Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.686-0016-C01
Project Name Purchase of equipment for the needs of "AEL TRADE" PLTD
Beneficiary 206816966 AEL Trade Ltd.
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 20.06.2025
Start Date 20.06.2025
End Date 15.09.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северен централен (BG32), Велико Търново (BG321), Стражица, гр.Стражица

Description

Brief description
„АЕЛ ТРЕЙД” ЕООД е микропредприятие, регистрирано на територията на селски район. Настоящият инвестиционен проект е подготвен за кандидатстване по процедура BG06RDNP001-19.686, Мярка МИГ6.4.1 „Инвестиции в подкрепа на неземеделски дейности” от ПРСР 2014-2020 г., като включените инвестиционни разходи са насочени към закупуване на газов мотокар, електрически нископовдигач, лаптоп и мултифункционално лазарно устройство. Закупуването на необходимите материални активи е пряко свързана с функционирането на фирмата. Закупуването на оборудване по проекта е необходимо за осъществяване на основната дейност на кандидата.
Практическият резултат след завършването на проекта ще бъде модернизирането на материалната база на кандидата, увеличаване рентабилността на дейността, повишаване на конкурентноспособността.
Новозакупеното с настоящия проект оборудване ще допринесе за това, кандидатът да предлага комплексни услуги на клиентите, което ще им спестява време и ще е определящо при техните предпочитания на изпълнител. Освен това закупеното оборудване  ще доведе до намаляване себестойността на услугата, тъй като няма да се ползват външни услуги, а закупените по проекта активи.Настоящото проектно предложение по отношение на предлагането на този тип услуги отговаря на потенциала и желанията на клиентите.
Activities
  • Activity: Закупуване на оборудване за нуждите на "АЕЛ ТРЕЙД" ЕООД: Целите, които ще бъдат изпълнени с извършването на този тип инвестиции повишаване на конкурентноспособноста на предприятието, допринасяне за развитието на неземеделски дейности в селските райони, чрез закупуването на газов мотокар, електрически нископовдигач, лаптоп и мултифункционално лазарно устройство. Дейността включва инвестиции, свързани със закупуване на оборудване за нуждите на "АЕЛ ТРЕЙД" ЕООД със седалище на управление гр.Стражица, община Стражица, област Велико Търново. "АЕЛ ТРЕЙД" ЕООД проведе процедура за избор на изпълнител, като изпрати запитвания до три фирми. След получените оферти избра за изпълнител за доставка на оборудването фирма „АПЕКС СЕРВИЗ“ ООД гр.Пловдив за доставка на газов мотокар и електрически нископовдигач и за доставката на лаптоп и мултифункционално лазарно устройство. Реализацията на проекта е свързана с внедряването на съвременно оборудване, както и методи на работа, които се очаква да кореспондират адекватно на изискванията на клиентите. С цел подобряване качеството на предлаганите продукти, както и разширяване на пазарния си дял чрез навремено и бързо доставяне на предлагания продукт , по проекта е предвидено закупуването на газов мотокар, електрически нископовдигач и лаптоп и мултифункционално лазарно устройство.Извършването на планираната инвестиция ще доведе до подобряване на конкурентноспособността на предприятието., Contracted Amount: 75 769.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Консултантски услуги: Консултанските услуги включват дейности както за подготовка на проектното предложение, така и дейности по управлението и отчитането на проекта. Преди подаване на проекта са изпълнени следните дйности - Подготовка на формуляр за кандидатстване;- Окомплектоване на изискуемите документи към формуляра за кандидатстване;- Определяне на бюджета на проекта. - Изготвяне на Бизнес план. В задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ влиза изпълнението на следните основни дейности по управление и отчитане на проекта: - Подпомагане процеса на документиране на изпълнението на проекта, вкл. комплектуване на пакета от документи към заявки за плащане, в т.ч. осъществяване на предварителен преглед на изискуема документация при подаване на заявки за плащане и предоставяне на препоръки относно оформянето и съдържанието им; предварителна проверка на фактури и издадени разходооправдателни документи в изпълнение на проекта; проверка на извършени плащания по проекта и коректното им документиране; - Подготовка на необходимата кореспонденция между Възложителя и ДФ „Земеделие” по повод изпълнението и отчитане дейностите по проекта, в т.ч. уведомителни писма, отговори на такива, изготвяне на искания за анекси към сключения с ДФ „Земеделие” договор за финансово подпомагане и други свързани с цялостното изпълнение на проекта; - Изпълнение на ежедневните дейности, свързани с отчитане изпълнението на проекта, да дава отговори след получаване на съответния въпрос от Възложителя, възникнал в хода на изпълнение на проекта; - Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФ „Земеделие” по време на изпълнение на проекта. - Окомплектоване на изискуемата документация към заявки за плащане (фактури, платежни нареждания и др. разходооправдателни документи), свързани с отчитане на дейностите по проекта по отпуснатата безвъзмездна финансова помощ за входиране в ДФ „Земеделие” ; - Окончателно отчитане на дейностите по проекта в ДФ „Земеделие”, Contracted Amount: 3 750.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Дял на проектите, включващи инвестиции в производствена дейност в микропредприятия, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Проекти на кандидати до 40 години включително, вкл. на жени, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 3 Проекти с предвидена устойчивост, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 79 519.00 BGN
Grant 59 639.25 BGN
Self amount 19 879.75 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

There are no tender procedures

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN