Identification

UMIS Number BG-RRP-2.004-0008-C03
Project Name Sofia University Marking Momentum for Innovation and Technological Transfer (SUMMIT)
Beneficiary 000670680 SOFIYSKI UNIVERSITET "SV.KLIMENT OHRIDSKI"
Funding RRF ==> Recovery and Resilience Plan
Date of the Contract/Order 31.12.2022
Start Date 01.01.2023
End Date 30.06.2026
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България

Description

Brief description
Стратегическата научна и иновационна програма SUMMIT на Софийски университет “Св. Климент Охридски” представлява комплекс от мерки в пет ключови за развитието на висшето училище сегмента, които ще позволят качествена промяна в профила на висшето училище като изследователска организация с благоприятни условия за приносен научен труд на екипи с водещи позиции в световните класации.

Предложените за финансиране мерки са обособени в следните групи:
- Научни и научноприложни изследвания насочени към стратегическите за висшето училище области
- Привличане на външни водещи изследователи по важни за изследователския профил на университета сфери
- Международно сътрудничество в стратегическите области на висшето училище
- Научни изследвания с потенциал за иновации или трансфер на знания/интелектуална собственост
- Защита на интелектуалната собственост и технологичен трансфер

Екипите на 17 водещи учени от Софийския университет “Св. Климент Охридски”, както и на 5 привлечени експерти от реномирани университети, научни организации и предприятия в страната и чужбина ще работят върху конкретни изследователски задачи в рамката на SUMMIT. По този начин ще предложим среда, която насърчава и подкрепя върхови научни приноси с висок фактор на въздействие в съответствие с добрите практики и стандартите на европейското изследователско пространство.

SUMMIT ще се изпълнява в продължение на 42 месеца и е обезпечен с прогнозен бюджет от 44 млн. лева. Ще обхване стратегически за висшето училище области на познанието: природни науки, медицина, математика, компютърни науки, образование, икономика, хуманитаристика, социални науки и психология.
Activities
  • Activity: Изпълнение на Стратегическа научноизследователска и иновационна програма за развитие: Успешното изпълнение на програмата (SUMMIT) е от решаващо значение за постигане на цели и надграждане на резултати, допринасящи за развитието на Софийски университет “Св. Климент Охридски”. Тя обхваща приоритетни за България и висшето училище направления. Университетът чрез центровете за върхови постижения (ЦВП) и за компетентност (ЦК), и чрез откритите през последните 4 години институти, работи активно в различни стратегически направления. Дейностите за тях е предвидено да бъдат финансирани чрез включването на изгражданите инфраструктури в националната пътна карта и националните научни програми. Като допълва това финансиране SUMMIT предвижда ресурсите от Плана за възстановяване и устойчивост (ПВУ) да бъдат вложени в стратегически за развитието ни като изследователски университет направления, посочени в Мандатната програма на ректорското ръководство, приета през 2019 г.: - Природни науки, вкл. високи технологии - Здраве и медицина - Математика и информатика - Природни ресурси, екология и околна среда - Социални науки - Хуманитарни науки, вкл. Културно-историческо наследство - Бизнес и икономика Предвиждаме да постигнем целите на Стратегическата програма чрез комплекс от мерки, както следва: 1. За запазване и надграждане на капацитета в направления с най-голям принос към представянето на университета като изследователски (Дейност Научни и научноприложни изследвания насочени към стратегическите за висшето училище области), ще бъдат сформирани научни групи, включващи както водещи и установени учени от СУ, така и млади изследователи. Това ще осигури приемственост, устойчивост и надграждане на постигнатите резултати . В обхвата на същата дейност попада и подкрепата за активизиране научни групи, които са показали, че могат да допринесат за имиджа на Университета като изследователски и да бъдат пример за колегията в сродни научни области. 2. Привличане на учени от световна величина (Дейност Привличане на водещи изследователи в стратегически за висшето училище научни области). То е важно за постигането на целите на настоящата стратегическа програма по два начина: първо, те ще сформират научни групи от учени, които вече работят в областта, да зададат високи стандарти за очакваните и постигани научни резултати. Второ - ще издигнат на ново ниво цялостната научна дейност в ключови направления. 3. Дейност Международно сътрудничество е ключова за реализиране на визията на SUMMIT. Тя ще осигури: - Съизмеримост и значимост на научните търсения, осигурявани чрез формиране и работа в международни екипи и по международни проекти; - Повишаване на квалификацията чрез специализации, мобилности, обмен на опит; - Увеличаване на видимостта на получените резултати чрез участие в международни форуми, публикации, отворен достъп до достиженията. 4. Дейност Научни изследвания с потенциал за иновации или трансфер на знания/интелектуална собственост ще осигури подкрепа на конкурсен принцип за проекти и научни изследвания, които не попадат в обхвата на програмите на сформираните научни групи.Тя също ще даде възможност за изява и постигане на значими и видими резултати на учените от университета. 5. Учените от формираните групи, както и всички други изследователи в Университета ще получат подкрепа чрез планираните в дейност Защита на интелектуалната собственост и технологичен трансфер начинания. Чрез тази подкрепа ще могат да защитават интелектуална собственост и при желание да правят заявки за патенти. Стратегическият план на Софийския университет предвижда сътрудничество и съвместна дейност в мрежа с деветте научноизследователски висши училища., Contracted Amount: 40 367 600.00 , Reported Amount: 11 788 294.90
  • Activity: Управление на проекта: Управлението и наблюдението на проекта се извършват на две нива: а) от управителен комитет б) от съвещателен борд І. За оперативното управление на реализацията на Стратегическия план ще се сформира Управителен комитет. Управителният комитет се състои от: 1. Ръководител - проф. дфн Анастас Герджиков, ректор на Софийския университет. Ръководителят отговаря за цялостната реализация на Стратегическия план в съответствие с принципите на доброто управление. Ръководителят координира дейността на екипите, отговорни за нейното научно, административно и финансово управление.Ръководителят притежава управленски административен опит в сферата на висшето образование, както и опит в управлението и изпълнението на големи изследователски програми и проекти. 2. Координатор на дейности Научни и научно-приложни изследвания и Привличане на водещи изследователи - проф. Елиза Стефанова, заместник-ректор по информационни дейности и академичен състав. В допълнение на управленския си опит като втори мандат заместник-ректор в Софийския университет, координаторът на изследователската дейност притежава богато проектно портфолио. В обхвата на служебните си задължения в Софийски университет познава в детайли структурите на висшето училище, техните функции, правилата и механизмите за взаимодействие с тях. Работни групи под нейно ръководство работиха за получаване от Университета на HR логото през октомври 2019 година, както и разработиха Стратегията на Софийския университет за развитие на човешките ресурси в науката, приета от Академичния съвет на 30 юни 2021 година. 3. Координатор на дейност Международно сътрудничество - доц. д-р Траяна Недева. Притежава опит в международната дейност, базирана на проектен принцип. Работила е като координатор на Биологически факултет по програма Еразъм+. 4. Координатор на дейност Научни изследвания с потенциал за иновации или трансфер на знания/интелектуална собственост: Проф. Георги Райновски, декан на Физическия факултет. Притежава опит в работата по значими изследователски проекти и програми в областта на ядрената физика като мениджър, изследовател, координатор. 5. Координатор на дейност Интелектуална собственост и трансфер на технологии - проф. Владя Борисова, директор на Института по право, икономика и интелектуална собственост на Софийския университет. Икономист и адвокат по интелектуална собственост към Софийска адвокатска колегия. Представител по индустриална собственост към Патентно ведомство на Република България. Експерт към Световната организация за интелектуална собственост и вицепрезидент към работните органи на организацията. Има над 20 годишен експертен, преподавателски и научноизследователски опит. 6. Координатор на Публичност и популяризиране на резултатите: Проф. Михайлов е заместник-декан на Факултет по журналистика и масови комуникации. Работи по проекти, финансирани в рамките на Хоризонт 2020 и Структурните фондове на ЕС. Ще допринесе за изпълнението на дейностите по публичност чрез опита си в разпространението на резултати от изследователски проекти. 7. Финансист Елена Петрова - главен финансист на Софийския университет. Ще отговаря за контрола при изразходване на средства и спазване на всички изисквания по отношение на финансите при изпълнение на стратегическия план. ІІ. Съвещателен борд За ефективното и прозрачно управление на програмата ще бъде сформиран Съвещателен борд. Той ще изпълнява функциите на съвещателен и вътрешен оценителен орган по изпълнението на стратегическата научноизследователска и иновационна програма. Бордът ще се състои от представители на всички области, обхванати от стратегическата програма. Той ще включва: - известни учени от чуждестранни партньори на Университета; - представители на бизнеса. Профилът на поканените в Съвещателния борд учени е съобразен със стратегическите направления на научните групи. В него сa поканени учени от водещи университети в Европа и света. Подробен списък е представен в Стратегическата програма на проекта., Contracted Amount: 3 632 400.00 , Reported Amount: 1 181 679.17

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: "DIGITALNI USLUGI- 3"LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 570.00
  • Contractor: Universitetsko izdatetelstvo Sv.Kliment Ohridski, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 372.00
  • Contractor: TOUR INS, Contracted Amount*: 200 000.00 , Reported Amount**: 4 449.64
  • Contractor: Shimadzu Handelsgesellschaft m.b.H. Korneuburg – Branch Sofia, Contracted Amount*: 237 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: SUPERHOSTING.BG EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 229.00
  • Contractor: TIK COMPUTERS, Contracted Amount*: 204 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Elektroluks Tabakov i sinove, Contracted Amount*: 1 662 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: IMPAS - KLIMA, Contracted Amount*: 8 348.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Labprim EOOD, Contracted Amount*: 128 584.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RESTSTROITEL, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Specializirani biznes sistemi , Contracted Amount*: 15 744.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Kontraks, Contracted Amount*: 19 347.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: European Union Intellectual Property Office (EUIPO), Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 347.00
  • Contractor: Prolab Instruments, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Labtech Ltd., Contracted Amount*: 6 310.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: FOT, Contracted Amount*: 28 790.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Aamp;A MEDICAL BULGARIA, Contracted Amount*: 69 480.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: RIDACOM LTD, Contracted Amount*: 38 301.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: BTA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 647.76
  • Contractor: Biomed fuchar EOOD, Contracted Amount*: 2 145.60 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LABKO, Contracted Amount*: 72 403.20 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: LIDER CONSTRUCT, Contracted Amount*: 10 235.58 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Attracting young scientists and improving their qualifications for conducting applied scientific research, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Quality of research in the proposed sectoral specialization, Measure Unit: Брой, Base Value: 888.00 , Target amount: 1 066.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Patent activity and applied developments, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 8.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 High qualification of personnel in the areas of sectoral specialization, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 5 External funding and industrial support, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 6 International activity and participation in networks, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 44 000 000.00 BGN
Grant 44 000 000.00 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 6 906 928.46 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Покана 29.5 Доставка на монитори и дисплеи, Estimated Amount: 9 833.20
  • Differentiated position 1: Покана 29.5 Доставка на монитори и дисплеи
    Contractor: Kontraks
    Contract total funded value: 3 584.40
Procedure 2 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА" - Покана 27.4. Доставка на таблети, Estimated Amount: 1 833.00
  • Differentiated position 1: Покана 27.4. Доставка на таблети
    Contractor: Kontraks
    Contract total funded value: 2 198.40
Procedure 3 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА" - Покана 29.9 Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване, Estimated Amount: 429.90
  • Differentiated position 1: Покана 29.9 Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване
    Contractor: Specializirani biznes sistemi
    Contract total funded value: 504.00
Procedure 4 Subject to due process: „ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО ОБОРУДВАНЕ, ПЕРИФЕРНИ УСТРОЙСТВА, РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И ОФИС ТЕХНИКА" по девет обособени позиции - Покана 1.3: „Доставка на преносими компютри“ , Estimated Amount: 462 000.00
  • Differentiated position 1: Покана 1.3: „Доставка на преносими компютри“
    Contractor: Specializirani biznes sistemi
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Анализатор на пори и специфична повърхност за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 (SUMMIT)“, Estimated Amount: 220 000.00
  • Differentiated position 1: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Анализатор на пори и специфична повърхност за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 (SUMMIT)“
    Contractor: Prolab Instruments
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на лабораторно оборудване, принадлежности и консумативи за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“ по 28 обособени позиции, Estimated Amount: 509 223.00
  • Differentiated position 1: "Растежни камери“ - 3 бр
    Contractor: Labprim EOOD
    Contract total funded value: 128 584.00
  • Differentiated position 2: „Фотобиореактор от тръбен тип“ - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: „Спектрофотометър за микрообеми с интегриран флуорометър“- 1 бр.
    Contractor: RIDACOM LTD
    Contract total funded value: 33 312.00
  • Differentiated position 4: „Real-time PCR система“- 1 бр
    Contractor: Aamp;A MEDICAL BULGARIA
    Contract total funded value: 69 480.00
  • Differentiated position 5: „Високооборотна настолна хладилна центрофуга“ - 1 бр
    Contractor: LABKO
    Contract total funded value: 55 399.20
  • Differentiated position 6: „Настолни центрофуги“ - 2 бр
    Contractor: LABKO
    Contract total funded value: 5 212.80
  • Differentiated position 7: „Система за хоризонтална гел електрофореза с едновременна визуализация плюс термоблок“
    Contractor: LABKO
    Contract total funded value: 6 400.80
  • Differentiated position 8: „Мини автоклав“ - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 9: „Комплект прецизни везни“ - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 10: „Набор електронни пипети с променлив обем“ - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 11: „Портативен Дензитометър / фотометър“ - 1 бр.
    Contractor: Biomed fuchar EOOD
    Contract total funded value: 2 145.60
  • Differentiated position 12: „Ламинарен бокс с малка камера“ - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 13: „Ламинарен бокс с голяма камера“ - 1 бр.;
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 14: „Микробиологични термостати“ - 2 бр.
    Contractor: RIDACOM LTD
    Contract total funded value: 4 989.60
  • Differentiated position 15: „Вакуумно-изолирани съдове за течен азот (Дюар)“ - 1 бр.
    Contractor: LABKO
    Contract total funded value: 5 390.40
Procedure 7 Subject to due process: „Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на лабораторно оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“, по три обособени позиции, Estimated Amount: 45 800.00
  • Differentiated position 1: „Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на ламинарен бокс, клас II
    Contractor: FOT
    Contract total funded value: 16 790.00
  • Differentiated position 2: „Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на Вакуум концентратор
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: „Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на Система за производство на ултрачиста вода от пречистена вода от дестилатор
    Contractor: Labtech Ltd.
    Contract total funded value: 6 310.00
Procedure 8 Subject to due process: „Извършване на строително - монтажни работи /СМР/, строително-ремонти работи /СРР/ и консервационно – реставрационни работи /КРР/ в сгради на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, в гр.София и страната , Estimated Amount: 5 000 000.00
  • Differentiated position 1: „Извършване на строително - монтажни работи /СМР/, строително-ремонти работи /СРР/ и консервационно – реставрационни работи /КРР/ в сгради на Софийския университет „Св. Климент Охридски“, в гр.София и страната
    Contractor: RESTSTROITEL
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 9 Subject to due process: „Периодична доставка на хартия, тонери, канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на Софийски университет „Св. Климент Охридски“ с 5 обособени позиции , Estimated Amount: 1 390 447.39
  • Differentiated position 1: "Доставка на различни видове копирна и принтерна хартия"
    Contractor: TIK COMPUTERS
    Contract total funded value: 60 000.00
  • Differentiated position 2: "Доставка на тонери за копирни и печатащи устройства"
    Contractor: TIK COMPUTERS
    Contract total funded value: 60 000.00
  • Differentiated position 3: „Доставка на канцеларски материали“
    Contractor: TIK COMPUTERS
    Contract total funded value: 60 000.00
  • Differentiated position 4: Доставка на консумативи и аксесоари за офис техника
    Contractor: TIK COMPUTERS
    Contract total funded value: 24 000.00
Procedure 10 Subject to due process: „Периодична доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на климатична техника за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” , Estimated Amount: 1 900 000.00
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация на климатична техника за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски”
    Contractor: IMPAS - KLIMA
    Contract total funded value: 8 348.40
Procedure 11 Subject to due process: „Периодично изпълнение на строително-монтажни работи за нуждите на СУ „Св. Климент Охридски” по 3 обособени позиции" , Estimated Amount: 18 000 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Изпълнение на строително-монтажни работи на сгради в гр.София и Учебни бази в страната”
    Contractor: Elektroluks Tabakov i sinove
    Contract total funded value: 1 662 000.00
Procedure 12 Subject to due process: 18.1. ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА МЕБЕЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СОФИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“ И ПОДЕЛЕНИЕ „СОЦИАЛНО-БИТОВО ОБСЛУЖВАНЕ“ ПО Периодична доставка и монтаж на мебели за нуждите на учебни сгради и бази към СУ „Св. Климент Охридски” по проект BG-RRP-2.004-0008-С01 , Estimated Amount: 12 000.00
  • Differentiated position 1: 18.1. ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА МЕБЕЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА СОФИЙСКИ УНИВЕРСИТЕТ „СВ. КЛИМЕНТ ОХРИДСКИ“
    Contractor: LIDER CONSTRUCT
    Contract total funded value: 10 235.58
Procedure 13 Subject to due process: Доставка на един брой нов автомобил за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT), Estimated Amount: 31 000.00
Procedure 14 Subject to due process: Доставка на консумативи, лабораторни принадлежности набори, компоненти и реактиви с общо и специфично предназначение по 6 обособени позиции , Estimated Amount: 392 000.00
  • Differentiated position 1: Пластмасови консумативи и лабораторни принадлежности с общо предназначение
    Contractor: Biomed fuchar EOOD
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2 Органични химикали с общо предназначение;
    Contractor: FOT
    Contract total funded value: 12 000.00
Procedure 15 Subject to due process: Доставка на химически и биологични изделия и продукти с общо и специфично предназначение по 19 обособени позиции , Estimated Amount: 1 546 528.00
  • Differentiated position 1: Специфични консумативи и набори за учебна работа с молекулярни методи;
    Contractor: Aamp;A MEDICAL BULGARIA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 16 Subject to due process: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на инвертен изследователски микроскоп с микроманипулатор за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 (SUMMIT), Estimated Amount: 225 000.00
  • Differentiated position 1: Елта 90М ООД
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 17 Subject to due process: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на лабораторно оборудване, принадлежности, аксесоари и консумативи за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“, по три обособени позиции, Estimated Amount: 45 800.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на ламинарен бокс, клас II
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Вакуум концентратор
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Система за производство на ултрачиста вода от пречистена вода от дестилатор
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 18 Subject to due process: Доставка, инсталиране и въвеждането в експлоатация на Течнохроматографска система с мас детектор единичен квадрупол за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008-С01 (SUMMIT)“, Estimated Amount: 360 000.00
  • Differentiated position 1: Доставка, инсталиране, извършване на приемните изпитания на място, въвеждането в експлоатация и гаранционна поддръжка на Течнохроматографска система с мас детектор единичен квадрупол
    Contractor: Shimadzu Handelsgesellschaft m.b.H. Korneuburg – Branch Sofia
    Contract total funded value: 237 600.00
Procedure 19 Subject to due process: Доставка, монтаж/инсталация, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на компютърно оборудване включваща шест обособени позиции , Estimated Amount: 87 716.30
  • Differentiated position 1: обособена позиция 4: Преносим компютър за нуждите на проект BG-RRP-2.004-0008 SUMMIT - 4бр.
    Contractor: Specializirani biznes sistemi
    Contract total funded value: 15 240.00
Procedure 20 Subject to due process: Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания на преподаватели и служители на СУ „Св. Кл. Охридски“ по проект BG-RRP-2.004-0008-С01, Estimated Amount: 3 300 000.00
  • Differentiated position 1: Договор за доставка на самолетни билети
    Contractor: TOUR INS
    Contract total funded value: 200 000.00
Procedure 21 Subject to due process: Покана 1.9: „Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване“ , Estimated Amount: 84 000.00
  • Differentiated position 1: Покана 1.9: „Доставка на компоненти, резервни части, аксесоари, принадлежности и мултимедийно оборудване“
    Contractor: Specializirani biznes sistemi
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 22 Subject to due process: Покана 29.3 Доставка на преносими компютри , Estimated Amount: 23 822.80
  • Differentiated position 1: Покана 29.3 Доставка на преносими компютри
    Contractor: Kontraks
    Contract total funded value: 13 564.80

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN