Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.739-0004-C01
Project Name Purchase of office equipment and machinery for the provision of consulting services
Beneficiary 200358586 ECO PRODUCTS INDUSTRY LTD
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 04.07.2024
Start Date 04.07.2024
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Белене, гр.Белене

Description

Brief description
В проектното предложение е заложено закупуването на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги.
- Офис стелажи -  етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр;
- Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр;
- Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3 - 1 бр;
- Президентски стол – 5 бр;
- Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство - 1 бр;
- Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча – 4 бр;
- Посетителски стол - 9 бр;
- Смарт телевизор до 65" - 1 бр;
- Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр;
- Бяла дъска за монтиране на стена с  размер до 900/1200 мм – 1 бр;
- Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр;
- A3 ламинатор – 1 бр;
- Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр;
- Директорско офис бюро – 1 бр;
- Климатик 12000 BTU - 1 бр.;
- Климатик 18000 BTU - 1 бр.
Инвестицията представлява модерно офис оборудване и техника, тоест всичко необходимо за осъществяването на нормален работен процес на 4 административни служителя. Това е основна предпоставка за постигане на качество, ефективност и бързина при предоставянето на консултантски услуги.
Осъществяването на дейността, предвидена в рамките на настоящия проект, ще позволи постигането на Приоритет 1 от Стратегията за ВОМР, а именно: Повишаване на ефективността и производителността на предприятията, регистрирани на територията на МИГ Белене- Никопол, чрез модернизация и разнообразяване към неземеделски дейности, специфична цел 2 - Развитие на неземеделски дейности, услуги и туризъм. В проектното предложение е заложено разкриването на 4 броя нови устойчиви работни места. Чрез реализирането на проекта ще се постигне бързо развитие на Еко Продъктс Индъстри ЕООД, чрез предоставяне на конкурентоспособни консултантски услуги.
Activities
  • Activity: Закупуване на офис оборудване и техника за предоставяне на консултантски услуги: Тази дейност включва организиране и провеждане на процедура за избор на доставчик на следното офис оборудване и техника: - Офис стелажи - етажерка с 3 рафта и 2 врати, с размери 80х40см и височина 200см, за съхранение на документи - 10 бр; - Офис бюро – с размери до 1400/700 мм - 4 бр; - Контейнер за бюро - с до 4 чекмеджета – 5 бр; - Президентски стол – подлакътници, регулиране на височината за сядане – 5 бр; - Копирна машина – цветно, лазерно мултифункционално устройство, скорост на печат минимум 20 стр./мин., автоматичен двустранен печат, размер на хартията за печат А5-А3, сензорен дисплей, месечен обем на копиране/печат мин. 9000 страници - 1 бр; - Лаптоп – 8 ядрен процесор, памет 16 GB, твърд диск 1 TB, Дисплей 16" инча, USB порт - USB 3.2, HDMI – 4 бр; - Посетителски стол – невъртящ се, без подлакътници - 9 бр; - Смарт телевизор до 65", 4К, LED дисплей, плосък екран, USB и HDMI изходи, Bluetooth, Wi-Fi, Wireless - 1 бр; - Бяла дъска със статив с размер до 600/900 мм – 1 бр; - Бяла дъска за монтиране на стена с размер до 900/1200 мм – 1 бр; - Преносима мултимедия, в комплект с мобилен екран – 1 бр; - A3 ламинатор с възможност за регулиране на размера за ламиниране и температурата – 1 бр; - Овална заседателна маса 1200/2400 мм – 1 бр; - Директорско офис бюро – 1 бр. Дейността включва и провеждане на процедура за избор на доставчик на 2 бр. климатици: - Климатик 12000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; - Климатик 18000 BTU, притежаващ следните характеристики: режим отопление и охлаждане; топъл старт; система за обезскрежаване; автоматичен рестарт при спиране и последващо възстановяване на електрическото захранване; йонизатор; Wifi управление; работни граници при охлаждане -10°C ~ +45°C и при отопление -20°C ~ +25°C - 1 бр; Съгласно Насоките за кандидатстване дейностите стартираха преди подаване на проектното предложение. Бяха отправени запитвания за оферти към три независими компании за офис оборудване. Бяха получени общо 6 бр. оферти, които управителят на дружеството разгледа и избра оферентите, предложили най- ниска цена. При изпълнението на дейността ръководството на "ЕКО ПРОДЪКТС ИНДЪСТРИ" ЕООД се ръководеше от принципите на пълна прозрачност и равнопоставеност, като следеше за избягването на всякакви конфликти на интереси. Удостоверяването на доставката ще бъде с подписването на двустранен приемо- предавателен протокол. Преди подписването на протокола машните- обект на инвестицията ще бъдат тествани, за да се докаже тяхната техническа функционалност. Ще бъдат назначени квалифицирани работници, минимум четири човека, които да работят с новите машини. Разкритите работни места ще бъдат устойчиви и с голяма продължителност., Contracted Amount: 52 986.97 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: ALEXANDROV KLIMA STROY LTD, Contracted Amount*: 4 320.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой подпомогнати нови дейности в микропреприятията, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Общ брой създадени работни места, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 4.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 52 986.97 BGN
Grant 39 740.22 BGN
Self amount 13 246.75 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на 1 (един) брой климатик 12000 BTU и 1 (един) брой климатик 18000 BTU, Estimated Amount: 5 760.00
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на 1 (един) брой климатик 12000 BTU и 1 (един) брой климатик 18000 BTU
    Contractor: ALEXANDROV KLIMA STROY LTD
    Contract total funded value: 4 320.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на офис оборудване и техника по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Офис оборудване; Обособена позиция 2: Офис техника. , Estimated Amount: 47 226.97
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Доставка на офис оборудване
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Доставка на офис техника
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN