Brief description |
РАЙСВОЛФ България АД е водеща компания, специализирана в цялостна обработка на данни , включително и уеб-базиран дигитален архив, който позволява обработка и управление на данни. Стремежът на компанията е да развива продуктовата си гама от услуги и да подобрява производствените процеси, така че да отговаря на все по – разнообразните търсения и потребности на националния и международния пазар. Именно оптимизирането на работните процеси и разширяването на технологичните възможности играят съществена роля за изпълнението на плановете за развитие на предприятието. Към момента фирмата не притежава необходимото хардуерно оборудване, чрез което да се изпълняват работните процеси в дружеството, не са налични и се прибягва до наемане на ИТ инфраструктура, разположена в колокационни центрове. Налице са предпоставки за забавяне , липса на денонощна поддръжка, рискове от чести сривове и др. От друга страна с оглед спецификата на услугите предлагани от компанията и съвременните тенденции за развитие в този сектор, липсата на сигурност и защита на данните, която компанията не може изцяло да осигури, се явява значително ограничение пред развитието на РАЙСВОЛФ България АД и осигуряване на качествена услуга, базирана на най-високите международни стандарти.
Тези негативни фактори ограничават възможностите за пазарно развитие и растеж на фирмата, което обуславя необходимостта от въвеждане на ново високо технологично оборудване, предмет на настоящия проект. Предвижда се извършването на инвестиция в специализиран софтуер - система за ЗАЩИТЕНА ЕЛЕКТРОННА ПОЩА (ЗЕП) и Система за управление, съхранение и обработка на цифрови обекти и съдържание, включваща взаимно свързани хардуерни компоненти, чрез което да се осигури необходимия технически капацитет за реализация на услугите и повишаване на производителността.
Проектът попада в категория „разширяване на капацитета на съществуващ стопански обект”.
|
Activities |
-
Activity: Дейност за подобряване на производствения капацитет чрез закупуване на високоспециализирано оборудване- Система за управление, съхранение и обработка на цифрови обекти и съдържание- 1 бр. и система за ЗАЩИТЕНА ЕЛЕКТРОННА ПОЩА (ЗЕП).- 1 бр.- 1 част: За разрастване на дейността на компанията основно ограничение се явява липсата на специализирана ИТ инфраструктура за постигане на необходимото безкомпромисно качество на услугите, разширяване на капацитета с привличане на нови клиенти и поемане на нови и по-разнообразни и сложни поръчки. Липсата на такъв вид специализирано оборудване води до забавяне в производствения процес, загуба на клиенти, услуги неотговарящи напълно на изискванията и огромни разходи за наемане на външна инфраструктура. Чрез закупуването на предвидените активи ще се подобри конкурентоспособността на РАЙСВОЛФ България АД и ще бъде създаден потенциал за разширяване на експорт, в резултат на което ще се подобри пазарното присъствие на компанията. Изпълнението на проекта е насочено към внедряване на нови технологии и решения за подобряване на производствения процес, постигане на по-висока производителност, намаляване на производствените разходи и оптимизиране на производствената верига.
Закупуването на Система за управление, съхранение и обработка на цифрови обекти и съдържание е необходимо, за да бъдат осъществени целите на технологичните процеси и подобряване на тяхната ефективност и ефикасност. Системата се състои от хардуерни компоненти, чиито функционални и технически параметри са взаимосвързани и представляват цялостна. Системата ще осигури нужните ресурси, за разгръщане на максимална производителност и функционалност при извършване на услугите, предлагани от дружеството. Към момента инфраструктура на РАЙСВОЛФ България АД се състои единствено от клиентски машини (лаптопи, настолни компютри) и от морално остаряло сървърно оборудване с понижени технически и функционални параметри с оглед предлаганото към момента на пазара съвременно хардуерно оборудване. Тъй като финансовите възможности на дружеството за закупуване на самостоятелна ИТ инфраструктура от най-ново поколение не са достатъчни се налага използване на външни услуги за допълване н технологичния капацитет. Предвид това останалата част се наема от външни фирми, което влошава качеството, забавя процесите и оскъпява многократно услугите. Необходимостта от внедряване и използване на системата е :
- изграждане на сървърна среда, необходима за Систематична организация и управление на данните и поддържане на висок стандарт при предоставяне на уеб базираните услуги - уеб-базиран дигитален архив, който позволява обработка и управление на данни
- постигане на високоскоростна мрежова връзка, за надеждно съхранение на данни в масиви от дискове ( райд масиви ). Това подобрява производителността и повишава сигурността на данните. Също така улеснява поддръжката и администрацията. Ще бъдат използвани най-добрите способи за съхранение и защита на данните, управление на информационни масиви и обезпечаване на достъпа до тях.
- Предоставяне на всеки мрежов компютър, сървър и сторидж индивидуална връзка с друг компютър от мрежата чрез виртуална схема, като му осигурява определена ширина на лентата (скорост на предаване).
- Осигуряване на необходимото свързване с множество различни мрежи. Раздаване на мрежови адреси(dhcp), пазене на рутинг таблица, днс записи и насочване на трафика към правилните периферни устройства.
- Осигуряване на мащабируемост, отказоустойчивост и гъвкавост при взаимодействие с други системи, които се използват към момента от дружеството.
- Ефективно управление на работните процеси като се осигурява ценно време при спиране на тока, пикове и/или спадове на напрежението, контрол на процеса на време в случай на захранване или прекъсване на захранването.
- Динамичната миграция на данни между ниво съхранение и архивиране, дедупликация и компресията на данни, поддръжката на различни способи за тяхната защита (моментално копиране и клониране на данните, репликация с минимални потребности от дисково пространство).
Чрез изпълнението на дейността многократно ще се повишат производствените мощности в компанията и ще се постигне предлагане на услуги за два пъти по-кратко време.
,
Contracted Amount: 710 000.00
,
Reported Amount: 710 000.00
-
Activity: Дейност за подобряване на производствения капацитет чрез закупуване на високоспециализирано оборудване- Система за управление, съхранение и обработка на цифрови обекти и съдържание- 1 бр. и система за ЗАЩИТЕНА ЕЛЕКТРОННА ПОЩА (ЗЕП).- 1 бр.- 2 част: Обработката и съхраняването на фирмена информация е изключителна отговорност, която Райсволф поема с предоставянето на услугите си. Необходимо е осигуряването на най-високите стандарти за сигурност и защита. Чрез система за съхранение и управление на информация, базирана на бар код сканиране, тя се сортира и индексира, след което на клиента му се дава директен достъп до архивните единици. Ако е нужно предоставянето на документ от архива, представител на клиента може да посети архивните ни помещения лично или да поиска доставка чрез нашата собствена куриерска услуга. Клиентите получават пълен достъп до физическия си архив благодарение на дигитализирането на физически съхраняваната информация и нашия софтуер за управление на архиви. Той позволява директно качване на сканирани файлове, определяне на различни нива на достъп до различните архиви и лесна заявка за извличане и предоставяне на информация. Процесът по обмен на цифровия документ е чрез конвенционалните електронни пощи. Те не са сигурни по отношение на това кой има достъп до тях. РЕГЛАМЕНТ (ЕС) № 910/2014 НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 23 юли 2014 година определя някои изисквания за сигурен обмен на документи чрез електронна поща, а именно:
Сигурната електронна поща трябва да отговаря на следните изисквания:
б) гарантира с високо ниво на доверие идентификацията на изпращача;
в) гарантира идентификацията на получателя преди доставянето на данните;
г) изпращането и получаването на данни е обезпечено чрез електронен подпис по начин, който изключва всякаква възможност за незабелязана промяна на данните;
д) всяка промяна на данните, необходима за целите на изпращането или получаването на данните, се обозначава ясно за подателя и за получателя на данните;
е) датата и часът на изпращане и получаване, както и всяка промяна на данните се указват чрез електронен времеви печат.
Изграждането на доверие в онлайн средата е ключов фактор за Райсволф. Липсата на доверие кара потребителите, предприятията и публичните органи да се колебаят при ползването на електронни услуги. Ето защо предлагането на сигурна среда за обмен на дигитализирани документи е ключов елемент за Райсволф за подобряване на конкурентоспособността и капацитета на съществуващите услуги. В тази връзка с цел разширяване на капацитета, подобряване качеството на услугите, спазване на новите регламентирани изисквания и увеличване на клиентската си база, компанията предвижда по настоящия проект да се разработи и имплиментира специализиран софтуер- система за Защитена електронна поща (ЗЕП), за да се осигури необходимата сигурна комуникация при обработката и съхранението на данни.
Данните, изпращани и получавани чрез използване на защитена електронна поща, се ползват от презумпцията за цялост на данните, за изпращане на тези данни от идентифицирания изпращач, тяхното получаване от идентифицирания получател и за точност на указаните дата и час на изпращане и получаване на данните. С наличието на time-stamp може да се следи и нивото на договорената услуга (SLA) – кога е получена заявката, кога е изпратен цифровизирания документ. ЗЕП ще предоставя доказателства за събития, които се случват по време на трансфера на данни между страните. Тези доказателства могат да бъдат използвани, за да се докаже на трети лица, ако е необходимо и в съдебни производства, че обменът на информация е извършен по това време и между точно тези страните, както е посочено в доказателствата. Сигурната и надеждна доставка до получател изисква получателят да бъде еднозначно идентифициран.
Чрез внедряване и използване на системата ЗЕП ще се постигне необходимата сигурност и защита на данните при предоставяне на услугите от страна на компанията. Това ще доведе до повишаване технологичния имидж на Райсволф и повишаване на качеството на услугите. Именно нарасналото доверие към предлаганите услуги на компанията ще доведе до допълнителна клиентска маса, увеличаване на конкурентоспособност и капацитет.
,
Contracted Amount: 0.00
,
Reported Amount: 0.00
|