Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.023-0013-C01
Project Name Technological modernization and automation in INTERPRED PARTNER LTD.
Beneficiary 200826455 INTERPRED PARTNER JSC
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 22.04.2019
Start Date 22.04.2019
End Date 27.05.2020
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Благоевград (BG413), Гоце Делчев, гр.Гоце Делчев

Description

Brief description
"Интерпред Партнер" АД е водещо предприятие в дейността за производство на тоалетна хартия и салфетки, като неговите продукти се продават в над 20 000 точки в България. Партньори на компанията са най-големите международни и български търговски вериги - Kaufland, Billa, Т-Маркет, Фантастико, CBA и други водещи магазини в цялата страна. Фирмата също така развива експортна дейност в Европа, Африка и Близкия Изток.
С цел подобряване на производствения и управленски капацитет, както и нейния експортен потенциал, с изпълнението на настоящото проектно предложение кандидатът предвижда закупуване на ново производствено оборудване и внедряване на система за управление на процесите. В рамките на проекта ще се изпълнят следните дейности: 1/ Дейност за подобряване на производствените процеси чрез инвестиции в дълготрайни материални и нематериални активи; 2/ Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги; 3/ Информиране и публичност. 
Чрез планираните за внедряване ДМА и ДНА коомпанията предвижда да модернизира цялостния производствен процес и по този начин да отговаря по най-добрия начин на изискванията и нуждите на клиентите си на вътрешния и външния пазар. Планираните за закупуване ДМА и ДНА по проекта ще бъдат внедрени в производствената база в гр. Гоце Делчев. Чрез новото оборудване ще се засилят общия производствен капацитет на компанията и ще се засили износа.
Activities
  • Activity: Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии: С изпълнението на настоящата дейност ще се подобри производствения процес в "Интерпред Партнер" АД чрез инвестиции в ДМА. В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производствено оборудване, което е описано в бюджета на проекта. За реализиране на заложените в настоящият проект цели, в рамките на дейността ще се закупи и въведе в експлоатация следното оборудване: поточна система от конвейери за автоматично придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии за тоалетна хартия и кухненски рула, състояща се от 13 бр. 4-канални конвейри, 1 бр. двоен хоризонтален дивертор, 1 бр. изправяч, 9 бр. конвейри и автоматизация за две производствени линии, с три паралелни, алтернативни пакетиращи машини. - 13 бр. 4-канални конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии. Посредством интелигентно управление машините трансферират продукцията с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. - 1 бр. двоен хоризонтален конвертор - оборудването е необходимо, тъй като с него се позволява едновременна работа на двете производствени линии за конвертиране на тоалетна хартия и кухненско руло и насочването на продукцията за пакетиране към една от машините за опаковане. - 1 бр. изправяч - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се поемат изходящите пакети с готова продукция и ги изправя в позиция за транспортно пакетиране, като завъртането на пакета дава възможност за визуален контрол и за откриване на несъответствия. - 9 бр. конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на търговските опаковки към зоната за транспортно пакетиране. Посредством интелигентно управление трансферира пакетите с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. Закупуването на оборудването е необходимо за постигане на целите на проекта, тъй като то ще отговори на следните проблеми - висок разход на електроенергия, ниска производителност на линията, количеството генериран брак в производството (подробно разписани в т. 11 "Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" от проекта)., Contracted Amount: 354 983.14 , Reported Amount: 378 453.10
  • Activity: Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги: В тази дейността ще бъде придобит Аналитичен модул. Към момента във фирмата функционира система за управление на процесите. Проблемът на тази система е, че тя е внедрена преди повече от 6 години и няма възможност за анализ на информацията. В нея единствено се въвежда информация от различните звена, която след това трябва да бъде експортвана и да се анализира ръчно, което създава проблеми при работата на предприятието и невъзможност за автоматизация. С внедряването на аналитичен модул ще имаме възможност да получаваме справки за всички процеси и респективно да се прави цялостен анализ и планиране на ресурси, производство, продажби и износ. Модулът ще автоматизира и актуализира процесите в предприятието, ще даде възможност за трайното и устойчивото му развитие, чрез поемането на нови поръчки от страната и чужбина., Contracted Amount: 12 500.00 , Reported Amount: 12 400.00
  • Activity: Информиране и публичност: Изпълнението на тази дейност ще се проведе в синхрон с условията и изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, чиито мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби. По време на осъществяването на проекта, кандидатът ще информира обществеността като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, и отличи финансовата подкрепа на Европейския съюз. Дейността също предвижда да бъдат изработени 50 стикери за активите, които са планирани да се закупят с изпълнението на настоящия проект. Те ще бъдат поставени на видно място и ще включват информация за финансовия принос на ЕС чрез МИГ – Гоце Делчев – Гърмен – Хаджидимово – „Технологично обновление и внедряване на стандарти в МСП" по ОПИК. В периода на изпълнение на проекта, на видно място на обекта в гр. Гоце Делчев ще бъде поставена информационна табела, която ще споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз., Contracted Amount: 45.00 , Reported Amount: 45.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: Unisoft Engineering Ltd., Contracted Amount*: 7 597.48 , Reported Amount**: 12 400.00
  • Contractor: PERUN - VS Ltd., Contracted Amount*: 27.57 , Reported Amount**: 45.00
  • Contractor: Unitech Co Ltd., Contracted Amount*: 231 878.21 , Reported Amount**: 378 453.10
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Measure Unit: т./год., Base Value: 0.50 , Target amount: 0.40 , Reached amount: 0.10
Indicator 2 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Number of enterprises receiving support, Measure Unit: enterprises, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 4 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 390 998.10 BGN
Grant 239 564.53 BGN
Self amount 151 433.57 BGN
Total actual amounts paid 239 503.26 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Доставка на система за управление на процесите в "Интерпред Партнер" АД, Estimated Amount: 12 500.00
  • Differentiated position 1: Доставка на система за управление на процесите в "Интерпред Партнер" АД
    Contractor: Unisoft Engineering Ltd.
    Contract total funded value: 7 597.48
Procedure 2 Subject to due process: Избор на изпълнител за доставка на оборудване за целите на Договор № BG16RFOP002-2.023-0013-C01 "Технологична модернизация и автомартизация в ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД", Estimated Amount: 378 453.10
  • Differentiated position 1: Избор на изпълнител за доставка на оборудване за целите на Договор № BG16RFOP002-2.023-0013-C01 "Технологична модернизация и автомартизация в ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД"
    Contractor: Unitech Co Ltd.
    Contract total funded value: 231 878.21
Procedure 3 Subject to due process: Извършване на услуга за визуализация, Estimated Amount: 45.00
  • Differentiated position 1: Извършване на услуга за визуализация
    Contractor: PERUN - VS Ltd.
    Contract total funded value: 27.57

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN