Identification

UMIS Number BG06RDNP001-19.265-0006-C03
Project Name Modernization of the car service base of" Ralchev-son "Ltd. - Byala Slatina"
Beneficiary 202591792 RALCHEV-SON LTD
Funding EZFRSR ==> Rural Development Programme
Date of the Contract/Order 03.02.2022
Start Date 03.02.2022
End Date 03.02.2025
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Contracted
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Северозападен (BG31), Враца (BG313), Бяла Слатина, гр.Бяла Слатина

Description

Brief description
Настоящият бизнес проект се създава за надграждащо развитие и подобряване на параметрите на съществуващ малък собствен бизнес - автосервиз за ремонт на леки и лекотоварни  автомобили, основно ориентиран в сферата на автобояджийството, автотенекеджийството и базисните монтьорски операции.  
Предлаганите от „Ралчев-син” ЕООД услуги ще удовлетворяват потребностите на собствениците - физически и юридически лица - на леки и лекотоварни автомобили, основно втора употреба. При нарастващия брой на новoрегистрираните автомобили в страната, основно нов внос, всички собственици ще се нуждаят от бързо и качествено сервизно обслужване, както и гаранционно след ремонтно обслужване.  
Основното предимство на „РАЛЧЕВ-СИН” ЕООД е обстоятелството, че във фирмата  работи собственикът, който е с дългогодишен стаж в областта на управлението, авторемонтните услуги, както и създадените професионални контакти с фирми от същата сфера.
На пазара и в бранша, в който оперира „РАЛЧЕВ-СИН” ЕООД, фирмата се опитва да наложи стандарт за този тип бизнес, който да се 
откъсне от типично занаятчийския си контекст, чрез прилагане на нови подходи и иновативност. Това е още едно предимство пред конкурентите, които работят предимно в сферата на „сивата” и „полусивата” икономика и под прицела на административните и приходни власти и могат бързо да напуснат бизнеса. 
Activities
  • Activity: Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН : Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. , Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Закупуване и доставка на 4 бр.активи/ДМА/: В рамките на проекта ще бъде закупено следното оборудване: - Бояджийска камера /с включени допълнителни опции/; - Бутален компресор; - Двуколонен подемник с долна синхронизация; - Полуавтомат за заваряване с електродна тел в защитна газова среда. Избраните инвестиционни активи, предмет на настоящия проект, съответства в най-пълна степен на капацитета на предприятието. Изборът на доставчик ще бъде направен на база съотношението между цена, качествени характеристики и сервизиране на оборудването. Интензитетът на помощта по проекта е 75% от общите допустими разходи по проекта. , Contracted Amount: 58 200.00 , Reported Amount: 58 200.00
  • Activity: Изпълнение и отчитане на проекта: Изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, което включва окомплектоване на документи и подготовка на заявки за авансово и окончателно плащане, препоръки относно оформянето съдържанието на различни документи, свързани с изпълнението на проекта, предварителна проверка на фактури и разходооправдателни документи в изпълнение на проекта, както и документи за отчитане, изготвяне на искания за анекси към сключения договор, изготвяне на обосновки и друга информация, свързана с отчитане дейностите по проекта, работа с модула за управление на проекти и отчитане – ИСУН 2020. , Contracted Amount: 2 900.00 , Reported Amount: 2 900.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors None
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой бенефициенти, подпомогнати по мярката, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 2 Реализиран проект, свързан с инвестиции в предоставяне на услуги за населението, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Брой проекти, финансирани по мярката, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Подпомогнати микропредприятия, чийто собственик/представляващ е до 40 години, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 61 100.00 BGN
Grant 45 825.00 BGN
Self amount 15 275.00 BGN
Total actual amounts paid 45 825.00 BGN
Percentage of EU co-financing 90.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: „Доставка на фабрично нова, неупотребявана техника и оборудване” с четири обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1 „Доставка на бутален компресор – 1 бр.“ Обособена позиция 2 „Доставка на двуколонен подемник с долна синхронизация – 1 бр.“ Обособена позиция 3 „Доставка на полуавтомат за заваряване с електродна тел в защитна газова среда – 1 бр.“ Обособена позиция 4 „Доставка на бояджийска камера /с включени допълнителни опции/ – 1 бр.“ , Estimated Amount: 58 200.00
  • Differentiated position 1: Доставка на бутален компресор – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Доставка на двуколонен подемник с долна синхронизация – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 3: Доставка на полуавтомат за заваряване с електродна тел в защитна газова среда – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 4: Доставка на бояджийска камера /с включени допълнителни опции/ – 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN