Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: All

Planning region: International

Description

The funds under the financial plan for budget line "Support to EFIPP DG for management and implementation of HRD OP" will be used to support the building capacity for programme management by applying the good governance principles in the performance of all tasks and functions assigned to MA. The introduction of good practices and approaches to the programming, implementation, monitoring, control and evaluation of the operational program will contribute towards improved administration and indirectly will exert a positive impact on the development of the policies included in the programme. Funding will be provided for trainings of the staff employed in units tasked with HRD OP management and control, and these trainings will also be complemented by acquiring new knowledge and skills from participation in study visits and traineeships for the purpose of experience enrichment and familiarization with good practices. 
Support will be given to analyses, studies and research on the possibility to apply innovative approaches in the management and implementation of the operational programme, as well as for special studies and evaluation of the effectiveness and efficiency of MA for the purpose of subsequent introduction of improved operation systems and good practices.
The funds under the financial plan will also be used for improving the capacity of the beneficiaries to draft project proposals and implement projects that would fully comply with the priorities, objectives and requirements of the operational programme. 
For enhancing the public awareness with regards to HRD OP and the results achieved under it, public awareness events and campaigns will be organised, printed promotional materials will be produced and will be actively worked with national broadcasters for formation of the public opinion.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултантско и експертно обезпечаване във връзка с процеса на управление, наблюдение и контрол на оперативната програма: • Извършване на оценки, изследвания, проучвания, анализи и други • Предоставяне на консултантска и експертна подкрепа на всички нива на управление на ОП – преводачески, юридически, стенографски услуги, осигуряване на технически и експертни лица, осигуряване на оценители на проектни предложения за предоставяне на БФП и други. Забележка: В разходите по дейността се включват и разходи за дейности за предходен период, но не по-рано от 01.01.2015 г. 5 500 000.00 3 181 746.50
Повишаване и укрепване на капацитета на лицата, ангажирани с управление, изпълнение, наблюдение и оценка на ОПРЧР и на капацитета на бенефициентите за подготовка и изпълнение на операции по оперативната програма: - Организиране на заседанията на Комитета за наблюдение - Организиране на срещи, заседания, работни групи, конференции, семинари, обучения и други форми за обмен на информация и експертиза в България и държавите-членки на ЕС за лицата, ангажирани с управление, изпълнение, наблюдение и оценка на ОПРЧР - Организиране на информационни събития, срещи, заседания, работни групи, конференции, семинари, обучения и други форми за обмен на информация и експертиза в България за потенциални бенефициенти и бенефициенти на ОПРЧР - Закупуване и абонамент за специализирана литература - Други Забележка: В разходите по дейността се включват и разходи за дейности за предходен период, но не по-рано от 01.01.2015 г. 3 260 000.00 1 273 451.62
Популяризиране на ОП РЧР: - Организиране и провеждане на информационни кампании в електронни, печатни и интернет медии, в това число изработване на рекламни клипове и филми, информационни материали в печатни и интернет медии - Разработване на печатни информационни и рекламни материали - Осъвременяване и поддръжка на интернет сайта на ОП РЧР – Други Забележка: В разходите по дейността се включват и разходи за дейности за предходен период, но не по-рано от 01.01.2015 г. 4 550 000.00 2 865 793.00
Материално-техническо обезпечаване за целите на подготовката, управлението, наблюдението, оценката, публичността и контрола на оперативната програма: - Командироване в страната и чужбина на служители от УО, МТСП и други и на наети лица във връзка с изпълнение на дейности по оперативната програма - Придобиване на оборудване, обзавеждане, софтуер и др. - Осигуряване на самолетни билети, хотелско настаняване и медицински застраховки при служебни пътувания - Възстановяване на разходи за възнаграждения, допълнително материално стимулиране и осигурителни вноски за сметка на работодателя на служители на АЗ, АСП, МОН и други за подпомагане дейността на УО на ОПРЧР - Доставка на канцеларски материали, консумативи, принадлежности - Поддръжка на офисите на УО (наем, телефон, електричество, отопление, вода, интернет, почистване, охрана, строително-ремонтни дейности и др.) - Поддръжка на софтуер и хардуер - Осигуряване на куриерски услуги - Паркинг, автомивка, консумативи и др. за транспортните средства, закупени по ОПРЧР - Наем на помещение за архив на ОПРЧР – Други разходи Забележка: В разходите по дейността се включват и разходи за дейности за предходен период, но не по-рано от 01.01.2015 г. 3 190 000.00 2 230 074.83

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).