Identification

UMIS Number BG05M9OP001-6.002-0200-C01
Project Name Patronage care + in Alfatar municipality
Beneficiary 000565359 Alfatar Municipality
Funding ESF ==> Human Resources Development 2014-2020
Date of the Contract/Order 01.10.2021
Start Date 12.10.2021
End Date 03.01.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Силистра (BG325), Алфатар

Description

Brief description
Проектното предложение предвижда предоставяне на интегрирани социално-здравни услуги за лица с увреждания и лица в риск, във връзка с ограничаване разпространението и преодоляване на последиците от COVID-19.
Activities
  • Activity: Превенция на COVID-19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности.: Целта е осигуряване на подкрепа за опазване здравето на потребителите и служителите , чрез мерки по превенция от заразяване с COVID-19 в социалните услуги делегирани от държавата дейности от резидентен тип - Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства 1, Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с психични разстройства 2, Кризисен център за деца, Дом за стари хора, Център за настаняване от семеен тип за възрастни хора 1 и Център за настаняване от семеен тип за възрастни хора 2. Дейността включва: осигуряване на лични предпазни средства и дезинфектанти; въвеждане на допълнителни мерки за дезинфекция на сградния фонд на социалните услуги; въвеждане на мерки за разделяне и изолиране на потребителите на услугите със съмнения за COVID-19 или заразени, като преграждане на помещения; извършване на текущ ремонт, съгласно ЗУТ; ангажиране на 10 допълнителни лица, които ще бъдат свързани с прякото изпълнение на мерките по превенция на COVID-19; покриване на разходите за полагане на допълнителен труд на служителите на социалните услуги; осигуряване на компютърна техника. Разпределението на допълнително ангажираните лица в социалните услуги е следното: в ЦНСТПЛПР №1 са 2 допълнителни лица; в ЦНСТПЛПР №2 са 2 допълнителни лица; в Кризисен център за деца е 1 допълнително лице; в Дом за стари хора са 2 допълнителни лица; в Център за настаняване от семеен тип за възрастни хора №1 са 2 допълнителни лица; в Център за настаняване от семеен тип за възрастни хора №2 е 1 допълнително лице. Необходимостта от наемане на допълнителен персонал се обуславя от спецификата на предоставяне на социалните услуги за психично болни лица възрастни хора с дементно поведение и деца в риск, особено при въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за качественото обгрижване на потребителите за опазване живота и здравето им. Закупуване на компютърна техника е планирано за потребителите на Кризисен център за деца. Предвидени са 5 компютърни конфигурации, с цел адаптиране и приспособяване на средата на услугата в контекста на въведените ограничения в резултат от епидемичната обстановка и осигуряване на възможности за провеждане на обучения, консултации, психологична подкрепа. Етапите на изпълнение на тази дейност условно се разделят по следният начин: от първия месец на стартиране на проекта се осигуряват лични предпазни средства и дезинфектанти, въвеждат се допълнителните мерки за дезинфекция на сградния фонд, започва въвеждането на мерките за преграждане на помещения и извършване на текущ ремонт /съгласно ЗУТ/, както и оборудване на преградените помещения, осигуряването на компютърна и друга техника ; от първия месец на стартиране на проекта се ангажират лицата пряко свързани с изпълнение на мерките по превенция на COVID-19; покриване на разходите за полагане на допълнителен труд на служителите на социалните услуги се предвижда от първият проектен месец до приключването, при наличие на такава необходимост. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 157 532.42

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Заети лица, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 54.00 , Reached amount: 63.00
Indicator 2 Участници., вкл. с увреждания в риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 68.00 , Reached amount: 77.00
Indicator 3 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19 със запазена заетост, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 54.00 , Reached amount: 63.00
Indicator 4 Подкрепени участници, пряко изложени на риск от заразяване с COVID-19, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 68.00 , Reached amount: 77.00

Financial Information

Total Project cost 157 532.42 BGN
Grant 157 532.42 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 157 532.42 BGN
Percentage of EU co-financing 100.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN