Identification

UMIS Number BG05M9OP001-2.004-0054-C07
Project Name Providing integrated services for early childhood development in the municipality of Provadia
Beneficiary 000093638 Municipality Provadia
Funding ESF ==> Human Resources Development
Date of the Contract/Order 02.08.2016
Start Date 01.09.2016
End Date 02.04.2024
Status of Implementation of the Contract/Order of the Grant Closed (completion date)
Location of Performance
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Провадия

Description

Brief description
Проектът предвижда разкриване на услуги за ранно детско развитие като продължение и надграждане на реализирания проект, финансиран със средства от Международната банка за възстановяване и развитие. Услугите предоставят подкрепа на деца в ранна детска възраст - от 0 до 7г. и техните семейства за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност на децата за включване в образователната система и предотвратяване на изоставянето и неглижирането на деца от рискови групи.
Activities
  • Activity: Организация и управление на проекта: Цялостен процес по организиране, изпълнение, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта. Ще се сформира екип за управление и изпълнение на проекта, който включва ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник. Със заповед на Кмета на община Провадия ще се сформира екип, включва ръководител, координатор, технически сътрудник и счетоводител. Членовете на екипа ще бъдат служители на бенефициента, с подходящ опит в сферата на управлението, изпълнението и отчитането на проекти. Членовете на екипа на проекта ще бъдат ангажирани с цялостното планиране, изпълнение, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта., Contracted Amount: 64 432.45 , Reported Amount: 52 811.81
  • Activity: Подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки: Дейността включва подготовка и провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчки по ЗОП за - Разпространение на информация и публичност по проекта., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Подбор и наемане на персонал за услугите: Дейността включва изработване на критерии и провеждане на процедура за подбор на персонал за комплекса от услуги. Предвижда се наемането на: 1специален педагог; 2 педиатри; 1 гинеколог; 3 медицински сестри; 2 социални работника; 1 акушерка; 1 психолог; 1 юрист; 4 медиатори; 1 стоматолог; 1 детегледач; 1 педагог; ръководител на център - 1; шофьор 1; 1 домакин-счетоводител; 1 хигиенист., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Сформиране на групи и подготовка за стартиране на услугите: Целта на тази дейност е да се подготви старта на услугите. Ще се направят срещи с идентифицираните потребители. Ръководителя на центъра ще разпредели задачите и съвместно със специалистите ще изготвят графици за работата с потребителите на услугата. Ще се изработи необходимата документация за услугата., Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Разпространение на информация и публичност по проекта: Целта е да се популяризира финансовия принос на Европейския съюз, Европейския социален фонд и програмата за финансиране, дейностите и постигнатите резултати по проекта., Contracted Amount: 2 804.40 , Reported Amount: 0.00
  • Activity: Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания.: Услугата цели подкрепа на деца с увреждания, подлежащи на записване в първи клас. Насочена е към оказване на индивидуална педагогическа подкрепа на 60 деца. Целевата група ще бъде набрана чрез постъпване на информация от детските градини и училищата, в които има групи за предучилищна подготовка. Специалния педагог, с помощта на персонала от групите за предучилищна подготовка ще идентифицира деца с увреждания, които трябва да постъпят в първи клас и ще ги насочва към включване в услугата. Капацитета на услугата е 15 деца., Contracted Amount: 39 157.92 , Reported Amount: 36 393.21
  • Activity: Предоставяне на психологическа подкрепа и консултации на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина.: Тези услуги ще включват следните дейности, с общ капацитет 270 семейства: Групи за консултация и подкрепа на бъдещи родители Дейността ще се провежда веднъж седмично, в сесии с продължителност 90 минути. Тя ще е насочена към създаване на умения на бъдещите родители свързани с особеностите при раждането и задоволяване на основните жизнени потребности на детето веднага след раждането му. Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 години Тази дейност ще се провежда веднъж седмично, в сесии с продължителност от 90 минути. Тя ще бъде насочена към повишаване на уменията на родителите за полагане на грижи за децата им, съобразно етапите на детското развитие, както и създаване на необходимата подкрепяща семейна и общностна среда. Групи за родители и бъдещи родители; В групите ще участват бъдещи родители и родители на малки деца. Родителите ще участват заедно с децата си. Групите ще включват най-много 6-8 деца и придружаващите ги родители. Срещите ще се провеждат два пъти седмично с продължителност от 90 минути. Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 години Чрез дейността ще се изградят и развият умения за адекватна грижа и справяне с проблемите на ранното детско развитие. Ще се извършва консултиране и подкрепа за придобиване на практически умения за грижа за деца. Групови и индивидуални сесии за семейно планиране Ще се провеждат консултации и обучения в областта на репродуктивното здраве, методите за контрацепция, болестите, предавани по полов път и семейното планиране. Дейността ще се осъществява чрез индивидуални и групови сесии. Индивидуалните сесии ще се провеждат при необходимост, а груповите по предварително посочени теми веднъж седмично, като общият брой на сесиите за всяка група ще бъде от 5 до 8. Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 години Дейността е свързана с предоставяне на социални, юридически и други консултации за повишаване на информираността на семействата относно техните права и отговорности в грижата за децата им. Ще се цели засилване на мотивацията на родителите за записване на децата им в детска градина или училище. Консултиране и подкрепа (индивидуално или групово) Дейността е насочена към идентифициране на децата и семействата в риск чрез провеждане на дейности в рамките на общността. Ще включва оказване на подкрепа (емоционална, практическа), за запазване целостта на семейството и предотвратяване забавянето в развитието на децата. Услугата ще се основава на групова работа с родители, които не полагат достатъчни грижи за децата си. Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда Дейността включва индивидуална работа с деца, които живеят в условия, възпрепятстващи тяхното развитие. Консултациите ще бъдат комплексни и ще включват мобилна работа. Работа с деца, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина; Дейността цели предварителна работа “на място” за намаляване на стреса и по-бърза адаптация към новата среда. Ще включва и индивидуално обучение за преодоляване на дефицити, изграждане на социални умения и преодоляване на езикова бариера. Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на детска градина Ще се предоставя възможност за срещи на родителите с персонала в детските градини. При необходимост ще бъдат включени всички родители в дейности с децата им. Срещите ще са по-интензивни в началото и ще се провеждат веднъж седмично. Работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина Ще бъдат организирани и провеждани срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца в детските градини. Съвместна работа с всички родители на деца, посещаващи детска градина. Целта на дейността е взаимното разбиране, приемане и взаимна адаптация. Ще се извършват съвместни срещи в детските градини, които ще бъдат по-интензивни в първите месеци на интеграционния процес., Contracted Amount: 156 529.73 , Reported Amount: 139 967.59
  • Activity: Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията.: Услугата цели редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата. Приоритет ще бъде превенцията на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Целева група ще са уязвими семейства и техните деца. Услугата ще е достъпна и за родители на новородени и на малки деца, които са уязвими, изолирани и/или не са регистрирани при общопрактикуващ лекар или не го посещават. Услугата може да бъде предоставяне и чрез мобилна работа - посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране, консултиране и подкрепа. Капацитетът на услугата е 440 потребителя (средно 1280 прегледа). Персоналът, който ще изпълнява тази дейност включва педиатър, медицинска сестра, медиатор и стоматолог. 41252,79 лева; Разходи за материали - 5438.89 лева., в т.ч. 906,48 лв, за ДДС., Contracted Amount: 46 691.68 , Reported Amount: 27 549.63
  • Activity: Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище. : Чрез дейността ще се постигне увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Целева група ще бъдат деца от уязвими семейства от затворени общности и деца с увреждания, на които предстои да постъпят в първи клас. Капацитетът на услугата е 180 потребителя. Основната дейност към тази услуга е: - Създаване на летни групи/училища. Тя е насочена към деца на 5, 6 или 7 годишна възраст (след завършване на предучилищната подготовка) от семейства от уязвими групи - уязвими етнически групи, по-специално ромската общност, получатели на социални помощи, безработни, семейства с три и повече деца, самотни родители, както и семейства, живеещи в отдалечени райони. Не на последно място и деца, чийто майчин език не е български и които срещат затруднения при общуването на български език и родители на деца, посещаващи летните групи/училища. Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите социални умения преди да постъпят в училище. В лятното училище децата ще играят, извършват дейности, обогатяващи познанията им за обкръжаващия ги свят., Contracted Amount: 26 301.26 , Reported Amount: 28 463.79
  • Activity: Семеен център за деца от 0 до 3 години.: Дейността цели предотвратяване на разпадането на връзката майка - дете и трайното настаняване на детето извън семейството. Ще се извършва подкрепа на родители в нужда. Предвижда се предоставяне на целодневна грижа , предлагаща възможности за промяна на наложените негативни стереотипи в семейната среда на рискови групи, които възпрепятстват записването на детето в заведение за дневна грижа. Целева група ще бъдат деца от 0 до 3 години от уязвими семейства с идентифициран риск за тях. Такива, които получават социални помощи, семейства, в които и двамата родители са безработни и семейства с деца с увреждания. Капацитетът на услугата ще бъде 10 деца., Contracted Amount: 174 653.87 , Reported Amount: 155 257.13
  • Activity: Управление и функциониране на услугите: Персоналът, който ще предоставя тази услуга ще включва - ръководител на центъра, счетоводител-домакин, шофьор и хигиенист. С одобрените кандидати ще бъдат сключени персонални договори. Управлението и функционирането на услугите ще се извършва посредством контрол - от ръководителя на центъра и от екипа администриращ проекта в общината. Услугата ще се предоставя в Център, които е изграден по проект “Активно социално включване на уязвими групи чрез предоставяне на услуги на деца и семейства”, финансиран от Проекта за социално включване. Центърът е ситуиран в гр.Провадия, ул."Александър Стамболийски"-30., Contracted Amount: 168 810.36 , Reported Amount: 171 895.64
  • Activity: Неприложимо: Неприложимо, Contracted Amount: 0.00 , Reported Amount: 0.00

Participating Organizations

Partners None
Contractors
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 33 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 607.73 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ENERGO-PRO, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 17 718.96
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 2 688.00 , Reported Amount**: 2 603.20
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 607.73 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 916.18
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 150.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: ATC - BULGARIA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 12 853.60
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 3 840.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 804.92
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 59 466.82 , Reported Amount**: 1 665.17
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 3 360.00 , Reported Amount**: 2 855.58
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 56 792.00 , Reported Amount**: 42 744.00
  • Contractor: "APTEKA GALENA" LTD, Contracted Amount*: 9.00 , Reported Amount**: 9.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 3 840.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: KAMKO, Contracted Amount*: 1 441.67 , Reported Amount**: 1 730.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 9 600.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 808.00 , Reported Amount**: 808.00
  • Contractor: NP, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 003.84
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 36 040.00 , Reported Amount**: 40 320.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 19 200.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 33 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 920.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 2 240.00 , Reported Amount**: 644.00
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 3 230.97
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 076.40 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 79 894.09 , Reported Amount**: 3 579.66
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 6 000.00 , Reported Amount**: 4 664.00
  • Contractor: BULT LTD, Contracted Amount*: 560.00 , Reported Amount**: 560.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 470.80
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 3 840.00 , Reported Amount**: 496.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 33 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 622.36
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 905.40
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 995.00 , Reported Amount**: 649.26
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 1 954.02
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 2 000.00 , Reported Amount**: 509.90
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 6 840.00 , Reported Amount**: 6 180.00
  • Contractor: N/A, Contracted Amount*: 0.00 , Reported Amount**: 2 380.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 4 800.00 , Reported Amount**: 439.80
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 13 440.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 5.00 , Reported Amount**: 15 962.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 024.78 , Reported Amount**: 1 024.78
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 1 607.73 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 600.00 , Reported Amount**: 199.68
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 7 680.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 10 570.00 , Reported Amount**: 7 640.00
  • Contractor: STOYCHEVI PHARM Ltd, Contracted Amount*: 8.10 , Reported Amount**: 8.10
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 33 000.00 , Reported Amount**: 0.00
  • Contractor: NA, Contracted Amount*: 534.00 , Reported Amount**: 0.00
Subcontractors None
Members of the Consortium None

Notes:

* The projected contract value may be lower than the reported one because of any of the following reasons:

  • For physical person, the contracted value does not include the employer expenses, which are admissible expenses and are accounted under the project
  • The Beneficiary has reported expense only with an invoice without a contract with the selected contractor
  • The beneficiary has reported over again expenses to the MA

** This column represents the amount of costs claimed by the beneficiary

Indicators

Indicator 1 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 475.00 , Reached amount: 508.00
Indicator 2 Providers of services for social inclusion, Measure Unit: Number, Base Value: 0.00 , Target amount: 1.00 , Reached amount: 1.00

Financial Information

Total Project cost 616 486.47 BGN
Grant 616 486.47 BGN
Self amount 0.00 BGN
Total actual amounts paid 616 486.47 BGN
Percentage of EU co-financing 85.00 %

Financial Corrections

Reason % of financial
correction
Financial corrections amounts1,2 Contract
Grant Self-financing Total
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 73.52 0.00 73.52 Project-level financial correction

Notes:

1 The quoted value represents the maximum amount of the imposed financial correction. Depending on the performance of the contract, the actual amount of the deducted financial correction may be lower.

2 A financial correction with a zero total value means that it has been canceled as a result of a court judgment.

Procurements

Procedure 1 Subject to due process: Разпространение на информация и публичност по проекта, Estimated Amount: 2 500.00
  • Differentiated position 1: ОП1 "Осигуряване на мерки за информация и публичност по проект BG05М9ОР001-2.004-0054-C01 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детскоразвитие в община Провадия”;
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 076.40
  • Differentiated position 2: ОП 2 „Изработване на информационни дипляни по проект BG05М9ОР001-2.004-0054-C01 „Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детскоразвитие в община Провадия”
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 534.00
Procedure 2 Subject to due process: "Доставка на горива (безоловен бензин, дизелово гориво и автогаз), чрез борсова сделка и система за зареждане при безналично картово плащане, за нуждите на автомобилите и техниката на Община Провадия и ДПЛФ - Провадия , Estimated Amount: 249 650.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция:1. Доставка на 45700 литра дизелово моторно гориво и 21700 литра безоловен бензин А95
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 607.73
  • Differentiated position 2: Обособена позиция:2. Доставка на 10620 литра дизелово моторно гориво и 8550 литра безоловен бензин и 4500 литра автогаз "Пропан-бутан"
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 607.73
  • Differentiated position 3: Обособена позиция:3. Доставка на 26000 литра дизелово моторно гориво и 14350 литра безоловен бензин и 10500 литра автогаз "Пропан-бутан"
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 607.73
Procedure 3 Subject to due process: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Провадия" с четири обособени позиции: Първа обособена позиция: "Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Общинска администрация-Провадия", Estimated Amount: 69 925.35
  • Differentiated position 1: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация Провадия по ОП 1
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 6 048.90
  • Differentiated position 2: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на общинска администрация Провадия по ОП 2
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 500.00
  • Differentiated position 3: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ДПЛУФ-Провадия по ОП-3
    Contractor: ATC - BULGARIA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на ДПЛУФ-Провадия по ОП-4
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 4 Subject to due process: „Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане” с две обособени позиции: 1ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на общинска администрация_Провадия; 2ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания-Провадия., Estimated Amount: 164 193.38
  • Differentiated position 1: 1ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на общинска администрация_Провадия;
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 226.56
  • Differentiated position 2: 2ОП Доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания-Провадия
    Contractor: ATC - BULGARIA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 5 Subject to due process: „Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП “ - 2022г, Estimated Amount: 0.00
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Общинска администрация – Провадия“
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 72.00
  • Differentiated position 2: „Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания - Провадия”,
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 6 Subject to due process: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на Община Провадия“ - 2022г., Estimated Amount: 136 587.21
  • Differentiated position 1: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане за нуждите на Общинска администрация – Провадия“ - 2022г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 571.80
  • Differentiated position 2: „Периодична доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи за нуждите на Дом за пълнолетни лица с физически увреждания – гр. Провадия“
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
Procedure 7 Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи, офис обзавеждане, хигиенни и почистващи препарати за нуждите на Община Провадия, Estimated Amount: 14 640.00
  • Differentiated position 1: ОП-1 "Доставка на тонери, канцеларски материали и различни консумативи"
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 700.00
  • Differentiated position 2: ОП-2 "Доставка на хигиенни и почистващи препарати, канцеларски материали и консумативи"
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 39 492.00
  • Differentiated position 3: доставка на тонери, консумативи и канцеларски материали за нуждите на Община Провадия по об. поз 1
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 4: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г по ОП-2
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 5: доставка на тонери, канцеларски материали и консумативи по об. поз 1
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 6: доставка на хигиенни материали към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г по ОП 2
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 7: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г по ОП 1
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 8: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 0.00
  • Differentiated position 9: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 300.49
  • Differentiated position 10: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 461.06
  • Differentiated position 11: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 159.12
  • Differentiated position 12: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 763.51
  • Differentiated position 13: доставка към Рамково споразумение № 61/21.09.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 269.28
  • Differentiated position 14: доставка към Рамково споразумение № 63/06.10.2016г.
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 292.21
  • Differentiated position 15: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 1
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 1 700.00
  • Differentiated position 16: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 2
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 39 492.00
  • Differentiated position 17: Доставка на канцеларски материали и консумативи по ОП 4
    Contractor: NA
    Contract total funded value: 39 492.00
Procedure 8 Subject to due process: Приготвяне и доставка на храна, Estimated Amount: 15 360.00

Notes:

All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN