Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 225 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

Project proposal " A new way" disclosure provides sustainable jobs for the unemployed and inactive persons, representatives of the target group.
The project will provide disclosure of three jobs, which will be filled 5 representatives of the target group. . New jobs will be the following: 1 job for the position "shop assistant" who will be employed 2 people, working in two shifts ; one workplace  for the positionone  driver , which will be employed two person , working in two shifts and  one workplace  for the position hygienist , which will be employed one person  .

Objectives of the project: Creation of sustainable jobs
Support the inclusion of the labor market and the integration of the most vulnerable groups of unemployed and inactive.
Improving the qualifications of employees from the target group.

The project objectives will be achieved through the following actions to be implemented:
Activity 1: Recruitment of unemployed and inactive persons for period up to 12 months;
Activity 2: Purchase of proper equipment and furniture needed for the new jobs created;
Activity 3: Training of the profession of staff for workplace "carpenter, upholsterer"
Activity 4: Forming a team of management and reporting of the project.
Activity 5: Preview and publicity of the project.
Activity 6: Insurance purchased equipment.
Activity 7: Implementation of activities in occupational medicine for new jobs.

It is planned to be appointed at least 4 persons representatives of specific categories of the target group as follows:
- Unemployed with low level of education  - 1 person.
- Long-term unemployed - 1 person.
- Young people up to 29 years - 2 people .
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и /или неактивни лица за период до 12 месеца: Дейността предвижда разкриване на нови работни места , наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца на новоразкритите работни места . 1 . Предвижда се разкриване на три броя работни места както следва : * 1 работно място за длъжността " продавач-консултант " с код по НКПД -2011 : 52232001 Основните трудови задължения на лицето са : - посреща и обслужва клиенти в търговския обект; консултира клиентите ; поддържа търговския вид и хигиената на работното си място и други . Изискванията за това работно място са лицето да има завършено средно образование . Няма заложени изисквания за професионален опит по специалността . Заетост . - 2 лица на пълен работен ден . * 1 работно място за длъжността " шофьор лек автомобил до 9 места " с код по НКПД 2011 : 83222002 Основните трудови задължения на лицето са : осъществява превози на стоки и хора до и в рамките на населеното място, където се осъществява дейността на предприятието. ;следи за нормалната работа на двигателя и спазва правилата за безопасност на движението и други . Изисквания към това работно място : Образование – минимална образователна степен – средно образование. Основни познания относно МПС Свидетелство за управление на МПС - категория "В" Заетост .- 2 лица - едното лице ще бъде назначено на осем часов работен ден , а второто лице на четири часов работен ден * 1 работно място за длъжността " Чистач, хигиенист" с код по НКПД - 91120004 Основните трудови задължения - да почиства и поддържа в добър санитарен вид помещенията и залите в обекта . Изискванията за това място - завършено основно образование . Заетост - 1 лице на 8 часа . Разпределение на заетите по специфични категории от целевата група: Представителите на целевата група по проекта 5 лица ще заемат длъжностите "продавач консултант", "шофьор на лек автомобил до 9 места" и "чистач, хигиенист", както следва: * продавач консултант - 1 неактивно лице; * продавач консултант - 1 лице - безарботни младежи до 29 години; * шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 продължително безработно лице; * шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 лице - безработни младежи до 29 години; * чистач, хигиенист " - 1 лице - безработнлице с ниска степен на образование; Цели на дейността : осигуряване на устойчиви работни места и включване в заетост на неактивни и/или безработни лица , в това число от уязвими групи . Етапите на изпълнение на дейността са следните : - подготвителен етап - информиране на възможно най-голям брой представители на целевата група за вакантните работни места ; събиране на кандидатури и тяхното разглеждане ; сключване на трудови договори с подходящите кандидати . - осигуряване на заетост за период от 12 месеца . Финансиране на дейността и обосновка на заложените средства в бюджета : Разходите, които са предвидени за изпълнение на дейността са: Заплати и осигурителни вноски за сметка на работодателя за 12 месеца за следните лица: 1. Продавач консултант - 2 лица на 8 часова заетост; 2. Шофьор на лек автомобил до 9 места - 1 лице на осем часова заетост и 1 лице на 4 часова заетост; 3. Чистач хигиенист - 1 лице на осем часова заетост. Общо заплати и осигуровки за сметка на работодателя за 5 души за 12 месеца: 32 371,44 лв. Заплатите ще бъдат на прага на минимално осигурителния доход за съответната длъжност. 32 371.44 32 371.44
Закупуване на подходящо оборудване и стопански инвентар, необходими за ново разкритите работни места: Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на едно работно място . Закупуването на предвиденото оборудване ще гарантира финансовата стабилност на предприятието , тъй като няма да се наложи да привлича чужди капитали за целта и да отделя финансови ресурси за тяхното връщане .По този начин новооткритите работни места се предполага ,че ще бъдат гарантирани в дългосрочен план след края на изпълнение на проекта . По проекта се предвижда закупуването на оборудване за работно място " Шофьор на лек автомобил до 9 места ". Фирмата предвижда да се закупи лек автомобил , с висока проходимост и с възможност за превозване на по-голям товар / пример за подобен автомобил е Лада Калина / . Тъй като изпълнението на проекта е в с . Ряхово , фирмата има нужда от собствен превоз по ред причини : отдалечеността на фирмата от административния център - гр. Русе ; липсата на редовен обществен превоз до административния център ; липса на редовно снабдяване от доставчиците на фирмата до с. Ряхово . Лекият автомобил се предвижда да обслужва както административната дейност на фирмата , така и основната търговска дейност на фирмата . Обслужването на административната дейност на фирмата е от изключителна важност , защото има административни срокове и процедури ,които следва да се спазват . Не подаването в срок на определени документи ,може да доведе до значителни финансови санкции ,както и до затваряне на обекта . Поради отдалечеността на обекта от обслужващия административен център и имайки предвид лошите климатични особености през зимния сезон , зависимостта от обществения транспорт би повишила значително риска от неспазване на нормативно установените срокове . Отново поради отдалечеността си от гр. Русе , снабдяването на търговския обект със стоки е силно затруднено . Закупуването на товарен автомобил в случая е икономически неефективно , тъй като обема на стоките не е толкова голям , а честотата на зареждане е почти ежедневна . Закупуването на лек автомобил би решило на сто процента проблема с доставката на стоки . Необходимостта от този актив се налага и от факта , че в търговския обект се предлагат услугите за парични преводи и разплащания към Изи Пей , което изисква периодичност на отчитане на постъпилите парични средства . При положение ,че се съберат значителни суми от клиенти , е недопустимо съхраняването им в касата заради лимит на касова наличност , а трябва да бъдат внесени по обособена сметка съгласно договора с " Изи Пей " АД . Макар и с този актив да се оборудва работното място на двама представители на целевата група , то се явява жизнено необходимо за нормалното функциониране на фирмата и за заетостта на целия персонал в нея . 16 300.00 16 300.00
Обучение по част от професия на наетия персонал за работно място " продавач - консултант ": Предвижда се да бъде извършено обучение на двама човека , назначени на длъжността " продавач - консултант " . Предвижда се обучението да е квалификационен курс по част от професия по втора квалификационна група . Обучението ще има следните характеристики : Професия : код 341 020 "Продавач - консултант " Специалност : код 341 02 01 " Продавач - консултант " . Хорариум на обучението : Обща продължителност - 300 учебни часа по 45 минути в това число : - теория 70 учебни часа -практика 230 учебни часа . Брой на обучаваните лица - 2 бр. Документ доказващ завършено обучение : Удостоверение за професионална квалификация . Разходи заложени в бюджета : 2 човека по 600.00 лева 1 200.00 1 000.00
Сформиране на екип за управление и отчитане на проекта и дейности по управление на проекта : Дейността по сформиране на екип за управление на проекта и управление на проекта включва : Изготвяне на длъжностни характеристики и подписване на граждански договори с членовете на екипа ; График за провеждане на заседания на екипа за наблюдение, отчитане и проследяване напредъка на изпълнението на проекта ; Изготвяне на план за разпределение и разходване на средствата- паричния поток; Извършване на плащания по проекта ; Изготвяне на междинни доклади и заключителен доклад, както и полугодишен и годишен доклад за изпълнението на проекта. Изготвяне на искане за авансово, междинни и окончателно плащане по ДБФП; Финансово управление, свързано с движението на парични потоци, заявяването на финансовите средства, както и системите за финансова отчетност и верифициране на разходите и други дейности , осигуряващи нормалното изпълнение на поставените цели в проекта и достигане на заложените резултати . Екипът за управление включва : Ръководител проект - 1 лице и координатор на проект - 1 лице . 4 956.00 4 956.00
Визуализация и публичност на проекта . : Дейността ще осигури публичност на проекта и на постигнатите резултати от неговото изпълнение в съответствие с изискванията на ЕС . Заложените действия за визуализация и публичност ще бъдат съобразени с изискванията на " Единен наръчник на бенифициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. " За тази цел по това проектно предложение са предвидени следните информационни материали и публикации : - Информационна табела / плакат / – 1 бр.; Публикации в пресата – 2 бр. ; Стикери за визуализация на закупеното по проекта оборудване и стопански инвентар – 4 бр.; 300.00 268.00
Застраховане на закупеното оборудване . : Дейността предвижда сключването на застраховка КАСКО на закупения лек автомобил . Застраховането на лекия автомобил ще гарантира спокойствие и сигурност относно неговото стопанисване . Също така ща са гарантира и доброто стопанисване и разходване на средства от фондовете на Европейския съюз . 730.00 730.00
Дейности по трудова медицина за новите работни места : Предвижда се изпълнение на задължителните дейности относно трудова медицина за ново разкритите работни места съгласно ЗБУТ . Това ще стане чрез сключване на договор с изпълнител - / служба по трудова медицина / относно обслужване по трудова медицина . Срокът на договора ще е една година , изцяло в срока за изпълнение на проекта . Предвидени са финансови средства в бюджета на проекта относно абонаментната такса за обслужване 5 души персонал, назначени по проекта ; изготвяне на оценка на риска за ново разкритите работни места ; замерване на микроклимат , осветеност , температура фаза- защитен проводник и други показатели по преценка на изпълнителя и съгласно изискванията на ЗБУТ . 200.00 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).