Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.022-0008-C01
Project Name Improvement of production capacity
Beneficiary 202469500 Bela 21 ltd
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.12.2019
Start Date 20.12.2019
End Date 22.03.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Белене, гр.Белене

Description

Brief description
Фирма БЕЛЛА 21" ООД е българска фирма регистрирана и осъщетсвяваща своята дейност на територията на град Белене – България. Основната и дейност е свързана с производство на дамски рокли. Характерно за нашата фирма е че екипът е съставен от служители с дългогодишен опит в шивашката индустрия, ние имаме наши дизайнери на облекло с които разработваме новите колекции от рокли . С цел подобряване на конкурентоспособността на компанията и респективно повишаване на конкурентоспособността на икономиката на Община Белене  в настоящия проект се предвижда закупуването на ново производствено оборудване, което ще бъде използвано за производство на дамски рокли. Предвиденото за закупуване оборудване ще бъде монтирано в производствената база на фирмата в гр. Белене.
Activities
  • Activity: Дейност за подобряване на производствения процес.: В шивашката индустрия през последните години навлязоха високотехнологични машини с компютърно управление и по добри технически характеристики, позволяващи оптимизирането на работния процес. Заложените минимални технически параметри на предвидените за закупуване машини са подбрани с оглед на най високотехнологичните машини предлагани на пазара, притежаващи по добри характеристики за автоматизация, скорост на обработка, което обуславя значително подобряване на производственият процес във фирмата . Като част от дейността ще бъдат закупени следните производствени ДМА Всички предвидени за закупуване машини участват на различни етапи от производствения процес, който преминава през следната последователност на операции и помещения: 1/ Склад за материали: платовете и материалите за дадения модел. 2/ Платовете отиват в кроялен цех , а материалите ( конци, ципове, етикети, съставни марки и други ) в шевен цех. 3/ В кроялният цех се извършва настилане на платовете, след това кроене, после подлепване на нужните детайли по технология ( на ролкова или друг тип преса ). Следва маркиране и сортиране на детайлите. 4/ Шевен цех : скроените, подлепени и маркирани детайли се дават на първи операции за сглобяване. След това в шевният цех има обособен гладачен участък с маси за междинно гладене, на които се извършва пречупване , разглаждане на шевове и други необходими дейности за да може да продължи шиенето. 5/ След ушиване дрехите отиват за окачествяване и почистване на конци или евентуално петна появили се по време на производствения процес. 6/ Гладачен цех ( крайно гладене ) : в участъка за крайно гладене обикновено се поставят и машините за крайни операции. Следва последно окачествяване. След гладенето и окачествяването се поставят етикети 7/ Опаковъчен цех: изделията се опаковат на закачалки с найлони или в кашони. 8/ Склад готова продукция и експедиране на изделията. Гореизброените основни етапи в производствения процес ще се запазят същите просто ще се извършват от по съвременни машини. Закупуването и внедряването на новите високотехнологични машини ще доведе до цялостно подобряване на производствения процес. Всички гореописани машини ще бъдат използвани за производство на основният продукт произвеждан от фирмата -дамски рокли. Проектът попада следните области на тематична област „Мехатроника и чисти технологии" на "Иновационната стратегия за интелигентна специализация"- Сервозадвижвания, сервомеханика, позициониращи устройства, принтери, скенери и плотери - . Предвидените за закупуване: ПРАВА МАШИНА - 3 бр., ПРАВА МАШИНА с долен транспорт - 2 бр., ПРАВА МАШИНА С ИГЛЕН ТРАНСПОРТ - 5 бр., ПРАВА МАШИНА С ТРОЕН ТРАНСПОРТ - 3бр., ЕДНОИГЛОВА МАШИНА – РЪКАВЕН ТИП - 3бр., ЧЕТИРИ КОНЕЧЕН ПЛОСЪК ОВЕРЛОГ - 1 бр. ще имат серво мотор, което е иновативна технология и осигурява значително намаляване на консумираната електроенергия от машините се явава интелигентна система за производство. Гореописаната дейност КАТЕГОРИЧНО НЕ Е свързана с износ към трети държави или държави членки, по-специално помощи, които са пряко свързани с изнесените количества, с изграждането и функционирането на дистрибуторска мрежа или с други текущи разходи във връзка с износа. Категорично заявавяме, че предоставянето на помоща ( по настоящият проект) не е В хипотезата и НЕ Е поставено в зависимост от използване на местни стоки, за сметка на вносни стоки. , Contracted Amount: 389 286.00 , Reported Amount: 389 161.00
  • Activity: Дейности за информиране и публичност: дейността за визуализация и публичност на проектното предложение стартира през 1 м. от изпълнение на проекта. Период на изпълнение 12 м. Цел на дейността е даване на широка гласност и информираност за изпълнението на проекта и съфинансирането му от страна на ЕФРР на ЕС. При изпълнение на всички мерки и действия по визуализация на проекта фабркиата ще спазва изискванията, описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. Във всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството, изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта, чрез поставяне на емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз и ЕФРР, който оказва подкрепа на проекта. Дружеството ще упомене финансовия принос, предоставен от ЕФРР във всяка информация, предоставяна на широката общественост, във вътрешни и годишни доклади, в каквито и да е документи, свързани с изпълнението на проекта и при всякакви контакти със средствата за масово осведомяване. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще бъде посочено, че проекта се осъществява с подкрепата на ЕФРР. При потенциални публични изяви и интервюта на представители на дружеството, свързани с проекта, ще се подчертаят ролята на Общността, както и стойността на безвъзмездната финансова помощ. При отчитане изпълнението на проекта, както и при проверки на място, нашата фирма ще предостави на УО доказателствен материал за предприетите от него мерки за информация и комуникация. Дейностите по информация и публичност ще допринесат за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог, както и ще спомогнат за постигане на висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския фонд за регионално развитие. , Contracted Amount: 125.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Ynuz LTD , Contracted Amount*: 343 172.07 , Reported Amount**: 389 161.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Private investment matching public support to enterprises (grants), Measure Unit: евро, Base Value: 0.00 , Target amount: 19 903.87 , Reached amount: 23 519.19
Indicator 5 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 3.00 , Target amount: 1.50 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 389 286.00 BGN
Grant 343 282.29 BGN
Self amount 46 003.71 BGN
Total actual amounts paid 343 162.20 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: информиране и публичност, Estimated Amount: 125.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на табела и стикери
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на шевна техника, Estimated Amount: 389 286.00
  • Differentiated position 1: Доставка на шевни машини ОП1
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на кроялни машини ОП2
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на гладачни машини ОП3
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Доставка на шевни машини ОП1
    Contractor: Ynuz LTD
    Contract total funded value: 343 172.07
  • Differentiated position 5: Доставка на кроялни машини ОП2
    Contractor: Ynuz LTD
    Contract total funded value: 343 172.07
  • Differentiated position 6: Доставка на гладачни машини ОП3
    Contractor: Ynuz LTD
    Contract total funded value: 343 172.07

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN