Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0003-C08
Project Name Services for early childhood development in Strazhitsa Municipality.
Beneficiary 000133972 Municipality Strazhitsa
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 05.05.2016
Start Date 05.05.2016
End Date 30.01.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Стражица, гр.Стражица

Description

Brief description
Проектното предложение на община Стражица има за цел превенция на социалното изключване и намаляване бедността сред децата чрез инвестиции в ранно детско развитие. Чрез проекта ще продължи дейността на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители. С реализацията на проекта ще се предостави подкрепа за деца в ранна детска възраст и техните семейства за подобряване достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система, както и предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции. Чрез проекта предвиждаме да се постигне ограничаване предаването на бедността между поколенията. Основните дейности, заложени в проектното предложение за постигане на горепосочените цели са: Ранна интервенция на уврежданията; Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания; Семейно консултиране и подкрепа, индивидуална и групова работа с родители, психологическа подкрепа на родители; Здравна детска консултация и превенция на заболяванията; Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност. Проектът ще се реализира на територията на цялата община. Предвидената продължителност е 67 месеца, от които 66 месеца за функциониране на услугите. Очакваните резултати от изпълнението на проекта са: формиране здравна култура за правилно отглеждане на децата от целевата група, и  превенция на здравните рискове; Развитие на родителски капацитет, комплексна подкрепа и консултиране на родителите от уязвимите групи; Подобрена училищна готовност на децата от целевата група и даване възможност за получаване на равен старт в училище; Предотвратяване на настаняването на деца в специализирани институции; Осигуряване устойчивост на услугите за ранно детско развитие.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: С тази дейност се цели осигуряване на качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта. Сформираният екип ще разработи задължителните документи по проекта и ще води надлежна документация и кореспонденция. Ще организира и контролира изпълнението на дейностите по проекта, ще изготвя отчети, ще отчита индикаторите, ще организира дейностите по проекта, ще осъществяват контрол върху изпълнението на работата, ще организира и контролира изпълнението в срок на графика за провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки и плана за действие на проекта, ще изготвя междинни и окончателни технически доклади и искания за плащане, ще осигурява достъп на представители на Управляващия орган и одитиращи и контролни органи до всички документи и информация по проекта. Членовете на екипа ще провеждат минимум два пъти месечно екипни срещи за разпределение на отговорностите и задачите, ще участват в популяризирането на проекта на местно и регионално ниво, като работят активно с местите институции и медии., Contracted Amount: 81 973.75 , Reported Amount: 80 692.54
  • Activity: Ранна интервенция на уврежданията: Целта на изпълнението на дейността е: Предотвратяване на изоставянето и/или институционализирането на деца с увреждания и изграждане на специални умения за отглеждане на децата с увреждания. В община Стражица няма АГ болница и родилно отделение и затова ще бъдат предоставяни мобилните дейности на услугата и тези дейности, които не изискват участието на медицински специалисти от горепосочените заведения. Дейностите в рамките на тази услуга се осъществяват от Центъра за ранна интервенция. Някои от тези дейности ще се осъществяват в Центъра, а други чрез мобилна работа/работа на терен. Персоналът предоставящ услугата включва: педиатър, социален работник, логопед, рехабилитатор/кинезитерапевт, медиатор. Целевата група са: Деца с увреждания от 0 до 7г. и техните родители. Критерии за избор на потребители: Услугата ще бъде достъпна за всички родители на бебета и малки деца с увреждания от община Стражица., Contracted Amount: 167 971.37 , Reported Amount: 164 197.97
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания.: Целта на дейността е подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас в масовото училище. Целева група: Деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Децата ще получат помощ за усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас. Услугата ще включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. Дейността обхваща: оценка на нуждите на децата от подкрепа, индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване помощ на детето при усвояването на знанията и уменията необходими за първи клас, работа с родителите за развитие на умения за подкрепа на детето през учебната година. Ако децата ще се интегрират в масово училище освен индивидуалната работа с тях ще се извършва и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. , Contracted Amount: 22 256.93 , Reported Amount: 22 252.36
  • Activity: Семейно консултиране и подкрепа, индивидуална и групова работа с родители, психологическа подкрепа на родители.: С тази дейност се цели развитие на родителски капацитет, комплексна подкрепа и консултиране /групово и индивидуално/на родителите от уязвимите групи за полагане на грижи за децата, подобряване благосъстоянието на децата от уязвими семейства в общината, чрез предоставянето на комплекс от услуги.Целта е подкрепа на семействата в грижата за децата, справяне със сем. проблеми, създаване и развитие на умения и ресурси за пълноценно социално включване и реализация. Увеличаване на възможностите за социална интеграция на рисковите групи чрез развитие на социални умения – общуване, изготвяне на семейния бюджет, търсене на работа, родителски умения; улесняване на достъпа на уязвимите групи до различни услуги и институции; засилване на мотивацията сред общностите във висок риск в областта на семейното планиране чрез предоставяне на информация по въпроси като репрод. здраве, болестите, предавани по полов път, адресиране на проблемите на насилието и неглижирането на деца. Предоставяне на псих. подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения с цел , създаване на връзка родител-дете, повишаване на самочувствието и увереността на родителите и разширяване на подкрепата. Ръководителят на центъра ще изготвя графици за дейността на наетите по проекта специалисти, които ще се поставят на инф. табло в Центъра и инф. табла по кметствата в нас.места. Социалните работници ще проучват и анализират индивид. потребности на потребителите от целевите групи и ще ги насочва към подходящите за тях услуги, ще оказват метод. подкрепа на медиаторите. Медиаторите ще работят със семействата по отношение на мотивирането им за редовно посещение на услугите, ще разпространяват образ.и инф. материали сред целевите групи, ще насочват потребители до услугите и подпомагат специалистите при реализация на дейностите, ще участват в подготовката и провеждането на дейности за популяризиране и обсъждане на услугите.Психологът ще оказва метод. подкрепа на медиаторите, ще провежда групова и индивид. консултация и подкрепа на бъдещи родители, на родители с бебета и деца и общи групови сесии за родители и бъдещи родители, ще извършва посещения в домовете на потребителите и провежда наблюдения, анкети, разговори и беседи за проучване на психологическия микроклимат, интересите, потребностите и мотивацията на потребителите. Юристът в услугите ще работи по предварително изготвен график и план за провеждането на консултативната си дейност. Провежда индивид. юридически консултации на родители относно техните права и задължения. Провежда мобилна работа на терен и участва в периодични срещи с останалите специалисти, включени в дейностите по проекта.Медицинската сестра, ще организира и провежда групови и индив. консултации и подкрепа на бъдещи родители, на родители с деца на възраст от 0 до 7 години и за родители и бъдещи родители на здравна тематика, като предоставя обучителни и информационни материали. Ще провежда индивидуално и групово консултиране на родители на потребителите, ще участва в изготвянето на индив. планове за работа с бъдещи родители съвместно с другите консултанти по съответната услуга.Педиатърът ще организира и провежда групови и индив. консултации и подкрепа на бъдещи родители, групови и индивидуални консултации и подкрепа на родители с деца на възраст от 0 до 7 години на здравна тематика, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и инф. материали. Гинекологът ще оказва метод. подкрепа на акушерката и медиаторите, включени в консултативните дейности, ще провежда групова и индивидуална консултация и подкрепа на бъдещи и настоящи родители по въпросите на сем. планиране, репрод. здраве, методите на контрацепция, и др., ще осъществява посещения в домовете. Акушерката ще идентифицира потребители на услугите по проекта и мотивира за участие в проектните дейности, включително чрез работа на терен, съвместно с медиатор и соц. работник., Contracted Amount: 240 879.82 , Reported Amount: 236 990.71
  • Activity: Здравна детска консултация и превенция на заболяванията.: Целта на изпълнението на дейността е: Превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Осигуряване на достъп до здравни грижи и промоция на здравето. Целевата група към която е насочена дейността включва: Уязвими семейства и техните деца: 1. Деца от уязвими групи или от групи, изложени на риск: - Общности с различен етнически произход, и по-конкретно ромската етническа група; - Безработни с бебета и малки деца. - Родители, получаващи социални помощи с бебета и малки деца. - Семейства, живеещи в лоши битови условия. - Семейства с ниско ниво на образование. 2. Деца от семейства без общопрактикуващ лекар или такива, чийто общопрактикуващ лекар не е педиатър. 3. Деца от семейства без здравна осигуровка. 4. Деца от семейства, в които не се полага достатъчна грижа за децата. 5. Всички деца с увреждания. 6. Деца със здравословни проблеми (тегло при раждане под нормата и др.). Критерии за избор на потребители: Тази услуга ще бъде достъпна за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Дейността ще се изпълнява от наетите по проекта педиатър, медицинска сестра, стоматолог и медиатор. Медиаторът ще информират целевата група за тази услуга. Освен това информация ще се предоставя чрез разпространение на информационни материали за проекта, чрез кметствата и на сайта на общината., Contracted Amount: 51 907.82 , Reported Amount: 51 998.02
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност.: Целта на изпълнение на дейността е: Увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Дейността предвижда създаването на летни групи, в които да бъдат доразвити и съхранени придобитите социални и когнитивни умения в предучилищното образование преди да постъпят в училище. Лятната работа ще включва занимания, игри на открито, спортни състезания, разходки, излети, развлечения. В игрова форма ще се затвърдят, систематизират и разширяват придобитите знания и социални умения. Специално внимание ще се отделя на общуването между децата като се преодоляват затрудненията в овладяването на българския език. Ще се оттренират усвоените правила за безопасност на движението. Чрез занимания на открито, подвижни и състезателни игри ще се стимулира физическото укрепване на децата. Ще се създадат условия за тяхното психомоторно развитие. На децата ще се предоставят възможности за себеутвърждаване и личностна изява. В ежедневната работа и организираните мероприятия активно ще участват родителите. Целевата група на дейността: Деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Децата потребители на услугата са деца, които вече са напуснали системата на предучилищното образование. Капацитет на услугата - 30 бр. деца годишно/ две групи по 15 деца/ - полудневна организация от един учител и медиатор през летни месеци. Тази дейност ще се провежда в детските градини. Персонал: 1. Педагози - Учители с подготовка по предучилищна и начална училищна педагогика, преминали допълнително обучение за работа в мултикултурна среда и с двуезични деца; 2. Помощник-отговорници – медиатори от общността, по един за всяка група; Критерии за избор на потребители: 1. Деца на 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители; семейства, живеещи в отдалечени райони 2. Деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език 3. Родители на деца, посещаващи летни групи/училища., Contracted Amount: 8 500.62 , Reported Amount: 9 090.02
  • Activity: Информиране и публичност.: Целите на предвидените методи и форми за информиране и публичност на проектното предложение са: Да се привлече вниманието на местната общност и обществеността да получат по-ясна представа за конкретния проект и източника на финансиране; Да се информират потенциалните потребители по проекта и обществеността. Всеки желаещ за включване ще може да се обърне към екипа по проекта на телефона посочен в информационните материали, да се свърже чрез кметството или на място в Центъра за ранна интервенция на уврежданията. Дейностите по информиране и публичност ще се осъществят чрез: - плакати, които ще се поставят в сградите на общината, кметствата, в центъра за ранна интервенция на уврежданията. – 25 бр; - дипляни, които ще съдържат информация за дейностите, целите, целевите групи, резултати,контакти и др. по проекта – 500 бр; - публикации в регионален вестник – 8 бр.; -съобщения за напредъка на дейностите по проекта, както и за постигнатите резултати в Интернет страница та на общината. Информация ще се предоставя чрез разпространение на информационните материали за проекта, чрез кметствата, на сайта на общината. Чрез интернет страницата на общината всички заинтересовани лица ще имат директен достъп до актуална информация, а и ще споделим опит с други желаещи за възможностите за провеждане на подобни дейности и резултатите след тях. След доставката на оборудване и обзавеждане по проекта ще бъдат поставени информационни стикери. Дейността ще се изпълнява при спазване на изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. При изпълнение на дейността, както и при останалите дейности ще се прилагат хоризонталните принципи на ОП РЧР., Contracted Amount: 2 580.00 , Reported Amount: 1 714.29
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: С тази дейност се цели да се осигури координация на дейността на всички наети специалисти в центъра, за качествено предоставяне на услугите и постигане на заложените цели. За реализиране на дейността ще се наеме екип за управление и функциониране на центъра - ръководител, счетоводител, технически сътрудник, шофьор и хигиенист. Ръководителят на центъра ще организира дейността на наети специалисти, ще изготвя график за предоставяне на услугите и ще следи за качеството на предоставяните услуги, за изпълнението на поставените задачи, за навременото изготвяне и представяне на месечните отчети на специалистите, уведомява ръководителя на проекта за възникнали проблеми, трудности и изпълнението на заложените дейности, ще организира комплектоването на досиетата на потребителите, отговоря за воденето на регистрите на потребителите. Счетоводителят по проекта отговаря за финансово-счетоводната дейност, свързана с дейността на центъра, в съответствие с нормативните и поднормативните актове, регламентиращи този тип дейности, осигурява аналитичност на счетоводните записвания, така че разходите на Центъра да бъдат проследими и идентифицируеми, предоставя необходимата информация на счетоводителя на проекта за изготвянето на месечните, междинните и окончателните финансови отчети. Техническият сътрудник е отговорен за административното обезпечаване на проекта, за комплектоването и поддържането на досиетата на потребителите и наетите специалисти, за съхраняване и поддържане на регистрите с потребителите, за осигуряване достъп на членовете на екипа до документацията по проекта, с цел изпълнение на задълженията им, координира дейността на наетите по проекта специалисти. Шофьорът ще извършва транспорта за мобилната работа на наетите по проекта лица, ще отговаря за изправността на МПС-то, отчитането на пътните листи. Хигиенистът ще поддържа хигиената на помещенията в центъра, при необходимост ще подпомага работата на специалистите., Contracted Amount: 325 640.92 , Reported Amount: 323 594.13

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: KLUCHARSKI USLUGI LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 30.00
  • Contractor: SPRINT 05 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 33 829.81
  • Contractor: GALEYA - GALINA GANCHEVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Valentina, Contracted Amount*: 979.20 , Reported Amount**: 924.80
  • Contractor: AVTOKIMERS OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 564.00
  • Contractor: BULGARSKI POSHTI EAD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 208.00
  • Contractor: IBAYLA09- GEORGI IVANOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 14 012.06
  • Contractor: BUTIK-91-MI;KA IVANOVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 4 682.95
  • Contractor: SIT 70 OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 720.00
  • Contractor: Deyan Stanev ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 242.68
  • Contractor: IVAYLA GEORGIEWA 2009 PLCD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 35 204.01
  • Contractor: NIKE-HRISTINA SEMOVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 376.00
  • Contractor: SEGED - STYCHO VLADIMIROV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 170.00
  • Contractor: Vanya, Contracted Amount*: 3 557.90 , Reported Amount**: 3 941.11
  • Contractor: ESPAS AUTO LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 395.14
  • Contractor: TIGRETI - STEFAN ANGELOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: PATRISHIYA OOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 340.00
  • Contractor: ZASTRAHOVATELNO AKTSIONERNO DRUJESTVO "BULSRAD VIENA INSHURANS GRUP" AD , Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 9 066.21
  • Contractor: MISTRAL-99 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 986.72
  • Contractor: DZI - GENERAL INSURANCE, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 864.21
  • Contractor: AHEYA LTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 197.04
  • Contractor: VIVA - VELICHKA TOPALOVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 300.00
  • Contractor: Rusi, Contracted Amount*: 2 676.50 , Reported Amount**: 2 722.62
  • Contractor: HIGIENNO-MEDITSINSKA INDUSTRIYA EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 331.78
  • Contractor: MIRELA-M-MARIANA DANOVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 250.00
  • Contractor: AGENTSIYA "PATNA INFRASTRUKTURA", Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 320.00
  • Contractor: VENTSI PLTD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 474.00
  • Contractor: NIKI-2003 - NIKOLAY PAVLOV ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 56.85
  • Contractor: GRAND ENERGY DISTRIBUTION, Contracted Amount*: 9 120.00 , Reported Amount**: 118.31
  • Contractor: DANEKS PETROLIYM EOOD, Contracted Amount*: 3 877.63 , Reported Amount**: 6 600.05
  • Contractor: YANTRAPRES AD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 911.80
  • Contractor: Emiliya, Contracted Amount*: 2 433.60 , Reported Amount**: 2 467.88
  • Contractor: SILVIYA STOYANOVA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 900.00
  • Contractor: Nikolay, Contracted Amount*: 4 872.50 , Reported Amount**: 4 173.90
  • Contractor: Electrohold Trade EAD, Contracted Amount*: 10 920.00 , Reported Amount**: 5 475.19
  • Contractor: LRLYANA DIMITROVA ET, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 850.80
  • Contractor: ALEKS AVTO 05 EOOD, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 900.00
  • Contractor: ENERGO-PRO ENERGY SERVICES EOOD, Contracted Amount*: 11 880.00 , Reported Amount**: 1 465.77
  • Contractor: SVETEOR OOD, Contracted Amount*: 1 440.00 , Reported Amount**: 748.76
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 310.00 , Reached amount: 560.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Брой, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 887 387.32 BGN
Grant 887 387.32 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 887 387.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица“ , Estimated Amount: 400 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица
    Contractor: ENERGO-PRO ENERGY SERVICES EOOD
    Contract total funded value: 11 880.00
Procedure 2 Subject to due process: Борсова сделка за доставка на горива за нуждите на МПС и моторно оборудване, собственост на Община Стражица за срок от 3 години, Estimated Amount: 266 700.00
  • Differentiated position 1: Доставка на горива (дизелово гориво и бензин А-95Н) за нуждите на моторните превозни средства и моторно оборудване, собственост на Община Стражица за срок от 3 години.
    Contractor: DANEKS PETROLIYM EOOD
    Contract total funded value: 2 437.63
Procedure 3 Subject to due process: Борсова сделка за доставка на горива за нуждите на община Стражица по две обособени позиции, Estimated Amount: 499 833.33
  • Differentiated position 1: Борсова сделка за доставка на горива за нуждите на община Стражица по две обособени позиции
    Contractor: DANEKS PETROLIYM EOOD
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 4 Subject to due process: Доставка на горива за нуждите на МПС по две обособени позиции, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: Доставка на безоловен бензин и дизелово гориво за нуждите на МПС, собственост на Община Стражица
    Contractor: SVETEOR OOD
    Contract total funded value: 1 440.00
Procedure 5 Subject to due process: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица, Estimated Amount: 397 500.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица
    Contractor: Electrohold Trade EAD
    Contract total funded value: 5 520.00
Procedure 6 Subject to due process: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица, Estimated Amount: 468 748.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица
    Contractor: GRAND ENERGY DISTRIBUTION
    Contract total funded value: 9 120.00
Procedure 7 Subject to due process: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица, Estimated Amount: 1 080 000.00
  • Differentiated position 1: Избор на доставчик на електрическа енергия и координатор на балансираща група за нуждите на община Стражица
    Contractor: Electrohold Trade EAD
    Contract total funded value: 5 400.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN