Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

This project proposal is aimed at developing the management capacity of EASYADS Ltd. by promoting the use of information and communication technologies and services. The project will be developed and implemented specifically for the company's software for resource management -ERP system to optimize and integrate existing business processes in the company.
The main activities that the company plans to implement for the project related to the use of services to analyze specific activities and needs of EASYADS Ltd., development and deployment of fully customized business ERP system for management and organization of resources, services and business processes in EASYADS Ltd. The field of "Internet advertising" have the need to increase the available technical and production capacity of the proposed impressions (each time the advertising form) and within the project is expected to be bought 1 web server, 1 server database and 2 switches, which will contribute to the introduction of ICT-based software. With the purchase of equipment to the company emerges it need to be collocated in date-center to equip space, electricity and internet connection. For this purpose will be realized and activities for colocation services only for servers that will be acquired proekta.EASYADS Ltd. will implement all measures for information and publicity as prepare an information poster at the entrance of the administrative office of the company and put stickers on purchased equipment for the project. Information about the program and the project will be uploaded on the website of EASYADS -https: //easyads.bg. The expected results of the project consist in improving the capacity of EASYADS Ltd. for a successful presence in foreign markets and increase the competitiveness of the company by promoting the use of ICT technologies and services for business management.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1:Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на ERP система.: Основна цел на дейността е оптимизиране на съществуващите бизнес процеси и работните потоци в ИЗИАДС ЕООД чрез насърчаване използването на услуги за разработване и въвеждане на софтуер за управление на ресурсите (ERP система), с цел те да станат по-ефективни и да се адаптират към постоянно променящите се условия. Към момента на кандидатстване управителят на фирмата е идентифицирал нуждата от извършването на промени в съществуващите бизнес процеси и след направена проверка на съществуващите на пазара софтуерни приложения е установил, че такъв специфичен продукт не съществува на пазара, поради което е необходимо ERP системата да бъде разработена специално за фирмата, за да отговаря изцяло на спецификите и потребностите на ИЗИАДС ЕООД. Направеният анализ на мениджъра на ИЗИАДС ЕООД към момента на кандидатстване е показал необходимост от внедряване на ERP система със следните модули(подсистеми)тип разходи ползи: 1.Модул "Финанси", включващ следните функционалности - дигитализиране на процеса по издаване на фактури- е-фактури; -дигитализиране на процеса по издаване на платежни известия; - контрол на издадените счетоводни документи; 2.Модул CRM "Управление на отношенията с клиентите". съхранение и актуализация на данните назначаване на акаунт мениджър към конкретен клиент установяване на датата и часа на всеки клиент и поддръжка на история за всеки вход система за поддръжка и отговор на запитвания (tickets) 3.Модул "Мониторинг" (Business Intelligence) анализи на статута на рекламните заявки -чрез възможност за следене на показатели като брой, обем, незавършени, изтекли, с намалена доходност; анализ на ефективността при процеса на предоставяната услуга(производствения процес); повишаване нивото на информационна сигурност и защита от външни атаки; 4. Модул "Управление на проекти (PM)" планиране на проекти планиране на ресурси цени на проектите, разпределение на работата управление на дейностите вграждане на времеви план и график, по който се следи времето за работа по дадена задача от ръководител функционалност за превод на всички текстове в интерфейса на платформата 5.Модул "Управление на отпадъците" справка в реално време за количеството хартиени документи, които се принтират управление на броя на електронните документи, които се издават управление на % съотношение за документооборота и спестено количество хартия месечна справка за спестените разходи за покупка на хартия Много важен етап преди внедряване на ЕРП системата е разработването на софтуера, което включва: - Извършване на оценка на състоянието на фирмата към момента; - Изготвяне на бизнес анализ на работните процеси- изготвя детайлно описание на съществуващите бизнес функции и процеси във фирмата, както и на съществуващите документи и информационните и материалните потоци; - Изчистване както на бизнес моделите, така и пълно детайлизиране на потоците от информация; - Изработване на архитектура на ERP системата/изработване на заданието; - Определяне на функционалностите към отделните модули; След успешната реализация на дейностите по разработване, въвеждането на ERP системата ще бъде удостоверено с получаването на лиценз за функциониране на софтуера от избрания доставчик. Основни стъпки за изпълнение на дейността: Стъпка 1: Формиране на екип за организация и управление на проекта - ( 1- ви месец) Стъпка 2: Провеждане на процедура за избор с публична покана - (2 месец - 5 месец) Стъпка 3: Сключване на договор с избрания изпълнител - (6 месец) Стъпка 4: Изготвяне на бизнес анализ на работните процеси и разразботване и на ERP системата - (7 - 11 месец) Стъпка 5: Внедряване на ERP системата -( 12-13 месец) Стъпка 6 : Практическо въвеждане в действие на системата и придобиване на лиценз - (14- 15 месец) Стъпка 7: Подготовка на финален финансов и технически отчет - (16- 18 месец) 438 000.00 195 620.00
Дейност 2:Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата.: Към момента фирмата разполага със следната техника, организирана в сървърен клъстер: 4 уеб сървъра, 2 сървъра за бази данни, 2 лоуд балансера (сървъри със слаби параметри) и 1 суич (машина която разпределя интернет трафика). Машините са купувани през определено време от 2006 г. до 2015 г. Всяка подобна машина има определено време за амортизация, след което тя остарява не само технически, но и морално на параметри като скорост и производителност и е наложително нейната подмяна с нова, по-модерна и производителна машина. Наличното оборудване не е достатъчно за нормалното функциониране на ERP системата, тъй като за функционирането на всеки софтуер, е необходима хардуерна инфраструктура, а поради специфичните системни изисквания използването на подходящи сървъри и компютри е от ключово значение за нормалното функциониране на ERP - системата. Освен това, неподходящи сървърни системи, могат да изложат на голям риск, изключително важната фирмена информация. В тази връзка ИЗИАДС ЕООД планира да закупи и въведе в експлоатация на 2 сървъра: 1 уеб сървър за изчисления - Оборудването е необходимо тъй като чрез въвеждането на ERP системата се очаква нарастване на производствения капацитет с до 50% или на 1,5 милиард импресии месечно и същетсвуващото налично оборудване не е достатъчно да отговори на нарастналата потребност от техническо обезпечаване. 1 сървър за бази данни, необходимм за ефективното функционирането на ERP системата. Наличното към момента оборудване е ниско производително, амортизирано и с ниски технически параметри и няма да могат да покрият нуждите на ИЗИАДС ЕООД от техническо обезпечаване на интегрираната система за плнаиране на ресурсите. Сиуч (switch) - 2 бр.Устройство, което преглежда постъпилите пакети информация и определя източника и дестинацията, където да ги препрати (Switch) Сървърите представлява компютъри, специално предназначен за стартирането на специализирани софтурни системи за управление на ресурсите (ERP). Необходими са за предоставянето на услуги към останалите компютри в мрежата, които ще се използват от ръководството и служителите на компанията при работата им със системата. Закупуването на 1 бр. сървър база данни и 2 бр. суич ще осигурят нормално техническо функциониране и инфраструктура за предвиденият за разработване и вграждане софтуер. Новото оборудване ще бъде викокотехнологично, енергоефективно и с по-добри технически параметри от наличното в момента и ще допринесе в най-висока степен за успешното инсталиране на ERP системата, за повишаване качеството на предлаганите услуги. Освен за успешното функциониране на ERP системата новозакупените сървъри ще поддържат информацията синхронизирана. Основни стъпки за изпълнение на дейността: Стъпка 1: Събиране на 1 оферта за оборудването- месец 10 Стъпка 2: Закупуване и инсталиране на оборудването- месец 11-12 * Предвид факта, че оборудването е необходимо за въвеждането на ERP системата, месеците за реализацията по дейността се припокриват с месеците по Дейност 1. 21 215.00 8 115.00
Дейност 3: Дейности за услуги за "колокация" на сървъри: В резултат на дейност 2 и след закупуването на Предвиждаме закупуването на web сървър за изчилсения и 1 сървър за бази данни и 2 бр. суитч, които се предвижда да бъдат закупени от ИЗИАДС ЕООД през 2017 година е необходимо новозакупеното оборудване да бъде колокирано в дата-център и да й бъде осигурено пространство, електричество и интернет връзка. За тази цел в рамките на дейността ИЗИАДС ЕООД планира да сключи договор за колокация на сървърите, които ще бъдат придобити в рамките на проекта, и които са необходими за въвеждането на ИКТ базираният софтуер за управление на бизнес процесите. За реализация на дейността фирмата планира да сключи договор за колокационни услуги на новозакупеното оборудване от момента на закупуването му до края на проекта - 8 месеца. Във връзка с гарантиране устойчивост на резултатите от изпълнението на проекта ИЗИАДС ЕООД планира да запази правото да ползва подкрепените по проекта колокационни услуги за период от минимум 3 години след приключване на дейностите по проекта и да осигури подходящи условия за функционране на придобитите по проекта сървъри за период от минимум 3 години след приключване на проекта. 20 000.00 11 936.00
Дейност 4: Дейности за визуализация: При реализация на всички дейности по проекта ИЗИАДС ЕООД ще приложи мерки за публичност и информираност съгласно Приложение XII на Регламент (ЕС) №1303/2013 г. и съгласно насоките на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020 г. За тази цел дружеството ще упомене финансовия принос на ЕФРР чрез ОПИК в информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изълнението на проекта. По време на изпълнението на проекта ИЗИАДС ЕООД ще включи информация за проекта, неговата цел и резултати на своята интернет страница -https://easyads.bg. Също така ще бъде поставен плакат с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа на ЕС на входа на офиса на дружеството, и който ще съдържа необходимите лога и информация. Всички закупени по проекта активи и ще бъдат обозначени със информационни стикери. 1 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).