Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.265-0015-C03
Project Name GDN Advertising Center
Beneficiary 205500075 GDN STIKERS LTD
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 16.11.2021
Start Date 16.11.2021
End Date 30.06.2023
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Бяла Слатина, гр.Бяла Слатина

Description

Brief description
Рекламата в наши дни се развива с бързи темпове и отдавна се е превърнала в неразделна част от всеки един бизнес, което я прави един от най-важните отрасли. Рекламата винаги ще бъде част от средата, в която ние живеем, част от нашето ежедневие. Каква ще бъде зависи от нас и това какво може да се предложи на клиента рекламодател. ДЖИДИЕН СТИКЕРС ЕООД има за цел да предложи качествена печатна реклама на конкурентна цена и високо качество. Фирмата е създадена в Бяла Слатина за да обогати пазара на рекламни услуги в района на града и да предложи качествени продукти и услуги на разумна цена.
Основен предмет на дейност на фирмата е печатната външна и вътрешна реклама. За реализацията на проекта е наето помещение в центъра на града, в което ще се предлага изработване на висококачествени печатни материали, като листовки, брошури, плакати, дипляни, визитки, календари, книги, флаери, папки, покани, каталози и други.  Предпечатна подготовка. Проектното предложение включва закупуване на производствена система за дигитален печат върху различни видове хартии и картони до размер 330х1300 мм, като печатната реклама ще включва: проект и дизайн – създаване на лога. ДЖИДИЕН СТИКЕРС ЕООД ще предлага също така и, широкоформатен печат, сито и тампон печат, лазерно гравиране, топъл печат. За допълнителните услуги ще се използват услугите на фирми, притежаващи необходимата техническа база. 
Създаване на рекламен център на територията на община Бяла Слатина за печатна реклама с дигитална производствена система.
Activities
  • Activity: Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН : Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване на ЦВЕТНА ПРОИЗВОДСТВЕНА СИСТЕМА Konica Minolta AccurioPrint C3070L : Ще бъде извършена процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител на заявеното в инвестиционното намерение оборудване, а именно: - По проекта се предвижда закупуването на нов дълготраен материален актив /1 бр./, с който да се обезпечи дейността на рекламния център. Предмет на инвестиционното предложение е доставката на модерно и високоефективно оборудване с цел успешна реализация на основния предмет на дейност на дружеството възложител. Конкретният ДМА, които ще се закупи е следният: 1. ЦВЕТНА ПРОИЗВОДСТВЕНА СИСТЕМА Konica Minolta AccurioPrint C3070L – 1 бр., с минимални изисквания: Скорост на печат: А4 65 стр./мин. А3 30 стр./мин. SRA3 30 стр./мин. Банер формат 320 х 1200 mm; Системата за двустранен печат; Печат върху релефни медии; Eдностранен и двустранен печат минимално 300 г./м2; Грамаж на медията: 62 - 300 г./м2 Формат на медията: 320 x 487 mm; Минимално печатаемо поле: 320 x 475 mm; Формат на хартията А5 до SRА3; Разделителна способност (печат): 1,200 x 1,200 dpi Разделителна способност (сканиране): мин 300 dpi, Contracted Amount: 45 297.60 , Reported Amount: 32 856.00
  • Activity: Изпълнение и отчитане на проекта: Изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, което включва окомплектоване на документи и подготовка на заявки за авансово и окончателно плащане, препоръки относно оформянето съдържанието на различни документи, свързани с изпълнението на проекта, предварителна проверка на фактури и разходооправдателни документи в изпълнение на проекта, както и документи за отчитане, изготвяне на искания за анекси към сключения договор, изготвяне на обосновки и друга информация, свързана с отчитане дейностите по проекта, работа с модула за управление на проекти и отчитане – ИСУН 2020. , Contracted Amount: 2 200.00 , Reported Amount: 1 000.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой бенефициенти, подпомогнати по мярката, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой проекти, финансирани по мярката, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Реализиран проект, свързан с инвестиции в предоставяне на услуги за населението, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 37 748.50 BGN
Grant 25 874.10 BGN
Self amount 11 874.40 BGN
Total actual amounts paid 25 874.09 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на нова Цветна производствена система за печат, 1 брой”, Estimated Amount: 45 297.60
  • Differentiated position 1: „Доставка на нова Цветна производствена система за печат, 1 брой”
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN