UMIS Number | BG05M9OP001-1.003-0808-C03 |
Project Name | New Jobs in Abela Tour Ltd. |
Beneficiary | 202323417 ABELA TOUR LTD. |
Funding | ESF ==> Human Resources Development |
Date of the Contract/Order | 20.09.2016 |
Start Date | 20.09.2016 |
End Date | 20.08.2018 |
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
Location of Performance |
|
Brief description |
Абела Тур е новосъздадена туроператорска агенция с подкрепата и в изпълнение на Договор за БФП по схема BG051PO001-1.2.03 по ОП РЧР 2007-2013. Включването на кандидата в операция "НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015" ще продължи и надгради успешно приключилия предишен проект. Това проектно предложение има за цел чрез наемане и устойчиво интегриране в дейността на предприятието на нови служители, безработни и/или неактивни лица, да разшири и повиши качеството на предлаганите услуги и да им осигури заетост. Предвижда се да се назначат 4 нови служители от целевите групи. Половината ще са млади хора до 29 год., на които ще дадем възможност за придобиване на трудов и професионален опит. Другите са хора в активна възраст, включително и професионалисти над 54 години, с които да повишим капацитета и конкурентоспособността на фирмата. На новонаетите служители се осигурява заетост до 12 месеца и възможност да продължат да работят във фирмата и след това. За нуждите на туристическата дейност и повишаване на квалификацията, новоназначените лица ще преминат курс по езикова и дигитална компетентност. Ще се закупи необходимото им за изпълнение на длъжността оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, тъй като са нумерично увеличение на щата и да се осигури високо качество на работните места. На наетите по проекта ще се осигури комплексно обслужване от Служба по трудова медицина за опазване на здравето им на работното място и спазване на законодателството. Екипът за управление на проекта ще осигури доброто му изпълнение и постигане на заложените резултати по ефективен и ефикасен начин. Включените в проекта лица от ЦГ ще могат да се адаптират към работата, да повишат квалификацията си и да натрупат опит и знания, което е предпоставка за по-нататъшната им устойчива заетост, както и за устойчивост на работните места. С това проектът ще допринесе за успешното постигане на целите си и на целите и приоритетите на оперативната програма и ще подпомогне устойчивото развитие на бенефициента. |
Activities |
|
Partners | None |
Contractors |
|
Subcontractors | None |
Members of the Consortium | None |
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
Indicator 1 | Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 3.00 |
Indicator 2 | Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 4.00 |
Total Project cost | 81 820.00 BGN |
Grant | 81 820.00 BGN |
Self amount | 0.00 BGN |
Total actual amounts paid | 80 028.09 BGN |
Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
None | |
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
Procedure 1 |
Subject to due process: Доставка и инсталиране на специализиран софтуер - туристически,
Estimated Amount: 2 500.00
|
Procedure 2 |
Subject to due process: Избор на външен изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване,
Estimated Amount: 11 175.00
|
Procedure 3 |
Subject to due process: Избор на външен изпълнител за доставка на GSM апарати смартфони,
Estimated Amount: 2 000.00
|
Procedure 4 |
Subject to due process: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ на наетите по проекта лица,
Estimated Amount: 2 800.00
|
Procedure 5 |
Subject to due process: Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение по Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на наетите по проекта лица,
Estimated Amount: 1 000.00
|
Procedure 6 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване,
Estimated Amount: 11 175.00
|
Procedure 7 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на комплект тонер касета и барабан за мултифункционално устройство,
Estimated Amount: 290.00
|
Procedure 8 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на офисен стопански инвентар, канцеларски материали ,
Estimated Amount: 250.00
|
Procedure 9 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за извършване на услуга с предмет „Застраховане на придобитото по проекта оборудване и обзавеждане”.,
Estimated Amount: 1 000.00
|
Procedure 10 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на публичност на проекта,
Estimated Amount: 1 200.00
|
Procedure 11 |
Subject to due process: Избор на изпълнител за осигуряване на трудова медицина,
Estimated Amount: 800.00
|
Procedure 12 |
Subject to due process: Прекратяване избор на изпълнител за доставка и инсталиране на офис оборудване,
Estimated Amount: 11 175.00
|
Procedure 13 |
Subject to due process: Съобщение за избор на изпълнител за доставка на фотоапарати/фотокамери ,
Estimated Amount: 2 200.00
|
Procedure 14 |
Subject to due process: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на Счетоводител проект и наемане на Технически сътрудник,
Estimated Amount: 710.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN