Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.665-0001-C04
Project Name Investments for the modernization of the agricultural company of "Spitz Agro" EOOD-town of Byala Slatina
Beneficiary 206214212 SPITZ AGRO LTD
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 12.06.2023
Start Date 12.06.2023
End Date 30.06.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Бяла Слатина, с.Попица

Description

Brief description
Проектът цели оборудване на стопанството с нужната техника, която да допринесе за повишаване на производителността на единица площ земеделска земя, повишаване на качеството на произведената земеделска продукция, подобряване на възобновяемостта на земеделската земя, покриване на стандартите относно опазване на околната среда и подобряване условията на труд.
Интензитетът на помощта по проекта е 60% от общите допустими разходи по проекта. Очакваните резултати могат да бъдат дефинирани по следния начин:
• Подобряване на обичайната дейност на стопанството, конкурентоспособността и ефективността му като цяло;
• Развитие на наличните материални мощности в стопанството и модернизация на физическия капитал;
• Подобряване качеството на произвежданата земеделска продукция;
• Подобряване опазването на околната среда;
• Спазване на стандартите на Общността и въвеждане на добри земеделски практики ;
• Сключеният договор за доставка на суровина за преработка с хранително-преработвателно предприятие от територията на МИГ ще засили допълнително хоризонталния и вертикалния интегритет на територията на МИГ.
Activities
  • Activity: Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН: Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда. По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчик с„Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване и доставка на 4 бр.активи /ДМА/: В рамките на проекта ще бъдe закупенo следното оборудване: 1. Култиватор – 1 бр.; 2. Плуг – 1 бр.; 3. Валяк – 1 бр.; 4. Допълнително оборудване към хидравличен валяк-раздробител за стъбла. Доставките ще се извършат след проведени процедури по реда на ПМС № 160/01.07.2016г. за избор на доставчици. Избраните инвестиционни активи, предмет на настоящия проект, съответства в най-пълна степен на капацитета на предприятието. Изборът на доставчик ще бъде направен на база съотношението между цена, качествени характеристики и сервизиране на оборудването. , Contracted Amount: 112 800.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой стопанства, въвели нов продукт или техника/технология/или иновация/или добра практика, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Реализиран проект на млад земеделски стопанин, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 113 900.00 BGN
Grant 65 460.00 BGN
Self amount 48 440.00 BGN
Total actual amounts paid 0.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на фабрично нова, неупотребявана земеделска техника”, с три обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1: „Доставка на култиватор – 1 бр.“ Обособена позиция № 2: „Доставка на плуг – 1 бр.“ Обособена позиция № 3: „Доставка на валяк – 1 бр. и доставка на допълнително оборудване към хидравличен валяк-раздробител за стъбла – 1 бр.“, съответно с подпозиции: Подпозиция 3.1 Доставка на валяк – 1 бр. Подпозиция 3.2 Доставка на допълнително оборудване към хидравличен валяк-раздробител за стъбла – 1 бр.“ , Estimated Amount: 112 800.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 1: „Доставка на култиватор – 1 бр.“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 2: „Доставка на плуг – 1 бр.“
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Обособена позиция № 3: „Доставка на валяк – 1 бр. и доставка на допълнително оборудване към хидравличен валяк-раздробител за стъбла – 1 бр.“, съответно с подпозиции: Подпозиция 3.1 Доставка на валяк – 1 бр. Подпозиция 3.2 Доставка на допълнително оборудване към хидравличен валяк-раздробител за стъбла – 1 бр.“
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN