Identification

UMIS Number BG05M9OP001-1.003-2540-C01
Project Name "Creating new jobs in Cremys 09 EOOD"
Beneficiary 200753637 CREMUS 09 EOOD (Ltd)
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 06.04.2017
Start Date 06.04.2017
End Date 06.08.2018
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Плевен, Червен бряг, гр.Койнаре

Description

Brief description
"Разкриване на нови работни места в "Kремис 09" ЕООД" е проектно предложение, инцииращо разкриване на нови работни места чрез финансовата подкрепа на ОП "Развитие на човешките ресурси 2014 - 2020 г." Безвъзмездната финансова помощ възлиза на 320 172.38лв. Проектът ще бъде реализиран в рамките на 16 месеца и предвижда разкриване на 45 нови работни позиции в дейността на дружеството - подробно описани в Дейност 2 на Плана за изпълнение. Включването на нова работна сила в производствените дейности е от първостепенна нужда за предприятието, като в същото време ще създаде заетост в район с нарастващо ниво на безработицата.
Проектът включва и дейности, способстващи администрирането и отчитането му, както и дейности за популяризиране на изпълнението, целите и неговите резултати.
Всички предвидени за изпълнение в проектното предложение дейности са съобразени и напълно кореспондират със заложените в процедурата приоритети и специфични цели, а именно - устойчиво интегриране на пазара на труда на рискови групи - млади хора до 29 годишна възраст (4 души), такива над 54 годишна възраст като целевата група ще  включва и ниско образовани, продължително неактивни или безработни и други, маргинализирани от пазарната среда социални групи.
Реализирането на дейностите по проектното предложение ще допринесе за намаляване на безработицата сред представителите на целевата група и ще даде възможност за бъдещо развитие на кадрите. Проектът създава предпоставки и условия за икономическо и устойчиво развитие на предприятието на основата на повишаване качеството на труда на заетите и стимулиране на личностната им реализация.
Проектът ще се реализира изцяло на територията на град Койнаре, общ. Червен бряг, която се характеризира с ниво на безработица, чувствително над средното за страната.
Activities
  • Activity: Организация, управление и отчитане на проекта: Дейност 1 включва осигуряване на компетентно финансово и оперативно управление на проекта, администрирането му съгласно изискванията на процедурата и на приложимите български и европейски нормативни актове, реализирането му в съответствие с хоризонталните принципи по ОП "РЧР", както и неговото отчитане. В рамките на първия проектен месец ще бъде сформиран и назначен Екип за управление на проекта, на който ще бъдат делегирани гореописаните отговорности. Екипът ще включва четирима специалисти с опит в изпълнението на дейности, подобни на включените в проекта. Те са свързани с организация на работата, осъществяване на контрол и мониторинг, навременно изпълнение на графика на дейностите, отговорност за изготвянето и предаването на междинните и окончателния технически отчет по проекта. Съобразно нуждите и спецификата на проектното предложение Кандидатът планира Екипът за управление да се състои от следните специалисти: Ръководител, Координатор, Счетоводител и Технически секретар. Техните задължения ще бъдат както следва: 1. Ръководител проект - 670 работни часа - отговаря за цялостното управление и реализиране на проекта; - следи за точното и навременно изпълнение на дейностите; - разпределя и възлага отделните задължения на членовете на екипа; - следи за законосъобразното изразходване на финансовите средства; - изготвя и подписва договори, отчети и други документи, свързани с изпълнението на проекта; - ръководи процеса на подбор на кандидати за новите работни места; - отговаря за изготвянето на междинни доклади и окончателен доклад; - проследява изготвянето и подаването на финансови отчети и на искания за плащане към УО; - изготвяне на детайлни план и график за изпълнението на проекта; - осъществяване на необходимата комуникация с УО. 2. Координатор проект - 760 работни часа - подпомага дейността на ръководителя и се отчита пред него; - отговоря за административното и техническо управление на проекта; - докладва на ръководителя напредъка по проекта, възникнали проблеми и трудности при изпълнението; - участва в изготвянето и предаването на доклади по проекта; - води кореспонденция по проекта. 3. Счетоводител проект - 510 работни часа - организира финансовата дейност и вътрешния контрол при разходване на парични средства; - отговаря за законосъобразното разходване, осчетоводяване и отчитане на направените разходи с цел избягване на всякакви финансови злоупотреби; - носи финансова отговорност; - отговаря за изплащането на възнагражденията и дължимите данъци; - подготвя и представя периодична информация за планирани и направени разходи по проекта; - изготвя финансови отчети и искания за плащания; - участва в срещите на екипа за управление; - осигурява достъп до счетоводна и финансова информация на УО при мониторингови посещения; 4. Технически секретар - 420 работни часа -отговаря за архивирането и съхранението на проектната документация; -следи за движението на входящата и изходяща кореспонденция по проекта и отговаря за спазването на сроковете; -събира и обработва данни, набира необходимата информация за нуждите на проекта; -води протоколи при срещи по проекта; -изготвя справки и доклади за дейността на екипа; -подпомага технически екипа. Разходите за тази дейност са под 10% от общо допустимите разходи по проекта. Те включват: възнаграждения на членовете на екипа, разходи за осигуровки за сметка на работодателя, както и разходи за консумативи и материали. Разходите за възнаграждения на екипа за организация и управление са планирани и ще бъдат отчитани съобразно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., при спазването на принципите на добро финансово управление. Общата сума за финансиране на дейността възлиза на 23 705.34 лв., като при разпределението й в кодовете по измерения е спазено пропорционалното съотношение между лицата до 29 г. вкл. и тези над 30 г., Contracted Amount: 23 705.34 , Reported Amount: 21 469.19
  • Activity: Подбор и назначаване на безработни или неактивни лица на новоразкрити работни места за период от 12 месеца: Дейност 2 е най-съществената в проекта и е ключова за постигането на целите, заложени в проектното предложение. С нея започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата и оперативната програма, които са заложени и в настоящото проектно предложение. "Кремис 09" ЕООД ще подбере и назначи на работа 45 лица, като изцяло ще се съобрази със заложения в Описанието на целевата група профил на търсещите заетост в град Койнаре, общ.Червен бряг. В компанията са установени правила и процедури за подбор на персонал, включващи: набиране на кандидати; преглед и пресяване на CV; среща с кандидатите и последващи тестове; среща с ръководителя и окончателна оценка. Методите за набиране на кандидати за работа включват: обявяване на свободни работни места в ДБТ, обяви за работа в сайтове за заетост, печатни издания, кариерни центрове, образователни институции и др. Проектът ще позволи на фирмата да разшири своята дейност и повиши качеството и количеството на продукцията си, с което ще се създават и условия за устойчива заетост на новонаетите лица. Те ще станат равноправна част от персонала на предприятието, като Ръководството ще вземе всички мерки за бързата им интеграция в работния процес и в социалната микросреда. "Кремис 09" ЕООД ще назначи 45 лица на 8 часов работен ден по трудово правоотношение за 12 месеца на следните позиции: -Технолог моделиране и конструиране на облеклото -3119302 - 1 позиция; -Работник сглобяване на детайли -93290008 –13 позиции; -Шивач мъжко/дамско облекло -75311003 - 23 позиции; -Окачествител продукти -75432007- 2 позиции; -Склададжия -43212014 - 2 позиции; -Гладач -73181022 - 1 позиция; -Крояч - 75322002 - 2 позиции; -Чистач -91120004 - 1 позиция. Подборът и назначаването на кадри ще бъдат съобразени със специфичните цели на Инвестиционните приоритети 1 и 3 на Процедурата. Фирмените нужди и практика позволяват назначаването на служители от най-уязвимите групи от пазара на труда. Въз основа на статистическите данни за заетите в "Кремис 09" ЕООД към текущия момент, Кандидатът предвижда назначаването на минимум 23 лица от всички приоритетни групи (мин. 50% от целевата група) в т.ч.: -Безработни/неактивни младежи до 29 г. вкл.- 4 души; -Продължително безработни и неактивни лица, безработни/неактивни лица на възраст над 54 г., безработни лица с ниска степен на образование, безработни или неактивни лица с увреждания - общо 19. "Кремис 09" ЕООД ще се стреми да обособи привлекателни и устойчиви работни позиции. Желанието на дружеството е не само да се възползва от възможностите на текущата процедура, но и реално да развие капацитета, знанията и производителността на човешките си капитали. Всички новоназначени служители ще бъдат осигурени на доходите, които ще получават, като предвидените възнаграждения са съобразени с минималните прагове за длъжността им към момента на изпълнение на дейността, като се взимат предвид одобрените прогнозни стойности на Минималната работна заплата за 2016 и 2017 г., както и споразуменията за увеличение на Минималния осигурителен доход. Съгласно изискванията на нормативните актове за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд Работодателят ще използва регистрирана служба по трудова медицина и ще и възложи следните дейности: -оценка на риска за здравето и безопасността на служителите, назначени на новооткритите работни места съгласно изискванията на НAРЕДБA №5 от 11.05.1999г -организиране на периодични медицински прегледи на работещите съгласно НAРЕДБA №3 от 28.02.1987г -наблюдение и оценяване на здравословното състояние на служителите; -инструктаж и консултации по правилата за опазване на здравето и безопасността при работа; -изработване и актуализация на Електронно Здравно Интегрално Досие /ЕЗИД/. Общата сума за финансиране на дейността възлиза на 296 267,04 лв., като при разпределението й в кодовете по измерения е спазено пропорционалното съотношение между лицата до 29 г. вкл. и тези над 30 г. , Contracted Amount: 296 267.04 , Reported Amount: 298 959.27
  • Activity: Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: С изпълнението на Дейност 3 се цели: - максимален брой потенциални кандидати за новите работни места да бъдат информирани за проекта, неговите цели и приноса на Европейския съюз (финансиране от Европейския социален фонд посредством ОП "РЧР" 2014-2020); - обществеността да бъде информирана за приноса на Европейския съюз към икономическия растеж на страната и към повишаването качеството на живот на отделния човек в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване; - разпространение на резултатите от проекта, с което ще се постигне популяризиране на програмата ОП "РЧР" 2014-2020 и на финансовата подкрепа на ЕС, и повишена мотивацията за участие сред потенциални бенефициенти; - разработването и публикуването/поставянето на информационни материали - така ще се повиши общественото доверие към процеса на управление и изпълнение на ОП "РЧР" 2014 - 2020. Всички мерки, предвидени в Дейност 3, ще бъдат изпълнени в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността ще бъде изпълнена в съответствие с хоризонталните принципи по ОП "РЧР" и при спазване на основните принципи на Националната комуникационна стратегия - равнопоставеност, навременност, адаптивност, партньорство и прозрачност. Обхватът на Дейността включва: 1. Реализиране на мерки за информиране и публичност чрез: - информиране на кандидатите за новите работните места за възможността за включване в заетост и за повишаване на професионалните умения и компетенции, чрез участие в проекта, и за приноса на ЕС за проекта - В обявите за работа, изготвени на етапа на подбор на кандидати, ще бъде изрично указан приноса на ЕС; - изготвяне на 2 информационни табели с размер 80х120 см и поставянето им на видно за обществеността място - 1 табела за фасадата на офиса и 1 за производственото помещение на фирмата; - информиране на участниците. При назначаване на работа, новонаетите лица ще бъдат подробно запознати с проекта, неговите цели и приноса на ЕС за неговото осъществяване; - във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците (присъствени списъци и др.), ще бъде изрично указан приноса на ЕС; - периодично запознаване на журналисти от местни средства за масова информация с хода на реализация на проекта. 2. Отчитане на мерките за информиране и публичност, Contracted Amount: 200.00 , Reported Amount: 160.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Eco Bio TD, Contracted Amount*: 4 275.00 , Reported Amount**: 4 275.00
  • Contractor: Kremena, Contracted Amount*: 460.00 , Reported Amount**: 6 887.06
  • Contractor: Evgenii, Contracted Amount*: 4 080.00 , Reported Amount**: 4 222.76
  • Contractor: Irena, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 3 401.55
  • Contractor: ILIYAN MIHOV - KENTAVAR - 66, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 343.30
  • Contractor: Mariela, Contracted Amount*: 6 080.00 , Reported Amount**: 6 526.15
  • Contractor: ET 109-VENCISLAV VELEV, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 65.04
  • Contractor: METINKOM, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 183.33
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 23.00 , Reached amount: 24.00
Indicator 2 Безработни и неактивни участници, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 45.00 , Reached amount: 60.00

Financial Information

Total Project cost 320 172.38 BGN
Grant 320 172.38 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 316 119.42 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга за обслужване от Служба по трудова медицина, Estimated Amount: 4 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за предоставяне на услуга за обслужване от Служба по трудова медицина
    Contractor: Eco Bio TD
    Contract total funded value: 4 275.00
Procedure 2 Subject to due process: Услуга по управление на проекта , Estimated Amount: 13 520.00
  • Differentiated position 1: Наемане на координатор
    Contractor: Mariela
    Contract total funded value: 6 080.00
  • Differentiated position 2: Наемане на технически секретар
    Contractor: Irena
    Contract total funded value: 3 360.00
  • Differentiated position 3: Наемане на счетоводител
    Contractor: Evgenii
    Contract total funded value: 4 080.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN