Identification

UMIS Number BG06RDNP001-7.001-0141-C02
Project Name Reconstruction and rehabilitation of streets and sidewalks in the villages of Traikovo, Kovachitsa, Zamfir and Staliyska mahala, Lom municipality
Beneficiary 000320840 Municipality of Lom
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 03.09.2020
Start Date 03.09.2020
End Date 03.09.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом, с.Трайково
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом, с.Ковачица
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом, с.Замфир
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Монтана (BG312), Лом, с.Сталийска махала

Description

Brief description
С проектно предложение "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" предвижда подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътните настилки на 7 улици в четири населени места в община Лом, а именно:
1.	Улица 9-та в с. Ковачица -  от О.Т. 123 до О.Т. 195- 515 метра
2.	Улица 2 в с. Ковачица -  от О.Т. 107 до О.Т. 181- 247,90  метра
3.	Улица в с. Сталийска махала- от О.Т.79 до О.Т.85 – 291,45 метра
4.	Улица 9 в с. Сталийска махала- от О.Т. 108 до О.Т. 68 – 306,17 метра
5.	Улица 11 в с. Сталийска махала- от О.Т. 239 до О.Т. 224 – 286,57 метра
6.	Улица в с. Трайково от О.Т. 147 до О.Т.168 – 234, 42 метра
7.	Улица в с. Замфир от О.Т.188 до О.Т.182 – 358,86 метра
Общата дължина на предвидените за реконструкция и рехабилитация улици е 2 240,37 метра.
Цел на проекта е възстановяване и подобряване на съществуващата пътна настилка, пътното тяло и отводняването, изграждане на нова пътна конструкция  поради моментната липса на такава с цел осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и удължаване на експлоатационния живот на улицата.
Благоустрояването обхваща подмяна на всички участъци без носимоспособност, като се изгради нова пътна конструкция на настилката с насип от трошен камък и асфалтобетонови настилки, доставка и монтаж на нови бетонови пътни бордюри, запазване на параметрите на хоризонталните и вертикални криви и нивелетата, направа на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация. Проектът е с предназначение за подобряване на пътните настилки поради липса на асфалтобетон, влошената равност, както и изграждането на нови пътни конструкции и монтиране на бетонови пътни бордюри. Настилките по улиците са силно компроментирани, а оформените неравности, затрудняват преминаването на автомобили и пешеходци. За износващ пласт на улиците е предвиден плътен асфалтобетон тип  "А" и един пласт пласт неплътен асфалтобетон (биндер).
Activities
  • Activity: Консултантски услуги за управление на проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом".: Предоставянето на Консултантски услуги в процеса на управление, изпълнение и отчитане на проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" е важен компонент за реализирането му. Ефективното управление, изпълнение и отчитане на проекта ще допринесе до постигане на заложените индикатори за въздействие и резултат. В рамките на настоящата дейност на община Лом ще се предоставят консултантски услуги свързани с управление, изпълнение и отчитане на проекта, както следва: - Осигуряване стриктното изпълнение и недопускане на съществени отклонения от договора за безвъзмездна финансова помощ, сключен между Община Лом и Държавен фонд «Земеделие»; - Предоставяне на консултантска помощ на община Лом при изготвянето на доклади, становища, писма и кореспонденция със заинтересованите страни относно управлението, изпълнението и отчитането на проекта, както и участие в срещи между представители на Бенефициента – община Лом и заинтересованите страни; - Предоставяне на консултантски услуги на община Лом в процеса на верификация на разходите по проекта, както и по изготвяне и подаване на искания/заявки за средства чрез ИСУН 2020 пред Държавен фонд «Земеделие» - Разплащателна агенция; - предоставяне на консултантска помощ на община Лом в процеса на осъществяване на документални проверки (верификации) върху представените от изпълнителите по отделните договори фактури и други документи с еквивалентна доказателствена стойност. Проверката ще включва проверки на: 1. реквизитите на съответния документ - името на Държавен фонд «Земеделие», № на Договора за БФП и името и № на проекта да са посочени в основанието за плащане на фактурите; 2. точността на заявените суми включваща – (1) при договори за услуги ще се проверява дали е спазена схемата за плащане, приемо-предавателните протоколи за свършената работа и платеното до момента; (2) при договори за доставка ще се проверява по съответния договор какво вече е доставено и разплатено; при договори за строителство ще се проверява дали разходите за съответните СМР не са вече поискани); 3. допустимостта на разходите - ще се проверява дали разходът е в съответствие с договора с конкретния изпълнител, с ценовата оферта, когато тя позволява, както и с начинът на плащане, заложен в съответния договорите с изпълнител; 4.приложени документи, за да се получи увереност, че направените разходи отговарят на физическото изпълнение. От съществено значение за успешната реализация и отчитане на проектите е тяхното добро познаване и стриктно изпълнение. В тази връзка консултантът ще извършва цялостен преглед, както на подготвения инвестиционен работен проект, така и на актовете и протоколите по време на строителството, а също и другите подкрепящи документи към исканията за плащане – сертификати, гаранции и др. От ключово значение за успешното изпълнение на дейностите и приключване на договора за безвъзмездна финансова помощ е ефективното и ефикасно финансово управление на паричните потоци. Успешното управление на паричните потоци по проекта е решаващо за ритмичността на плащанията и верифициране на искания от страна на Държавен фонд „Земеделие” – Разплащателна агенция. Управлението, изпълнението и отчитането на съответния проект е онзи елемент, който сам по себе си включва същината на реализиране на проекта. Този етап се характеризира с техническото и финансово изпълнение на проекта. Именно в тази си част ще проличи реалната ситуация и роля на проектите, както и практическото им отражение върху местното население и региона като цяло. Качественото управление, изпълнение и отчитане на проектите, несъмнено ще създаде благоприятна предпоставка за получаване на максимален размер субсидия, посредством която ще се постигнат всички желани резултати и компоненти. Крайния срок за изпълнение на съответната дейност е до датата на внасяне на искане/заявка за окончателно плащане по финансирания проект. , Contracted Amount: 5 000.00 , Reported Amount: 5 000.00
  • Activity: Информация и комуникация по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом": Целта на дейността е осигуряване на публичност и информиране на обществеността за основните цели, дейности, очаквани и постигнати резултати от проекта, както и промотиране на програмата и приноса на Европейския Съюз. Информирането на широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020, е отговорност на всеки бенефициент. Основните цели на дейностите по информация и публичност са свързани с повишаване обществената осведоменост и прозрачността по отношение на финансирането на проекта по ПРСР 2014 -2020; информиране широката общественост за ролята, която играе ЕС, съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея; гарантиране прозрачността в процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на финансираните проекти; информиране за източника на европейско съфинансиране. При изпълнението на дейността ще се следи спазването на мерките за публичност, съгласно изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-202 г., публикуван на сайта на Държавен фонд "Земеделие" - http://www.dfz.bg/bg/prsr-2014-2020/prsr--2014-2020-pulic/. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от община Лом изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез чрез поставяне на: 1. Емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, прието от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; 2. Упоменаване на фонда или фондовете, които оказват подкрепа на проекта; 3. Общото лого на програмен период 2014-2020 г. Във връзка с изпълнение на дейността Община Лом ще включи на уеб-сайта на общината кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта който се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва, че финансиращата Оперативна програма за развитие на селските райони се осъществява с подкрепата на Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. По време на изпълнение на дейността община Лом ще постави на видно за обществеността място /в близост до строителните площадки/ временен билборд/ове. На билборда/овете ще се отбележи приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет, емблемата на ЕС и упоменаването на "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименование на Програмата за развитие на селските райони, наименование на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Не по-късно от три месеца след приключване на проекта община Лом ще постави постоянен билборд/ове на видимо за обществеността място., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Строително-монтажни работи по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом".: С проектно предложение "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" по ПРСР 2014г.-2020г." се предвижда подобряване на транспортно-експлоатационните качества на пътните настилки на 7 улици в четири населени места в община Лом, а именно: 1. Улица 9-та в с. Ковачица - от О.Т. 123 до О.Т. 195- 515 метра, осигурява директната свързаност на с. Ковачица с РП II-11 2. Улица 2 в с. Ковачица - от О.Т. 107 до О.Т. 181- 247,90 метра, осигурява директната свързаност на с. Ковачица с РП II-11; 3. Улица в с. Сталийска махала- от О.Т.79 до О.Т.85 – 291,45 метра; 4. Улица 9 в с. Сталийска махала- от О.Т. 108 до О.Т. 68 – 306,17 метра, осигурява директната свързаност на с. Сталийска махала с РП III-114; 5. Улица 11 в с. Сталийска махала- от О.Т. 239 до О.Т. 224 – 286,57 метра, осигурява директната свързаност на с. Сталийска махала с РП III-114; 6. Улица в с. Трайково от О.Т. 147 до О.Т.168 – 234, 42 метра, осигурява директната свързаност на с. Трайково с РП III-114; 7. Улица в с. Замфир от О.Т.188 до О.Т.182 – 358,86 метра, осигурява директната свързаност на с. Замфир с РП III-114. Общата дължина на предвидените за реконструкция и рехабилитация улици е 2 240,37 метра. Съществуващата настилка на всички улици е в много лошо състояние, с многобройни дупки, кръпки и пукнатини, което води до дискомфорт за пътуващите по пътното платно и е предпоставка за пътнотранспортни произшествия. Проектът е с предназначение за подобряване на пътните настилки поради липса на асфалтобетон, влошената равност, както и изграждането на нови пътни конструкции и монтиране на бетонови пътни бордюри. Настилките по улиците са силно компроментирани , а оформените неравности, затрудняват преминаването на автомобили и пешеходци. На някои улици настилките са с изтекъл гранционен срок. Преустройството на пътищата и уличната мрежа в съвременните населени и извън населени места на България за поемане на нарасналото движение при по-добри експлоатационни показатели и повишена безопасност е една от най-актуалните и трудни задачи на транспортните мрежи. Цел на проекта е възстановяване и подобряване на съществуващата пътна настилка, пътното тяло и отводняването, изграждане на нова пътна конструкция поради моментната липса на такава с цел осигуряване условия за безопасност на движението, комфорт на пътуващите и удължаване на експлоатационния живот на улиците. Благоустрояването обхваща подмяна на всички участъци без носимоспособност, като се изгради нова пътна конструкция на настилката с дебелина на насип от трошен камък, където е необходимо и асфалтобетонови настилки, доставка и монтаж на нови бетонови пътни бордюри, запазване на параметрите на хоризонталните и вертикални криви и нивелетата, направа на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация. Отводняването на улиците ще се осъществява повърхностно с подходящи надлъжни и напречни наклони. За да се осигури връзка между стария и новопоположения материал преди полагане на асфалтобетона задължително се почиства основата от прах и кал. При полагане на асфалтовата смес асфалторазстилачът се регулира за изпълнение на предписаните дълбочини и нива. Регулирането може да се изпълни чрез електронна система с височинен осезател на метална струна или с височинен осезател на металната греда. Участък от положен пласт е завършен когато е положен и уплътнен за един ден. Положеният асфалтобетон трябва да е изпълнен без прекъсване, с една и съща технология и едни и същи материали. Всеки завършен и положен участък трябва да бъде изпитан и приет в съответствие с изискванията., Contracted Amount: 1 066 455.53 , Reported Amount: 1 294 818.43
  • Activity: Строителен надзор по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом".: Строителния надзор ще се изпълнява в задължителния обхват съобразено изискванията на Закона за устройство на територията, Изискванията на Наредба 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, с отчитане на изискванията на Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти и всички законови и подзаконови нормативни актове в областта на строителството в Република България. Изпълнителят осъществяващ строителният надзор е длъжен: а)да притежава валиден Лиценз за извършване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ; б)да упражнява строителен надзор в съответствие с чл.168 от Закон за устройство на територията, като носи отговорност за: -законосъобразно започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - спиране на строежи, които се изпълняват при условията на чл. 224, ал. 1 и чл. 225, ал. 2 и в нарушение на изискванията на чл. 169, ал. 1 - 3; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; в) да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ ; Изпълнителят упражняващ строителен надзор ще извършва следните дейности: а)подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №: 3 от 31.07.2003г.; б) представлява Възложителя и защитава неговите интереси пред строителя; в)вписва всички свои предписания и заповеди в заповедната книга на строежа; г)се задължава след завършване на строежа да състави технически паспорт, съгласно чл. 176А от ЗУТ, в обхвата и съдържанието на Наредба № 5/28.12.2006г. за техническите паспорти на строежите (в случай, че е необходимо съгласно закона и извършените СМР); д)следи за наличие на всички предвидени от законодателството разрешителни документи (лицензи, сертификати и др.), издавани от упълномощените контролни органи; е)следи за осигурени от строителя безопасни условия на труд при извършване на СМР, наличие на актуализирани инструкции по безопасност и здраве на труда, необходимите предпазни и информационни средства и др.; ж)следи за осигурени от строителя средства за индивидуална защита на всеки работник в съответствие с нормативните изисквания. з)следи за навременното изграждане от строителя на всички временни съоръжения като скелета, подходи, диги, рампи и др., необходими за извършване на строително-монтажните работи на обекта, както и за тяхното отстраняване след приключване на работата. и)следи за спазване на всички изисквания по НАРЕДБА № 2 от 22 март 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи; к)при нарушаване на техническите правила и нормативи лицето, упражняващо строителен надзор, е длъжно да уведоми регионалната дирекция за национален строителен контрол в 3-дневен срок от установяване на нарушението; След приключване на строително-монтажните работи лицето, упражняващо строителен надзор, изготвя окончателен доклад до Възложителя; Отговорността по договора за строителен надзор е със срокове не по-малки от гаранционните срокове в строителството., Contracted Amount: 21 329.11 , Reported Amount: 19 870.00
  • Activity: Авторски надзор на проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом".: Дейностите, който ще извършва изпълнителя на дейността авторски надзор по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" са следните: - Осъществява пълни, адекватни и съобразени изцяло с изискванията па Възложителя дейности за упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР по изготвения инвестиционен проект във всички отделни негови части до издаване на „Разрешение за ползване”, респективно „Удостоверение за въвеждане в експлоатация”. - Посещения на обекта (строежа) по време на упражняване на авторския надзор. Изпълнителят се явява за упражняване на авторски надзор при всяко повикване от страна на инвеститорския контрол в срока, посочен от него, като не възпрепятства изпълнението на СМР; - Съдействие на община Лом при реализацията на проекта; - Експертни дейности и консултации; - Изготвяне и заверка на екзекутивна документация; - Участие в приемателна/и комисия/и; - Упражнява качествено авторски надзор, съгласно нормативните изисквания, касаещи проектирането и изпълнението на строителството - Закон за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. - Упражнява Авторски надзор по смисъла на чл. 162 от ЗУТ и носи отговорност за изпълнение на строежа съобразно одобрения инвест. проект и изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; - Присъства при съставяне и подписва протоколите и актовете съобразно Наредба № 3/31.07.2003г.; - Контролира изпълнението на всички СМР в съответствие с проекта, техническите правила, условия и изисквания; - Консултира Възложителя професионално за необходимостта и целесъобразността от исканите или налагащи се промени, като участва в обсъждането и вземането на решения за тях; - Упражнява авторски надзор в присъствието на инвеститорски контрол, посочен от Възложителя на обекта; - Внася и отразява в процеса на строителството направените изменения на проекта след одобряването им от Възложителя; - Нарежда чрез вписване в заповедната книга на обекта отстраняването в определен срок на некачествено извършени работи и допуснати отклонения от утвърдения проект, вложени в строежа или доставени некачествени и нестандартни материали, конструкции и изделия; - За проблеми, възникнали при изграждането на обекта, да дава незабавно компетентни решения и оказва техническа помощ, в срокове посочени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. - Представя становища и предписания, като вписва в заповедната книга на обекта всички взети решения, промени и/или уточнения на възникналите въпроси в хода на строителството. - Записва в заповедната книга на строежа предписания за изпълнението на строителството или на отделни СМР при установени нарушения и отклонения от утвърдения проект; - Вписва в заповедната книга на обекта състоянието на прегледаните работи и всички нареждания дадени от него по изпълнение на строителството; - Извършва проверки за спазване на дадените от него разпореждания; - Проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ стр. надзор спазването на условията за безопасност, съгл. проекта за организация на строителството, при извършване на определен вид дейност; - Проследява заедно със Строителя и Консултанта, упражняващ стр. надзор спазване на изискванията за ЗБУТ и ВОБД; - Изготвя и съгласува екзекутивни чертежи, съгласно чл.175, ал.1 и ал.2 от ЗУТ; - Участва в удостоверяването с акт годността на конструкцията преди започване на довършителните работи; - Предлага на Възложителя да не изплаща на строителя некачествено извършени СМР, когато не са отстранени или поправени своевременно., Contracted Amount: 10 664.56 , Reported Amount: 10 200.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Eurostart 2008, Contracted Amount*: 10 000.00 , Reported Amount**: 10 000.00
  • Contractor: ASTRA CONSULT, Contracted Amount*: 19 870.00 , Reported Amount**: 19 870.00
  • Contractor: KARO TRADING, Contracted Amount*: 1 063 380.80 , Reported Amount**: 1 289 818.43
  • Contractor: PROEKTINFRA, Contracted Amount*: 10 200.00 , Reported Amount**: 10 200.00
Subcontractors None
Members of the Consortium
  • Member of the Consortium: ASTRA CONSULT, Contracted Amount*: 0.00
  • Member of the Consortium: DID-Consult Engineering Group, Contracted Amount*: 0.00

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

None

Financial Information

Total Project cost 1 103 319.76 BGN
Grant 1 103 319.76 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 551 393.70 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: "Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовката и управлението на проекти на Община Лом по процедури BG06RDNP001-7.001, BG06RDNP001-7.006 и BG06RDNP001-7.008 по подмярка 7.2. от мярка 7 "Основни услуги и обновяване на селата в селските райони" от Програма за развитие на селските райони 2014 - 2020 г." по 2 (две) обособени позиции: " Обособена позиция 1: "Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовка на проекти за кандидатстване на Община Лом по процедури BG06RDNP001-7.001, BG06RDNP001-7.006 и BG06RDNP001-7.008 на ПРСР 2014-2020 г., " Обособена позиция 2: "Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управлението на проектите в случай на сключени договори за отпусната финансова помощ, по процедури BG06RDNP001-7.001, BG06RDNP001-7.006 и BG06RDNP001-7.008 на ПРСР 2014 - 2020 г., Estimated Amount: 51 160.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: „Предоставяне на консултантски услуги, свързани с подготовка на проекти за кандидатстване на Община Лом по процедури BG06RDNP001-7.001, BG06RDNP001-7.006 и BG06RDNP001-7.008 на ПРСР 2014-2020 г.,
    Contractor: Eurostart 2008
    Contract total funded value: 5 000.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: „Предоставяне на консултантски услуги, свързани с управлението на проектите в случай на сключени договори за отпусната финансова помощ, по процедури BG06RDNP001-7.001, BG06RDNP001-7.006 и BG06RDNP001-7.008 на ПРСР 2014 – 2020 г.
    Contractor: Eurostart 2008
    Contract total funded value: 5 000.00
Procedure 2 Subject to due process: Изпълнение на строително – монтажни работи по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" , Estimated Amount: 1 066 455.53
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1 „Реконструкция и рехабилитация на улица в с. Трайково от О.Т. 147 до О.Т.168“
    Contractor: KARO TRADING
    Contract total funded value: 101 860.28
  • Differentiated position 2: Обособен позиция №2 „Реконструкция и рехабилитация на улица - от О.Т. 123 до О.Т. 195 и улица - от О.Т. 107 до О.Т. 181 в с. Ковачица, община Лом
    Contractor: KARO TRADING
    Contract total funded value: 453 137.32
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3 „Реконструкция и рехабилитация на улица - от О.Т.79 до О.Т.85, улица - от О.Т. 108 до О.Т. 68 и улица - от О.Т. 239 до О.Т. 224 в с. Сталийска махала, община Лом“
    Contractor: KARO TRADING
    Contract total funded value: 349 038.83
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4 „Реконструкция и рехабилитация на улица - от О.Т.188 до О.Т.182 в с. Замфир, община Лом“
    Contractor: KARO TRADING
    Contract total funded value: 159 344.37
Procedure 3 Subject to due process: Информация и комуникация по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом", Estimated Amount: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: Упражняване на авторски надзор при изпълнение на СМР по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" , Estimated Amount: 10 664.56
  • Differentiated position 1: „УПРАЖНЯВАНЕ НА АВТОРСКИ НАДЗОР ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СМР ПО ПРОЕКТ „РЕКОНСТРУКЦИЯ И РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ И ТРОТОАРИ В СЕЛАТА ТРАЙКОВО, КОВАЧИЦА, ЗАМФИР И СТАЛИЙСКА МАХАЛА, ОБЩИНА ЛОМ““
    Contractor: PROEKTINFRA
    Contract total funded value: 10 200.00
Procedure 5 Subject to due process: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом" , Estimated Amount: 21 329.11
  • Differentiated position 1: Упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР по проект "Реконструкция и рехабилитация на улици и тротоари в селата Трайково, Ковачица, Замфир и Сталийска махала, община Лом"
    Contractor: ASTRA CONSULT
    Contract total funded value: 19 870.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN