целта на мярката е, при активация на пожароизвестителната система в случай на пожар, тя да задейства магнитите, които да отворят вратите на склада. Изложената мярка предотвратява опасността за здравето на служителите на предприятието в случай на пожар и подобрява условията им на труд, осигурявайки възможност на работниците и служителите за своевременна евакуация, елиминирайки риска от задържането им в склада при ситуация на пожар. Мярката надгражда приложимите нормативни актове в областта на пожарната безопасност. Мярката ще обхване като целева група и ще поведе до осигуряване на добри и здравословни условия на труд на всички заети в предприятието лица - наброяващи 222 заети лица с оглед на обстоятелството, че в случай на пожар, за всяко едно от заетите лица в предприятието е налице риск да се намира в склада на дружеството. Дейност 1, поддейност 1.1. (част 1 и част 2) е планирана съобразно идентифицираните потребности на целевата група и заетите в предприятието и произлиза пряко от предписаните мерки за намаляване на идентифицираните рискове на работната среда. Предвидените за изпълнение мерки ще резултират в подобряване ЗБУТ на служителите, ще повишат тяхната производителност с оглед минимизираните рискове за тяхното здраве и безопасност. Етапи за изпълнение на Дейност 1, поддейност 1.1., част 1 и част 2.: 1.Провеждане на процедура за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160 2.Избор на изпълнител и сключване на договор 3.Доставка на КСЗ,Подписване на приемо-предавателен протокол. Времевият обхват на дейността обхваща периодите за реализация на изложените етапи., Contracted Amount: 1 280.30 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 1: Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и подобряване на социалния климат, ПОДДЕЙНОСТ 1.2. - ЧАСТ 1: Дейност 1, поддейност 1.2. (част 1 и част 2) "Закупуване на ЛПС и Специално работно облекло" има за цел да се въведат иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. да се осигурят безопасни и здравословни условия на труд и да се подобри професионалния и здравния статус на работниците и служителите чрез осигуряване на ЛПС и СРО и води пряко до постигане на СЦ1 и на общата проектна цел. Дейността обхваща реализацията на следната под-дейност: Закупуване на ЛПС и СРО ЛПС и СРО, предвидени за закупуване в рамките на проекта, са планирани в съответствие със Списъка на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или СРО, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места, като съответстват на точния брой на заетите лица по длъжности, които ползват средствата за защита и са планирани съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта. Планираните за закупуване ЛПС и СРО са необходими с оглед на осигуряване на ЗБУТ и във връзка с обстоятелството, че осигурените от работодателя ЛПС и СРО,планирани в рамките на настоящата дейност за закупуване, ще станат негодни по обективни причини, тъй като изтича срокът на износването им в срока, в който се изпълнява проекта. Предвидено е осигуряване на следните ЛПС за период от 12 или 24 месеца в рамките на периода на изпълнение на проекта: - Олекотена термопластична маска с две филтърни гнезда, вкл. прахов филтър и филтър за органични и неорганични киселинни газове и пари- 120 Броя- за осигуряване на прахова и газова защита за 60 заети в предприятието лица на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; - Латексови ръкавици за силно концентрирани киселини- 116 Чифта - за осигуряване на защита от силно концентрирани киселини, планирани за 58 з.л. на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; - Кожени ръкавици - 18 Чифта - за осигуряване на защита от механични увреждания, порязвания, наранявания, ужулвания на 9 з.л.на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -PVC ръкавици против приплъзване - 14 Чифта - за осигуряване на защита от химически препарати, приплъзване и студ на 7 з.л. на длъжност съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Компактни затворени очила - 226 Броя - за осигуряване на защита от прах, пръски, агресивни течности и отхвърчащи частици на 113 з.л.на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Хромирани кожени ръкавици - 84 Чифта - за топлоизолация и осигуряване на защита от студ на 42 з.л. на длъжност Машинен оператор. -Комплект филтър и очила затворен тип/филтър спек -110Броя -за осигуряване на защита от прах, пръски, агресивни течности и отхвърчащи частици55 з.л. на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; Етапи за изпълнение на Дейност 1, поддейност 1.2., част 1 и част 2 са изложени в поле Описание, част 2 на дейността. (Продължава - Част 2), Contracted Amount: 23 720.28 , Reported Amount: 51 280.88
  • Activity: Дейност 1: Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и подобряване на социалния климат, ПОДДЕЙНОСТ 1.2. - ЧАСТ 2: Планирано за закупуване СРО: -Туника с панталон-зелен-178 комплекта и Туника с панталон-сини - 178 комплекта-за 89 з.л. на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Половинки бели обувки със защитно бомбе- 164 чифта-за 82 з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Сандали бели със защитно бомбе - 160 ч.- за 80 з.л.на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Туника с панталон бели-74 к-та -за 37 з.л.на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Манта бели - 22 бр.- за 11 з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; -Чехли бели - 68 ч.-за 34 з.л.на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г. -С дишащи подметки, против замърсяване; -Тъмно сини костюми-туника и панталон - 22 к-та- за 11 з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.; и осигуряващи защита от замърсяване -Чехли, сини - 30 ч.- за 15 з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.- осигуряващи защита от замърсяване и с дишаща подметка -Тъмно син полугащеризон - 74бр.-за 37 з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г. - осигуряващи защита на тялото от замърсяване; -Защитни обувки-10 ч.-за 5з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г.,осигуряващи защита против хлъзгане и електростатична защита; -Зимно яке с полугащеризон-52 к-та- за 26 з.л. на дл. съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г. - осигуряващи защита от вятър, влага, студ и замърсяване -Туника с панталон антистатични-26 к-та-за 13з.л. на длъжности съгласно утвърден Списък на работните места и видовете работа, при която се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа, съгласно разпоредбите на чл.17 от НАРЕДБА № 3 ОТ 19 април 2001 г., необходими за осигуряване на защита от химически агенти,неблагоприятни условия на средата (висока влажност и температура) и статично електричество. Етапи за изпълнение Дейност 1,подд.1.2.,част 1 и 2: 1.Провеждане на процедура за избор на изпълнител/и по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160 2.Избор на изпълнител и сключване на договор/и 3.Доставка на ЛПС и СРО, Подписване на ППП 4.Осигуряване на ЛПС и СРО за периода на изпълнение на проекта и поетапно раздаване на служителите. Времевият обхват на дейността обхваща периодите за реализация на изложените етапи., Contracted Amount: 27 560.60 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 1: Подкрепа за практики за въвеждане на иновативни, по-производителни и "по-зелени" модели за организация на труда в предприятието, в т.ч. за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труда, подобряване на професионалния и здравния статус на работниците и служителите, както и подобряване на социалния климат, ПОДДЕЙНОСТ 1.3.: Дейност 1,подд.1.3."Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите по време на работния процес в предприятието" има за цел подобряване на социалния климат в предприятието посредством осигуряване на възможности за отдих, почивка, спортуване и улесняване на служителите по време на работния процес в предприятието и води пряко до постигане на СЦ 2 и на общата проектна цел. Дейността обхваща реализация на инвестиции в обзавеждане и оборудване на помещения, осигуряващи възможности за отдих,почивка,спортуване и водещи до улесняване на служителите по време на работния процес:Физиологичният режим на труд и почивка /ФРТП/ представлява научно обоснована система за продължителността, реда и начина на ползване на периодите на почивка, осигуряващи висока и трайна работоспособност,качество на извършваната дейност и опазване здравето и работоспособността на работниците и служителите.ФРТП е задължителен елемент на цялостната фирмена политика за осигуряване на ЗБУТ.Почивките са необходими за възстановяване и поддържане на работоспособността, производителността и ефективността на труда на високо ниво при запазено здраве на работещите.Умората е нормално,физиологично,обратимо състояние,предизвикано от интензивна или продължителна работа, като се характеризира с временно понижение на работоспособността,при което количеството и качеството на изпълняваната работа намалява,броят на грешките се увеличава.Наред с това,в организма на работещия се установяват различни функционални изменения.В зависимост от характера на извършваната работа,умората може да е физическа,умствена,нервно-двигателна,нервно-сензорна,емоционална,психична и др. Напълно естествено явление след продължителна трудова дейност е да настъпят промени в нервната,сърдечно-съдовата и др. системи,които се установяват чрез субективни и обективни показатели.Характерно за всички тях е,че определяните изменения са в границите на физиологичните норми и след приключване на работата възстановяват изходните си стойности. С оглед на изложеното,дружеството има за цел да осигури на работниците помещение за спорт,каквото до момента не съществува в предприятието и да обособи допълнителни 2 зони за краткотраен отдих в съществуващото помещение за почивка с оглед големия и непрекъснато нарастващ брой на заетите в предприятието лица."ВЕТПРОМ" АД разполага със собствена база,в рамките на която са налице подходящи за целите на реализация на настоящата дейност помещения.Необходими за оборудване на помещение за физическа култура и спорт,което да допринесе за постигане на заложените цели, са: маса за тенис на маса -1 бр. и дартс -1бр.,а за обособяване на 2 допълнителни зони за краткотраен отдих са дивани-2бр.и параван-1бр. Изложените мерки ще резултират в създаване на условия за почивка посредством прилагане на иновативен подход. Физическата активност и спорт се разглеждат като ефективно средство за почивка, като допринасят за намаляване на умората и благоприятстват намаляване на стреса. Физическата активност е особено важна за заетите лица на предприятието, които осъществяват дейности, свързани с продължително поддържане на една и съща работна поза,както и с осъществяване на често повтарящи се движения на ръцете с ангажиране на малки мускулни групи. Изложеното е в сила както за администрацията на дружеството, така и за работниците, ангажирани в производството.Активната почивка доказано допринася и за повишаване на тонуса на работещите, както и за сплотяване на колектива и за екипността като цяло. Социалната придобивка е насочена към всички работници и служители на предприятието - 222заети лица. Етапи за изпълнение на подд.1.3.: 1.Провеждане на процедура за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ/ПМС 160 2.Избор на изпълнител и сключване на договор 3.Изпълнение на доставката и подписване на приемо-предавателен протокол. Времевият обхват на дейността обхваща периодите за реализация на изложените етапи., Contracted Amount: 3 031.76 , Reported Amount: 3 031.76

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NESTANDART OOD, Contracted Amount*: 6 017.00 , Reported Amount**: 6 017.00
  • Contractor: Viking-T Ltd, Contracted Amount*: 27 560.60 , Reported Amount**: 27 560.60
  • Contractor: LAB-PULS, Contracted Amount*: 157 000.00 , Reported Amount**: 78 500.00
  • Contractor: SATURN 2, Contracted Amount*: 1 280.30 , Reported Amount**: 1 280.30
  • Contractor: RONOS, Contracted Amount*: 1 285.76 , Reported Amount**: 1 285.76
  • Contractor: SOLARSHOP, Contracted Amount*: 1 130.00 , Reported Amount**: 1 130.00
  • Contractor: "Olymp-Safety Equipment" Ltd., Contracted Amount*: 23 720.28 , Reported Amount**: 23 720.28
  • Contractor: EMAG INTERNATIONAL OOD, Contracted Amount*: 121.00 , Reported Amount**: 121.00
  • Contractor: VALDI 2000, Contracted Amount*: 495.00 , Reported Amount**: 495.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 222.00 , Reached amount: 262.00
Indicator 2 Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Участници, чието положение на пазара на труда в рамките на шест месеца след напускане на операцията е по-добро, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 156.00 , Reached amount: 156.00
Indicator 5 Number of enterprises supported, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 6 Participants of the supported enterprises in employment six months after leaving the operation, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 156.00 , Reached amount: 156.00

Financial Information

Total Project cost 154 120.93 BGN
Grant 154 120.93 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 154 120.93 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на ЛПС и специално работно облекло в Обособени позиции: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на ЛПС Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на специално работно облекло., Estimated Amount: 51 280.88
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на ЛПС
    Contractor: "Olymp-Safety Equipment" Ltd.
    Contract total funded value: 23 720.28
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на специално работно облекло
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на специално работно облекло, Estimated Amount: 27 560.60
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на специално работно облекло
    Contractor: Viking-T Ltd
    Contract total funded value: 27 560.60
Procedure 3 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на средства за колективна защита: мобилна система за локална аспирация и нагнетяване на въздух при източника на отделяне на вредни вещества - Вид 1 и вид 2, Estimated Amount: 78 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на средства за колективна защита: мобилна система за локална аспирация и нагнетяване на въздух при източника на отделяне на вредни вещества - Вид 1 и вид 2
    Contractor: LAB-PULS
    Contract total funded value: 78 500.00
  • Differentiated position 2: Избор на изпълнител за доставка на средства за колективна защита: мобилна система за локална аспирация и нагнетяване на въздух при източника на отделяне на вредни вещества - Вид 1 и вид 2
    Contractor: LAB-PULS
    Contract total funded value: 78 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN