Identification

UMIS Number BG16RFOP002-2.024-1709-C01
Project Name Creation and development of engineering studio "Tita Consult 92" EOOD
Beneficiary 205372533 TITA CONSULT 92 Ltd.
Funding ERDF ==> Innovations and Competitiveness
Date of the Contract/Order 13.09.2019
Start Date 13.09.2019
End Date 04.10.2021
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Пазарджик, гр.Пазарджик

Description

Brief description
Целта на настоящото проектно предложение е свързана със създаване на нов, устойчив и конкурентоспособен бизнес в областта на инженерните дейности. Изпълнението на настоящия проект ще допринесе за постигането на общата цел с развитието на новото дружество - „Тита консулт 92“ ЕООД и разкриване на три работни места. 
Предприемачът - Татяна Димитрова е лице с опит в областта на проектирането на сгради и съоръжения и има достатъчна професионална квалификация, така че да изгради устойчиво и конкурентоспособно студио, което да предлага нови, висококачествени и достъпни услуги.
Бюджетът на проекта е 249 913,69 лева.
Предвидените дейности по проекта са:
Дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемаческата идея", която ще бъде осъществена чрез изпълнението на следните поддейности: 
- Сформиране на екип за реализиране на предприемаческата идея;
- Осигуряване на необходимите активи за реализиране на предприемаческата идея;
- Осигуряване на условия за осъществяване на дейността - обект на предприемаческата идея;
- Изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея;
- Създаване на интернет страница.

Дейност 2 "Дейности по информиране и публичност"

С изпълнението на проекта ще се постигнат следните резултати:
- Създаване на устойчива заетост за трима служители и респ. намалаване на безработица;
- Създаване на условия за развитие на конкурентоспособен бизнес, отговарящ на съвременните изисквания на своите потребители;
- Повишаване на приходите от продажби.
Activities
  • Activity: Дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 броя, както и чрез закупуване на ДМА - 8 бр., наем на работно помещение с включени консумативи, изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея, създаване на интернет страница)": Проектното предложение ще се реализира чрез изпълнението на следните поддейности: Поддейност 1 "Изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея,", включващо: - Провеждане на подробно проучване и анализ на пазара на услугите, които ще предлага инженерно студио „Тита консулт 92“ ЕООД. Ще се проучат съществуващите конкуренти, потенциалните клиенти и потребители на услугите на предлаганите инженерни дейности. - Изготвяне на план на действие, съгласно извършения анализ от проведеното проучване. Той ще дефинира целевия сегмент, към когото да се насочат услугите на „Тита консулт 92“ ЕООД, начините за реклама, ще формира конкурентните предимства пред останалите инженерни дружества. Обща стойност на поддейност 1 - 9 000 лева. Поддейност 2 "Създаване на интернет страница" Заложен е този разход, тъй като уебсайта вече е необходимост за развитието на всеки един бизнес. В дигиталната ера, в която живеем силата на интернет е толкова голяма, че е почти немислимо да популяризираш бизнеса си, ако нямаш някакво присъствие в Интернет. Наличието на сайт ще направи инженерно студио „Тита консулт 92“ ЕООД много по-конкурентоспособно, защото чрез него ще се публикува информация за фирмата, за специалистите, които работят в нея, за услугите, които предлагат. Ще се публикуват мнения от клиенти и референции от добре свършена работа. Ще се набляга на изграждането на положителен имидж на едно модерно и високотехнологично инженерно студио. Сайта дава много и много възможности за реклама и за достигане до голям брой потенциални клиенти в бъдеще. Обща стойност на поддейност 2 - 3000 лева. Поддейност 3 "Осигуряване на условия за осъществяване на дейността - обект на предприемаческата идея". Предвижда се осигуряване на работно помещение за изпълнение на служебните задължения на наетите специалисти в „Тита консулт 92“ ЕООД, както и включване на всички режийни разходи за обезпечаване на дейността като цяло - ток, вода, отопление, телефон, интернет и офис консумативи. В наетото работно помещение ще бъде позиционирано закупеното по проекта оборудване. Ще се осигури офис пространство за всички служители, назначени в „Тита консулт 92“ ЕООД, като местоположението на офиса ще бъде на удобно и комуникативно място, така че да бъде осигурен лесен достъп на клиентите до него. Общата стойност за наем с включени режийни разходи и консумативи е 24 840 лв. за период от 18 месеца., Contracted Amount: 249 913.69 , Reported Amount: 238 085.25
  • Activity: Отнася се към Дейност 1 "Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 броя, както и чрез закупуване на ДМА - 8 бр., наем на работно помещение с включени консумативи, изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея, създаване на интернет страница)": - Поддейност 4 "Осигуряване на необходимите активи за реализиране на предприемаческата идея". Тази дейност включва закупуването на специализирано инженерно оборудване, необходимо за реализиране на предприемаческата идея, а именно: 1. 3 бр. компютри,конфигурирани в система за проектиране, рендеринг и визуализация на виртуално създадени в 3D архитектурни обекти и интериорни решения. Те са предназначени за работата на тримата специалисти на „Тита консулт 92“ ЕООД и са необходими за предвидените инженерни дейности, защото дават възможност за инсталиране и безпроблемна работа на специализираните софтуерни приложения за 2D и 3D проектиране и чертане, с които основно ще се работи. Голяма част от приходите в БП се сформират от услуги по проектиране на част Конструктивна към различни инвестиционни проекти, за което е необходимо да се работи с мощни компютърни конфигурации, позволяващи безпроблемно моделиране на строителната информация и осигуряващи възможност за проектиране на сгради и компоненти в 3D. 2. 1 бр. цветно многофункционално А3 устройство, което е от съществена значимост за дейността, тъй като техническата документация и проектите се представят на клиентите на хартиен носител и се явяват придружаваща документация за издаване на конкретни разрешителни документи от различни административни органи, включително и РС. 3. 1 брой цветна широкоформатна печатна система - освен печат и копиране, тя включва и функцията сканиране, която е много важна за изготвяне на техническите проекти, с оглед на това, че се налага да се сканират големи чертежи и техническа документация. 4. 1 бр. Тотална станция с изключително кратко време за измерване - тя ще се ползва от геодезиста, назначен в дружеството за извършване на различните видове заснемания и трасиране. С помощта на този уред всякакви данни (графични или цифрови) мерени на полето ще се предават до офиса на дружеството в реално време и след това при евентуални корекции ще се връщат обратно в инструмента на полето. По този уникален начин процесът може да се следи и контролира едновременно от всички инженери във фирмата в реално време, което повишава производителността и контрола на всеки обект. Така ще се извършват точни измервания и кодиране чрез безжичен обхват. 5. 1 бр. GNSS приемник - ще се използва за геодезическите полеви измервания, тъй като работи без кабели, без антени, без капаци за батерии или букси и е лесно преносим. 6. 1 бр. Дигитален нивелир - също за геодезически полеви измервания. - Поддейност 5 "Сформиране на екип за реализиране на предприемаческата идея". Тази дейност е от изключително значение за постигане на основната цел и резултатите по проекта, тъй като при инженерните дейности основният ресурс са специалистите, които ще работят в дружеството.За обезпечаване на всички предлагани услуги и дейности в инженерно студио „Тита консулт 92“ ЕООД е необходимо да се наемат трима служители - двама инженери-проектанти и едни геодезист: 1.Татяна Димитрова - предприемач по настоящата процедура.Същата ще бъде назначена на трудов договор на длъжността "Инженер-проектант" (НКПД 2011-21426022) с период на дневна заетост- 8 часа за 18 месеца. Общ размер на разходите за възнаграждение - 3172 лв, вкл. осигуровки за сметка на работодател. Общо 57 096 лв. 2. Ивайло Тодоров - Инженер-проектант (НКПД 2011-21426022) ще бъде назначен на трудов договор с период на дневна заетост - 4 часа за 18 месеца. Общ размер на разходите за възнаграждение -1586 лв, вкл. осигуровки за сметка на работодател. Общо 28 548 лв. 3. Величко Байлов - Геодезист (НКПД 2011-21656001) ще бъде назначен на трудов договор с период на дневна заетост - 4 часа за18 месеца. Общ размер на разходите за възнаграждение -1586 лв, вкл. осигуровки за сметка на работодател. Общо 28 548 лв. При назначаването им ще бъдат спазени всички задължения и изисквания на българското трудово законодателство. Размерът на възнагражденията ще е съобразен със задълженията, отговорностите и задачите на всеки един от служителите., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Дейност 2 "Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. постоянна табела и 9 бр. информационни стикери)": Дейността по информиране и публичност има за цел да информира широката общественост за съфинансирането, предоставяно от Европейския съюз по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. Като част от дейността ще бъдат изпълнени следните под-дейности: - изработване и поставяне на информационна табела на видно обществено място след подписване на договора за БФП. - публикуване на уеб-сайта на фирмата, кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз. - изработване и залепване на 8 броя стикери на всички ДМА, закупени чрез финансиране от програмата. - Да изработи и осигури 1 брой постоянна табела, която ще бъде поставена в офиса със съдържание: името и целите на проекта, финансиращата програма и символите на ЕС и Програмата, съгласно изискванията. Инвестицията по дейността има за цел да повиши обществената осведоменост и прозрачност по отношение на съфинансирането на проекта по ОПИК, да информира широката общественост за ролята на ЕС съвместно с държавите-членки при отпускането на помощта и за резултатите от нея, да гарантира прозрачност на процеса на усвояване на европейските фондове и изпълнението на проекта, да информира Европейския фонд за регионално развитие. Дейността ще бъде изпълнена на следните стъпки: - Избор на изпълнител на дейностите по изработване на табела и стикери. - Изработване на плакат и публикуване на информация за проекта в сайта на „Тита консулт 92“ ЕООД. , Contracted Amount: 600.00 , Reported Amount: 600.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: HANS, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 600.00
  • Contractor: TECHNOGI, Contracted Amount*: 98 281.69 , Reported Amount**: 98 281.69
  • Contractor: AC PRO, Contracted Amount*: 9 000.00 , Reported Amount**: 9 000.00
  • Contractor: REAL - M EOOD, Contracted Amount*: 24 840.00 , Reported Amount**: 22 658.71
  • Contractor: DEZ KONT, Contracted Amount*: 3 000.00 , Reported Amount**: 3 000.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Прогнозна стойност на EBITDA, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 20.34 , Reached amount: 0.00
Indicator 2 Number of new enterprises supported (all activities), Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 3 Employment increase in supported enterprises, Measure Unit: Еквивалент на пълно работно време, Base Value: 0.00 , Target amount: 2.00 , Reached amount: 0.00
Indicator 4 Number of enterprises receiving grants, Measure Unit: предприятия, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00
Indicator 5 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Measure Unit: %, Base Value: 0.00 , Target amount: 220.00 , Reached amount: 0.00

Financial Information

Total Project cost 238 685.25 BGN
Grant 190 948.32 BGN
Self amount 47 736.93 BGN
Total actual amounts paid 190 948.32 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

None

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Визуализация на проекта, Estimated Amount: 600.00
  • Differentiated position 1: Визуализация на проекта
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 2 Subject to due process: Закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на ДМА (Тотална станция - 1 брой; GNSS приемник - 1 брой; Дигитален нивелир - 1 брой; Цветно многофункционално А3 устройство - 1 брой; Цветна широкоформатна печатна система - 1 брой; Компютри - 3 броя), Estimated Amount: 98 281.69
  • Differentiated position 1: Тотална станция - 1 брой; GNSS приемник - 1 брой; Дигитален нивелир - 1 брой
    Contractor: TECHNOGI
    Contract total funded value: 98 281.69
  • Differentiated position 2: Цветно многофункционално А3 устройство - 1 брой; Цветна широкоформатна печатна система - 1 брой; Компютри - 3 броя)
    Contractor: TECHNOGI
    Contract total funded value: 98 281.69
Procedure 3 Subject to due process: Изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр., Estimated Amount: 9 000.00
  • Differentiated position 1: Изработване на пазарен анализ и проучване за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 бр.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Procedure 4 Subject to due process: Наем на работно помещение за 18 месеца, Estimated Amount: 24 840.00
Procedure 5 Subject to due process: Създаване на интернет страница - 1 брой, Estimated Amount: 3 000.00
  • Differentiated position 1: Създаване на интернет страница - 1 брой
    Contractor:
    Contract total funded value:

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN