Identification

UMIS Number BG16RFOP002-1.001-0157-C01
Project Name Implementation of innovations in "SV - NET " EOOD
Beneficiary 111587735 SV-NET EOOD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 18.01.2017
Start Date 18.01.2017
End Date 25.10.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Монтана, Монтана, гр.Монтана

Description

Brief description
Проектното предложение цели повишаване на иновационната активност на "СВ-НЕТ" ЕООД в областите на интелигентна специализация, посочени в ИСИС и по-конректно е насочено към внедряване в предприятието и пазарната реализация на иновативен продукт (услуга) - "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства", посредством използването на "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул", попадащ в обхвата на приоритетно направление "Интелигентни системи и уреди, "интелигентни домове"-"интелигентни градове" от тематична област "Мехатроника и чисти технологии" на Иновационната стратегия за интелигентна специализация (ИСИС) и представляващ новост на световния пазар/европейския пазар превъзхождаща всички алтернативни решения. Иновацията, за която предприятието търси финансиране, е собствена разработка на кандидата и е вследствие от НИРД в дружеството, като тя се базира на "Интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон,  като елементи от интелигентият дом", за която е подадена заявка за регистрация на полезен модел. Проектът ще се изпълнява на територията на съществуващ стопански обект в град Монтана (Северозападен район). Проектното предложение включва следните 2 дейности: Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт и Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт, като са заложени разходи за придобиване на ДМА и ДНА по Елемент А "Инвестиции" в режим "Регионална инвестиционна помощ съгласно чл.13 и чл.14 от Регламент (ЕС) 651/2014" и те са свързани с диверсификация на продукцията на стопанския обект с продукти, които не са били произвеждани до момента в стопанския обект. Основният очакван резултат от проекта е внедряване на нов за предприятието иновативен продукт, който ще доведе до повишаване на иновационния капацитет и конкурентоспособност на кандидата.
Activities
  • Activity: Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряването в производството на иновативния продукт /услуга/ (ще бъде извършена чрез закупуването на 2 бр. VPN и gateway сървър, 2 бр. Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център, 2 бр. Сървър за съхранение на данни, 1 бр. IP телефонна централа, 1 бр. Индустриален програматор за USB, 1 бр. Комутатор и 10 бр. Работна станция) : Като част от дейността за придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряването в производството на иновативния продукт /услуга/ ще бъдат придобити посредством закупуване (включително доставени, монтирани, инсталирани, изпитани и въведени в експлоатация) следното оборудване представляващо ДМА: 2 бр. VPN и gateway сървър, 2 бр. Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център, 2 бр. Сървър за съхранение на данни, 1 бр. IP телефонна централа, 1 бр. Индустриален програматор за USB, 1 бр. Комутатор и 10 бр. Работна станция, които са необходими и ще работят заедно като част от единна интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон, като елементи от интелигентният дом с цел внедряване в предприятието и пазарна реализация на иновативната услуга "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства" , чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1) Клиентът се абонира за услугата и получава (предварително програмирано да работи със софтуера посредством индустриалния програматор за USB) "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул"осъществяващо посредством интернет връзката между клиента и центъра за управление при доставчика на иновативната услуга като след включването му към компютъра той извършва инсталация, отбелязва честотата на архивиране на системата и избира кои папки да бъдат архивирани на сървърите за съхранение на данни. 2) Центърът за управление включващ диалогично свързани помежду си VPN и gateway сървърите, сървърите за апликации, база данни и логове и управление на CA център, сървърите за архив, IP телефонната централа, комутатора и работните станции, заедно с облачно базираните сървъри за съхранение на данни и посредством софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства обезпечава коректното функциониране на иновативната услуга (автоматизирани операции като системни актуализации, ъпдейти за вирус дефиниции, периодично архивиране на информация и ОС, отдалечен достъп и комуникация между различни интелигентни устройства). 3) В случай на възникнал проблем клиентът се свързва с денонощния кол-център посредством локален чат през уеб-сайта, телефонно обаждане през IP телефонната централа или нотификация през мобилно приложение чрез софтуера за отдалечена поддръжка, след което дежурните инженери правят (1) софтуерна диагностика и решават проблема; (2) ако няма работеща операционна система правят хардуерна диагностика и възстановяват последния архив; (3) ако проблемът се окаже хардуерен осведомяват клиента да се насочи към компютърен сервиз. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнител (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган план-график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител и сключване на договор с изпълнител (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договор с избран изпълнител в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДМА по проекта (с продължителност от 5-ти до 18-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, монтаж, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДМА и завършва с подписване на приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. , Contracted Amount: 492 000.00 , Reported Amount: 492 000.00
  • Activity: Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ (ще бъде извършена чрез закупуване на 1 бр. Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства): Като част от дейността за придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт /услуга/ ще бъде придобит/разработен посредством закупуване (включително доставен, инсталиран, изпитан и въведен в експлоатация) следният софтуер представляващ ДНА: 1 бр. Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства, който е необходим за услугата и ще работи заедно с всички ДМА по проекта като част от единна интелигентна система за управление на компютър и комуникацията му със смарт телевизор, таблет и смартфон, като елементи от интелигентният дом с цел внедряване в предприятието и пазарна реализация на иновативната услуга "Отдалеченa поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигентни устройства" , чийто технологичен (производствен) процес преминава през следните основни етапи: 1) Клиентът се абонира за услугата и получава (предварително програмирано да работи със софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства посредством индустриалния програматор за USB) "Интелигентно устройство за отдалечен достъп с безжичен модул"осъществяващо посредством интернет връзката между клиента и центъра за управление при доставчика на иновативната услуга като след включването му към компютъра той извършва инсталация, отбелязва честотата на архивиране на системата и избира кои папки да бъдат архивирани на сървърите за съхранение на данни. 2) Центърът за управление включващ диалогично свързани помежду си VPN и gateway сървърите, сървърите за апликации, база данни и логове и управление на CA център, сървърите за архив, IP телефонната централа, комутатора и работните станции, заедно с облачно базираните сървъри за съхранение на данни и посредством софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства обезпечава коректното функциониране на иновативната услуга (автоматизирани операции като системни актуализации, ъпдейти за вирус дефиниции, периодично архивиране на информация и ОС, отдалечен достъп и комуникация между различни интелигентни устройства). 3) В случай на възникнал проблем клиентът се свързва с денонощния кол-център посредством локален чат през уеб-сайта, телефонно обаждане през IP телефонната централа или нотификация през мобилно приложение чрез софтуера за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп), след което дежурните инженери правят (1) софтуерна диагностика и решават проблема; (2) ако няма работеща операционна система правят хардуерна диагностика и възстановяват последния архив; (3) ако проблемът се окаже хардуерен осведомяват клиента да се насочи към компютърен сервиз. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Подготовка на документация за избор на изпълнител (с продължителност от 1-ви до 2-ри месец включително). Тази стъпка включва сформиране на екипа по проекта, който да изготви и съгласува с Управляващия Орган план-график на предвижданите за изпълнение процедури за избор на изпълнители, както и самата документация за избор на изпълнители съобразно изискванията на Ръководството за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна Програма "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. 2. Провеждане на процедура за избор на изпълнител и сключване на договор с изпълнител (с продължителност от 3-ти до 4-ти месец включително). Тази стъпка включва провеждането на процедура за избор на изпълнител “Избор с публична покана” по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС 118/20.05.2014 г. и последващо сключване на договор с избрания изпълнител в условията на предварителен, текущ и последващ контрол от страна на Управляващия Орган. 3. Придобиване на ДНА по проекта (с продължителност от 5-ти до 18-ти месец включително). Тази стъпка включва доставка, инсталиране, изпитване и въвеждане в експлоатация на ДНА и завършва с подписване на приемо - предавателен протокол за доставки по образец на Управляващия Орган. , Contracted Amount: 445 000.00 , Reported Amount: 445 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Internet corporated networks Ltd., Contracted Amount*: 344 400.00 , Reported Amount**: 492 000.00
  • Contractor: Devision Ltd., Contracted Amount*: 311 500.00 , Reported Amount**: 445 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Private investment matching public support for innovation or R&D projects (all activities), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 143 724.15 , Reached amount: 143 726.35
Indicator 2 Финансирани проекти за еко-иновации, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises supported to introduce new to the market products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Number of enterprises supported to introduce new to the firm products, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 937 000.00 BGN
Grant 655 900.00 BGN
Self amount 281 100.00 BGN
Total actual amounts paid 655 900.00 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и въвеждане в експлоатация на следните дълготрайни материални активи (ДМА) и дълготрайни нематериални активи (ДНА), по следните обособени позиции: Обособена позиция 1: VPN и gateway сървър – 2 броя, Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център – 2 броя, Сървър за съхранение на данни – 2 броя, IP телефонна централа – 1 брой, Индустриален програматор за USB – 1 брой, Комутатор – 1 брой и Работна станция – 10 броя; Обособена позиция 2: Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства – 1 брой., Estimated Amount: 937 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: VPN и gateway сървър – 2 броя, Сървър за апликации, база данни и логове и управление на CA център – 2 броя, Сървър за съхранение на данни – 2 броя, IP телефонна централа – 1 брой, Индустриален програматор за USB – 1 брой, Комутатор – 1 брой и Работна станция – 10 броя;
    Contractor: Internet corporated networks Ltd.
    Contract total funded value: 344 400.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Софтуер за отдалечена поддръжка на компютър (лаптоп) и комуникацията му с други интелигенти устройства – 1 брой.
    Contractor: Devision Ltd.
    Contract total funded value: 311 500.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN