Identification

UMIS Number BG16M1OP001-1.001-0007-C03
Project Name Rehabilitation, overhaul and modernization of Varna and Razgrad Traction Power Stations, and construction of Ruse Traction Power Station and introduction of a system for remote control and telesignaling - SCADA, Phase 1.
Beneficiary 130823243 STATE ENTERPRISE NATIONAL RAILWAY INFRASTRUCTURE COMPANY
Funding CF ==> Transport and Transport Infrastructure
Date of the Contract/Order 16.09.2021
Start Date 21.05.2019
End Date 19.02.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant In execution (starting date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331)
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Русе (BG323)
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Разград (BG324)

Description

Brief description
Проектът обхваща модернизацията на три ТПС, разположени по главната жп линия Русе-Варна, част от разширената трансевропейска транспортна мрежа.
Проектът включва изпълнението на следните дейности:
1. Планиране и проектиране
- конструктивно заснемане, обследване и изготвяне на конструктивна експертиза на съществуващите сгради за ТПС Варна и Разград, и изготвяне на технически и работен проект при съответното оборудване и вертикална планировка и огради, в зависимост от конкретния проект за трите ТПС;
2. СМР
- Ремонт на сгради на ТПС Варна и Разград;
- Изграждане на системите за СОТ, видеонаблюдение и пожароизвестяване; фундаменти и кабелни канали; въздушни обратни и захранващи фидери; масивна ограда около терена на ТПС Варна и Разград;
- Инсталиране и пускане на първи тягов трансформатор; монтаж на оборудване 25 kV; монтаж на динамична компенсация на реактивна енергия на ТПС Варна;
- Подмяна разединители и кабели за управление и сигнализация на гари Варна пътническа, Варна товарен парк, Тополи, Езерово, Белослав, Повеляново, Разделна, Девня, Варна фериботна;
- Модернизация на СП Кривня и СП Самуил;
- Разчистване на строителна площадка на ТПС Русе.
3. Доставка и монтаж на съоръжения и оборудване за ТПС
- Първи тягов трансформатор и оборудване 25 kV за ТПС Варна;
- Оборудване 110 kV и 25 kV за ТПС Русе.
4. Организация и управление;
5. Оценка на съответствието със съществените изисквания и строителен надзор по ЗУТ;
6. Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост;
7. Публичност.

За начална дата на проекта е приета датата на стартиране изготвянето на тръжни документации за избор на изпълнители - 21 май 2019 г. Крайната дата на проекта е прогнозната дата за завършване на СМР за Фаза 1 - м. декември 2023 г. Общият срок за изпълнение е 55 месеца.
Activities
  • Activity: Организация и управление: Дейността подпомага изпълнението на проекта и се отнася до създаването на Звено за подготовка, управление и изпълнение на проекта (ЗПУИП). ЗПУИП е създаден в съответствие с вътрешните процедури и Правилата на НКЖИ – практически указания за управление и изпълнение на проекти по ЕСИФ, одобрени на 29.01.16 г. от УС с Протокол 03-01/16. Настоящият проект не спада към категорията «голям проект» и за него не е създадена отделна структура, а подготовката, управлението и изпълнението му са възложени на ЗПУИП "София-Драгоман“ със заповед 2055/25.11.20 г. Преди възлагането на дейностите по проекта на ЗПУИП "София-Драгоман", подготовката на тръжните процедури, вкл. изготвянето на тръжни документи, е възлагано на експерти от същото звено и такива с необходимата експертиза със заповеди на ген.директор на НКЖИ, като първата заповед № 991 за организация, подготовка и провеждане на процедура за избор на изпълнител за ТПС Варна е от 21.05.19 г. Предвижда се тази дейност да продължи през целия срок на изпълнение на проекта, до въвеждането в експлоатация на всички обекти през 2023 г. Списък с всички проекти, по които към момента работят членовете на ЗПУИП "София-Драгоман", е описан в Приложение 3 към ФК за "голям проект". Обхватът на дейността включва: - подготовка и планиране, вкл. всички тръжни документи - подготовка на документите (изготвяне и подаване) на Уведомления по Наредбата за ОВОС към компетентния орган-МОСВ - управление на времето и качеството - контрол и верификация на разходите - управление и контрол на договорите и плащанията - управление на риска и контрол на системата за комуникация. В дейността са включени непреките разходи за организация и управление (без ДДС) на обща стойност 431 757,99 лв., разпределена, както следва: - Разходи за възнаграждения, вкл. осигурителни вноски: 381 750,80 лв. Финансират се от разходна категория „Организация и управление“ (ОУ). За да се избегне двойното им финансиране, на членовете на ЗПУИП се заплаща почасово за проекта, за което се изготвят отчети, при спазване на нормативната уредба. Върху тези разходи не се начислява ДДС. - Разходи за командировки: 18 776,29 лв. Свързани са с управлението, верифицирането и одита при изпълнението на проекта. Включат разходи за транспорт, дневни и нощувки на екипа, финансирани съгласно одобрен бюджет, като се отнасят само за разходи, изрично направени във връзка с настоящия проект. Върху разходите за квартирни, дневни и командировка в чужбина не се начислява ДДС. - Разходи за консумативи и офис оборудване: 25 670,00 лв. Финансират се от разходна категория ОУ. Предназначени са за изпълнението на задълженията по управлението и изпълнението на проекта и включват хардуер, мобилни апарати, офис обзавеждане, консумативи и др. Изчислени са на база индикативна спецификация, като същата ще бъде изготвена в детайли след определяне на нуждите на ЗПУИП във връзка с управлението на настоящия проект. - Разходи за контролни лабораторни изследвания –0,00 лв. - Разходи за доп. Специализирани услуги:1 060,90 лв. без ДДС Представляват средства за външни специализирани консултантски услуги, извършвани от специалисти, които не са част от ЗПУИП, чиято помощ може да се окаже необходима в хода на управление и изпълнение на проекта и за която членовете на ЗПУИП нямат необходимите компетенции – икономически и правни услуги, съгласно одобрен бюджет на ЗПУИП. Върху разходите за командировки (транспорт), консумативи, материали и оборудване, и върху разходите за външни специализирани услуги, се начислява ДДС. , Contracted Amount: 431 757.99 , Reported Amount: 447 856.94
  • Activity: Подготовка и проектиране: Тази дейност включва Етап І от договорите за изпълнение на трите подобекта, на обща стойност 780 744,90 лв. без ДДС. В обхвата й са включени следните задачи: - Изготвяне и предаване на Технически и Работен проект за съответната ТПС, като проектът за ТПС Варна обхваща и съответните гарови разединители, а проектът за ТПС Разград обхваща и прилежащите СП Кривня и Самуил; - Предаване на проекта за одобрение на Консултанта по чл. 166 от ЗУТ; - Изготвяне и предаване на работен проект за трите ТПС и където е необходимо за прилежащите СП и гарови разединители, като същите се съгласуват с външни за НКЖИ институции до получаване на Разрешително за строеж. Разходите за тази дейност се покриват от разходна категория "Планиране и проектиране". В периода м. ноември 2020 г. до м. май 2021 г. е изготвен финансов анализ и формуляр за кандидатстване за финансиране по ОПТТИ 2014-2020 на проект "Възстановяване, ремонт и модернизация на Тягови подстанции - Варна и Разград, и изграждане на Тягова подстанция Русе и въвеждане на система за телеуправление и телесигнализация - SCADA". Дейността не е в обхвата на настоящото проектно предложение., Contracted Amount: 780 744.90 , Reported Amount: 510 586.68
  • Activity: Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ и надзор по време на строителството: Дейността обхваща координацията и контрола на изпълнението на договорите за проектиране и строителство за всяка от трите подстанции, както следва: За ТПС Варна: 1. Подготвителни дейности - 30 календарни дни от датата на започване на изпълнение на договора; 2. Координиране и контрол по изпълнението на договорите за проектиране и строителство - през целия срок на договора за надзор на ТПС Варна; 3. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите - през целия срок на проектирането на ТПС Варна; 4. Надзор по време на строителството - през целия срок на договора за надзор на ТПС Варна; 5. Проверка и контрол на доставените и влаганите в строежа строителни продукти - през целия срок на строителството на ТПС Варна; 6. Изпълнение на дейности като Координатор по безопасност и здраве - през целия срок на строителството на ТПС Варна; 7. Координиране на договорите за проектиране и строителство с взаимодействащи си договори и други проекти - през целия срок на договора; 8. Актуализация на Технически паспорти - през целия срок на строителството на ТПС Варна; За ТПС Разград: 1. Подготвителни дейности - 30 календарни дни от датата на започване на изпълнение на договора; 2. Координиране и контрол по изпълнението на договорите за проектиране и строителство - през целия срок на договора за надзор на ТПС Разград; 3. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите - през целия срок на проектирането на ТПС Разград; 4. Надзор по време на строителството - през целия срок на договора за надзор на ТПС Разград; 5. Проверка и контрол на доставените и влаганите в строежа строителни продукти - през целия срок на строителството на ТПС Разград; 6. Изпълнение на дейности като Координатор по безопасност и здраве - през целия срок на строителството на ТПС Разград; 7. Координиране на договорите за проектиране и строителство с взаимодействащи си договори и други проекти - през целия срок на договора за надзор на ТПС Разград; 8. Актуализация на Технически паспорти - през целия срок на строителството на ТПС Разград; За ТПС Русе: 1. Подготвителни дейности - 30 календарни дни от датата на започване на изпълнение на договора; 2. Координиране и контрол по изпълнението на договорите за проектиране и строителство - през целия срок на договора за надзор на ТПС Русе; 3. Оценка на съответствието на инвестиционните проекти с основните изисквания към строежите - през целия срок на проектирането на ТПС Русе; 4. Проверка и контрол на доставените и влаганите в строежа строителни продукти - през целия срок на строителството на ТПС Русе; 5. Координиране на договорите за проектиране и строителство с взаимодействащи си договори и други проекти - през целия срок на договора за надзор на ТПС Русе; , Contracted Amount: 382 577.11 , Reported Amount: 439 917.48
  • Activity: Доставка на съоръжения и строително-монтажни работи: Дейността включва Етап ІІ от договорите за изпълнение - СМР, доставка и монтаж на съоръжения. Разпределението на стойността по договори е: 1.ТПС Варна – 6 812 914,61 лв. без ДДС: -СМР: 1 057 440,00 лв; -Машини и съоръжения: 5 755 474,61 лв. (без автовишка). Доставката на автовишка за ТПС Варна не е в обхвата на проектното предложение и е недопустим разход за проекта. Основните видове работи са: -Демонтаж на съществуващите съоръжения и извозване на демонтираните части и елементи -Изграждане на фундаменти и кабелни канали, преди монтажа на съоръженията -Изграждане на нова ОРУ 110kV със съвременно оборудване и на нова ЗРУ 25kV, изпълнена с КРУ 25kV -Увеличаване броя на захранващите изводи към контактна мрежа -Подмяна гарови разединители на спирки към ТПС Варна -Изграждане и внедряване на SCADA система за ТПС и прилежащите разединители в гарите на посочения участък -Доставка на оборудване за ОРУ 110kV; КРУ и оборудване 25kV; тягови трансформатори; динамична компенсация, захранващи и обратни фидери; табла за управление, сигнализация, захранване и защити; първична и вторична комутация, ПНР, осветление, СОТ, видеонаблюдение, пожароизвестяване, климатизация и др. -Съгласуване с външни институции, издаване разрешение за строителство (РС), подписване акт обр.2а-откриване на строителна площадка. 2.ТПС Разград – 3 364 778,46 лв. без ДДС: -СМР: 935 112,20 лв. -Машини и съоръжения: 2 429 666,26 лв. Основните видове работи са: -Демонтаж на съществуващите съоръжения и извозване на демонтираните части и елементи -Изграждане на фундаменти и кабелни канали, преди монтажа на съоръженията -Изграждане на нова ОРУ 110 kV със съвременно оборудване и на нова ЗРУ 25 kV, изпълнена с КРУ 25 kV -Увеличаване броя на захранващите изводи към контактна мрежа -Модернизация на СП Кривня и СП Самуил -Изграждане и внедряване на SCADA система за ТПС и прилежащите СП -Доставка на оборудване за ОРУ 110kV; КРУ и оборудване 25kV; тягови трансформатори; динамична компенсация, захранващи и обратни фидери; табла за управление, сигнализация, захранване и защити. -Съгласуване с външни институции, издаване РС, подписване акт обр. 2а-откриване на строителна площадка. 3. ТПС Русе - 5 471 205,42 лв. без ДДС: -СМР: 0,00 лв; -Машини и съоръжения: 5 471 205,42 лв. ТПС Русе е в центъра на градската зона, далече от гарата, фидерите с голяма дължина, преминават през публични обекти, което прави поддръжката трудна и е причината за изграждането й на нова площадка. Основните видове работи са: -Разчистване на строителната площадка -Доставка на оборудване за ОРУ 110 kV; КРУ и оборудване 25 kV; -Съгласуване с външни институции. В дейността са включени разходи за „Индексации по ПМС 290 от 27.09.2022 г.“, Разходите по Дейност 4 се покриват от разходни категории "Строително-монтажни работи" и "Съоръжения, машини и оборудване" на обща стойност 18 318 936,15, включващи 2 670 037,66 индексация и 15 648 898,49 лв. СМР и машини без ДДС. , Contracted Amount: 18 318 936.15 , Reported Amount: 22 976 107.18
  • Activity: Публичност: Дейността е свързана със задълженията на НКЖИ, като бенефициент, в съответствие с изискванията на Приложение XII на Регламент 1303/ 2013 на ЕК, да изпълнява минималните изисквания по отношение всички мерки за информация и комуникация на проекта, съфинансиран от Структурните инструменти, като популяризира подкрепата от фондовете за операцията, като стартира от началото на проекта и приключва с приключването на проекта. По отношение на договорите за изпълнение, е предвидено реализирането на следните мерки за публичност по проекта: - Изработка и поставяне на информационен билборд за периода на проекта на всеки обект; - Организиране и провеждане на церемония „Първа копка“ за всеки обект; - Публикуване на банер в заглавната страница на Изпълнителя общо за проекта; За фаза 1 на проекта се предвиждат 8 100 лв. за дейността., Contracted Amount: 8 100.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост: По фаза 1 няма да бъдат изпълнени дейности по Оценка на съответствието с изискванията за оперативна съвместимост. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Непредвидени разходи: Тази дейност е свързана с непредвидените разходи, които се дължат на изпълнителите на договорите за строителство в обхвата на проекта при обоснована необходимост от извършването им. Непредвидените работи са такива, които не е било възможно да бъдат предвидени в етапа на подготовка на документацията (Техническата спецификация) от страна на Възложителя и съответно не е било възможно да бъдат конкретно разписани в офертата на участниците в процедурите за изпълнение на строителните договори в обхвата на проекта – напр. тестове или изследвания, или строително-монтажни работи, възникнали поради непредвидени обстоятелства, които са доказано необходими. Непредвидени разходи се отнасят към отделните дейности и са разпределени и включени в стойностите на процедурата за възлагане на строителството или в стойностите на вече сключените договори, попадащи в обхвата на проекта. Същите се покриват от разходна категория "Непредвидени разходи" на обща стойност 74 471,68 лв. без ДДС., Contracted Amount: 74 471.68 , Reported Amount: 89 366.02

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Reklamen Market, LTD, Contracted Amount*: 221.76 , Reported Amount**: 532.22
  • Contractor: „CONSTRUCTION SUPERVISION SERVICES“, Contracted Amount*: 185 000.00 , Reported Amount**: 153 886.31
  • Contractor: TDB DZZD, Contracted Amount*: 11 775 947.78 , Reported Amount**: 11 371 864.38
  • Contractor: Smart Soft Ltd., Contracted Amount*: 17 660.00 , Reported Amount**: 42 384.00
  • Contractor: DZZD "ETE INFRASTRUCTURE", Contracted Amount*: 555 200.00 , Reported Amount**: 286 031.17
  • Contractor: DZZD "Ruse CEMA", Contracted Amount*: 12 867 362.60 , Reported Amount**: 6 602 946.50
  • Contractor: AGENTSIYA "PATNA INFRASTRUKTURA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 439.14
  • Contractor: MPS Ltd., Contracted Amount*: 8 010.00 , Reported Amount**: 19 224.00
  • Contractor: DZZD ABRITUS, Contracted Amount*: 8 197 497.90 , Reported Amount**: 5 601 058.90
Subcontractors
  • Subcontractor: Camp;B ENERGICONSULT - Ltd., Contracted Amount*: 0.00
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: Tamp;D ENGINEERING, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EL TRANS ENGINEERING - VALENTIN MAChIKOV - ST, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: EL-TEST Ltd., Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "MONTAGI CO" EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: ETE ENGINEERING AD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: BITUMINA GmbH – BULGARIA EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: VALIRION EOOD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "ALOKOR" EAD, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: "TSENTRALNA ENERGOREMONTNA BAZA" EAD, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Възстановени/ ремонтирани/ модернизирани тягови подстанции, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 0.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Реализирани мерки за публичност за инвестиционен проект., Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 7.00 , Reached amount: 8.00
Indicator 3 Изготвени анализи, доклади и становища, свързани с изпълнението на проекта, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 3.00 , Reached amount: 2.00
Indicator 4 Изградена/ инсталирана система за управление/ контрол/ комуникация / сигнализация, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 2.00

Financial Information

Total Project cost 43 945 717.58 BGN
Grant 19 996 587.82 BGN
Self amount 23 949 129.76 BGN
Total actual amounts paid 18 567 390.86 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18 500.00 0.00 18 500.00 КАНСТРАКШЪН СУПЕРВИЖЪН СЪРВИСИС ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 67 000.00 0.00 67 000.00 ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 71 800.00 0.00 71 800.00 ДЗЗД "ЕТЕ ИНФРАСТРУКТУРА"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 501 231.67 0.00 501 231.67 ТДБ ДЗЗД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 384 904.14 0.00 384 904.14 ДЗЗД "АБРИТУС"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 643 368.13 0.00 643 368.13 ДЗЗД "Русе ЦЕМА"

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Дейности по информация и публичност, Estimated Amount: 55 150.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на компютърно и периферно оборудване и софтуер за нуждите на ЗПУИП „София-Драгоман по проект „Възстановяване, ремонт и модернизация на Тягови подстанции - Варна и Разград, и изграждане на Тягова подстанция Русе и въвеждане на система за телеуправление и телесигнализация - SCADA“ по обособени позиции, Estimated Amount: 30 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Доставка на настолни компютърни конфигурации с включена операционна система и MS Office”
    Contractor: Smart Soft Ltd.
    Contract total funded value: 10 850.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Доставка на преносими компютри с включена операционна система и MS Office”
    Contractor: Smart Soft Ltd.
    Contract total funded value: 6 810.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция 3: „Доставка на мултифункционално устройство А3 с допълнителни консумативи”
    Contractor: MPS Ltd.
    Contract total funded value: 8 010.00
Procedure 3 Subject to due process: Изграждане на нова ТПС Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години, Estimated Amount: 8 692 457.08
Procedure 4 Subject to due process: Изграждане на нова тягова подстанция Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години, Estimated Amount: 9 470 860.68
  • Differentiated position 1: Изграждане на нова тягова подстанция Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години
    Contractor: DZZD "Ruse CEMA"
    Contract total funded value: 12 867 362.60
Procedure 5 Subject to due process: Модернизация на ТПС Разград, прилежащите и́ секционни постове Кривня и Самуил с изграждането и включването им в система за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години, Estimated Amount: 7 667 786.20
  • Differentiated position 1: Модернизация на Тягова подстанция Разград, прилежащите и секционни постове Кривня и Самуил с изграждането и включването им в система за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години
    Contractor: DZZD ABRITUS
    Contract total funded value: 8 197 497.90
Procedure 6 Subject to due process: Модернизация на Тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участка Варна - Синдел и доставка на автовишка по обособени позиции, Estimated Amount: 10 983 120.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Модернизация на тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участъка Варна - Синдел
    Contractor: TDB DZZD
    Contract total funded value: 11 775 947.78
Procedure 7 Subject to due process: Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договори за проектиране и строителство“, по обособени позиции, Estimated Amount: 759 284.79
  • Differentiated position 1: Обособен позиция № 1: „Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договора за проектиране и строителство“ с предмет: „Модернизация на тягова подстанция Варна с изграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA с подмяна на гаровите разединители в участъка Варна – Синдел“;
    Contractor: DZZD "ETE INFRASTRUCTURE"
    Contract total funded value: 268 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договора за проектиране и строителство“ с предмет: „Модернизация на тягова подстанция Разград, прилежащите и секционни постове Кривня и Самуил с изграждането и включването им в система за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години“.
    Contractor: „CONSTRUCTION SUPERVISION SERVICES“
    Contract total funded value: 185 000.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Оценка на съответствието с основните изисквания към строежите съгласно ЗУТ, извършване на строителен надзор по време на строителството и управление на изпълнението на договора за проектиране и строителство“ с предмет: „Изграждане на нова тягова подстанция Русе, включване в системата за телеуправление и телесигнализация SCADA, както и гаранционно поддържане и сервизно обслужване за период от 10 години“.
    Contractor: DZZD "ETE INFRASTRUCTURE"
    Contract total funded value: 287 200.00
Procedure 8 Subject to due process: Публикуване на обяви за нуждите на ДП НКЖИ по две обособени позиции, Estimated Amount: 195 000.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №2: „Публикуване на обяви в национални и местни ежедневници и държавен вестник за изпълнение на проекти с национално финансиране и средства от Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“( ОПТТИ )и Механизъм за свързване на Европа(МСЕ)“.
    Contractor: Reklamen Market, LTD
    Contract total funded value: 221.76

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN