Identification

UMIS Number BG05SFOP001-4.004-0018-C01
Project Name OPERATION OF REGIONAL INFORMATION CENTER - PERNIK IN THE PERIOD 2019-2021 YEAR
Beneficiary 000386751 Municipality of Pernik
Funding ESF ==> Good Governance
Date of the Contract/Order 18.02.2019
Start Date 01.01.2019
End Date 24.02.2022
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Перник (BG414)

Description

Brief description
ОИЦ Перник и мрежата от 27 информационни центрове за популяризиране на кохезионната политика на ЕС в Р България функционират от 2011 г.  С изпълнението на основната дейност по проекта  „Осигуряване функционирането на ОИЦ през периода 2019-2021 г.“ ще бъде постигнато изпълнението на главната цел на процедурата, Националната комуникационна стратегия (НКС) и на Споразумението за партньорство (СП) - ще бъде надградена и познаваемостта и информираността за европейските фондове и програми, като ОИЦ Перник съзнателно и целенасочено ще работи за повишаване прозрачността при изпълнение и управление на програмите финансирани от ЕСИФ, като гради широко обществено доверие и подкрепа. Реализирането на проектното предложение ще надгради постигнатото до момента  и ще гарантира предоставяне на актуална, безплатна и експертна информация относно възможностите за финансова подкрепа със средства от ЕСИФ за целевите групи.Проектното предложение ще се осъществява в съответствие с хоризонталните принципи на ЕС, приложими към ОПДУ: - Партньорство -провеждане на консултации със заинтересованите страни, обществени обсъждания и др. - Насърчаване на равенството между мъжете и жените и недопускане на дискриминация–Насърчаване на равенството между мъжете и жените и отчитането на социалните аспекти на пола; предотвратяване на дискриминация на Основата на пол, расов или етнически произход, религия или вероизповедание, увреждане, възраст или сексуална ориентация като се предвидят потребностите на различните целеви групи, изложени на риск от такава дискриминация; осигуряване на достъпност за хората с увреждания. - Устойчиво развитие – подпомагане на развитие на екологосъобразна администрация (работа без използване на хартия, „зелени“ обществени поръчки и др.), управление на отпадъците, изграждане на по-конкурентоспособна ниско въглеродна икономика, в която ресурсите се използват по ефикасен и устойчив начин, предотвратяване на загубата на биоразнообразие, подобряване на условията за бизнес.
Activities
  • Activity: „Осигуряване функционирането на ОИЦ Перник през периода 2019-2021 г.“: Дейността „Осигуряване функционирането на ОИЦ Перник през периода 2019-2021 г.“ включва осигуряване на ефективна работна среда и условия на труд, и възнаграждения на служителите на ОИЦ Перник. По проекта се предвижда финансиране на разходи за възнаграждения на 3 бр. служители на ОИЦ Перник, които включват разходите за брутни заплати и възнаграждения, начислени и изплатени по трудовите правоотношения, и за обезщетения, изплатени от осигурителя за дните на временна неработоспособност съгласно Кодекса за социално осигуряване на служителите в ОИЦ Перник, както и разходите за задължителни социални и здравни осигурителни вноски за сметка на осигурителя за тези служители (съгласно чл. 27, ал. 1 от ПМС 189/28.07.2016 г.). Под дейности към основната дейност, свързани с изпълнението на проекта са: 1. Разходи за командировъчни, съгласно Наредбата за командировките в страната, за изпълнение на дейности пряко свързани с основната дейност на служители в ОИЦ; Във връзка с организирането и провеждането на всички информационни събития извън областния град се предвижда командироването на двама служители на центъра, като един експерт от екипа на ОИЦ - Перник ще обезпечи функционирането на офиса за потенциални посетители. За целта са предвидени командировъчни разходи за дневни, квартирни (при необходимост) и пътни в размер минимум 60 бр. за времетраенето на проекта (36 мецеса). Предвидени са разходи за командировки на служителите на центъра за участие в информационните дни на УО по конкретни процедури за кандидатстване по програмите и в мероприятия организирани от други ОИЦ. 2. Поддръжката на офиса е свързана с предвиждане на ежемесечни разходи за ел. енергия, вода, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, и др., пряко свързани с работата на ОИЦ; 3. За обезпечаване работата на служителите в центъра е предвидено осигуряване на материали и консумативи. 4. Разходи за закупуване на обзавеждане и/или оборудване. За изпълняване на ежедневните си служебни задължения и предвид спецификата на работа на служителите от ОИЦ - изнесените офиси и информационни срещи извън офиса на центъра, е необходимо закупуването на 2 бр. преносими компютри (лаптопи) Необходимо е едно ново мултифункционално устройство, което би обезпечило нормалното функциониране на дейността на офиса. Предвидено е закупуване на 3 бр. нови работни столове.По този начин ще се осигури лесен и модерен достъп до информация за възможностите за финансиране по СКФ на ЕС на различните целеви групи на територията на областта. 5. Разходи за поддръжка и ремонт на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане; 6. Текуща техническа поддръжка на ОИЦ при необходимост. 7. Разработването и/или разпространението на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни) включва: - Информационни материали: . 3 вида брошури, по една за трите години; . 2 вида информационни листовки за трите години; - Рекламни материали: . 2000 бр. хартиени папки; . 2000 бр. химикалки; и . др. рекламни материали. Ще се постигне осигуряването на достъпна и компетентна информация за потенциални бенефициенти от различните целеви групи на територията на област Перник. "Описание" продължава и е описан допълнително в приложения файл към формуляра за кандидатстване., Contracted Amount: 364 000.00 , Reported Amount: 360 598.11

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 101 901.12 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 79 049.44 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: Milen, Contracted Amount*: 79 049.44 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of public information events, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 48.00 , Reached amount: 48.00
Indicator 2 Number of employees, whose remunerations are co-funded by technical assistance, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 3.00
Indicator 3 Information materials published by type (handbooks, guidelines, books, booklets, information flyers etc.), Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 5.00 , Reached amount: 5.00

Financial Information

Total Project cost 360 598.11 BGN
Grant 360 598.11 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 360 598.11 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN