| UMIS Number | BG05M9OP001-1.048-0011-C01 |
| Project Name | Improving the working environment of NAS1 ltd by providing good and safe working conditions. |
| Beneficiary | 205196850 NAS1 ldt |
| Funding | ESF ==> Human Resources Development 2014-2020 |
| Date of the Contract/Order | 14.11.2019 |
| Start Date | 14.11.2019 |
| End Date | 14.02.2021 |
| Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant | Closed (completion date) |
| Location of Performance |
|
| Brief description |
НАС1 ЕООД е основана през 2018 година. Основния код на икономическа дейност е 25.11 - Производство на метални конструкции и части от тях. Дейността е насочено основно в металопроизводството на стълбове за осветление, градински и паркови стълбове, осветителни тела, както и търговия с метални шкафове и гардероби. Дял в дейността й заема и превозът на товари на територията на страната и търговия на едро с офис мебели . Във фирмата има назначени 6 служители, като всичките са пряко засегнати от настоящото проектно предложение. Фирма НАС1 ЕООД осъзнава, че осигуряването на безопасността и здравето при работа, като неделима част от организацията на всяка трудова дейност, е необходимо условие за постигане на по-висока конкурентноспособност на продукцията и услугите, за увеличаване на доходите и печалбата на предприятието, и за утвърждаване и развитие на бизнеса. Основни задачи в социалната политика на фирмата са: - да създава и непрекъснато да подобрява безопасните и здравословни условия на труд за всички работещи; - да опазва здравето на работещите във фирмата; - да опазва околната среда; - да бъде конкурентно способна на пазара, като предоставя на клиентите си качествени услуги. Състоянието на материално-техническата база на фирмата е предпоставка за ефективно използване на производителните сили и успешното постигане на производственоикономическите цели. Основните дейности предвидени за изпълнение в проектното предложение и пряко свързани със социалната политика на фирмата са: 1. Дейност 1- Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите. 2. Дейност 3 - Осигуряване на организиран транспорт от работодателя до и от работното място. 3. Дейност 2 - Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията. |
| Activities |
|
| Partners | None |
| Contractors |
|
| Subcontractors | None |
| Members of the Consortium | None |
|
Notes: * The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:
** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary |
|
| Indicator 1 | Employed, including self-employed, persons, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00 |
| Indicator 2 | Number of enterprises supported, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
| Indicator 3 | Participants of the supported enterprises in employment six months after leaving the operation, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 6.00 , Reached amount: 6.00 |
| Indicator 4 | Number of enterprises which have introduced new processes for health and safety at work, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
| Indicator 5 | Number of enterprises which have introduced new systems, practices and tools for human resources development and organisation of labour processes, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00 |
| Total Project cost | 47 492.81 BGN |
| Grant | 47 492.81 BGN |
| Self amount | 0.00 BGN |
| Total actual amounts paid | 37 525.26 BGN |
| Percentage of EU co-financing | 85.00 % |
|
|||||||||||||||
|
Notes: 1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower. 2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment. |
|||||||||||||||
| Procedure 1 |
Subject to due process: Доставка на обзавеждане на стая за краткотраен отдих оборудване на стая за хранене.,
Estimated Amount: 3 870.00
|
| Procedure 2 |
Subject to due process: Доставка на работно облекло и средства за колективна защита
Обособена позиция 1:
1.Комплект работен гащеризон и яке-зимни-3 бр.
2.Работни обувки - 6 бр.,
3.Защитни ръкавици EN420-3 br.
4.Защитни очила ЕN166-2 ед.
6.Противопрахова маска EN149-2бр.
5.Маска за дихателна защита EN149-1 бр.
6. Антифони вътрешни-2 бр.,
7. Антифони външни-2 бр. ,
8.Заваръчен шлем ЕN166-1 бр.
9. кожена престилка за заварчици-1 бр.,
10. Елек/сигнализиращ-1 бр.
11.Яке зимно-административен персонал-3 бр.,
12.Диоптрични предпазни очила за работа с компютър - 3 бр
Обособена позиция 2:
1. LED индустриално осветително тяло - 100W/112° - 84 броя,
2.LED осветител, 43W/3950 Im/840, комплект с рамка за открит монтаж - 4 бр.
3. Ергономични столове – 3 бр,
Estimated Amount: 39 305.28
|
| Procedure 3 |
Subject to due process: Услуги по визуализация на проекта – изработка на две информационни табели и 30бр. визуализационни стикери за закупеното оборудване и обзавеждане.,
Estimated Amount: 150.00
|
Notes:
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN