Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.058-0006-C02
Project Name "Improvement of the production process at Dendrit-Plastika through investments in fixed assets assets"
Beneficiary 114529961 DENDRIT-PLASTIKA LTD
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 20.01.2021
Start Date 20.01.2021
End Date 05.11.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Плевен (BG314), Червен бряг, гр.Червен бряг

Description

Brief description
„Дендрит-Пластика" ООД е фирма, специализирана в изработване на метални изделия, конструкции и жп детайли. Основният предмет на дейност е: производство на детайли, инструменти, конструкции, кули и стълбове от стомана, крепежни елементи за горното строене на железния път. Основни технологични процеси на фирмата са горещо обемно щамповане, листова щамповка, механична обработка, термична обработка на конструкционни инструментални стомани, плазмено и газо-плазмено рязане. Има собствена производствена база в гр. Червен бряг, с площ 7000 кв.м. Предприятието работи в режим на пълно натоварване на наличната техника.  Има репутация на надеждна фирма, която изгражда дългосрочни отношения със своите партньори и печели все повече и повече клиенти, благодарение на комбинацията от отлично качество и конкурентна цена. Придобиването на нови мощности е необходимо за повишаване на капацитета на предприятието и успешното му присъствие на националните и в бъдеще - на външни пазари. За преодоляването на ограниченията пред развитието на фирмата, в рамките на проекта е предвидено закупуването на модерна и високопроизводителна техника - Инверторни зазаваръчни апарати  МИГ/МАГ - 5 бр.; мотокар - 1 бр.; газокар - 1 бр.; CNC хидравлична абкантпреса  - 1 бр.; самоходна електрохидравлична платформа - 1 бр.; тривалова листоогъваща машина - 1 бр. и профилоогъваща машина - 1 бр.
В рамките на проекта са предвидени дейности по избор на доставчик (в съответствие с процедурата, описана в Ръководство за изпълнението на договори по ОПИК 2014 - 2020, ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016г.), доставка, монтаж и пускане в експлоатация на оборудването.По време на изпълнението ще бъдат спазени всички изисквания, свързани с визуализацията на проекта.
Activities
  • Activity: Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии.: Закупуване на ДМА предвидени по проекта съгласно бюджета на проекта., Contracted Amount: 270 145.49 , Reported Amount: 268 360.00
  • Activity: Визуализация (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване и поставяне на 1 бр. информационна табела и 5 бр. стикери): Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряването на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 1 бр. информационна табела и 5 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на работните помещения на фирмата, ще бъде поставена, в съответствие с графичните стандарти, 1 бр. информационна табела, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, логото на МИГ „КАРЛУКОВСКИ КАРСТ“, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Изработка на 1 бр. информационна табела (100.00 лв.) и 5 бр. стикери (5 бр. х 20.00 лв. = 100.00 лв.). Обща стойност - 200.00 лв. 4. Доставка на средствата за визуализация. 5. Монтиране на информационна табела и поставяне на стикерите. 6. Отразяване на правилата за визуализация на интернет сайта на фирмата., Contracted Amount: 200.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: INPHOFLEX-GALIN NAJDENOV, Contracted Amount*: 336.60 , Reported Amount**: 187.00
  • Contractor: KAMMARTON BULGARIA, Contracted Amount*: 49 680.00 , Reported Amount**: 55 200.00
  • Contractor: APEX SERVICE LTD , Contracted Amount*: 44 541.00 , Reported Amount**: 49 490.00
  • Contractor: POLYMETA C Ltd., Contracted Amount*: 117 360.00 , Reported Amount**: 130 400.00
  • Contractor: HELI BULGARIA, Contracted Amount*: 29 943.00 , Reported Amount**: 33 270.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 268 547.00 BGN
Grant 241 692.30 BGN
Self amount 26 854.70 BGN
Total actual amounts paid 241 692.30 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка и монтаж на: CNC хидравлична абкантпреса 1 бр., тривалова листоогъваща машина 1 бр. и профилоогъваща машина 1 бр., Estimated Amount: 130 475.49
  • Differentiated position 1: Доставка и монтаж на: CNC хидравлична абкантпреса 1 бр., тривалова листоогъваща машина 1 бр. и профилоогъваща машина 1 бр.
    Contractor: POLYMETA C Ltd.
    Contract total funded value: 117 360.00
Procedure 2 Subject to due process: Доставка на производствено оборудване: Инверторни заваръчни апарати МИГ/МАГ 5 бр. , мотокар 1 бр. ,газокар 1 бр. и самоходна електрохидравлична платформа 1 бр. , Estimated Amount: 139 670.00
  • Differentiated position 1: Доставка на производствено оборудване: Инверторни заваръчни апарати МИГ/МАГ 5 бр. , мотокар 1 бр. ,газокар 1 бр. и самоходна електрохидравлична платформа 1 бр.
    Contractor: APEX SERVICE LTD
    Contract total funded value: 44 541.00
  • Differentiated position 2: Доставка на мотокар 1 бр. и самоходна електрохидравлична платформа 1 бр.
    Contractor: APEX SERVICE LTD
    Contract total funded value: 44 541.00
  • Differentiated position 3: Доставка на газокар 1 бр.
    Contractor: HELI BULGARIA
    Contract total funded value: 29 943.00
  • Differentiated position 4: Доставка на 5 бр. инверторни заваръчени апарати
    Contractor: KAMMARTON BULGARIA
    Contract total funded value: 49 680.00
Procedure 3 Subject to due process: Изработване на материали за визуализация, Estimated Amount: 200.00
  • Differentiated position 1: Изработване на материали за визуализация
    Contractor: INPHOFLEX-GALIN NAJDENOV
    Contract total funded value: 168.30

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN